Matowa folia 3mk MATTE na MyPhone Prime (6483138851)

11 dni do końca
cena kup teraz
29,99 zł
z 200 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy
  • Allegro Paczkomaty InPost 4,00 zł
  • Przesyłka kurierska 7,00 zł
  • lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
MyPhone Prime

Brak odcisków palców i widocznych zabrudzeń, 3mk® Matte sprawia, że ekran jest czysty i czytelny.

Koniec z refleksami światła, 3mk® Matte pozwala na używanie telefonu nawet w warunkach mocnego oświetlenia.

Wysoka jakość transmisji barw, 15-35% lepsza niż w innych matowych foliach ochronnych typu anti-glare.

Najszybszy montaż dzięki wyposażeniu w naklejki pozycjonujące Fit­-In™, które pomagają precyzyjnie ustawić 3mk® Matte na ekranie.

Montaż bez bąbelków dzięki nielepkiej substancji Inviscid-Sil™.

Laserowa produkcja daje idealne dopasowanie 3mk® Matte do ekranu.

W opakowaniu: 2 sztuki 3mk MATTE









Jak działają naklejki pozycjonujące Fit-In™? Prosty montaż z 3mk

Jak używać Dust-Fix?

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 31 1140 2017 0000 4802 0922 4595
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 4,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
List polecony priorytetowy
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty po uzgodnieniu mailowym pod adresem Wrocławska 5-7 63-400 Ostrów Wielkopolski sklep "Komórka"
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 733 088 238
    Biuro obsługi od poniedziałku do piąteku 7:00 - 15:00
  • 3mk@3mk.pl
    Najczęściej odpowiadamy w ciągu 24 godzin

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: 3mk@3mk.pl. Przesyłkę należy nadać na adres: 3mk folie ochronne, Nowa Krępa 78, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem 3mk@3mk.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - tytuł wiadomości "reklamacja", - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Jeżeli Sprzedawca nie uznał reklamacji Klienta będącego konsumentem, a ten się nie zgadza z jego decyzją, może skorzystać z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Klient ma możliwość zwrócenia się do właściwego wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.). Mediacja ma charakter dobrowolny (obie strony muszą wyrazić na nią zgodę), a ewentualna ugoda stron także musi być wynikiem zgody pomiędzy obiema stronami. Skuteczne wniesienie wniosku o przeprowadzenie mediacji nie gwarantuje jej przeprowadzenia, ani tym bardziej jej wyniku. Klient ma również możliwość zwrócenie się o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży przez stały polubowny sąd konsumencki przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.). Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są również w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

pozostałe informacje

DANE SPRZEDAJĄCEGO: Sklep 3mk działający na platformie Allegro pod nazwą użytkownika ”3M-K” stanowi własność Marcin Gawłowskiego, prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą "EUROMARKET" - MARCIN GAWŁOWSKI, "3mk", ul. Nowa Krępa 78, 63-400 Ostrów Wielkopolski, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki (www.firma.gov.pl), NIP 6222535058, REGON: 300083880 email: 3mk@3mk.pl tel.: +48 733 088 238 Rachunek bankowy: BRE BANK 31 1140 2017 0000 4802 0922 4595 INFORMACJE OGÓLNE: Strony transakcji zawieranej za pośrednictwem portalu Allegro związane są przede wszystkim regulaminem tego portalu dostępnym pod adresem: http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php. Regulamin ten określa m.in. reguły zawarcia umowy za pośrednictwem portalu Allegro, a także reguły świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy handlowej Allegro, w tym rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego. WŁAŚCIWOŚCI ŚWIADCZENIA: Istotne właściwości towarów sprzedawanych za pośrednictwem Allegro określone są każdorazowo w opisie transakcji. Dodatkowo informacje dotyczące istotnych właściwości towarów określone są na wysyłanym towarze konsumpcyjnym lub są z nim trwale połączone, w przypadku gdy towar jest sprzedawany w opakowaniu jednostkowym lub w zestawie. CENA I ZASADY ZAPŁATY Ceny sprzedawanych towarów będących przedmiotem transakcji podane są w opisie każdej transakcji. Ceny towarów podane w opisach transakcji są cenami brutto (tj. zawierają wszystkie składniki takie jak cła i podatki, w tym podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich. Ceny oferowanych towarów nie zawierają kosztów dostawy, które są wskazywane osobno w opisie każdej transakcji. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena produktu zaakceptowana przez Klienta w chwili dokonywania zakupu, chyba że regulamin Allegro stanowi inaczej. Na wszystkie towary zamówione w Sklepie 3mk wystawiane są paragony fiskalne lub faktury VAT. Płatność za zamówiony towar może nastąpić w jeden ze sposobów opisanych niżej, chyba że opis danej transakcji stanowi co innego: a) przelewem na rachunek bankowy; b) za pośrednictwem PayU.pl; c) za pobraniem przy odbiorze przesyłki; d) gotówką w momencie osobistego odbioru towaru. DOSTAWA Koszty dostawy określone są w opisie każdej transakcji. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 14 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Klienta. Zakupione przez Klienta towary dostarczane są na wskazany przez niego adres za pośrednictwem firmy kurierskiej lub poczty polskiej. Możliwe jest również skorzystanie z odbioru w paczkomacie Inpost. Wyboru sposobu dostawy dokonuje Klient w toku procedury zakupu towaru. Odbiór osobisty: Jest możliwy po wcześniejszym skontaktowaniu się z nami: 3mk@3mk.pl, tel. 733 088 238 Odbiór osobisty możliwy pod adresem: "Komórka" ul. Wrocławska 5-7 63-400 Ostrów Wlkp. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271), kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie na adres Sklepu 3mk (ul. Nowa Krępa 78, 63-400 Ostrów Wielkopolski) oświadczenia przed jego upływem. Na ten sam adres należy dokonać zwrotu towaru. W razie skutecznego odstąpienia umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje jednak konsumentowi w wypadkach przewidzianych w art. 10 ust. 3 w/w ustawy z dnia 2 marca 2000 r., a w szczególności w wypadkach: a) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, b) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu. REKLAMACJE KONSUMENCKIE: Konsumenci mogą składać reklamacje produktów zakupionych w Sklepie 3mk zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r., Nr 141, poz. 1176). Sklep 3mk odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania był niezgodny z umową. Jednak Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. To samo odnosi się do niezgodności, która wynikła z przyczyny tkwiącej w materiale dostarczonym przez kupującego. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klient może domagać się doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy. Jeśli jednak naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów, albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Kupujący traci wyżej wymienione uprawnienia, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sklepu 3mk o stwierdzonej niezgodności. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. Sklep 3mk odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu, przy czym w razie wymiany towaru termin ten biegnie na nowo. Reklamacji dokonuje się poprzez odesłanie towaru na adres siedziby Sklepu 3mk (ul. Nowa Krępa 78, 63-400 Ostrów Wielkopolski). Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, informację o rodzaju stwierdzonych wad, żądanie Klienta oraz potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w Sklepie 3mk. Sklep 3mk ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni. Rozwiązujemy wszystkie Państwa problemy. Jeżeli: paczka nie dotarła, nie otrzymali Państwo potwierdzenia wysyłki zamówienia, w przesyłce brakuje folii, folie nie pasują na dane urządzenie itp. uprzejmie prosimy o kontakt z nami. Bezzwłocznie wyjaśnimy co się stało. Prosimy skontaktować się z nami mailowo 3mk@3mk.pl lub telefonicznie 733 088 238 (w godzinach 7-15 w dni robocze). OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Administratorem danych osobowych jest właściciel Sklepu 3mk wskazany na wstępie. Właściciel Sklepu 3mk chroni dane osobowe Klientów zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926). Dane osobowe udostępnione przez Klienta są gromadzone, przetwarzane i wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji i rozliczenia umów zawartych za pośrednictwem portalu Allegro. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Klientom przysługuje prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia. NOWA PRAWNA: Powyższe zapisy mają charakter informacyjny i nie naruszają ani nie ograniczają praw konsumentów wynikających przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności z Kodeksu cywilnego oraz ustaw szczególnych, w tym ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r., Nr 22, poz. 271 ze zmianami), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r., Nr 141, poz. 1176 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 133, poz. 926 ze zmianami). W przypadku jakiejkolwiek sprzeczności pomiędzy powyższym zapisami a przepisami powszechnie obowiązującego prawa pierwszeństwo mają zapisy korzystniejsze dla konsumenta.