Matryca LCD 14,1 LTN141BT10 WXGA+ DELL W-wa Gw f-v (7141203094)

8 monet
zakończona
149,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Paczkomaty 24/7 8,99 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Matryca LCD 14,1 LTN141BT10 WXGA+

Stan: Nowa,  fabrycznie zapieczętowana 

Numer częsci: WG402

Wielkość:14,1 cala

Rozdzielczość: 1400x900

Złącze: 30 pin, po górnej,lewej stronie

Kompatybilność : Latitiude E6410, E5410

Zdjęcie: rzeczywiste sprzedawanej sztuki

Gwarancja : 12 miesięcy ( nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych)

NR MAG: OB13

Dostawa i płatność
od 8,99 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Punkty odbioru

Tech-Soft
Spedycyjna 22
03-191 Warszawa
woj. mazowieckie
email: allegro@tech-soft.pl
tel.: 509932260

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

1. Jeżeli na dany przedmiot udzielamy gwarancji, wyraźnie zaznaczamy to w opisie aukcji. Wszelkie koszty ew. przesyłek reklamacyjnych ponosi kupujący, chyba że na aukcji podane jest inaczej.  

2. Czas gwarancji podany jest zawsze w opisie aukcji i wynosi zazwyczaj 1-12mc.  

3. Każdy sprzedawany sprawny towar objęty jest dodatkowo 2-dniową gwarancją D2D (Door To Door), wtedy kupujący nie ponosi żadnych kosztów przesyłek. Kurier dostarcza nową paczkę i odbiera starą. Gwarancja dotyczy wad ukrytych, które nie zostały wychwycone podczas sprawdzania sprzętu oraz uszkodzeń wynikających ze zmiennych warunków podczas transportu (wstrząs, zawilgocenie, itp.).  

4. Podstawą do gwarancji jest dowód sprzedaży (paragon lub faktura). W przypadku zgubienia paragonu, w niektórych przypadkach wystarczy fakt zalicytowania towaru na Allegro, oraz karta gwarancyjna dostarczona z zakupionym towarem (jeśli była wystawiona).

  

Procedura gwarancji:  

1. W przypadku uszkodzenia towaru najpierw prosimy o kontakt, często zdarza się, że problem da się rozwiązać telefonicznie.  

2.Jeżeli towar jest na gwarancji D2D wymieniany jest przez nas na nasz koszt.  

3.Jeżeli w okresie gwarancyjnym nastąpi uszkodzenie sprzętu niewynikające z winy użytkownika zostanie on przez nas wymieniony na wolny od wad w terminie 14 dni roboczych. W przypadku braku danego towaru zwracamy koszt jego nabycia (bez ew. kosztów transportu).  

4. Uszkodzony sprzęt może być do nas dostarczony osobiście lub wysłany na własny koszt razem z dowodem zakupu, opisem usterki oraz podaniem swoich danych osobowych wraz z nickiem allegrowym.  5. Aby gwarancja była rozpatrzona plomby gwarancyjne (stickery) nie mogą być zerwane oraz nie może być śladów własnej ingerencji w sprzęt.  

6. Komputery sprzedawane przez nas mogą być otwierane przez klienta i modyfikowane (zmiana kart rozszerzeń, pamięci, napędów itp.) - nie plombujemy obudów, sticker zakładany jest zazwyczaj tylko na zasilacz.  

7. Jeżeli naprawiony sprzęt nie będzie odebrany osobiście, koszt jego wysyłki ponosi kupujący.  

8. Nie zwracamy kosztów napraw, diagnoz lub innych podobnych rzeczy robionych indywidualnie przez klienta. To kupujący wybiera, czy oddaje towar na gwarancji do nas, czy oddaje odpłatnie do jakiegoś lokalnego serwisu.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Tech-soft
Spedycyjna 22
03-191 Warszawa
Dodatkowe informacje

1. Okres odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi dla towaru używanego wynosi 1 rok. 

2. W przypadku fizycznego uszkodzenia towaru przez kuriera należy spisać protokół uszkodzenia i przesłać go do nas.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Tech-Soft
Spedycyjna 22
03-191 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z Art. 27. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.  „Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.  ]


  

Zasady zwrotu produktu   

1. Aby zwrócić towar należy przed upływem 14 dni nas o tym poinformować.  Dla ułatwienia procedury można to zrobić drogą listowną na adres korespondencyjny lub mailem z załączonym skanem wypełnionego formularza (odpowiedni formularz znajduje się pod adresem:

http://ftp.comtech.sc.pl/public/Rezygnacja/Rezygnacja.doc).  Formularz ten można dołączyć również do zwracanego towaru. 

2. Towar wysłać należy na adres korespondencyjny lub dostarczyć do nas osobiście. Czas na odesłanie wynosi 14 dni od daty poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. Koszt wysyłki ponosi kupujący.  

3. Przysłany towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura, potwierdzenie zakupu w serwisie Allegro). W paczce należy zamieścić też informację o swoich danych, w szczególności nicku allegrowym oraz numerze konta bankowego.  

4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy zgodnie z art. 34. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9. 

5. Zwrot za towar oraz przesyłkę (pierwotną) zostanie zrealizowany na wskazany rachunek bankowy w terminie 14 dni roboczych od daty odstąpienia od umowy, jednak nie wcześniej, niż otrzymamy zwracany towar lub potwierdzenie jego nadania.

O sprzedającym
Tech-Soft
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

1731

 

13

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • (22********** (pokaż)
  • 509******** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Odbiór zakupionego towaru możliwy jest również w oddziale w Katowicach. Zależy to jednak od aktualnej dostępności, dlatego przed ew. zakupem prosimy o kontakt.

Numer konta bankowego

21 1140 2004 0000 3002 7517 6860 mBank


Sterowniki do pobrania z naszego serwera pod linkiem:

http://ftp.comtech.sc.pl/public/


Pozostałe informacje

- aukcja dotyczy przedmiotu wystawionego na powyższej aukcji, 

- jeśli konsument ma jakieś wątpliwości podczas zakupu wystawionego przedmiotu powinien się z nami skontaktować drogą telefoniczną (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora ) bądź emaliową;  

- konsument ma obowiązek zapłacenia za zakupiony towar w terminie 7 dni od daty zakupu (po tym terminie zakup zostanie zakwalifikowany jako nieważny- nastąpi zgłoszenie do serwisu Allegro o zwrot prowizji za zakupiony towar gdyż transakcja nie doszła do skutku) za wyjątkiem zamówienia towaru za pobraniem. W tym przypadku płatność powinna być dokonana przez konsumenta bezpośrednio przed odbiorem zamówionego towaru.  

- jeśli wpłata za zakupiony towar zostanie zaksięgowana do godziny 11-12 w dni robocze lub zostanie przesłana informacja o przesyłce za pobraniem towar jest wysyłany zazwyczaj tego samego dnia roboczego.  

- na każdy zakupiony u nas towar udzielamy gwarancji (więcej na ten temat w zakładce Gwarancja); - konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od zakupu towaru zgodnie z Art. 27. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (zwroty szerzej opisane w zakładce zwroty);  

- przedsiębiorca ma obowiązek wysłania zakupionego towaru bez żadnych znanych mu wad. - przedsiębiorca ma obowiązek poinformowania konsumenta o możliwości rozwiązywania konfliktów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR zgodnie z przepisami UE (rozporządzenie nr 524/2013);  https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL 

- szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

  http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php; http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.  

- klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:     

  • klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).     
  • klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.     
  • klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. 

Wysyłka towaru:  

1. Paczki wysyłane są kurierem, dla niektórych aukcji jest możliwość wybrania paczkomatów.  

2. Po wysyłce kupujący dostaje od firmy spedycyjnej maila z numerem listu przewozowego, status przesyłki można sprawdzić na stronie firmy kurierskiej.  

3. Kurier powinien dostarczyć przesyłkę następnego dnia roboczego. W przypadku opóźnienia reklamację może złożyć odbiorca przesyłki. 

Numer oferty:7141203094
Zgłoś naruszenie zasad

Szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot?

Do góry