Maszynka do mięsa z przystawką YD-233 BOTTI (6541292201)

zakończona
207,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka48 13,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 30,00 zł
  • lokalizacja: BIESIEKIERZ
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowe
  • waga (z opakowaniem): 3.00 [kg]
  • kolor dominujący: biały
  • rodzaj: elektryczna

Dane Firmy

PUH AUTO ZYSK Roman Śmieżewski
Biesiekierz 5a
76-039 Biesiekierz
REGON: 330322998
NIP: 669-111-72-50

Wysyłka


Przesyłki wysyłamy pocztą lub firmą kurierską w zależności od wagi przedmiotu i życzenia odbiorcy. Towar można również odebrać osobiście w naszym sklepie firmowym.

Paczki wysyłane są jak najszybciej po otrzymaniu wpłaty na konto.

Podany koszt przesyłki dotyczy 1 sztuki. Przy zakupie więcej sztuk, prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki.

Faktura


Na kazdy nasz towar możemy wystawić fakturę VAT, jeżeli jest taka potrzeba. Do każdego produktu dołączany jest paragon fiskalny.

Dane do wpłaty

Roman Śmieżewski
76-039 Biesiekierz
ul. Biesiekierz 5a

mBank 92114020040000330226­711713


  • >Moc 500W
    > metalowa komora mielenia
    > ostrze ze stali nierdzewnej
    > wydajność mielenia: 20kg/h
    > akcesoria do mięsa
    > akcesoria do sałatek
    > 3 rodzaje sit: 3mm, 5mm,7mm
    > nasadka masarska
    > zasilanie 220-240v,50HZ

    Dwa lata gwarancji.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 92 1140 2004 0000 3302 2671 1713
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Dane rejstrowe:-PUH AUTO ZYSK Roman ŚmieżewskiBiesiekierz 5a76-039 BiesiekierzNIP: PL6691117250REGON: 330322998Konto nr: 27124036531111000041893034-Działalność Gospodarcza wpisana doCentralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki-e-mail: autozysk@home.pl

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci kupującemu wartość zakupionego towaru.Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: autozysk@home.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres PUH AUTO ZYSK Roman Śmieżewski, Biesiekierz 5a, 76-039, Biesiekierz.W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru (kupujący odsyła towar na swój koszt).Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):[adres sprzedającego]Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] .Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]Login Allegro: [login kupującego]Adres: [adres kupującego]Data: [data odstąpienia od umowy]Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]Brak odstąpienia od umowy:Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;zawartej w drodze aukcji publicznej;o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Koszalinie. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/”

reklamacje

Gwarancja i serwis towarówWarunki Gwarancji:1. Gwarancji udziela się na okres podany w opisie przedmiotu i określony przez producenta lub importera. Okres gwarancji zmniejsza się do 1 roku w przypadku zakupu przez przedsiębiorcę. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez Serwis w terminach nie dłuższych niż 14 dni roboczych od daty dostarczenia produktu do Serwisu.2. Firma gwarantuje sprawne działanie zakupionego urządzenia użytkowanego zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi. Gwarancja dotyczy wyrobów zakupionych w Polsce i ważna jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.3. Sposób naprawy ustala gwarant.4. Przez naprawdę gwarancyjną rozumie się wykonanie przez Serwis czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady objętej gwarancją. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt, na przykład: zainstalowanie, sprawdzenie działania itp.5. Gwarancją nie są objęte:- sznury połączeniowe, sieciowe, wtyki, gniazda, szczotki,- uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniedbaniem użytkownika albo działaniem siły zewnętrznej (np. przepięcia w sieci, wyładowania atmosferyczne, używanie niezgodnych z instrukcją obsługi środków eksploatacyjnych lub czyszczących),- uszkodzenia spowodowane przez wilgoć, korozję lub ciała obce, które dostały się do wnętrza,- uszkodzenia wynikłe na skutek:* uruchomienia urządzenia bez usunięcia blokad transportowych,* przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez użytkownika lub osoby trzecie,* okoliczności, za które nie odpowiada ani Sprzedawca ani Wytwórca,* innych przyczyn leżących po stronie użytkownika lub osób trzecich (np. używania nieoryginalnych części lub akcesoriów)6. Reklamującemu przysługuje prawo wymiany wyrobu na nowy, pozbawiony wad, wyłącznie w przypadku, gdy:- punkt serwisowy stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest niemożliwe,- naprawa nie jest wykonana w terminie wymienionym w ptk. 1 lub w innym terminie uzgodnionym na piśmie z reklamującym.7. Do przyjęcia reklamacji i wykonania naprawy gwarancyjnej upoważnione są Punkty Serwisowe.8. Gwarancja wygasa, gdy uszkodzenie nastąpiło w wyniku niewłaściwego transportu.9. Gwarancja nie obejmuje wgnieceń, zarysowań, pęknięć, które nie były wykryte w momencie zakupu.10. Wyrób dostarczany do Punktu Serwisowego powinien być czysty. Serwisant może odmówić przyjęcia do naprawy wyrobu brudnego lub oczyścić go na koszt nabywcy.11. Faktyczną datę naprawy gwarancyjnej Punkt Serwisowy poświadcza w karcie gwarancyjnej.12. Uprawnienia z tytułu udzielanej gwarancji mogą być realizowane jedynie po przedstawieniu WAŻNEJ karty gwarancyjnej.13. W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych w celu naprawy wyrobu, okres naprawy może ulec przedłużeniu o 14 dni roboczych.14. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.15. W sprawach nieuregulowanych warunkami gwarancji zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.16. Wyrób jest przeznaczony wyłącznie do użytku w gospodarstwach domowych oprócz wyrobów opisanych w opisie jako do zastosowań przemysłowych.Opis procedury reklamacyjnej:Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem autozysk@home.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w opisie produktu- z możliwością wyboru proponowanego wariantu.Przy zakupie kilku produktów na różnych aukcjach należy ustalić ze sprzedawcą koszt wysyłki gdyż system Allegro nie jest w stanie prawidłowo wyliczyć kosztu wysyłki wieloprzedmiotowej z różnych aukcji.