Matryca AU Optronics 13.3'' CCFL 20PIN B133EW01 (6542590938)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
219,00 zł
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 20,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 23,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 24,00 zł
Zakupy powyżej 1 000 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: używany
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]

Dane kontaktowe :

CICHY-LAPTOP

Adres

ul. Nagodziców 3/108 03-188 Warszawa

Tel

726-580-586

NIP

524-151-37-84

E-mail

cichy-laptop.allegro­@wp.pl

Konto

20 1950 0001 2006 0296 6409 0002

Otwarte

10.00 - 19.00

Regulamin

Strona “O mnie”

Możliwość płatnośći przez

Opcje wysyłki :


20 zł - paczka pocztowa priorytetowa


23 zł - paczka pobraniowa 48h

24 zł - paczka pobraniowa 24h

0 zł - odbiór osobisty

28 zł - przesyłka priorytetowa
30 zł - przesyłka pobraniowa priorytetowa

Każda przesyłka jest dobrze pakowana w przypadku naruszenia sprawdź zawartość w obecności listonosza lub kuriera.

Dojazd :

Szybka wysyłka 24h lub odbiór osobisty w Warszawie

Matryca 13.3'' CCFL 20 PIN

AU Optronics B133EW01 V.3

Wielkość matrycy: 13.3"

Rozdzielczość: 1280x800 WXGA

Powłoka matrycy: BŁYSZCZĄCA
Złącze: 20 PIN (prawa górna strona)
Stan: BARDZO DOBRY, sprawna w 100%, świeci ostro i wyraźnie, delikatne ślady używania

Gwarancja 14 dni

DO KAŻDEJ SPRZEDAŻY DOŁĄCZAM PARAGON JAKO DOWÓD ZAKUPU
LUB NA ŻYCZENIE RACHUNEK NIE WYSTAWIAM RACHUNKÓW VAT

Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie !!!

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u CICHY_LAPTOP za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Idea Bank S.A. 20 1950 0001 2006 0296 6409 0002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 24,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 23,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Firma CICHY-LAPTOP podchodzi rzetelnie i uczciwie do każdej transakcji, ilość pozytywnych komentarzy jest tego najlepszym dowodem.

kontakt

  • 726-580-586
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 19.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Link do formularza REKLAMACJI oraz ZWROTÓW znajduje się na samym końcu tekstu: Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy w ciągu 10 dni złożyć oświadczenie odstąpienia od umowy, pisząc na adres e-mail: cichy-laptop.allegro@wp.pl lub na adres ul. Nagodziców 3/108; 03-188 Warszawa Kupujący może skorzystać z FORMULARZA ZWROTÓW (link do formularza znajduje się poniżej) W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. UWAGA !!! NIE ODBIERAMY PACZEK POBRANIOWYCH ! oraz NIE PRZYJMUJĘ ZWROTÓW Z LICYTACJI ORAZ PRZEDMIOTÓW USZKODZONYCH ! Procedura zwrotu towaru jest następująca: 1. Klient odsyła towar na własny koszt na adres firmy. 2. Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, można dołączyć FORMULARZ ZWROTÓW (link do formularza znajduje się na stronie O MNIE oraz oryginał świadectwa zakupu RACHUNEK, lub PARAGON). 3. Moment nadania przesyłki zwrotnej traktowany jest jak moment zwrotu. 4. Po otrzymaniu zwrotnej przesyłki sprawdzamy czy zwracany towar spełnia warunki konieczne do przyjęcia zwrotu. 5. Jeśli zwracany towar był tylko częścią zamówienia, które figuruje na przesłanym świadectwie zakupu (dotyczy rachunku) korygujemy ten dokument i wysyłamy go na własny koszt listem zwykłym za pośrednictwem Poczty Polskiej lub na adres e-mail. 6. Jeśli wszystkie warunki niezbędne do pozytywnego rozpatrzeniu procedury zwrotu są spełnione, przelewamy kwotę będącą równowartością zwracanego towaru na wskazany przez klienta w oświadczeniu lub FORMULARZU ZWROTU numer konta. 7. W razie jakichkolwiek wątpliwości w ocenie sprawności zwróconego towaru, zawsze kontaktujemy się z Klientem przed podjęciem jakichkolwiek decyzji. 8. Jeśli towar nie spełnia warunków pozwalających na zwrot towaru, zastrzegamy sobie prawo do naliczenia opłat manipulacyjnych i będziemy oczekiwać na wpłatę za przesyłkę zwrotną. Koszt zwrotu rzeczy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Art 34 ustawy o prawach konsumenta Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.Konsument odstępując od umowy sprzedaży powinien odesłać go w stanie niezmienionych chyba, że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu.Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: dotyczących przedmiotów kupionych w drodze LICYTACJI oraz przedmiotów USZKODZONYCH - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Opis procedury reklamacyjnej: 1. Klient odsyła towar na własny koszt na mój adres ul. Nagodziców 3/108 03-188 Warszawa. 2. Do przesyłki reklamowanej można dołączyć formularz REKLAMACJI - link znajduje się poniżej. 3. Po otrzymaniu towaru firma CICHY-LAPTOP ma 14 dni na rozpatrzenie zgłoszonej reklamacji. Czas reklamacji może się wydłużyć gdy konieczne będzie skorzystanie ze specjalistycznego serwisu producenta. 4. W przypadku uznania reklamacji wysyłam na mój koszt nowy egzemplarz towaru lub zwracam pieniądze. Towar po reklamacji zawsze wysyłam na dane zamieszczone w formularzu REKLAMACJI. 5. W przypadku reklamacji nie uzasadnionych (urządzenie jest sprawne lub zaistniałe uszkodzenia nie podlegają gwarancji) oczekujemy od Klienta na wpłatę za przesyłkę zwrotną po wcześniejszym kontakcie poprzez email: cichy-laptop.allegro@wp.pl oraz pobieram opłatę za weryfikację sprawnego sprzętu w wysokości 30zł, bez względu na rodzaj sprzętu, oraz stopień trudności procesu. 6. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem cichy-laptop.allegro@wp.pl, lub w formie pisemnej na adres ul. Nagodziców 3/108 03-188 Warszawa. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji wraz z NUMEREM AUKCJI ALLEGRO ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 7. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 8.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 9.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zwroty przeprowadzane są za pośrednictwem formularza zwrotu kliknij w link: http://www.claptop.webd.pl/allegro/Pliki%20TXT/zwrot_NP.doc Reklamacje przeprowadzane są za pośrednictwem formularza reklamacyjnego: kliknij w link: http://www.claptop.webd.pl/allegro/Pliki%20TXT/reklamacja_NP.doc

reklamacje

Na stronie O MNIE znajdziesz link do formularza REKLAMACJI oraz ZWROTÓW. Opis procedury reklamacyjnej: 1. Klient odsyła towar na własny koszt na mój adres ul. Nagodziców 3/108 03-188 Warszawa. 2. Do przesyłki reklamowanej można dołączyć formularz REKLAMACJI który można pobrać ze strony O MNIE 3. Po otrzymaniu towaru firma CICHY-LAPTOP ma 14 dni na rozpatrzenie zgłoszonej reklamacji. Czas reklamacji może się wydłużyć gdy konieczne będzie skorzystanie ze specjalistycznego serwisu producenta. 4. W przypadku uznania reklamacji wysyłam na mój koszt nowy egzemplarz towaru lub zwracam pieniądze. Towar po reklamacji zawsze wysyłam na dane zamieszczone w formularzu REKLAMACJI. 5. W przypadku reklamacji nie uzasadnionych (urządzenie jest sprawne lub zaistniałe uszkodzenia nie podlegają gwarancji) oczekujemy od Klienta na wpłatę za przesyłkę zwrotną po wcześniejszym kontakcie poprzez email: cichy-laptop.allegro@wp.pl oraz pobieram opłatę za weryfikację sprawnego sprzętu w wysokości 30zł, bez względu na rodzaj sprzętu, oraz stopień trudności procesu. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem cichy-laptop.allegro@wp.pl, lub w formie pisemnej na adres ul. Nagodziców 3/108 03-188 Warszawa. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji wraz z NUMEREM AUKCJI ALLEGRO ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

PRZESYŁKI ZA POBRANIEM WYSYŁAM TYLKO KUPUJĄCYM Z DOROBKIEM MINIMUM 5 KOMENTARZY POZYTYWNYCH !!! Na stronie O MNIE znajdziesz link do formularza REKLAMACJI oraz ZWROTÓW. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: Firma CICHY-LAPTOP gwarantuje Państwu solidną obsługę i towar najwyższej jakości, dotyczy to również towaru używanego, wszystkie oferowane przeze mnie przedmioty są gruntownie testowane chyba że w opisie aukcji jest napisane inaczej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce ''Rozstrzyganie sporów konsumenckich''.