Matryca 15,6 LED HD Toshiba Satellite C855 C855D (6911049921)

zakończona
260,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
PRZEDMIOTEM LICYTACJI JEST:

Matryca 15,6 LED HD Toshiba Satellite C855 C855D

15.6" 1366x768 HD Połysk LED

FAKTURA VAT/ PARAGON

12 miesięcy gwarancji

TOWAR DOSTĘPNY OD "RĘKI"- WYSYŁKA 24H

W Warszawie możliwość odbioru osobistego i montażu bez pozostawiania śladów, można również wysłać do nas laptopa na wymianę matrycy


Rozmiar
15.6"

Rozdzielczoś­ć
HD (1366x768)

Typ
Glare / glass / błyszcząca / szklana

Podświetlan­ie
LED

Stan
Nowa
Matryce posiadają oryginalne folie zabezpieczające.

Kupując na naszych aukcjach masz pewność że otrzymasz matryce Fabrycznie NOWE nigdy nie używane bez jakichkolwiek plam, przebarwień czy rys

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

sobcomputers@gmail.c­om
(0) 695 849 949

w godzinach 9-19

NR KONTA ING Bank Śląski S.A.:

58 1050 1041 1000 0090 7343 3634

Polecamy płatności PayU, które są u nas księgowane niezwłocznie.

-Możliwa jest również płatność przy odbiorze przesyłki pobraniowe.

-Płatnosć na miejscu tylko gotówka


Wysyłka

Tylko Kurier DPD

Po wpłacie na konto 25zł

Za pobraniem 30zł

Wszystkie produkty sprzedawane na naszych aukcjac są nowe i objęte gwarancją

Dla wszystkich kupujących wystawiamy paragon.
Na życzenie fakturę VAT.

(zawsze umieszczamy na fakturze koszty wysyłki)

[DANE_EU][KOD][/KOD]­[EAN][/EAN][WYS]0[/W­YS][TYP]0[/TYP][SKL_­ID]0[/SKL_ID][SKL_TX­T][/SKL_TXT][WZN]0[/­WZN][/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 58 1050 1041 1000 0090 7343 3634
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

SOB-COM Piotr Sobolewski
ul.Okopowa 47b/17
01-059 Warszawa
NIP: 527-258-54-83
REGON: 141714204

kontakt

  • 695849949
    Infolinia czynna: Poniedziałek - Piątek: 9.00 - 17.00
  • sobcomputers@gmail.com
    Zapraszamy do kontaktu! Nasi specjaliści niezwłocznie odpowiedzą na Państwa pytania.

pozostałe informacje

UWAGA 26.09.17R FIRMA NIE CZYNNA

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
SOB-COM
Okopowa 47b/17
01-059 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Konsument może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy przysługuje kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. 1) Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli w formie pisemnej lub załączyć je do przesyłki zwrotnej 2) W przypadku odstąpienia od Umowy koszt zwrotu, odesłania towaru ponosi Konsument. Przesyłka zwrotna musi być staranie zapakowana. Adres zwrotny jest umieszczony na początku niniejszego regulaminu. 3) Prawo odstąpienia dotyczy wyłącznie produktów, których stan jest niezmieniony (towar nie używany), a opakowanie kompletne. 4) Po sprawdzeniu stanu zwracanego towaru Sprzedający zwróci otrzymaną od Kupującego płatność za towar oraz najtańsze oferowane w ramach tej sprzedaży koszty wysyłki. Zwrot płatności nastąpi w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Sprzedający oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć produkt bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży oraz dopuszczalnych przez normę jakości (ISO) danego produktu - informacja o normie jakości znajduje się w opisie przedmiotu. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie lub przynależnym do miejsca zameldowania. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO]

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
SOB-COM
OKOPOWA 47B/17
01-059 WARSZAWA
PL
Dodatkowe informacje

 

Na każdy sprzedawany produkt udzielamy stosownej gwarancji, której okres określony jest w treści oferty. 

------- REKLAMACJE /ZGŁOSZENIE WADY ------- 

Robimy wszystko, aby oferowane przez nas produkty były jak najwyższej jakości. Jeśli jednak pojawią się usterki, naprawiamy je w najkrótszym możliwym terminie. 

Opracowaliśmy procedurę reklamacyjną, która pozwala na szybkie i efektywne rozpatrywanie przesyłanych zgłoszeń. 

Proponujemy postępowanie zgodne z poniższymi wskazówkami: 

1. Reklamację Klient może zgłosić w wybrany przez siebie sposób, kontaktując się ze Sprzedawcą na adres pocztowy wskazany powyżej,

e-maliowo na adres: sobcomputers@gmail.com


2. Prosimy dokładnie opisać wadę oraz swoje oczekiwania co do rozpatrzenia reklamacji.

3. Prosimy zapakować bezpiecznie produkt, najlepiej nadaje się do tego oryginalne opakowanie, ale może być też inne, zastępcze, o ile jest bezpieczne. Koszty opakowania zastępczego pokrywa Klient zgłaszający reklamację.

4. Zachęcamy, aby dołączyć do paczki wydrukowany formularz reklamacji, np. o treści wskazanej poniżej. Przesyłanie formularza nie jest wymagane, jednak zachęcamy do jego wypełnienia i wysłania. Ułatwi to identyfikację zamówienia i przyspieszy całą procedurę. Jeśli nie mają Państwo opcji wydruku, do paczki prosimy dołączyć odręcznie napisaną reklamację, a przynajmniej Państwa dane adresowe i dane zamówienia. Bez tych podstawowych informacji nie będziemy w stanie rozpoznać, od kogo pochodzi paczka i dlaczego ją dostaliśmy.

5. Zachęcamy, aby dołączyć też dowód zakupu – np. paragon/fakturę VAT.

6. Bezpiecznie zapakowaną przesyłkę prosimy odesłać, najlepiej przesyłką rejestrowaną, na poniższy adres. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas ''za pobraniem''.

Adres

SOB-COM

OKOPOWA 47B/17

01-059 WARSZAWA


7. Nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji powiadomimy Państwa o rezultatach jej rozpatrzenia. Wszelkie informacje dotyczące złożonej reklamacji kierowane będą na podany przez Państwa w zamówieniu adres e-mail lub inny adres podany przy składaniu reklamacji. Zapytania o status rozpatrywanych reklamacji oraz dodatkowe pytania można kierować bezpośrednio pod adres: support@rdy-batt.com. Kontakt z działem reklamacji jest możliwy wyłącznie drogą mailową lub listowną. Wszystkie procedury są szczegółowo opisane w regulaminie sklepu, dostępnym na stronie ''o mnie''.

FORMULARZ REKLAMACJI (proponowany wzór)

Miejscowość, data

Do

SOB-COM

OKOPOWA 47B/17

01-059 WARSZAWA

Imię, nazwisko

Adres konsumenta

Reklamacja towaru 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe, żądam:

(wpisz żądanie konsumenta)……………......….………………

W przypadku odstąpienia od umowy proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………..

Podpis konsumenta

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 12 miesięcy