MATERIAŁ 100% bawełna Niemcy 0,88 x 1,40 m (6541737812)

zakończona
7,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 9,00 zł
  • List polecony priorytetowy 11,00 zł
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
Zakupy powyżej 250 zł
  • lokalizacja: Jaworzno
  • czas wysyłki: do 2 dni


niewykorzystany kawałek

cienka 100% bawełna, płótno

bdb gatunek Niemcy

odcienie zieleni-paski

na innej aukcji 2-gi kawałek, przy zakupie obu tkanina w całości tj.0,88 x 2,80 m

szerokość x długość

wym.0,88 x 1,40 m

ZAPRASZAMY

Zobacz także...
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u e-kameo za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 75 1090 2008 0000 0001 3174 0555
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Pocztex Kurier48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty po przedpłacie
Jaworzno ul.Grunwaldzka 106
Zakład Krawiecki

dane sprzedawcy

kontakt

  • e-kameo@wp.pl
    Zakup na aukcjach jest akceptacją REGULAMINU w: pozostałe informacje

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
KAMEO
Nowa 4 -lokal na parterze
43-600 Jaworzno
Polska
 
Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn i ponoszenia dodatkowych kosztów w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

reklamacje

1.Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientowi towaru bez wad. W przypadku gdy zakupiony towar jest wadliwy, klient ma prawo do złożenia Sklepowi reklamacji z tytułu rękojmi (podstawa - Kodeks Cywilny). Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (rachunek) lub podanie numeru zamówienia, ewentualnie nazwiska, na jakie zamówienie było składane. 2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny i nie może nosić śladów eksploatacji, w szczególności nie może być pocięty ani wyprany 3. W celu usprawnienia realizacji reklamacji Klient powinien zawrzeć w treści reklamacji następujące informacje:- informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i data wystąpienia niezgodności/wady;- żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;- dane kontaktowe składającego reklamację 4. Klient ma prawo zażądać obniżenia ceny/zwrotu pieniędzy lub naprawy/wymiany reklamowanego produktu.- Obniżenie ceny/zwrot pieniędzy: Klient może domagać się obniżenia ceny albo odstąpienia od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.- Naprawa/wymiana: Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. 5. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania Klienta za zasadne. W przypadku gdy realizacja żądań Klienta skutkuje dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. 6. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W ciągu 14 dni od momentu podjęcia decyzji o uznaniu reklamacji, będzie ona uznana w sposób wybrany przez Klienta: zwrot pieniędzy, naprawa uszkodzenia bądź wymiana towaru na pozbawiony wad. 7. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostawy ponosi Sklep 8. W przypadku uznania reklamacji dotyczącej towaru, zwrot na rachunek bankowy podany przez klienta. 9. Tkaniny są barwione i drukowane różnymi metodami i niektóre z nich mogą farbować. Prosimy o sprawdzanie czy farbują przed łączeniem z innymi kolorami. Farbowanie nie jest podstawą do reklamacji. 10. Kurczliwość bawełny wynosi 5-10%. Prosimy o zamawianie z zapasem i poddawanie tkanin dekatyzacji przed szyciem (zamoczenie w wodzie o temperaturze takiej, w jakiej później będą prane). Kurczenie się tkanin w praniu nie jest podstawą reklamacji. 11. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

pozostałe informacje

REGULAMIN sklepu e-kameo Postanowienia ogólne 1. Sprzedawca e-kameo - sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną wyłącznie za pośrednictwem Internetu i jest zwolniony z wystawiania paragonów. Wystawiamy Faktury Vat. Faktury wysłane e-mailowo (faktury elektroniczne) nie wymagają podpisu. 2. Właścicielem Sklepu jest:KAMEO ul.H.Partyki 1/24 43-600 Jaworzno tel.534 967 302 e-kameo@wp.pl konto 75 1090 2008 0000 0001 3174 05555 3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem. 4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta. 5. Zakupy prosimy opłacać do 7 dni w tym również zakupy wielu przedmiotów (zakup powyżej 10 tkanin), które mogą czekać na wspólną wysyłkę chyba, że ustalono inaczej. 6 .Adres do wysyłki automatycznie pobierany jest przez nasz system do nadawania przesyłek zintegrowany z allegro - prosimy zaktualizować swoje dane-jeśli jest zmiana w adresie a nie została poprawiona/wpisana w formularz, przesyłka pójdzie pod zły adres. 7. Państwo nie zmieniacie adresu pisząc do nas maila - służy do tego TYLKO FORMULARZ DOSTAWY 8. Termin przygotowania przesyłki do 1-3 dni w zależności od ilości zamówień w danym okresie. 9.Pracujemy poniedziałek-piątek 9.00-17.00 i w tych godzinach prosimy o ewentualny kontakt mailowy lub telefoniczny Towary 1. Wszystkie oferowane w Sklepie towary są wolne od wad fizycznych, jeśli jednak coś przeoczymy w opisie obowiązuje prawo zwrotu. Tkaniny przed szyciem należy zdekatyzować. Pranie gotowego produktu 30 stopniach Celsjusza przy małych obrotach wirowania. 2. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki, które należy doliczyć do ceny towarów, w zależności od wybranej metody wysyłki. Przy błędnym obliczeniu - sumowaniu przez automat allegro łącznej ceny wysyłki - będziemy ją z Państwem indywidualnie ustalać (zwracać nadpłatę lub prosić o dopłatę). 3. Na naszych aukcjach zdjęcia sprzedawanych towarów są zdjęciami rzeczywistego towaru i staramy się by były jak najbliższe rzeczywistości. Zdjęcia są autorstwa sklepu e-kameo i stanowią jego własność intelektualną. Faktyczny wygląd towarów może się jednak różnić od przedstawionego na zdjęciu, szczególnie jeśli chodzi o kolory, na których wyświetlanie wpływ mają np. ustawienia monitora lub innych mobilnych urządzeń. 4. Niektóre towary mogą być w danej chwili niedostępne. Stan magazynowy towarów nie może być na allegro automatycznie aktualizowany (brak technicznej możliwości w aukcjach wieloprzedmiotowych). Może wystąpić sytuacja, że pomiędzy dodaniem towaru do koszyka, a realizacją zamówienia ktoś inny wcześniej dokona zakupu. Wtedy Sklep powiadomi niezwłocznie o zaistniałej sytuacji i przedstawi propozycje rozwiązania. Zamówienia 1. Zamówienia można składać przez całą dobę poprzez platformę allegro a realizowane są od poniedziałku do piątku w godz.9.00-17.00. Zamówienia złożone po godzinach pracy są traktowane jako zamówienia z dnia następnego. Zamówienia z wekeendu realizowane są od poniedziałku lub wtorku w zależności od ilości zamówień. 2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta wybranych wzorów (aukcje wieloprzedmiotowe) pozwalających na realizację zamówienia. Służy do tego formularz dostawy. Osobne maile z wyborem tkanin narażają Państwa na opóźnienia i ewentualne pomyłki. 3. W przypadku braku możliwości zweryfikowania zamówienia i/lub nawiązania kontaktu z Klientem z przyczyn leżących po stronie Klienta (np. nie wybrano wzoru, koloru tkanin lub dane Klienta są niepełne lub nieprawidłowe) zostanie ono odłożone w realizacji do momentu kontaktu Klienta z nami. Płatności i koszty dostawy 1. Klient ma do wyboru formy następujące formy płatności: przelew, pobranie, płatności elektroniczne. 2. Cennik dostaw i dane do przelewu dostępne są przy każdej aukcji w zakładce Płatności i sposób dostawy. 3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę. Klient powinien uregulowania płatności w ciągu 7 dni. Po tym czasie zwracamy się do allegro o zwrot prowizji. 4. Konto do wpłaty - 75 1090 2008 0000 0001 3174 0555 5.Jeśli nie jesteś pewny wyliczonego kosztu dostawy przez automat allegro (jest wg Twojej oceny za niski lub za wysoki) prosimy o kontakt, podamy realny koszt, tkaniny zawsze wysyłamy w 1 paczce. 6.Jeśli prosimy o dopłatę lub zwracamy kwotę do przesyłki wynika to z niewłaściwego wyliczenia automatu allegro. Wysyłka towaru 1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (Poczty Polskiej POCZTEX 48 lub firmy kurierskiej-jeśli jest taka opcja w opisie aukcji ). 2. Termin realizacji zamówień (docinania kuponów) to 1-3 dni w zależności od ilości zamówień w danym okresie. Po tym okresie przesyłka zostaje przez nas nadana za pośrednictwem wybranej formy wysyłki. Zamówienia pobraniowe dla klientów niezarejestrowanych niepotwierdzone mailem lub telefonem nie będą wysyłane. 3. W przypadku wyboru formy POCZTEX48 Klient zostaje powiadomiony o jej nadaniu poprzez sms na numer podany w allegro lub mailowo. 4. Całkowity przybliżony czas realizacji zamówienia od jego złożenia do otrzymania przesyłki może wynosić 3-8 dni (licząc czas przygotowania zamówienia i dostarczania w wybranej opcji przesyłki). W przypadku wersji ekonomicznego listu poleconego czas ten może się wydłużyć. 5. Sklep zastrzega sobie prawo zmiany terminu w przypadku przejściowego braku towaru w magazynie spowodowanego niezależnymi od sklepu przyczynami. 6. Przesyłki nieodebrane przez klienta po dwóch nieudanych próbach doręczenia przez kuriera, będą zwracane do nadawcy na koszt Klienta. 7. Wysyłka za granicę na podstawie cennika poczty polskiej.