Materac Jaśmin 200x140 H3 Średniotwardy 2xLateks (6912022218)

zakończona
1 619,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 40,00 zł
  • lokalizacja: Gorlice, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • twardość materaca: H3
  • producent: Inny
  • wysokość materaca (cm): 23 [cm]
  • rodzaj materaca: sprężynowe kieszonkowe
  • rozmiar (cm): 140x200
  • informacje dodatkowe: antyalergiczny, antygrzybiczny, lato/zima, materiał pikowany, pamięć kształtu, zdejmowany pokrowiec

opis

MATERAC Jaśmin
200x140 WYSOKOŚĆ 23 CM
Materac Jaśmin to materac dwustronny, z obu stron średniotwardy. Polecamy go dla osób, których waga pojedynczej osoby nie przekracza 100 kg. Materac Jaśmin to nasz najwyższy model z półki materacy średniotwardych.

Sercem tego materaca są sprężyny kieszeniowe w ilości 262 sztuk/m 2. Nad i pod sprężynami znajduje się filc, który oddziela sprężyny od reszty materaca powodując, że sprężyny nie są wyczuwalne, a materac nie da się zrolować. Kolejna warstwa to wysokiej jakości pianka wysokoelastyczna HR. Zapewnia ona dużo lepsze dopasowanie do kształtu ciała, zwiększa wygodę i komfort snu w porównaniu do zwykłej pianki T25 lub T18. Kolejne warstwy to dla strony górnej podwójna warstwa lateksowa (4cm), a dla strony dolnej pojedyncza warstwa pianki Visco Memory (2cm). Lateks to najlepszy i najdroższy z materiałów jaki można użyć do budowy materaca. Dzięki specjalnym mikrokanalikom bardzo dobrze wentyluje materac, jest antyseptyczny, zwiększa komfort snu i wypoczynku. Pianka Visco Memory to z kolei pianka termoelastyczna, która zapamiętuje kształ ciała, zapewniając odpowiednie podparcie kręgosłupa na całej jego długości oraz właściwie krążenie krwi. Po stronie pianki Visco Memory znajduje się warstwa owczej wełny, a po stronie podwójnej warstwy lateksowej znajdziemy włókno klimatyzujące. Mamy tym samym materac posiadające tak poszukiwane strony lato/zima.

Ukoronowaniem całego materaca jest jego pikowany laserowo kaszmirowy pokrowiec. Ekskluzywny, gruby (gramatura 450g/m 2), ciepły pokrowiec o dużej zawartości szlachetnej wełny kaszmirowej. Wełna ta pozyskiwana jest z wełny kóz kaszmirskich poprzez ręczne wyczesywanie, a następnie rozdzielanie włosia zewnętrznego od puchowego. Pokrowiec jest wyjątkowo puszysty, mięsisty i przyjemny w dotyku. Pikowany laserowo, tzn. zachowuje wszystkie właściwości pokrowca pikowanego plus nie jest połączony z owatą (jak ma to miejsce w przypadku normalnego pikowania) przez co zmieści się do każdej pralki i można go bezproblemowo prać. Dodatkowo przeszyty z boku siatką wentylującą 3D co jeszcze bardziej podnosi trwałość i przewiewność materaca – siatka ta pozwala jeszcze lepiej wentylować materac. Pokrowiec posiada zamek w kształcie litery L co oznacza, ze zamek mieści się na dwóch sąsiadujących bokach materaca - ułatwia to jego zdejmowanie i zakładanie.



Materac posiada 9 stref twardości doskonale dopasowując się do ciała.
Obie strony materaca są średniotwarde
Obie strony materaca nadają się do spania - materac jest dwustronny
Pianka Visco Memory polecana jest szczególnie dla osób z dolegliwościami kręgosłupa.
Pikowany laserowo kaszmirowy pokrowiec z siatką wentylującą 3D. Kolor pokrowca: biały. Kolor siatki 3D - szara w kolorze napisu Cashmere
2x Lateks - materiał, który nie ulega wypracowaniu. Niezwykle wygodny, przyjemnie zmiękczający materac.
Sprężyny kieszeniowe pocketowe 262szt/m 2 sprężyn kieszeniowych - zapewniają doskonałą elastyczność punktową
Pianka poliuretanowa T25 o gęstości 25kg/m 3 (dobra twardość, dobra sprężystość) otaczająca materac po bokach
Pianka HR - do 45% trwalsza niż pianka poliuretanowa. Zapewnia dużo lepsze dopasowanie do kształtu ciała, zwiększa wygodę i komfort snu w porównaniu do zwykłej pianki
Materac posiada funkcję lato/zima - z jednej strony włókno klimatyzujące, z drugiej owcza wełna
Pokrowiec posiada zamek w kształcie litery L co ułatwia jego ściągnięcie i wypranie w pralce
Nasze materace można używać w łóżkach z regulowanym stelażem
Materac jest hypoalergiczny - zminimalizowane jest ryzyku występienia uczuleń i alergii
64 1020 5558 0000 8102 3033 8313
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Gorlice, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
40,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Dodatkowe informacje

Nasze materace wysyłamy w formie nie zrolowanej. Czas wysyłki to max 7 dni roboczych od momentu wysłania. Dzień przed dostawą otrzymują Państwo sms z numerem kierowcy oraz kierowca dzwoni i podaje dokładny czas i godzinę dostawy.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące

Do pobrania

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Inmani Radzik Paweł
Nowa 7
63-640 Bralin
Dodatkowe informacje

 

1.   Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu  art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach  określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów  będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.  
2.  Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie  lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na Inmani  Radzik Paweł ul. Nowa 7, 63-640 Bralin  
3.  Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód  zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2  powyżej.   
4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.  
5.  W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż  w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca  zwraca Klientowi koszty przesyłki.  
6.  Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń:     
aa.   jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu  konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o  rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży,
ab.  jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,  
ac.  może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu Klientem a  Sprzedawcą, korzystając także z pomocy powiatowego (miejskiego)  rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań  statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów,  Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez  Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej  800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem  email:porady@dlakonsumentow.pl,  
ad.  może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR,  dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.       

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

Inmani Radzik Paweł
Nowa 7
63-640 Bralin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

 1.   Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego  może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyny poprzez  złożenie stosownego oświadczenia w terminie 30 dni. Do zachowania tego  terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.    
2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który udostępnia Sprzedawca.  
3.  Termin 30-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie  Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia. 
4.  Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy  przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta  potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.  
5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez konsumenta jest wyłączone w szczególności przypadku:     
a.  świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną  zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo  odstąpienia od umowy;  
b.  umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany,  wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb;  
c.  umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami;  
d.  umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub  wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym  opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.     
6.  W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest  uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie  niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego  zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później  niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres ww. 
7.  Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od  dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci  konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty  dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu  takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że  konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie  będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może  wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili  otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej  odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej,  chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.  
8.  Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy  zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie  jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego  dodatkowych kosztów.   
9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść. 
 

O sprzedającym
kaszmirowysenpl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

7

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 577 777 361
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Dla nas ważne jest zadowolenie Klienta, doradzamy na etapie przed zakupowym, służymy również pomocą po zakupie. Zapraszamy do zakupów i kontaktu.

Pozostałe informacje

Sprzedawcą jest Paweł Radzik prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą PAWEŁ RADZIK Inmani wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, pod adresem ul. Tadeusza Kościuszki 36, 38-300 Gorlice NIP: 7381888611, REGON: 120360978, zwany dalej Sprzedawcą. 

Sprzedawca poniżej wskazuje dodatkowe informacje dla Klienta 

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest dokonywana na adres wskazany przez Klienta. 

2. Koszty i formy dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia. 

3. Sprzedawca w opisie Towaru informuje o terminie dostawy i realizacji zamówienia, który liczony jest w dniach roboczych zgodnie z  pkt. 5. 

4. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. 

5. Klient może wybrać następujące metody płatności: 

a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia); 

b. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia); 

c. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia); 

d. płatność w systemie ratalnym ( w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, jego skompletowaniu oraz po otrzymaniu od PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, płatności za zamówiony Towar). 

6. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego. 

7. Klient będący konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.  

8. Administratorem Danych Osobowych Klientów jest Sprzedawca. 

9. Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. 

10. Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne zabezpieczające dane osobowe. 

11. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy  z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę. 

12. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. W pozostałych przypadkach rozstrzyganie ewentualnych sporów zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 

13. W sprawach dotyczących sprzedaży nieuregulowanych w informacjach podawanych przez Sprzedającego oraz regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy prawa polskiego. 

14. Klient zobowiązany jest w szczególności do niedostarczanie treści bezprawnych.