MATRIX BIOLAGE VOLUMEBLOOM CERA-REPAIR 10 ML (6541337201)

zakończona
5,49 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List polecony ekonomiczny 4,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • lokalizacja: Ołtarzew
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • płeć: produkt uniseks
  • waga (z opakowaniem): 0.05 [kg]
  • dostawa z Polski: tak

Dostawca najwyższej jakości artykułów
fryzjerskich i kosmetycznych
Nasze aukcje

Inne nasze aukcje

MATRIX Biolage Volumebloom Cera-Repair Ampułka 10 ml

Specjalna formuła zawiera polimery, ceramidy oraz proteiny pomagają w nadaniu włosom lekkiej objętości, pozostawiając naturalnie pełniejsze, miękkie kontury włosów cienkich i delikatnych.

W rezultacie włosy zostają oczyszczone z nagromadzonych osadów oraz odżywione, aby uwydatnić ich miękkość i blask.

Terapia objętość Cera–Repair wzbogacona o skrobię roślinną i ekstrakty z eukaliptusa i imbiru, aby odbudować i nadać objętość włosom cienkim i delikatnym.

MATRIX Biolage Volumebloom Cera-Repair Ampułka 10 ml

Specjalna formuła zawiera polimery, ceramidy oraz proteiny pomagają w nadaniu włosom lekkiej objętości, pozostawiając naturalnie pełniejsze, miękkie kontury włosów cienkich i delikatnych.

W rezultacie włosy zostają oczyszczone z nagromadzonych osadów oraz odżywione, aby uwydatnić ich miękkość i blask.

Terapia objętość Cera–Repair wzbogacona o skrobię roślinną i ekstrakty z eukaliptusa i imbiru, aby odbudować i nadać objętość włosom cienkim i delikatnym.

Wyjątkowe połączenie protein soi i ceramidów pozwala zregenerować łuskę oraz zmniejszyć łamliwość włosów, aby na długo wzmocnić i nadać im objętość.

Polecamy stosować wraz z innymi produktami z serii Volumebloom.

Aplikacja/Sposób użycia:
Zaczynając od najbardziej osłabionych partii wmasować jedną ampułkę pasmo po paśmie na uprzednio umytych szamponem i osuszonych włosach. Pozostawić na włosach 5 – 10 minut. Dokładnie spłukać włosy. Stylizować wedle uznania.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 86 1090 1694 0000 0001 3034 9736
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
List polecony ekonomiczny 4,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Przesyłka kurierska 13,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczkomaty 24/7 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 4 dni
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 22 790 75 85
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00-16:00.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Trena Sp. z o. o.
ul. Ceramiczna 7
05-850 Ołtarzew
Polska
 
Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 DNI KALENDARZOWYCH od odebrania przesyłki bez podania przyczyny. Klient zobowiązany jest do przesłania na piśmie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość wraz z nienaruszonym towarem ( w szczególności nieotwartym opakowaniem). Zwrot pieniędzy nastąpi MAKSYMALNIE do 14 DNI KALENDARZOWYCH od daty wpłynięcia pisma wraz z towarem do sprzedawcy.

reklamacje

Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są 24-MIESIĘCZNĄ GWARANCJĄ. Reklamacje powinny być składane mailowo na adres allegro@skleptrena.pl lub listownie przesyłane na adres: Trena Sp. Z O.O., ul. Ceramiczna 7, 05-850 Ołtarzew. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 DNI KALENDARZOWYCH od otrzymania zawiadomienia. W razie wystąpienia reklamacji klient zobowiązany jest do odesłania produktu na SWÓJ KOSZT na adres: Trena Sp. Z O.O., ul. Ceramiczna 7, 05-850 Ołtarzew. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar zostanie wymieniony i przesłany do klienta lub zostaną zwrócone pieniądze za towar i poniesione koszty wysyłki w terminie 14 DNI KALENDARZOWYCH. W przypadku kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie po wcześniejszym ustaleniu sprzedawca odeśle towar do klienta na jego koszt. Reklamacje są rozpatrywane na podstawie dołączonego do przesyłki PARAGONU, FAKTURY VAT, FORMULARZA REKLAMACYJNEGO oraz w przypadku uszkodzeń zdjęć wysłanych drogą mailową. W przypadku reklamacji dotyczącej niedoręczenia przesyłki przez kuriera, opóźnień w doręczeniu, uszkodzenia produktu w czasie transportu, niezgodności towaru z ofertą sprzedażową, stwierdzenia wady fabrycznej firma ma 14 DNI KALENDARZOWYCH na ustosunkowanie się do przedstawionego zgłoszenia.

pozostałe informacje

W branży kosmetycznej działamy od 2002 roku. Nasze wieloletnie doświadczenie, ciągłe poszerzanie zasięgu działalności i nieustająca chęć rozwoju sprawiły, że posiadamy silną i ugruntowaną pozycję w branży kosmetycznej. Filarem naszej działalności jest współpraca z największymi światowymi producentami i dystrybutorami kosmetyków, co gwarantuje oryginalność i najwyższą jakość produktów oraz daje nam możliwość przygotowania dla Państwa bardzo atrakcyjnej oferty obejmującej profesjonalne kosmetyki fryzjerskie, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji ciała oraz perfum i wód toaletowych. Szeroki asortyment, niskie ceny oraz najwyższy poziom profesjonalnej obsługi pozwolą nam stać się Państwa najlepszym dostawcą. DANE FIRMY: TRENA SP. Z O.O. UL. OBRZEŻNA 5 02-691 WARSZAWA NIP: 534-234-07-18, REGON: 140728457, KRS: 0000267534 KONTO BANKOWE: 86 1090 1694 0000 0001 3034 9736 Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe w oryginalnych opakowaniach. Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu, którego dołączenie znacznie przyspieszy rozpatrzenie ewentualnej reklamacji. Sugerujemy, aby w momencie dostawy kupujący sprawdził zawartość paczki przy kurierze. W razie stwierdzenia uszkodzenia prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego. Ułatwi to nam jak i Państwu postępowanie reklamacyjne w razie poniesienia szkody. Zamówienia są realizowane w ciągu 2 DNI ROBOCZYCH od zaksięgowania wpłaty. Dokładamy wszelkich starań aby oferowane przez nas produkty były dostępne na magazynie w 100%.