MATERAC HILDING PASODOBLE 180X200 GRATIS 24 H (6482959532)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 759,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
Zakupy powyżej 150 zł
  • lokalizacja: Straszyn
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • rodzaj materaca: sprężynowe kieszonkowe
  • rozmiar (cm): 180x200
  • producent: Hilding
  • wysokość materaca: 24.00 [cm]
  • informacje dodatkowe: zdejmowany pokrowiec
  • twardość materaca: H4, H5
dadddfsefhttp://hild­ing.pl/png/hilding/p­roduct/label/flexifo­am_1380615315.jpgf


HILDING MATERAC PASODOBLE

WYMIAR 180X200

POKROWIEC: TENCEL

(na zdjęciu pokrowiec Velvet)


Opis:

Pasodoble to materac gwarantujący solidne wsparcie i nieco twardsze podłoże snu. Mimo to w miejscach największego nacisku pozwala zagłębić się ciału w jego wkład. Dzięki temu mięśnie odpoczywają, a kręgosłup zyskuje prawidłowe ułożenie niezależnie od pozycji snu. Umieszczona po jednej stronie materaca na sprężynach kieszeniowych mata kokosowa podwyższa twardość, zachowując jednocześnie optymalną sprężystość i elastyczność. Po drugiej stronie znajduje się NOWOŚĆ: naturalne włókno z agawy Sizal, które również podwyższa twardość materaca. Obie warstwy są bardzo przewiewne, dzięki czemu cały wkład oddycha. Pianka Flexifoam umieszczona bezpośrednio pod pokrowcem zapewnia dodatkową elastyczność i optymalną miękkość.

Wkład: 7-strefowa sprężyna kieszeniowa, po jednej włókno kokosowe, po drugiej stronie włókno Sizal, obustronnie pianka Flexifoam o wys. 3 cm.

Wysokość materaca: ok. 24 cm (przy wyborze pokrowca Velvet), ok. 23 cm (przy wyborze pokrowca Tencel).


Właściwości:

Tencel - naturalny, antyalergiczny pokrowiec, wykonany z nowoczesnych włókien wiskozowych. Doskonale kontroluje poziom wilgotności materaca i absorbuje ją bezpośrednio ze skóry śpiącej osoby. Włókna Tencel nie podrażniają, w naturalny sposób zapobiegają rozwojowi bakterii. Pokrowiec można prać w temp. do 60°C.

WYSYŁKA KURIEREM GRATIS !!!


PAMIĘTAJ KUPUJĄC NA KILKU NASZYCH AUKCJACH ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ !!!


TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1-3 DNI !!!


Zobacz także...
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SwiatSypialni_pl za co najmniej 150 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Deutsche Bank PBC S.A. 50 1910 1048 2216 2952 3889 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 668 091 091
    biuro czynne od poniedziałku do piątku 8.00 - 16.00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie wręczonego przez sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres firmy wraz z dowodem zakupu Paragon/Faktura Vat, który jest podstawą do odstąpienia od umowy bądź reklamacji. 2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Sugeruje się odesłanie towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu. 3. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu na wskazany przez Konsumenta numer konta bankowego lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób. 4. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt. 1 niniejszego rozdziału, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy. 5. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia w którym Konsument objął Produkt w posiadanie. 6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone. W szczególności dotyczy to Produktów wykonanych na indywidualne Zamówienie.

reklamacje

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO. GWARANCJA. 1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży: a) Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży, są określone w szczególności ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.). b) Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@swiatsypialni.pl lub pisemnie na adres: ŚWIATSYPIALNI.PL ul. Spokojna 52, 83-010 Straszyn; c) Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru wraz z dowodem zakupu Paragon/Faktura Vat. d) Gdy jest to niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową, należy go dostarczyć na adres wskazany powyżej. e) Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób. f) W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem –nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem; W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany towaru na wolny od wad; 2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę: a) Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@swiatsypialni.pl lub pisemnie na adres: ŚWIATSYPIALNI.PL ul. Spokojna 52, 83-010 Straszyn; b) W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. c) Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. d) Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób. Produkty posiadają gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski. Okres gwarancji w zależności od Produktu wynosi od 2 do 15 lat .

pozostałe informacje

Firma ŚwiatSypialni.pl istnieje na rynku od 1995 r. Naszą ideą było stworzenie profesjonalnego serwisu z dużą gamą produktów związanych ze snem i wypoczynkiem. W naszej ofercie znajdą Państwo wysokiej jakości materace, łóżka, stelaże, kołdry, poduszki, pościel oraz akcesoria. Szeroki asortyment oferowany w naszym sklepie gwarantuje, że każdy znajdzie produkt odpowiadający jego indywidualnym potrzebom i preferencjom . Nasza działalność współpracuje tylko ze sprawdzonymi producentami i dystrybutorami. Liczne certyfikaty przyznane naszym producentom zapewniają wysoką jakość produktów oferowanych przez nasz sklep . Naszą dewizą jest najwyższa jakość obsługi klienta , atrakcyjne ceny oraz terminowe dostawy. Zaopatrujemy zarówno klientów instytucjonalnych (hotele, pensjonaty, ośrodki wypoczynkowe) jak i klientów indywidualnych. Dostawy realizujemy transportem własnym na terenie Trójmiasta (materacy i mebli) lub firmą kurierską. Mamy nadzieję, że współpraca z Naszą firmą zapewni Państwu oczekiwaną satysfakcję. Zapraszamy !!!! WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY Zamówienia można składać poprzez: Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały rok bezpośrednio ze strony allegro.pl jak i e-mailem. Sklep realizuje złożone zamówienia od pon.-pt. w godzinach od 08:00 do 16:00. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14:00, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. W przypadku, gdy Klient chce zakupić towar, którego nie ma w ofercie sklepu lub którego parametry odbiegają od parametrów produktów znajdujących się w ofercie sklepu, należy przesłać e-mailem zapytanie o cenę i warunki dostawy. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana paragonem lub na życzenie Klienta fakturą VAT, które będą dołączane do przesyłek. W celu otrzymania faktury VAT należy podać potrzebne do jej wystawienia dane w trakcie składania zamówienia oraz zaznaczyć chęć otrzymania faktury VAT w procesie składania zamówienia. SPOSOBY PŁATNOŚCI Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności: a) Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy. Numer konta bankowego Deutsche Bank: 50 1910 1048 2216 2952 3889 0001 ŚWIATSYPIALNI.PL ul. Spokojna 52, 83-010 Straszyn (należy podać nr. aukcji allegro i/ lub swój nick allegro) b) Płatność za pośrednictwem serwisu: PayU c) Odbiór osobisty w siedzibie firmy (możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu) Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Brak wpłaty Klienta w stosownym terminie oznacza anulowanie Zamówienia. W przypadku zapłaty przelewem na rachunek bankowy, Produkt wysyłany jest po zaksięgowaniu kwoty na rachunku bankowym Sprzedawcy lub czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu otrzymania wpłaty. NIE WYSYŁAMY TOWARU ZA POBRANIEM !!! (chyba że zostało to ustalone przed zakupem) KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY 1. Koszty dostawy Produktu są ustalane w trakcie procesu składania zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu. 2. Zakupione Produkty są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej Fedex, Rohlig Suus lub transportem własnym (na terenie Trójmiasta mebli i materacy). 3. Na termin dostawy Produktu, składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika. 4. Czas kompletowania Produktu, wynosi od 1 dnia do 6 tygodni. (czas realizacji podany jest w opisie danego Produktu). 5. Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w ciągu deklarowanego przez przewoźnika od 1 do 2 Dni Roboczych. 6. Wszystkie terminy odnoszące się do czasu realizacji i dostawy zamówionych produktów dotyczą dni roboczych ( poniedziałek - piątek, bez świąt i wszystkich dni wolnych oznaczonych ustawowo). 7. Zamówienia, w których występują towary o różnej dostępności wysyłane są do klienta po ich całkowitym skompletowaniu, chyba, że strony ustalą inaczej.W ofercie naszego sklepu znajdą Państwo oprócz bogatej oferty towarów o krótkim czasie realizacji, wiele ekskluzywnych towarów o dłuższym terminie realizacji . Istnieje możliwość podzielenia zamówienia tak, aby towary będące w magazynie i towary o krótszym czasie dotarły do odbiorcy wcześniej - prosimy o kontakt z obsługą . 8. Jeśli zamówiony towar o dłuższym czasie realizacji nie dotrze do nas w czasie określonym na stronie sklepu, to wyślemy do Państwa wiadomość z prośbą o decyzję co dalszego postępowania z zamówieniem (dłuższy czas oczekiwania, podział zamówienia na części lub anulowanie części lub całości zamówienia). Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem .