MATA ANTYPOŚLIZGOWA POD DYWAN I CHODNIK szer:120cm (5052596406)

kupiona
cena kup teraz
19,90 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 28,00 zł
Zakupy od 1 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Nowy Sącz, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • kształt: inny

opis

606 97 64 64

elsimone@onet.pl

od 9.00 do17.00


WPŁATA NA KONTO :

BANK ING Bank Śląski
04 1050 1722 1000 0090 6145 7504

PRZESYŁKA KURIERSKA:


WPŁATA NA KONTO - 20 zł

ZA POBRANIEM - 25 zł

Towar wysyłamy dobrze zapakowany i zabezpieczony taśmą co daje pewność o nienaruszeniu przesyłki podczas transportu .

W chwili wysłania towaru otrzymasz @ z nr paczki.


Wejdź na stronę GLS-u
www.gls-poland.pl i dowiedz się, gdzie jest Twoja paczka.
Nowości

Promocje

Polecane

MATA ANTYPOŚLIZGOWA
SZEROKOŚĆ 120 CM

19,90 zł/ mb
SZEROKOŚĆ :120 cm
GRUBOŚĆ: 2 mm
SKŁAD: 100 % POLIPROPYLEN
STRUKTUTA: SIATKA
KOLOR: krem

Proponujemy Państwu wysokiej jakości matę antypoślizgową, która znajduje idealne wykorzystanie w naszym domu , zapobiegając przemieszczaniu się dywanów, chodników, a nawet wykładzin. Wykorzystanie maty antypoślizgowej chroni podłogę przed porysowaniem oraz gwarantuje bezpieczeństwo dla naszej rodziny. Mata nie wymaga przyklejania, jest wygodna oraz funkcjonalna.

ZASADY ZAKUPU MATY

Jeżeli potrzeba 1 mb maty to wpisujemy 1 szt.

Jeżeli potrzeba 1,5 mb maty wpisujemy 2 szt.

np. zamawiając 1,6 mb maty płaca Państwo za 1,6 mb

1,6 mb x (cena Kup Teraz) 19,90 zł= 31,84 zł

ZASADY ZAKUPU MATY- PŁATNOŚĆ METODĄ PAYU

Jeżeli potrzeba 1 mb maty to wpisujemy 1 szt.

Jeżeli potrzeba 1,5 mb maty wpisujemy 1 szt.

0,5 MB proszę dopłacić za pomocą opcji "dopłata PAYU"



Inne rozmiary dostępne na innych naszych aukcjch
Dostępne rozmiary:

80 cm;
100 cm;
120 cm
Oferujemy Państwu szeroki wybór specjalnie wyselekcjonowanych dywanów, chodników i wykładzin z całego świata. Priorytetem naszej firmy jest wysoka jakość przy zachowaniu atrakcyjnych cen. Dokładamy wszelakich starań, aby wszystkie transakcje były przeprowadzane sprawnie.
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u elSimone za co najmniej 1 500 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
19,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
15
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
28,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
15
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji
F.H.U. Simone Szymon Pawlik
ul. Orawska 5
33-300 Nowy Sącz
Jak zgłaszać reklamację?

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 


2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:


a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.


 b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 


3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 


4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi. 


5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 


6. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. 


7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 


8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres: ul. Orawska 5, 33-300 Nowy Sącz 


9. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący

Adres do zwrotu
F.H.U. SIMONE Szymon Pawlik
ul. Orawska 5
33-300 Nowy Sącz
Zasady zwrotu produktu

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 


2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. 


3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.


4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 


5. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 


6.Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


7.Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 


8.Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres: ul. Orawska 5, 33-300 Nowy Sącz. 


9.W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 


10.Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 


11.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 


12.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


13.Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 


UWAGA : Link do strony dla Klientów Odstępujących od umowy sprzedaży. (Proszę skopiować do paska przeglądarki i uzupełnić) 


https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/dla-konsumenta/formularz-odstapienia-od-umowy,sklep-e424fa35fafcff504363949ef6402296