Materac PARMA 70x160 bonellowy sprężynowy pianka T (6482538251)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
269,00 zł
z 100000 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Gorlice
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • rodzaj materaca: sprężynowe bonellowe
  • rozmiar (cm): inny
  • producent: Inny
  • twardość materaca: H2
  • wysokość materaca: 15.00 [cm]
  • informacje dodatkowe: zdejmowany pokrowiec

Po czym poznać dobry materac?
PO CENIE !

Sprzedajemy materace już ponad 10 lat i wiemy jakie triki stosują producenci, aby obniżyć cenę materaca!

1. Zamawiasz materac pocketowy, otrzymujesz materac ze sprężynami bonellowymi - dużo niższej jakości, tańszy - po paru miesiącach materac się zapada, a Ty już wystawiłeś komentarz pozytywny.

U nas masz GWARANCJĘ budowy materaca - możesz go w każdej chwili rozciąć i sprawdzić jego budowę - będzie w 100% zgodna z tym co na schemacie! Jeśli znajdziesz coś innego zwracamy podwójny koszt materaca.

2. Stosując niskiej jakości klej, klejąc jednokrotnie można obniżyć cenę materaca o ok. 20 zł/m2

U nas masz system podwójnego klejenia klejem ekologicznym! Zwiększa się jakość klejenia i żywotność materaca.

3. Stosowanie niższej jakości pianki T19 - materac szybciej się wyleży, mniejsza gęstość pianki - 19kg/m3

U nas masz piankę T25 - większa gęstość 25kg/m3 - większa sprężystość materaca.

4. Brak filcu nad i pod sprężynami pocketowymi - kolejna oszczędność kilkudziesięciu zł/m2. Brak tego elementu powoduje gorszą jakość snu, sprężyny przylegają bezpośrednio do warstwy nad i pod nią zmniejszając wytrzymałość, sztywność i żywotność materaca.

U nas zawsze otrzymujesz materac jak na schemacie - filc powoduje również praktycznie niemożność zgięcia materaca na pół - dlatego też nasze materace wysyłamy na płasko - zgięcie takiego materaca na pół powoduje jego zniszczenie, które objawia się kilka miesiecy po zakupie - materac się zapada. Zapytaj jak zostanie wysłany Twój materac - na płasko?

5. Czy wiesz, że kupując materiał na materac zawsze dostajemy wybór: pierwszy czy drugi gatunek? Drugi gatunek jest o ok. 30% tańszy

Zawsze kupujemy materiały pierwszego gatunku. Wiemy, że tylko wysokiej jakości produkty będą spełniały wymagania Klientów. W końcu materac nie kupuje się co miesiąc!

Teraz już wiesz po czym poznać materac!
PO CENIE !


Znalazłeś materac o identycznej budowie w dużo niższej cenie? Zastanów się jak często kupujesz materac i czy pozorna oszczędność na pewno Ci się opłaci?
Materac Parma to materac bonellowy, dwustronny, średniotwardy, z dodatkiem pianki T25, antyalergiczny. Budowa materaca pozwala na zastosowanie go w łóżkach z regulowanym stelażem. Zainwestuj w wysokiej klasy materac i śpij spokojnie.
30 dni na zwrot materaca
Prześpij się i sam zadecyduj
Materace wysyłamy na płasko
Dbamy o to, abyś otrzymał pełnowartościowy produkt
Gwarancja budowy materaca
Najwyższej jakości, I gatunku materiały
Polski producent i Polski produkt
Wspierasz polski biznes i miejsca pracy w Polsce
Zobacz nasze bestsellery
91 1020 5558 0000 8102 3104 8643
Słowa i frazy kluczowe jakie wpisują Klienci szukając u Nas tego produktu:
Materace, materac bonellowy, kieszeniowy, lateksowy, tani, piankowy, kokosowy, najtańsze materace, oryginalne.


*30 letnią gwarancją objęta jest formatka ze sprężyn kieszeniowych.
Na wszystkie pozostałe elementy materaca udzielamy 2 lata gwarancji.

Kupując na naszych aukcjach akceptujesz regulamin zawarty na stronie O Mnie
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 91102055580000810231048643
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 30,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Dla nas ważne jest zadowolenie Klienta, doradzamy na etapie przed zakupowym, służymy również pomocą po zakupie. Zapraszamy do zakupów i kontaktu. W życiu kierujemy się zasadą: Rzeczy niemożliwe załatwiamy od ręki, cuda zajmują nam trochę czasu :)

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 30 dni

adres do zwrotu:
 
1. Aukcja firmy Studio Multimedialne Inmani Radzik Paweł, ul. Kościuszki 36, 38-300 Gorlice, NIP: 7381888611 2. Adres na potrzeby korespondencji, reklamacji i zwrotów Studio Multimedialne Inmani Radzik Paweł, ul. Kościuszki 36, 38-300 Gorlice 3. Rodzaje, koszty i terminy dostawy znajdują się w zakładce „Dostawa i płatność” na stronie każdej aukcji. 4. Wszystkie ceny wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT jeśli jest należny) 5. Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, czyli termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło. 6. Realizacja zamówienia następuje niezwłocznie. Wysłanie zamówionego produktu ma miejsce w ciągu 48h od dokonania zakupu (w przypadku dostaw płatnych za pobraniem) lub zaksięgowania wpłaty (dla zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych). 7. Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów odesłania rzeczy na nasz adres. 8. Konsumentowi jednak zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy: a. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; e. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; f. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; g. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy; h. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę. 9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 10. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim. 11. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt. 12. Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez konsumenta zwrócimy wszystkie dokonane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, ale jeżeli konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas, to nie zwrócimy konsumentowi dodatkowych kosztów (zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego). 13. Świadczymy usługi i sprzedajemy rzeczy wolne od wad fizycznych i prawnych. 14. Ponosimy odpowiedzialność wobec konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Pismo określające żądanie: obniżenia ceny, odstąpienia od umowy, wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady należy przesłać na nasz adres. Odpowiemy na nie jak najszybciej, nie później niż w 14 dni. 15. Zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. 16. Nie pobieramy żadnych opłat za komunikację. 17. Przestrzegamy zbióru zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami. 18. Kwestie sporne, jeśli konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez konsumenta. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo. 19.W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części udzielonych przez nas informacji z obowiązującym prawem deklarujemy bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego zapisu, gdyż może być on jedynie wynikiem błedu, a nie celowym działaniem. Użyte na stronie pojęcia: Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami. Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.