Materac ALMADA MULTIPOCKET 220x200 2xKOKOS LATEKS (7162428211)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
2 269,00 zł
z 100000 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Gorlice, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj materaca: sprężynowe kieszonkowe
  • rozmiar (cm): inny
  • producent: Inny
  • wysokość materaca (cm): 20 [cm]
  • informacje dodatkowe: zdejmowany pokrowiec
  • twardość materaca: H2, H4

opis

Po czym poznać dobry materac?
PO CENIE !

Sprzedajemy materace już ponad 10 lat i wiemy jakie triki stosują producenci, aby obniżyć cenę materaca!

1. Zamawiasz materac pocketowy, otrzymujesz materac ze sprężynami bonellowymi - dużo niższej jakości, tańszy - po paru miesiącach materac się zapada, a Ty już wystawiłeś komentarz pozytywny.

U nas masz GWARANCJĘ budowy materaca - możesz go w każdej chwili rozciąć i sprawdzić jego budowę - będzie w 100% zgodna z tym co na schemacie! Jeśli znajdziesz coś innego zwracamy podwójny koszt materaca.

2. Stosując niskiej jakości klej, klejąc jednokrotnie można obniżyć cenę materaca o ok. 20 zł/m2

U nas masz system podwójnego klejenia klejem ekologicznym! Zwiększa się jakość klejenia i żywotność materaca.

3. Stosowanie niższej jakości pianki T19 - materac szybciej się wyleży, mniejsza gęstość pianki - 19kg/m3

U nas masz piankę T25 - większa gęstość 25kg/m3 - większa sprężystość materaca.

4. Brak filcu nad i pod sprężynami pocketowymi - kolejna oszczędność kilkudziesięciu zł/m2. Brak tego elementu powoduje gorszą jakość snu, sprężyny przylegają bezpośrednio do warstwy nad i pod nią zmniejszając wytrzymałość, sztywność i żywotność materaca.

U nas zawsze otrzymujesz materac jak na schemacie - filc powoduje również praktycznie niemożność zgięcia materaca na pół - dlatego też nasze materace wysyłamy na płasko - zgięcie takiego materaca na pół powoduje jego zniszczenie, które objawia się kilka miesiecy po zakupie - materac się zapada. Zapytaj jak zostanie wysłany Twój materac - na płasko?

5. Czy wiesz, że kupując materiał na materac zawsze dostajemy wybór: pierwszy czy drugi gatunek? Drugi gatunek jest o ok. 30% tańszy

Zawsze kupujemy materiały pierwszego gatunku. Wiemy, że tylko wysokiej jakości produkty będą spełniały wymagania Klientów. W końcu materac nie kupuje się co miesiąc!

Teraz już wiesz po czym poznać materac!
PO CENIE !


Znalazłeś materac o identycznej budowie w dużo niższej cenie? Zastanów się jak często kupujesz materac i czy pozorna oszczędność na pewno Ci się opłaci?
Materac ALMADA MULTIPOCKET 220x200 2xKOKOS LATEKS wysokość 20 cm
Materac Almada MULTIPOCKET to materac 9 strefowy, dwustronny, kieszeniowy (multipocket), średniotwardy/bardzo twardy, z dodatkiem podwójnej maty kokosowej wraz z matą z końskiego włosia, oraz maty lateksowej, antyalergiczny. Multipocket to podwójna ilość sprężyn kieszeniowych w stosunku do standardowego pocketu (510szt/m2). Budowa materaca pozwala na zastosowanie go w łóżkach z regulowanym stelażem. Zainwestuj w wysokiej klasy materac i śpij spokojnie.
30 dni na zwrot materaca
Prześpij się i sam zadecyduj
Materace wysyłamy na płasko
Dbamy o to, abyś otrzymał pełnowartościowy produkt
Gwarancja budowy materaca
Najwyższej jakości, I gatunku materiały
Polski producent i Polski produkt
Wspierasz polski biznes i miejsca pracy w Polsce
Zobacz nasze bestsellery
91 1020 5558 0000 8102 3104 8643


*30 letnią gwarancją objęta jest formatka ze sprężyn kieszeniowych.
Na wszystkie pozostałe elementy materaca udzielamy 2 lata gwarancji.

Kupując na naszych aukcjach akceptujesz regulamin zawarty na stronie O Mnie
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Gorlice, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
30,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące

Do pobrania

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Inmani Radzik Paweł
Nowa 7
63-640 Bralin
Dodatkowe informacje

 

1.   Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu  art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach  określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów  będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.  
2.  Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie  lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na Inmani  Radzik Paweł ul. Nowa 7, 63-640 Bralin  
3.  Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód  zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2  powyżej.   
4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.  
5.  W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż  w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca  zwraca Klientowi koszty przesyłki.  
6.  Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń:     
aa.   jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu  konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o  rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży,
ab.  jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,  
ac.  może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu Klientem a  Sprzedawcą, korzystając także z pomocy powiatowego (miejskiego)  rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań  statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów,  Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez  Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej  800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem  email:porady@dlakonsumentow.pl,  
ad.  może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR,  dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.       

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

Inmani Radzik Paweł
ul. Nowa 7
63-640 Bralin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

WSZYSTKIE POKROWCE NA MATERACE SĄ PRODUKOWANE NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE - KUPUJĄC SAM POKROWIEC NIE MA MOŻLIWOŚCI ZWROTU ANI WYMIANY.

 

 1.   Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego  może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyny poprzez  złożenie stosownego oświadczenia w terminie 30 dni. Do zachowania tego  terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.    
2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który udostępnia Sprzedawca.  
3.  Termin 30-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie  Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia. 
4.  Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy  przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta  potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.  
5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez konsumenta jest wyłączone w szczególności przypadku:     
a.  świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną  zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo  odstąpienia od umowy;  
b.  umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany,  wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb;  
c.  umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami;  
d.  umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub  wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym  opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.     
6.  W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest  uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie  niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego  zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później  niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres ww. 
7.  Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od  dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci  konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty  dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu  takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że  konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie  będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może  wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili  otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej  odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej,  chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.  
8.  Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy  zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie  jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego  dodatkowych kosztów.   
9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść. 
 

O sprzedającym
sweetsen-pl
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

302

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,7

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 531 *** *** (pokaż)
  • 537 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Dla nas ważne jest zadowolenie Klienta, doradzamy na etapie przed zakupowym, służymy również pomocą po zakupie. Zapraszamy do zakupów i kontaktu.

Pozostałe informacje

Sprzedawcą jest Paweł Radzik prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą PAWEŁ RADZIK Inmani wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, pod adresem ul. Tadeusza Kościuszki 36, 38-300 Gorlice NIP: 7381888611, REGON: 120360978, zwany dalej Sprzedawcą. 

Sprzedawca poniżej wskazuje dodatkowe informacje dla Klienta 

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest dokonywana na adres wskazany przez Klienta. 

2. Koszty i formy dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia. 

3. Sprzedawca w opisie Towaru informuje o terminie dostawy i realizacji zamówienia, który liczony jest w dniach roboczych zgodnie z  pkt. 5. 

4. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. 

5. Klient może wybrać następujące metody płatności: 

a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia); 

b. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia); 

c. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia); 

d. płatność w systemie ratalnym ( w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, jego skompletowaniu oraz po otrzymaniu od PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, płatności za zamówiony Towar). 

6. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego. 

7. Klient będący konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.  

8. Administratorem Danych Osobowych Klientów jest Sprzedawca. 

9. Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. 

10. Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne zabezpieczające dane osobowe. 

11. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy  z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę. 

12. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. W pozostałych przypadkach rozstrzyganie ewentualnych sporów zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 

13. W sprawach dotyczących sprzedaży nieuregulowanych w informacjach podawanych przez Sprzedającego oraz regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy prawa polskiego. 

14. Klient zobowiązany jest w szczególności do niedostarczanie treści bezprawnych.

Numer oferty:7162428211
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry