MATA GRZEJNA ZESTAW 1,5m2 DS2-15/T510 PROMOCJA (6482518973)

zakończona
355,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
Zakupy powyżej 100 zł
  • lokalizacja: Zamość / Warszawa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy

Firma P.W. MultiMax powstała w 2005 roku - od samego początku specjalizujemy się w elektrycznych technologiach grzewczych, dzięki czemu mają Państwo gwarancję naszej wysokiej kompetencji w tej dziedzinie. Przez ten czas staliśmy się autoryzowanym dystrybutorem najlepszych marek z branży.

- sprzedajemy tylko te produkty, które posiadamy w magazynie,
- udzielamy pisemnej gwarancji, a ewentualne reklamacje realizujemy błyskawicznie,
- udzielamy profesjonalnych porad technicznych oraz wszelkiej niezbędnej pomocy,
- bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność za ryzyko uszkodzenia w transporcie,
- robimy wszystko co w naszej mocy, aby czas dostawy zamówionego towaru był jak najkrótszy.

Zestaw ogrzewania podłogowego warmtec®

mata DS2-15 (170W/m2) - 1,5 m2
regulator temperatury - T510
akcesoria montażowe



Zestaw ogrzewania podłogowego warmtec® został stworzony z myślą o wszystkich tych, którzy chcą sami wykonać jego montaż. W zestawie są wszystkie niezbędne elementy do stworzenia podłogowego systemu grzejnego. Podstawowym elementem jest mata grzejna, regulator temperatury i akcesoria montażowe oraz szczegółowa instrukcja montażu i podłączenia.

Mata grzejna DS2-15
napięcie zasilania: ~230V
typ zasilania: jednostronne
całkowita moc grzewcza: 255 W
szerokość grzewcza: 50 cm
powierzchnia grzewcza: 1,5 m2
wymiary maty: 0,5 m x 3 m
podłoże nośne: siatka z włókna szklanego
(samoprzyl­epna)
przewód zasilający: tak
długość przewodu zasilającego: 4 m
grubość maty: 3,2 mm
stopień ochrony maty: II, IPX7
gwarancja na matę DS2: 10 lat
Regulator temperatury T510
napięcie zasilania: ~230V
maks. obciążenie: 16 A (3600 W)
typ regulatora: programowalny
czujnik: powietrzny + podłogowy
zakres regulacji temp. powietrza: 5-50 ℃
zakres regulacji temp. podłogi: 5-50 ℃
histereza: 0,5 ℃
stopień ochrony: IP20
gwarancja ma regulator: 2 lata

Jednostronnie zasilana mata grzejna do ogrzewania podłogowego, doskonała do montażu w pomieszczeniach mieszkalnych, łazienkach, sanitariatach. Niewielka grubość (3,2 mm) przewodu maty grzejnej pozwala na zminimalizowanie grubości podłogi (warstwa kleju + mata + nawierzchnia końcowa). Podwyższona moc do 170W/m2 gwarantuje większą dynamikę nagrzewania. Matę montujemy bezpośrednio w warstwie kleju pod płytkami lub w cienkiej wylewce betonowej. Samoprzylepna siatka z włókna szklanego ułatwia układanie maty grzejnej na podłożu, a jednostronne zasilanie zdecydowanie ułatwia podłączenie.

Regulator temperatury T510 warmtec® jest 2-czujnikowym, cyfrowym regulatorem temperatury, przeznaczonym do ogrzewania podłogowego o mocy do 3,6 kW. Wyposażony jest on w dwa czujniki temperatury, z których jeden mieści się wewnątrz obudowy i służy do stabilizacji temperatury wewnątrz ogrzewanego pomieszczenia, natomiast drugi podłączany jest przewodem o długości 3 mb i umieszczony w ogrzewanej podłodze, wykorzystywany jest do ograniczenia temperatury podłogi do pewnej ustawionej wartości. Możliwe jest dzięki temu jednoczesne uzyskanie w pomieszczeniu niezbędnej temperatury powietrza oraz dodatkowo podłogi. Do zaprogramowania jest 6 zmian temperatury na dobę na tzw. dni robocze (od poniedziałku do piątku) i po 2 zmiany temperatury na dobę oddzielnie na sobotę i niedzielę. Umożliwia to ustawienie w ciągu dnia do 6 różnych temperatur w odpowiednio dobranych porach dnia. Dostępna jest także możliwość ręcznego sterowania, co daje użytkownikowi pełną kontrolę nad temperaturą panującą w pomieszczeniu (lub podłodze) i tym samym umożliwia ograniczenie zużycia energii grzewczej do niezbędnego minimum. Podświetlany wyświetlacz LCD pozwala w wygodny sposób programować urządzenie, a także odczytywać jego aktualny stan oraz bieżącą godzinę i dzień tygodnia. Obsługa termostatu jest stosunkowo prosta dzięki wyeliminowaniu skomplikowanych, często mało przydatnych funkcji i procedur programowania.
Możliwość pracy regulatora w 3 trybach:

IN - czujnik temperatury umieszczony wewnątrz obudowy kontroluje temperaturę, a zewnętrzny czujnik podłogowy nie jest brany pod uwagę.

OUT - temperaturę kontroluje czujnik zewnętrzny (podłogowy), czujnik wewnętrzny nie jest brany pod uwagę.

ALL - czujnik wewnętrzny kontroluje temperaturę, a czujnik zewnętrzny ogranicza temperaturę podłogi

Zalety zestawu Warmtec®:

  • możliwość montażu w kleju pod płytkę ceramiczną,
  • grubość maty grzejnej: 3,2 mm,
  • możliwość instalacji na już istniejącej terakocie bez
    konieczności jej skuwania,
  • mata jest samoprzylepna - prosty i szybki montaż,
  • po montażu instalacja grzewcza jest niewidoczna,
  • bezpieczeństwo użytkowania,
  • niskie koszty instalacji i eksploatacji,
  • system nie wymaga konserwacji,
  • łatwy programowalny w obsłudze regulator temperatury.

Odpowiednia izolacja:

Zastosowanie elektrycznego systemu ogrzewania podłogowego wymaga zastosowania odpowiedniej izolacji podłogi, która zapewni szybkie nagrzewanie się podłogi, osiągnięcie w krótkim czasie zadanej temperatury powietrza w pomieszczeniu, a także pozwoli na zminimalizowanie kosztów związanych z użytkowaniem takiego systemu. Standardowa grubość izolacji waha się od 5 do nawet 15 cm. W przypadku, gdy nie mamy możliwości zastosowania standardowej izolacji zaleca się stosowanie wysokiej jakości Thermopaneli, których grubość została ograniczona do minimum przy jednoczesnym zachowaniu bardzo niskiego współczynnika przewodzenia ciepła.

Gwarancja

Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i posiadają pisemną gwarancję producenta. Zapewniamy profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, w tym dostęp do części zamiennych. Kupując produkty marki warmtec® mają Państwo gwarancję najwyższej jakości oraz pełnego wsparcia serwisowego.

Jednocześnie przestrzegamy przed zakupem tanich podróbek, które wizualnie na zdjęciach wyglądają podobnie, ale ich jakość jest dużo gorsza, a sprzedawcy nie są w stanie zapewnić serwisu, czy profesjonalnej realizacji ewentualnych reklamacji.

Dlaczego warmtec®?

Maty grzejne marki warmtec® to produkty wykonane z najwyższej jakości materiałów. W ofercie znajduje się bardzo duży wybór produktów o różnych parametrach spełniających oczekiwania najbardziej wymagających klientów.

Kupując urządzenie marki warmtec® mają Państwo gwarancję pełnej satysfakcji.

Szybki i profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz dostęp do wszystkich części zamiennych to niewątpliwie atuty firmy Warmtec .

Dlaczego MY?

Jako jedyni na polskim rynku dysponujemy własnym ogólnopolskim serwisem mat i kabli grzewczych. Posiadamy specjalistyczny sprzęt, który umożliwia precyzyjną lokalizację miejsca uszkodzenia maty lub kabla grzewczego i dokonanie skutecznej naprawy. Z doświadczenia wiemy jednak, że oferowane przez nas maty i kable grzewcze są produktami praktycznie bezawaryjnymi, a ewentualne usterki wynikają zwykle z uszkodzenia mechanicznego w trakcie montażu lub są spowodowane innymi błędami montażowymi. Jednak dokonując u nas zakupu mają Państwo pewność, że nawet gdyby doszło do uszkodzenia to nie zostaną Państwo sami.

Zestaw ogrzewania podłogowego warmtec®

mata DS2-15 (170W/m2) - 1,5 m2
regulator temperatury - T510
akcesoria montażowe

Czy można skrócić matę jeśli będzie za duża? - Maty grzewczej nie można skracać (nie można przecinać przewodu grzejnego), można natomiast przecinać siatkę do której jest przymocowany przewód grzewczy - pozwala to na dopasowanie maty do kształtu podłogi.

Czy przewody grzewcze maty mogą do siebie dotykać lub się krzyżować? - Przewody grzewcze maty w żadnym wypadku nie mogą się dotykać czy też krzyżować - takie ułożenie może spowodować uszkodzenie elementu grzewczego.

Czy moc 170 W/m2 powoduje wyższe koszty eksploatacji? - Absolutnie nie, dzięki wyższej mocy w krótszym czasie uzyskamy nastawioną przez użytkownika temperaturę podłogi / powietrza w pomieszczeniu.

Czy można matę zamontować pod wanna/brodzikiem? - Mat grzewczych nie wolno montować pod wanną/brodzikiem.

Czy montaż maty wymaga specjalistycznych uprawnień? - Montaż maty grzewczej nie wymaga specjalnych uprawnień - należy jednak podczas montażu zachować szczególną dokładność i ostrożność aby nie uszkodzić elementu grzewczego maty.

Czy podłączenie maty wymaga uprawnień? - Podłączenie maty powinno być wykonane przez uprawnionego elektryka, który zrobi niezbędne pomiary wykluczające pojawienie się ewentualnych usterek wynikających z nieumiejętnego montażu maty.

Jaki klej zastosować do płytek? - Do przyklejania płytek należy zastosować klej elastyczny.

Jaką fugę/spoinę zastosować do płytek? - Do fugowania należy zastosować spoinę elastyczną.

Jak ocenić sprawność maty po zakupie, a później po zamontowaniu? - Należy zrobić pomiary rezystancji żyły grzewczej i rezystancji izolacji (szczegóły w instrukcji montażu).

Co zrobić jeśli mata została uszkodzona mechanicznie w trakcie montażu? - Jeśli znamy miejsce uszkodzenia to naprawić ją będzie mógł dowolny elektryk, szczegółowych informacji udzielimy telefonicznie.

Co zrobić jeśli mata jakiś czas po zamontowaniu grzała prawidłowo, a teraz nie grzeje? - Trzeba poprosić elektryka, który montował ogrzewanie, aby sprawdził, czy przyczyną niesprawności jest uszkodzenie maty, czy może coś innego (np. termostat lub obwód zasilający). Jeśli po wykonaniu pomiarów okaże się, że faktycznie doszło do uszkodzenia maty, to konieczna będzie wizyta naszego serwisu, który po dokładnym zlokalizowaniu miejsca uszkodzenia oceni również jego przyczynę i dokona naprawy.



Dobór maty:

Dobierając długość maty grzejnej (szerokość maty jest stała i wynosi 50 cm) lub kilku mat, jeżeli wymaga tego wielkość pomieszczenia, należy rozplanować jej (ich) ułożenie na powierzchni całego pomieszczenia lub w wybranych fragmentach. Nie wolno układać maty w miejscach planowanej stałej zabudowy pomieszczenia (szafki, wanna, wc, itp.). Macie grzejnej można nadać pożądany kształt poprzez cięcie siatki (nie można przecinać przewodu grzejnego) i obracaniu maty w odpowiednim kierunku.
W miejscach gdzie nie można ułożyć maty grzejnej - przewód maty można odłączyć od siatki lub ciąć siatkę na wąskie paski, tak aby umożliwić dowolny sposób układania przewodu. Należy zachować odpowiednią odległość między przewodami taką jak na macie grzejnej oraz należy zwrócić szczególną uwagę na to, aby nie uszkodzić przewody grzejnego.

Akcesoria montażowe:

W skład zestawu ogrzewania podłogowego są również akcesoria montażowe, przydatne w trakcie prac montażowych elektrycznych mat lub przewodów grzejnych. Jeden komplet akcesoriów ułatwia zamontowanie jednego systemu grzewczego (przewód lub mata grzejna + regulator temperatury).

Skład zestawu akcesorii montażowych wchodzi:

1. Łuk prowadzący do rurki ochronnej czujnika podłogowego.

2. Puszka podtynkowa pod regulator.

3. Peszel ochronny przewodów zasilających (3 m).

4. Rurka ochronna podłogowego czujnika temperatury (2,5 m).



Zobacz nasze pozostałe aukcje:
+48 (84) 535 90 04
P.W. MULTIMAX
ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość
biuro@emultimax.pl

Akceptujemy następujące formy płatności:
- przelew tradycyjny,
- płatności allegro,
- pobranie (gotówka u kuriera)
- termin płatności (tylko dla instytucji państwowych).
Zamówienia złożone w dni robocze (opłacone lub za pobraniem) najczęściej wysyłamy tego samego dnia kurierem. Wyjątek stanowią przesyłki paletowe, których wysyłka może nastąpić następnego dnia roboczego. Każda przesyłka jest ubezpieczona.

Aukcja wystawiona automatycznie przez dodatek do systemu Comarch ERP produkcji ALPOL IT
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u handto za co najmniej 100 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • (84) 535 90 04
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00 oraz w soboty od 8:00 - 14:00

zwroty

czas na zwrot: 30 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 30 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie na adres: ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@emultimax.pl; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz podany jest poniżej. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat: P.W. "MULTIMAX" DAMIAN CHWIEJCZAK ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość HANDTO biuro@emultimax.pl – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) Niepotrzebne skreślić. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: - dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Zwrot wzajemnych świadczeń Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy , zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Możliwe koszty odstąpienia od umowy Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: - Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. - W przypadku Towaru będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

reklamacje

REKLAMACJA PRODUKTU 1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”. 3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 3.1. pisemnie na adres: ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość; 3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@emultimax.pl; 4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 7.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 7.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 7.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 7.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 7.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800-007-707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl. 7.2.4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

pozostałe informacje

SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY ZA TOWAR Sprzedający udostępnia Kupującemu do wyboru następujące sposoby płatności, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: - płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego, - płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki, - płatność gotówką przy odbiorze osobistym, - płatność za pomocą systemu PayU. Informacje dot. rachunku bankowego Sprzedającego: Bank: Alior Bank S.A. Numer rachunku: 37 2490 0005 0000 4500 9113 3152. W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyspieszy księgowanie płatności. Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): - w przypadku wyboru przez Kupującego płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, - w przypadku wyboru przez Kupującego płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. KOSZT, SPOSÓB I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU TOWARU Dostawa Towaru dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Koszt dostawy jest każdorazowo wskazany w opisie danej Transakcji. Termin dostawy Towaru do Kupującego wynosi do 7 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru do Kupującego liczy się w następujący sposób: - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego, - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Termin gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego – w przypadku wyboru przez Kupującego odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru przez Kupującego w terminie do 3 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego, - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Sposoby dostawy Towaru - Sprzedający udostępnia Kupującemu następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: - przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa, - przesyłka kurierska paletowa, - odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 18:00 oraz w soboty, w godzinach od 08:00 do 14:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). DANE OSOBOWE Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie niniejszej strony „O mnie”). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie niniejszej strony „O mnie”. Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.