MATRYCA ekran LCD 15,6 HD GLOSSY LED ASUS X501A (6912028748)

zakończona
219,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: TYLKO WYSYŁKA, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
TYTUŁ SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU

Nowa MATRYCA ekran LCD 15,6 HD GLOSSY LED ASUS X501A

GWARANCJA 12 MIESIECY

FAKTURA VAT / PARAGON

TOWAR DOSTĘPNY OD "RĘKI"- WYSYŁKA 24H

Typ powłoki: Cristal Bright (błyszcząca)

rozdzielczość: HD 1366x768

podświetlenie: LED

złącze: 40pin

Matryce posiadają oryginalne folie zabezpieczające.

Kupując na naszych aukcjach masz pewność że otrzymasz matryce fabrycznie NOWE nigdy nie używane bez plam, przebarwień czy rys .

Po zakupieniu matrycy proszę o podanie w formularzu dostawy dokładnego modelu laptopa oraz symbolu zamontowanej matrycy,. Pomoże nam to w ustaleniu czy zakupiona matryca została poprawnie dobrana.

Dla aukcji wystawionych jako model matrycy w przypadku braku matrycy identycznej wysyłamy matrycę o identycznych parametrach, kompatybilną.

Kupując upewnij się że podstawowe parametry jak rozmiar, rozdzielczość, typ podświetlania jest zgodny.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl


ITWYSYLKA@GMAIL.COM

58 1050 1041 1000 0090 7343 3634

Polecamy płatności PayU, które są u nas księgowane niezwłocznie.

Przesyłka kurierska 25 zł

Przesyłka kurierska pobraniowa 30 zł

Pakowane w gruby karton i folie bąbelkową+ ubezpieczenie na pełną wartość.

Zawartość przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera, w razie uszkodzenia towaru podczas przesyłki odbiorca jest zobowiązany sporządzić protokół szkody w innym wypadku reklamacje nie będą rozpatrywane .

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QmIQ4Y3kcm7qDxkgxf06­sM/bMEs55ZGa5UIx5yeV­oaFIRyUHZ0R5nA9KTgAn­w+2aSNAiaHeYyuRdhT7o­fp5QMK0GLVa63aaOgoqW­dc/r6kfWZcM6JjYF+Cg=­=[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 90
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 90
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
SOB-COM
OKOPOWA 47B/17
01-059 WARSZAWA
PL
Dodatkowe informacje

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT TOWARU) 

 Jeśli są Państwo Konsumentami, to w itwysylka mają Państwo  14 dni na odstąpienie od umowy, nawet bez podania przyczyny 

Poniżej znajdą Państwo sugestie, jak dokonać zwrotu szybko i efektywnie. O ile nie stanowi to nadmiernych niedogodności, Konsumentów prosimy o postępowanie zgodne z poniższymi wskazówkami: 

1. Zachęcamy do wypełnienia formularza zwrotu. Następnie prosimy wydrukować formularz i dołączyć do paczki. Wysłanie formularza nie jest obowiązkowe, jednak znacznie ułatwia i przyspiesza całą procedurę. Oświadczenie Konsument może złożyć na przykład na ustawowym formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta.

2. Należy zwracać produkt w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

3.Prosimy zapakować bezpiecznie produkt, najlepiej nadaje się do tego oryginalne opakowanie. Może być też inne, zastępcze, o ile jest bezpieczne. 

4. Zachęcamy, aby dołączyć do paczki wydrukowany formularz zwrotu. Jeśli nie mają Państwo opcji wydruku, do paczki prosimy dołączyć wtedy odręcznie napisane oświadczenie o woli dokonania zwrotu towaru, a przynajmniej Państwa dane adresowe i dane zamówienia. Bez tych podstawowych informacji nie będziemy w stanie rozpoznać, od kogo pochodzi paczka i dlaczego ją dostaliśmy.

5. Zachęcamy, aby dołączyć też dowód zakupu – np. paragon/fakturę VAT.

6. Bezpiecznie zapakowaną przesyłkę prosimy odesłać, najlepiej listem poleconym, na poniższy adres. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas ''za pobraniem''.

SOB-COM

OKOPOWA 47B/17

01-059WARSZAWA

7. Nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki ze zwrotem towaru, zwrot środków zostanie dokonany na podany przez Państwa rachunek bankowy.

8. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Produktów (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).

9.W przypadku odstąpienia od umowy Sklep Internetowy zwróci wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy dla danego produktu), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia do Sklepu Internetowego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

10. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

11. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. 12. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 13. Zapytania o status realizacji transakcji, rozpatrywanych zwrotów towarów i reklamacji oraz dodatkowe pytania można kierować bezpośrednio pod adres: itwysylka@gmail.com

14. Kontakt z działem zwrotów i reklamacji jest możliwy wyłącznie drogą mailową lub listowną.

WZÓR FORMULARZA ZWROTU 

Miejscowość, data

………………………………………

………………………………………

………………………………………

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)

SOB-COM

OKOPOWA47B/17

01-059WARSZAWA

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość 

lub poza lokalem przedsiębiorstwa

Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) ………………………………..……

umowy dostawy następujących rzeczy(*) …………………………………………………………..

umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi(*)……………………………………………………………………..…………………………..

Data zawarcia umowy1/odbioru2(*)………………………………………..………………. 

Proszę o zwrot ceny na numer konta ............................................................................

……………………………………

Podpis konsumenta(-ów)

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
SOB-COM
OKOPOWA 47B/17
01-059 WARSZAWA
PL
Dodatkowe informacje

 

Na każdy sprzedawany produkt udzielamy stosownej gwarancji, której okres określony jest w treści oferty. 

------- REKLAMACJE /ZGŁOSZENIE WADY ------- 

Robimy wszystko, aby oferowane przez nas produkty były jak najwyższej jakości. Jeśli jednak pojawią się usterki, naprawiamy je w najkrótszym możliwym terminie. 

Opracowaliśmy procedurę reklamacyjną, która pozwala na szybkie i efektywne rozpatrywanie przesyłanych zgłoszeń. 

Proponujemy postępowanie zgodne z poniższymi wskazówkami: 

1. Reklamację Klient może zgłosić w wybrany przez siebie sposób, kontaktując się ze Sprzedawcą na adres pocztowy wskazany powyżej,

e-maliowo na adres: itwysylka@gmail.com

2. Prosimy dokładnie opisać wadę oraz swoje oczekiwania co do rozpatrzenia reklamacji.

3. Prosimy zapakować bezpiecznie produkt, najlepiej nadaje się do tego oryginalne opakowanie, ale może być też inne, zastępcze, o ile jest bezpieczne. Koszty opakowania zastępczego pokrywa Klient zgłaszający reklamację.

4. Zachęcamy, aby dołączyć do paczki wydrukowany formularz reklamacji, np. o treści wskazanej poniżej. Przesyłanie formularza nie jest wymagane, jednak zachęcamy do jego wypełnienia i wysłania. Ułatwi to identyfikację zamówienia i przyspieszy całą procedurę. Jeśli nie mają Państwo opcji wydruku, do paczki prosimy dołączyć odręcznie napisaną reklamację, a przynajmniej Państwa dane adresowe i dane zamówienia. Bez tych podstawowych informacji nie będziemy w stanie rozpoznać, od kogo pochodzi paczka i dlaczego ją dostaliśmy.

5. Zachęcamy, aby dołączyć też dowód zakupu – np. paragon/fakturę VAT.

6. Bezpiecznie zapakowaną przesyłkę prosimy odesłać, najlepiej przesyłką rejestrowaną, na poniższy adres. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas ''za pobraniem''.


7. Nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji powiadomimy Państwa o rezultatach jej rozpatrzenia. Wszelkie informacje dotyczące złożonej reklamacji kierowane będą na podany przez Państwa w zamówieniu adres e-mail lub inny adres podany przy składaniu reklamacji. Zapytania o status rozpatrywanych reklamacji oraz dodatkowe pytania można kierować bezpośrednio pod adres: itwysylka@gmail.com Kontakt z działem reklamacji jest możliwy wyłącznie drogą mailową lub listowną. Wszystkie procedury są szczegółowo opisane w regulaminie sklepu, dostępnym na stronie ''o mnie''.

FORMULARZ REKLAMACJI (proponowany wzór)

Miejscowość, data

Do

SOB-COM

OKOPOWA 47B/17

01-059WARSZAWA

Imię, nazwisko

Adres konsumenta

Reklamacja towaru 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe, żądam:

(wpisz żądanie konsumenta)……………......….………………

W przypadku odstąpienia od umowy proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………..

Podpis konsumenta

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 12 miesięcy