Materac LUCA 140x200 Kokos FATTY MAX Premium- 24cm (6541659484)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
365,00 zł
z 9980 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 49,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 59,00 zł
  • lokalizacja: JEZIORANY, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar (cm): 140x200
  • rodzaj materaca: kokosowe
  • wysokość materaca (cm): 24 [cm]
  • producent: Inny
  • waga (z opakowaniem): 27 [kg]
  • twardość materaca: H3, H4

opis

Strona "o mnie" Moje komentarze Inne moje aukcje

90 x 200 120 x 200 140 x 200 160 x 200 180 x 200

Materac FATTY MAX

Rozmiar:
140 x 200 x 22-24 cm

 

Wkład:
  • 9 stref - sprężyny kieszeniowe umieszczone, każda w osobnej kieszonce materiału.
  • pianka poliuretanowa - otacza materac z 4 stron tworząc mocną ramę, dzięki czemu można z niego korzystać po obu stronach.
  • kokos lateksowany - surowiec naturalny o właściwościach antygrzybicznych i antyalergicznych, zapewnia prawidłową cyrkulację powietrza, nadaje twardość i elastyczność dla materaca.
  • filc - usztywnia całą konstrukcję zwiększając wytrzymałość materaca.
  • włókno klimatyzujące - otoczone jednostronnie wchłania pot i utrzymuje stałą temperaturę ciała.
  • pokrowiec antyalergiczny - wykonany z dzianiny membranowej z wszytym zamkiem umożliwiającym łatwe zdejmowanie. Pikowany obustronnie włóknem klimatyzującym.
  • twardość: H3 - średnio-twardy, H4 - twardy

Wkład kieszeniowy otoczony został dwustronnie pianką poliuretanową wysokoelastyczną oraz jednostronnie matą kokosową.

Dzięki zastosowaniu wkładu kieszeniowego o 9 strefach twardości połączonego z matą kokosową oraz pianką wysokoelastyczną materac charakteryzuje się bardzo dobrą wytrzymałością oraz wysokimi właściwościami antyalergicznymi.

Czym charakteryzują się sprężyny kieszeniowe
o 9 strefach twardości ?

System 9-strefowy charakteryzuje się tym, iż każda ze sprężyn umieszczona jest w osobnej kieszonce materiału. Sprężyny nie są połączone ze sobą, co powoduje, że każda pracuje osobno, niezależnie od drugiej. Taka praca eliminuje efekt wyginania się dużej powierzchni materaca przy nacisku na jego małą powierzchnie. Śpiąc na materacu ze sprężynami kieszeniowymi wiercenie i obracanie się drugiej osoby nie będzie dla Państwa odczuwalne. Także różnica wagi pomiędzy dwiema osobami nie będzie miała znaczenia, co w przypadku materacy ze sprężyną standardową typu bonell powoduje, iż osoba lżejsza zsuwa się na osobę cięższą. Materace typu kieszeniowego są to tzw. "CICHE MATERACE", ponieważ sprężyny zamknięte w osobnej kieszonce nie stykają się ze sobą i nie wywołują niepotrzebnych dźwięków.

Ciało człowieka można podzielić na 9 stref, z których każda potrzebuje innej siły podparcia podczas leżenia. Dlatego też stworzyliśmy dla Państwa materac doskonale dopasowujący się do ciała. Chcąc zapewnić dla Państwa bardzo wysoki komfort snu wkład 9- strefowy utworzony jest ze sprężyn kieszeniowych o różnej wysokości, oraz różnej twardości w celu niezwykle precyzyjnego dopasowania do każdej części ciała.

System 9-strefowy, oraz idealnie do niego dopasowane surowce z których został stworzony materac gwarantują zdrowy i wygodny odpoczynek.

Pokrowiec hipoalergiczny wykonany został z dzianiny membranowej. Ponadto jest on pikowany obustronnie włóknem klimatyzującym, działa antybakteryjnie, nadaje materacowi puszystości i powstrzymuje pocenie. Pokrowiec wyposażony jest w zamek błyskawiczny, co umożliwi Państwu łatwe zdejmowanie go z materaca w celu wyprania. Pokrowiec można prać w temperaturze do 40 stopni C.

Technologie:

Materiał z którego wykonana jest kieszonka sprężyny ma bardzo dużą wytrzymałość na rozciąganie, jest elastyczna i współpracuje wraz ze sprężyną, dzięki czemu materiał się nie przeciera i nie pęka.

Najnowsza technologia sprężyn kieszeniowych, w której zastosowano podwójne hartowanie drutu zwiększając tym samym żywotność sprężyny o ponad 50 %.

Włókna skorupy orzecha kokosowego zapewniają poprawną cyrkulację powietrza. Posiadają właściwości antyalergiczne, oraz usztywniają materac.

Tekstylia stosowane w pokrowcach materaca są przyjazne dla skóry, delikatne, oraz posiadają właściwości antyalergiczne.

Inne modele:

Oznaczenie materaca:
  • Materac dwustronny

    Obie strony materaca stanowią powierzchnię użytkową.

  • Pokrowiec pikowany

    Pikowany obustronnie włóknem klimatyzującym, z wszytym zamkiem.

  • 9 stref

    9 stref twardości spręzyn kieszeniowych.

  • Mata kokosowa

    Dzięki zastosowaniu płyt kokosowych materac jest znacznie sztywniejszy.

  • Materac hypoalergiczny

    Idealny dla osób z alergią.

  • Materac średnio twardy

    Materac o uniwersalnej, średniej twardości.

  • Materac twardy

    Materac o dużej twardości dla osób preferujących sztywne materace.

  • Do stelaży regulowanych

    Materac idealnie nadaje się do łóżek ze stelażami regulowanymi.

  • Pokrowiec można prać

    Posiada zamek błyskawiczny, po zdjęciu można prać w temp. do 40 stopni C.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: 04.12.2017 – 17.12.2017. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 49,00 zł

Lokalizacja: JEZIORANY, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
49,00 zł
kolejna sztuka
49,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
59,00 zł
kolejna sztuka
59,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

P.P.H.U. LUCA CICHOSZ LUCYNA
RADOSTOWO 72
11-320 JEZIORANY
Dodatkowe informacje

 Dodatkowe informacje

1. Firma LUCA jest zobowiązana do dostarczenia Towaru wolnego od wad i odpowiada za wady Towaru.

2. Reklamacje należy składać drogą mailową na adres : reklamacje.luca@gmail.com.  

3. Reklamacja powinna zawierać uzupełniony formularz zgłoszenia reklamacji oraz co najmniej 3 zdjęcia w formacie JPG lub PNG przedstawiające wskazywaną wadę towaru. 

4. Firma LUCA zastrzega sobie prawo do żądania uzupełnienia przez Klienta przesłanej dokumentacji, w celu pełnej weryfikacji złożonej reklamacji.   

5. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od wpłynięcia reklamacji.   

6. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w towarze w tej samej chwili.   

7. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.   

8. Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.   

9. Obniżona cena pozostaje w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.   

10. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna, materac był użytkowany niezgodnie z przeznaczeniem i zasadami użytkowania materacy.  

11. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.   

12. Sprzedawca wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunie wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.   

13. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.   

14. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

P.P.H.U. LUCA Cichosz lucyna
Radostowo 72
11-320 Jeziorany

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Zwrot nabytej rzeczy należy kierować na adres: P.P.H.U. LUCA Cichosz Lucyna, Radostowo 72, 11-320 Jeziorany. 2. Prawo konsumenta: Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podawania jakiejkolwiek przyczyny ,od momentu otrzymania Towaru (objęcia w posiadanie Towaru przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę inną niż przewoźnik), następnie po przesłaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy konsument ma 14 dni na odesłanie rzeczy. Kupujący może zwrócić towar we własnym zakresie, lub skorzystać z usług firmy przewozowej Sprzedającego. W przypadku odstąpienia od umowy zwracana kwota obejmuje koszt produktu, oraz pierwotne koszty jego wysłania do wysokości najtańszej zwykłej ceny wysyłki, na której klient dokonał zakupu. W sytuacji kiedy konsument decyduje się na dokonanie zwrotu korzystając z usług transportowych Sprzedającego, kwota zwracana zostaje pomniejszona o ceną przesyłki zwrotnej według niżej podanego cennika. Poniżej cennik przesyłek zwracanych: Przesyłka o objętości do 0,45 m3 – 79 zł , do 0,79 m3 – 87 zł ,do 1,09 m3 – 94 zł , do 1,49 m3 – 99 zł 3.Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć mailowo pod adresem: reklamacje.luca@gmail.com, w takim przypadku firma LUCA niezwłocznie zwrotnie na adres e-mail, z którego otrzymał oświadczenie o odstąpieniu, prześle potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego drogą e-mailową. 4. Zwrot należności nastąpi w terminie 14 dni przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki wybrał konsument, licząc od momentu otrzymania oświadczenia konsumenta, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru oraz ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób niewłaściwy. 6. Konsument jest zobowiązany do zwrotu towaru w takiej samej postaci w jakiej otrzymał produkt. W przypadku braku możliwości zapakowania produktu w ten sam sposób, konsument powinien zabezpieczyć produkt w tak, aby nie uległ on uszkodzeniu w czasie transportu. 7. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi: - który zawarł umowę na aukcji publicznej, - który zawarł umowę, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

O sprzedającym
STUDIOMEBLE
98,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

3003

 

49

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,5

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Kontakt

Pozostałe informacje

1. Użytkownik STUDIOMEBLE komunikuje się z Klientem telefonicznie oraz za pośrednictwem poczty e-mail, w wyjątkowych przypadkach (gdy kontakt telefoniczny lub e-mail nie jest możliwy lub jest utrudniony) za pośrednictwem poczty polskiej. 2. Ceny za nabywane towary u użytkownika STUDIOMEBLE są podane bezpośrednio przy oferowanych towarach w polskich złotych (PLN) i stanowią ceny brutto, tj. zawierają podatek VAT. 3. Ceny Towarów nie zawierają kosztów ich dostawy, które każdorazowo wskazane są w procesie składania Zamówienia i uzależnione są od wyboru przez Klienta sposobu zapłaty za Towar. 4. Klient, może dokonać zapłaty za zamówienie wybierając, jeden spośród poniżej wskazanych sposobów zapłaty: a) za pobraniem tj. przy odbiorze towaru poprzez zapłatę gotówki kurierowi, albo b) przelewem, na podany w toku procedury składania zamówienia rachunek bankowy : P.P.H.U. LUCA Cichosz Lucyna, konto w Millennium Bank, nr rachunku: 26 1160 2202 0000 0002 6286 3255 5. Przystąpienie do realizacji zamówienia następuje w zależności od wyboru sposobu płatności: a) nie później niż w następnym dniu roboczym po dniu, w którym nastąpiło złożenie przez Klienta zamówienia, gdy płatność ma nastąpić przy odbiorze za pośrednictwem kuriera albo b) nie później niż w następnym dniu roboczym po dniu zaksięgowania całości wpłaty dokonanej przez Klienta, gdy płatność ma nastąpić przelewem. 6. Czas realizacji zamówienia wynosi do 6 dni ROBOCZYCH, liczonych od przystąpienia do realizacji zamówienia, określonego w pkt 5 powyżej. 7. Dostawa następuje w miejsce wskazane przez Klienta w zamówieniu, za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub kurierskiej w dni robocze w godzinach od 10:00 do 16:00. 8. Przesyłka zawiera ubezpieczenie na wypadek uszkodzenia. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki stosowny protokół należy wypełnić w obecności kuriera. 9. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki. 10. W okolicznościach nadzwyczajnych czy nieprzewidzianych, niezależnych od firmy LUCA, będzie informowała Klienta o zmianach lub niedogodnościach związanych z dostarczeniem Towaru. 11. Zakup Towaru potwierdza każdorazowo faktura, wystawiona w formie elektronicznej, tj. e-faktura, przesłana drogą mailową na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia. Na żądanie Klienta, może zostać przesłana faktura papierowa. ZASADY UŻYTKOWANIA MATERACY 1. Tolerancja wymiarów materacy wynosi do 2 cm. 2. Materac nie powinien leżeć bezpośrednio na podłodze. Ze względu na wentylowanie materaca zalecane jest stosowanie materaca na stelażu drewnianym, którego odległość pomiędzy listewkami nie powinny być większe niż do 4 cm. 3. Materac powinien być odwracany cztery razy w roku góra-dół i przód-tył. 4. Wszystkie pokrowce są zdejmowane i nadają się do prania w temperaturze do 40 stopni C. 5. Odkształcenia nowego materaca do 2 cm głębokości są naturalnym zjawiskiem i nie obniżają jakości wyrobu, dopuszcza się możliwość łączenia elementów wewnętrznych co nie powoduje obniżenia jakości wyrobu. 6. Zabrania się skakania na materacu, ponieważ może zostać uszkodzona wewnętrzna struktura materaca. 7. Nie wolno palić papierosów korzystając z materaca. WARUNKI I ZASADY GWARANCJI 8. Okres gwarancji produktu obowiązuje od daty produkcji określonej w karcie gwarancyjnej. 9. Sprzedawca ma obowiązek rozpakowania produktu okazania ich przed wydaniem kupującemu w celu sprawdzenia jakościowego i ilościowego odbioru. 10. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej przez klienta (konsumenta) nowa karta nie będzie wydana. 11. Przyjęcie reklamacji odbywa się przez sporządzenie zgłoszenia reklamacyjnego w miejscu zakupu produktu z dołączonym zdjęciem (wada uszkodzenia oraz opisem). Warunkiem przyjęcia reklamacji jest dołączenie karty gwarancyjnej produktu. Karta gwarancyjna nie jest ważna bez zaznaczenia na niej daty sprzedaży, bez pieczęci i podpisu sprzedawcy. 12. Klient jest zobowiązany do dostarczenia reklamowanego produktu do punktu zakupu. 13. Usunięcie usterek następuje w fabryce wyjątkowo tylko wówczas, gdy naprawa nie jest możliwa w miejscu zakupu produktu. 14. W przypadku gdy naprawa ma miejsce w domu kupującego klient jest zobowiązany do udzielenia pomocy serwisantowi usuwającemu reklamację. 15. Reklamacja będzie załatwiona w terminie 60 dni od daty wpływu do producenta. 16. Zwłoka w załatwieniu reklamacji nie zachodzi, gdy przedstawiciel gwaranta zgłosi się do kupującego w określonym terminie celem załatwienia reklamacji, a czynności tych nie mógł wykonać z przyczyn leżących po stronie kupującego. 17. Podstawowym sposobem załatwienia reklamacji jest naprawa wyrobu przywracająca wartość użytkową i estetyczną. 18. Na gwarancie nie ciąży obowiązek przekazania do użytkowania innych produktów na okres naprawy produktów reklamowanych. 19. Kupującym ma możliwość skorzystania z wymiany towaru na nowy, wolny od wad po wcześniejszym przeprowadzeniu czterech istotnych i udokumentowanych napraw produktu. 20. W przypadku zgłoszenia przez kupującego reklamacji ewidentnie zmierzającej do nadużycia uprawnień, jakie przysługują z obowiązujących przepisów prawa, kosztami poniesionymi przez producenta w związku z przyjazdem serwisu zostanie obciążony kupujący, poprzez nadużycie uprawnień kupującego należy rozumieć w szczególności: - Zgłoszenie reklamacji na wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych lub przechowywania i konserwacji produktu. - Zgłoszenie reklamacji na uszkodzenia powstałe w wyniku umyślnego działania kupującego zmierzającego do wymiany na nowy lub wymuszenia na producencie obniżenia ceny, bądź wydłużenia okresu gwarancji. 21. Gwarancją producenta nie są objęte: - Uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania, przechowywania i konserwacji, jak również po stwierdzeniu dokonania napraw przez osobę nieupoważnioną przez producenta. - W produktach mogą występować różne odcienie tkaniny w zależności od kąta padania oświetlenia naturalnego i sztucznego, co nie jest wadą podlegającą reklamacji - Niezgodności wzoru oraz odcienia tkaniny w przypadku dokompletowań produktów. - Możliwości barwienia się materiału przy siadaniu w dżinsach. - Możliwości siadania pianki do 5% i jest to zgodne z Polską normą (PN-78/C-05012/12) - Zmiany zachodzące naturalnie podczas przeciętnej eksploatacji produktu ZASADY UŻYTKOWANIA MATERACY - Materace powinny być użytkowane zgodnie z ich instrukcją i przeznaczeniem. - Materacy należy użytkować w pomieszczeniach suchych, zamkniętych i zabezpieczonych przed szkodliwymi warunkami atmosferycznymi oraz bezpośrednim działaniem promieni słonecznych - Temperatura powietrza w pomieszczeniach powinna mieścić się w granicach od 10 do 30 stopni C, a wilgotność 40-70 - Materacy nie należy ustawiać w odległości mniejszej niż 1 metr od czynnych grzejników. 22. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikające z niezgodności towaru z umowy (Dz.U.NR.141 , pozycja 1176 art. 13 ust.4).
email: luca.meble@gmail.com Odpowiadamy na e-maile do 24h w dni robocze
telefon: 508 003 192 Pon-Pt 7:00 - 19:00