Materac sprężynowy Hilding Step 120x200 flexifoam (6999452179)

zakończona
549,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Rzeszów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj materaca: sprężynowe kieszonkowe
  • waga (z opakowaniem): 15 [kg]
  • rozmiar (cm): 120x200
  • producent: Hilding
  • wysokość materaca (cm): 19 [cm]
  • twardość materaca: H2, H3
  • informacje dodatkowe: antyalergiczny, antygrzybiczny, materiał pikowany, zdejmowany pokrowiec

opis

Przed zakupem zapoznaj się z REGULAMINEM AUKCJI znajdującym się na naszej stronie >>

Wplaty przyjmujemy na nasze
Konto Bankowe:

Nr konta:

mBank: 10 1140 2004 0000 3502 7415 7828

Zapewniamy GRATIS dostawę!

Cechy w skrócie
  • materac kieszonkowy
  • z jednej strony pianka Flexifoam
  • 7 stref komfortu
  • zdejmowalny pokrowiec Fresh
  • pokrowiec można prać w temp. 60 stopni
  • 5 lat gwarancji producenta
  • certyfikat Oeko-Tex®

Opis

Step to materac skonstruowany na bazie sprężyny kieszeniowej. Zapewnia znakomitą elastyczność oraz wsparcie całego ciała. Materac nie przenosi żadnych drgań, dzięki czemu osoba obok może spać spokojnie. Dodatkowo z każdej strony zastosowaliśmy piankę Flexifoam, która zapewnia doskonałą miękkość. 7 zróżnicowanych stref twardości gwarantuje optymalne wsparcie całego ciała i doskonałą regenerację mięśni.

Budowa

Wkład: 7-strefowa sprężyna kieszeniowa, obustronnie pianka Flexifoam o wys. 2,5 cm

Wysokość materaca: ok. 19 cm

Dostępne rozmiary: 80, 90, 100, 120, 140, 160, 180 / 200 cm

Pokrowiec

Fresh – Pokrowiec z możliwością prania w temp. 60°C. Struktura przepuszczająca powietrze, co ułatwia w dużym stopniu wentylację wkładu materaca. Pokrowiec w kolorze białym o bardzo eleganckim, klasycznym wyglądzie.


Twardość



Pozostałe cechy

Produkt przeszedł restrykcyjne testy

Wszystkie materace z kolekcji Hilding oraz Hilding Family pozytywnie przeszły badania przeprowadzane przez niezależny instytut Stowarzyszenia OEKO-TEX® pod kątem ponad 100 parametrów istotnych dla zdrowia i otrzymały certyfikat Oeko-Tex zapewniający o bezpieczeństwie wyrobów włókienniczych i gwarantujący, że tkaniny z których je zrobiono są wolne od szkodliwych substancji mających negatywny wpływ na zdrowie.

Towar dostępny od ręki

Materace, które sprzedajemy posiadamy we własnych magazynach i dostępne są od ręki. Dlatego czas potrzebny na realizację zamówienia skrócony jest do minimum i jest niezależny od punktualności producenta.

Wyprodukowane w Polsce

Produkty, które sprzedajemy, chociaż projektowane przez szwedzką firmę o 75-letnim stażu w produkcji materacy, produkowane są w Polsce. Kupując ten produkt wspierasz rodzimą gospodarkę.
Kupując ten produkt Klient ma pewność, że:
  • jest to materac najwyższej jakości renomowanej firmy Hilding a nie towar niewiadomego pochodzenia lub wytwarzany metodą garażową przez nieznaną nikomu firmę, która dziś jest a jutro nie będzie po niej śladu. Podawana gwarancja jest rzeczywistym okresem minimalnej przydatności materaca do użytku. Firma, która istnieje 75 lat ma zbyt dużo do stracenia aby sprzedawać bubel.
  • materiały użyte do wytworzenia tego materaca przed dopuszczeniem do etapu produkcji zostały przetestowane w dedykowanym laboratorium Hilding
  • sprzedawany przez nas towar posiadamy w swoim magazynie i czas jego dostarczenia skrócony jest do minimum
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Rzeszów, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u materace_24 za co najmniej 500,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
120 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

120 miesięcy
Dodatkowe informacje

5 lat gwarancji producenta

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

PPHU OSKAR Marek Fura
ul. Krakowska 34
35-508 Rzeszów
Dodatkowe informacje

WAŻNE!!! Niektóre materace jak np. Hilding Latino mają aż 15 lat gwarancji! Proszę zachować dowód sprzedaży!


  WARUNKI REKLAMACJI I ZWROTU TOWARU: 

1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.  Sklep odpowiada za wady Produktu (wada fizyczna, wada prawna) na  podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów  Kodeksu cywilnego.

2. W przypadku sprzedaży, której  Klientem nie jest Konsument przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie  cywilnym nie mają zastosowania z zastrzeżeniem postanowienia art. 558§2  Kodeksu cywilnego.

3. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu  rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia  niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy  sprzedanej w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta.

4.  Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie  stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.

5.  Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej na  adres poczty elektronicznej Sklepu: biuro@centrumsnu.com.pl, faxem na nr  17 8547 238 lub w formie pisemnej na adres: P.P.H.U. OSKAR Marek Fura, 35-506 Rzeszów ul. Krakowska 34.

6.  W opisie reklamacji w celu ułatwienia jej rozpatrzenia zaleca się  podanie danych kontaktowych Klienta składającego reklamację, informacji i  okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju  i daty wystąpienia wady, treści żądania reklamacyjnego (czego Klient w  ramach reklamacji domaga się od Sprzedawcy).

7. W przypadku gdy do  ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta wymagane jest  dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient może zostać poproszony  przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na wskazany  przez Sprzedawcę adres. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj  Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu byłoby  połączone z nadmiernymi trudnościami albo niemożliwe, Klient powinien  udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym się on znajduje.

8.  W ramach zagwarantowanych uprawnień Klient ma prawo żądać obniżenia  ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez  nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny  od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli  Produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedawcę lub  Sprzedawca nie wymienił Produktu na wolny od wad, ani tej wady nie  usunął.

9. Sprzedawca zobowiązuje się rozpoznać reklamację z  tytułu rękojmi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od  daty jej otrzymania od Klienta. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie  ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania  reklamacji za uzasadnione.
W każdym z powyższych przypadków, gdy  realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego  produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.

10. Koszty  wymiany lub naprawy Produktu dokonywanej w ramach rękojmi ponosi  Sprzedawca. W szczególności obejmuje to koszty demontażu i dostarczenia  Produktu, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i  uruchomienia Produktu. Jeżeli wadliwy Produkt został zamontowany, Klient  może żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego jego zamontowania po  dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady. W sytuacji  niewykonania tego obowiązku przez Sprzedawcę Klient jest upoważniony do  dokonania tych czynności na koszt Sprzedawcy.

11.  Sprzedawca może jednak odmówić demontażu i ponownego zamontowania  Produktu, jeżeli koszt tych czynności przewyższa cenę sprzedanego  Produktu.

12. Klient będący jednocześnie Konsumentem może  żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania Produktu, jest  jednak obowiązany ponieść część związanych z tym kosztów  przewyższających cenę sprzedanego Produktu albo może żądać od Sprzedawcy  zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości  ceny sprzedanego Produktu.

13. Produkty dostępne w  Sklepie nie są objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub sprzedawcy.  Nie wyłącza to uprawnień Kupującego będącego jednocześnie Konsumentem z  tytułu rękojmi.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PPHU OSKAR Marek Fura
ul. Krakowska 34
35-508 Rzeszów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

1. Klient będący jednocześnieKonsumentem, który zawarł umowę na  odległość może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania  przyczyny i bez ponoszenia kosztówprzez złożenie oświadczenia o  odstąpieniu od umowy w formie pisemnej (możliwy do wykorzystania wzór  oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu) na adres: P.P.H.U.  OSKAR Marek Fura, 35-506 Rzeszów, ul. Krakowska 34 lub w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: biuro@centrumsnu.com.pl.

2.  Zastrzeżenie, o którym mowa punkcie 1 dotyczące nieponoszenia kosztów  przez Konsumenta w związku z odstąpieniem od umowy nie dotyczy:

a)  kosztów wynikających z faktu, że Konsument wybrał sposób dostarczenia  produktu do Sprzedawcy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia  przewidziany przez Sprzedawcę. W takiej sytuacji Sprzedawca nie jest  zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych  kosztów.

b) bezpośrednich kosztów zwrotu produktu,

c)  kosztów świadczeń spełnionych do chwili odstąpienia przez Konsumenta od  umowy w przypadku Produktu będącego usługą, jeżeli jej wykonywanie  rozpoczęło się na żądanie Konsumenta przed upływem zagwarantowanego  Konsumentowi terminu do odstąpienia od umowy. Kwota zapłaty ustalana  jest proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z  uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia, jeżeli zaś  są one nadmierne podstawę tego ustalenia stanowi wartość rynkowa  spełnionego świadczenia.

3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

a) dla  umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązanym  do przeniesienia jego własności (Umowa sprzedaży) - od objęcia Produktu  w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią  inną niż przewoźnik,

- w przypadku umowy  obejmującej wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w  częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub  części,

- w przypadku umowypolegającej na  regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony - od objęcia w  posiadanie pierwszego z tych Produktów;

b) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.

4.  W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy  zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.

5.  Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim  Sprzedawca przyjął jego zamówienie, oferta Konsumenta przestaje wiązać.

 6.  Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie  14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od  umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w  tym koszty dostarczenia Produktu.

7. Sprzedawca dokonuje zwrotu  płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył  Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób  zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

8.  Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od  Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od  Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia  przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które  zdarzenie nastąpi wcześniej.

 9. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy na adres: P.P.H.U. OSKAR Marek Fura, REGON:  690292028, NIP: 813-001-88-89 z siedzibą 35-506 Rzeszów ul. Krakowska  34 lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru  niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił  od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do  zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

 10.  Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu  będące wynikiem korzystania z niego w sposób, który wykracza poza  konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

 11.  Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy  zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do  umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli  przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który  został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu  świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w  której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad  którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić  przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w  której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w  której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym  opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu  na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie  zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której  przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na  swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w  której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena  została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie  może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od  wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w  której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał  w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca  świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument  żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do  wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy  przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w  której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo  programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli  opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o  świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów  mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług  związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub  kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia  usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych,  które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie  świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem  terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez  przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
materace_24
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

22

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 791724699
  • 17 85 86 607
poniedziałek - piątek
09:00 - 19:00
sobota
09:00 - 16:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Adresy naszych salonów i godziny ich otwarcia: Rzeszów Salon ul. Krakowska 34, 35-506 Rzeszów Telefon: 17 87 00 101 Faks: 17 87 00 101 E-mail: krakowska@centrumsnu.pl Godziny otwarcia: pon.- pt. 10 - 19; sob.: 10 - 15; niedz.: nieczynne Galeria NOVA Rejtana 67, 35-328 Rzeszów Telefon: 17 85 86 607 Faks: 17 85 86 607 E-mail: rzeszow2@centrumsnu.pl Godziny otwarcia: pon. - pt. 10 - 20; sob. 10 - 18; niedz. 10 - 16 Nowy Sącz Zielona 49, 33-300 Nowy Sącz Telefon: 18 44 38 039 Faks: 18 44 38 039 E-mail: nowysacz@centrumsnu.pl Godziny otwarcia: pon.- pt. 10 - 17; sob.: 10 - 13; niedz.: nieczynne Nowy Targ Składowa 6, 34-400 Nowy Targ Telefon: 18 26 67 043 Faks: 18 26 67 043 E-mail: nowytarg@centrumsnu.pl Godziny otwarcia: pon.: pt. 10 - 17; sob.: 10 - 13; niedz.: nieczynne

Pozostałe informacje

Regulamin sprzedaży I. DEFINICJE: Użyte w niniejszym Regulaminie określenia oznaczają: 1. Regulamin - Regulamin sklepu internetowego "Centrum Zdrowego Snu" w serwisie Allegro, 2. Sklep - sklep internetowy "Centrum Zdrowego Snu" w serwisie Allegro prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=41161236, 3. Sprzedawca - P.P.H.U. OSKAR Marek Fura, REGON: 690292028, NIP: 813-001-88-89 z siedzibą 35-506 Rzeszów ul. Krakowska 34, 4. Klient, Zamawiający - osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z oferty i dokonująca zakupu za pośrednictwem Sklepu internetowego "Centrum Zdrowego Snu", 5. Konsument - osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego "Centrum Zdrowego Snu" w serwisie Allegro czynności prawnej (zawarcia umowy sprzedaży) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, 6. Produkt - wszelkie towary sprzedawane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu 7. Formularz zamówienia - formularz umożliwiający dokonanie zamówienia produktu, 8. Zamówienie - złożona przez Klienta oferta zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu przy użyciu Formularza zamówienia, 9. Informacja zwrotna - informacja dotycząca szczegółowych warunków realizacji zamówienia, informująca Klienta w szczególności o: wybranym przez niego przedmiocie zamówienia, wybranym przez Klienta sposobie płatności, łącznej kwocie do zapłaty (cena produktu, koszt dostawy), warunkach i terminie realizacji dostawy, możliwości i zasadach odstąpienia przez Klienta będącego Konsumentem od umowy. II. POSTANOWIENIA OGÓLNE: 1. Regulamin Sklepu określa zasady korzystania ze sklepu internetowego "Centrum Zdrowego Snu" w serwisie Allegro, sprzedaży produktów przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną. 2. Sklep przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość: a) umożliwia Klientom nabywanie produktów znajdujących się w ofercie Sklepu, b) udziela informacji o produktach dostępnych w ofercie sklepu. 3. Sklep prowadzony jest przez Marka Furę prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą P.P.H.U. OSKAR Marek Fura, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadającą adres siedziby oraz miejsca wykonywania działalności: 35-506 Rzeszów, ul. Krakowska 34, REGON: 690292028, NIP: 813-001-88-89, adres poczty elektronicznej biuro@centrumsnu.com.pl, numer telefonu: 17 8547238, nr faxu: 17 8547 238, nr rachunku bankowego: 10114020040000350274157828. 4. Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową zgodną z prezentowaną ofertą w serwisie na podstawie postanowień Regulaminu i innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa polskiego w szczególności przepisów Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 5. Postanowienia Regulaminu Sklepu nie mają na celu ograniczać lub wyłączać praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego, przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W razie niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy. 6. Zawartość witryny Sklepu pełni rolę informacji handlowej i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. III. WARUNKI ZAMAWIANIA I SPRZEDAŻY: 1. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 2 dni roboczych potwierdza mailowo przyjęcie zamówienia oraz przesyła Klientowi na wskazany w Formularzu zamówienia adres mailowy Informację zwrotną dotyczącą szczegółowych warunków realizacji zamówienia, informując Klienta w szczególności o: wybranym przez Klienta przedmiocie zamówienia, wybranym przez Klienta sposobie płatności, łącznej kwocie do zapłaty (cena produktu, koszt dostawy) i obowiązku zapłaty oraz jego terminie, warunkach i terminie dostawy, możliwości i zasadach odstąpienia od umowy. 2. Potwierdzenie mailowo przez Sklep internetowy złożonego zamówienia uznaje się za chwilę zawarcia umowy sprzedaży. 3. W przypadku wyboru formy płatności przelew na rachunek bankowy Klient powinien dokonać płatności w terminie 5 dni od dnia złożenia zamówienia. 4. Ceny w Sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). 5. Koszty dostawy są szczegółowo zdefiniowane w każdej aukcji 6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku gdy: a) dane podane w zamówieniu są nieprawdziwe lub błędne, b) w ciągu 5 dni roboczych od złożenia zamówienia nie wpłacono na konto Sprzedającego należności za towar lub wpłacono w kwocie mniejszej od uzgodnionej w przypadku wybrania przez Klienta formy płatności w postaci przelew na rachunek bankowy, c) występują okoliczności uniemożliwiające całkowicie lub czasowo realizację Zamówienia. 7. W przypadku zaistnienia wskazanych okoliczności Zamawiający zostanie niezwłocznie powiadomiony o zaistniałej sytuacji. 8. W przypadku błędnego podania danych w zamówieniu Sklep poinformuje o tym fakcie Klienta wskazując mu na możliwość złożenia w sposób prawidłowy. 9. Czas realizacji zamówienia standardowego wynosi do 14 dni roboczych. W większości przypadków towar posiadamy we własnym magazynie co pozwala na znaczne skrócenie tego terminu. W przypadku zamówienia niestandardowego (Produkt wykonany według indywidualnych wskazań Klienta lub mało popularny) czas realizacji zamówienia wynosi do 35 dni roboczych. 10. Zamówiony towar może być dostarczany przesyłką kurierską, własnym transportem lub za pośrednictwem Poczty Polskiej, w zależności od miejsca wysłania towaru oraz gabarytów zamówionego towaru. Szczegółowa informacja o dostępnych sposobach dostawy poszczególnych Produktów jest dostępna w opisie aukcji. 11. Bieg terminu dostawy Produktu do Klienta rozpoczyna się w dniu: a) uznania rachunku bankowego Sprzedawcy, w sytuacji gdy w Formularzu zamówienia Klient wybrał sposób płatności przelew, b) zawarcia umowy sprzedaży, w sytuacji gdy Klient w Formularzu zamówienia wybrał sposób płatności "za pobraniem". 12. W celu ułatwienia i przyśpieszenia dochodzenia ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu zaleca się, aby Klient będący jednocześnie Konsumentem w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu Produktu po jego dostarczeniu i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy) spisał protokół. Klient nie będący Konsumentem powinien w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę sprawdzić stan Produktu po jego dostarczeniu i w przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie transportu, w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń, ma obowiązek spisać odpowiedni protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą. 14. Sprzedawca wystawia dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub Faktury VAT. 15. Faktura VAT jest wystawiana po zawarciu umowy sprzedaży. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, od 1 maja 2004r. faktury VAT nie muszą zawierać ani podpisu wystawcy, ani pieczątki, ani podpisu odbiorcy, dlatego po wydrukowaniu dokument ten spełnia wszelkie wymogi prawne. 16. Dowód zakupu dołączany jest to przesyłki.