Maszynka 3w1 do ciasta makaronu RAVIOLI i pierogów (6950751255)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
77,49 zł
z 9998 sztuk
Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 9,99 zł
  • Przesyłka kurierska 14,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,99 zł
  • lokalizacja: Wysyłka-24h - Zwrot gratis!, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Masz pytania? Skontaktuj się z nami
735 441 390
biuro.taniejnizmysli­sz@gmail.com

HIT

MASZYNKA DO RAVIOLI

MAKARONÓW, PIEROGÓW + WAŁKOWANIA CIASTA

3w1




WŁAŚCIWOŚCI:

Ta wyjątkowa maszynka wykonana JEST z wysokiej jakości stali nierdzewnej co gwarantuje długie i bezawaryjne użtkowanie i łatwe utrzymanie w czystości.

Służy do wyrobu makaronu, spaghetti oraz pierogów RAVIOLI

Można z jej pomocą wałkować ciasta o szerokości 15 cm i regulowanej grubości (9 nastawień grubości, najcieńsze 1mm).



Urządzenie jest łatwe w montażu i może być mocowane na stole lub powierzchni roboczej za pomocą dostarczonego zacisku.

Łatwa w obsłudze i czyszczeniu.



Pozwala na przygotowanie domowego makaronu o dwóch szerokościach

NITKĘ 2mm oraz TASIEMKĘ 6,5mm



Nie kupuj kiepskiej jakości, a na dodatek mało smacznych makaronów w sklepie.

Z tym maszynką bez większego trudu przyrządzisz makarony, w któych zakocha się Ty i cała rodzina.



Druga przystawka pozwala na wykonanie pirogów RAVIOLI

W zestawie nóż wy wycinania ciasta odpowiedniej szerokości.

Wymiary - 20cm x 20cm x 15cm

Waga zestawu - ok. 3,5kg.





Za pomocą tej maszynki oraz dołączonych przystawek można przygotować
między innymi:
-Makaron
-Ciasto na pierogi
-Spaghetti
-Lasagne
-Ravioli

NIE ZWLEKAJ

KUP TE WSPANIAŁĄ MASZYNKĘ JUŻ DZISIAJ
I PRZYRZĄDŹ

PYSZNY MAKARON, PIEROGI W SWOIM DOMU


Produkt fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany

Produkty
Oferujemy szeroki wybór produktów w atrakcyjnych cenach
Jakość
Produkty w naszej ofercie mają najlepszy stosunek jakość/cena.
Gwarancja
W rprzypadku problemów z zakupionymi produktami można je reklamować lub wymienić
Wysyłka
Przesyłki wysyłamy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty
l

Przesyłki wysyłamy Pocztą Polską oraz kurierem Geis (dawniej K-ex).

Odbiór osobisty :

(po umówieniu się)

Od Poniedziałku do Piątku w godz. 9:00 - 15:00.
Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Dlaczego warto kupować u nas

  1. Miła i fachowa obsługa.
  2. Nasz towar jest nowy i oryginalnie zapakowany, pochodzi z polskiej dystrybucji.
  3. Większość przesyłek realizujemy w 24h od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub wyboru opcji pobrania - dotyczy dni roboczych.
  4. Nasze przesyłki są solidnie zapakowane, zabezpieczone przed uszkodzeniami podczas transportu.
  5. Do każdego zakupu wystawiamy paragon lub fakturę do wyboru, na życzenie Klienta.
  6. Każdy Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
  7. Możliwy jest odbiór osobisty w OŚWIĘCIMIU po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.

Drodzy klienci

Dokładamy wszelkich starań, aby opis i zdjęcia odzwierciedlały sprzedawany produkt. Jesteśmy jednak ludźmi i jeśli pojawi się jakiś błąd w opisie, zdjęciu lub przesyłce to bardzo za to przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość. W razie jakichkolwiek problemów, wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Dokładamy wszelkich starań, aby Państwo byli zadowoleni.
Prosimy o przemyślaną decyzję dotyczącą wyboru formy wysyłki. Przypominamy, że list zwykły ekonomiczny nie jest przesyłką rejestrowaną i zdarzają się ich zaginięcia.
Najlepszą i najszybszą formą wysyłki jest przesyłka kurierska lub przesyłka kurierska za pobraniem.
W wyborze przesyłki będzie pomocna poniższa tabelka, a w razie wątpliwości przy jej wyborze prosimy o kontakt.


Masz pytania? Skontaktuj się z nami
735 441 390
biuro.taniejnizmysli­sz@gmail.com
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 9,99 zł

Lokalizacja: Wysyłka-24h - Zwrot gratis!, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Econeo Sp. z o.o.
Kolbego 7
32-600 Oświęcim
Dodatkowe informacje

Dokładamy starań aby sprzedawane przez nas produkty były wysokiej jakości. Jeśli jednak produkt posiada jakąś wadę/y prosimy o kontakt i/lub złożenie reklamacji  (zamiast pochopnie wystawiać negatywny komentarz). 


 

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod  adresem    e-mail, lub na adres tradycyjny Sprzedawcy z dopiskiem "REKLAMACJA".   Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: - imię, nazwisko Kupującego, - ADRES poczty tradycyjnej oraz ADRES e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - nick / login Allegro Kupującego, - nr aukcji, na której dokonano transakcji, - paragon, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - przedmiot reklamacji należy dostarczyć na Własny Koszt - NIE  PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK za pobraniem, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację - w tym dokładny opis  usterki.  Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji   Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we  wskazanym zakresie.  Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej  otrzymania w PRAWIDŁOWEJ POSTACI.  Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres  e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.                                           


FORMULARZ – REKLAMACJA TOWARU 

Imię i Nazwisko:  ............................................................................................................. 

Nick z allegro:  ................................................................................................................ 

Numer aukcji:  ................................................................................................................. 

Nr telefonu:  .................................................................................................................... 

Adres e-mail:  .................................................................................................................. 

Data zakupu:  ..................................................................................................................  

REKLAMOWANY TOWAR:  L.P. NAZWA ( model, kolor ) / ILOŚĆ   

1.)  .................................................................................................................................. 2.)................................................................................................................................... 3.)...................................................................................................................................   

WADA TOWARU: ....................................................................................................................................... 

( szczegółowy opis reklamowanej wady)  ....................................................................................................................................... ....................................................................................................................................... .......................................................................................................................................  

ŻĄDANIE KUPUJĄCEGO:  ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................  

W PRZYPADKU ZWROTU NALEŻNOŚCI ZA UZNANĄ WADĘ, BEZ WCZEŚNIEJSZEJ  MOŻLIWOŚCI WYMIANY NA INNY, WOLNY OD WAD TOWAR, PROSZĘ PODAĆ NUMER KONTA  BANKOWEGO.  

Numer konta:  ................................................................................................................... 

 Imię i nazwisko odbiorcy:  ..................................................................................................  Ulica:................................................................................................................................  

nr domu/mieszk.  ...............................................................................................................  

Kod pocztowy:  ..................................................................................................................  

Miasto:  .............................................................................................................................  

Dodatkowe uwagi:  .............................................................................................................. 

 (Podpis - dot. reklamacji w formie papierowej )   


W przypadku reklamacji towaru zastosowanie mają przepisy Ust. z dn.  27/07/2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o  zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141 poz. 1176 z późniejszymi  zmianami) Art. 556,557 KC; Rozporządzenie Rady Ministrów z dn.  25/06/2002 DU96 poz 851 z późniejszymi zmianami.   Towar należy odesłać na adres: Econeo Sp. z o.o. ul. Kolbego 7 32-600  Oświęcim (z dopiskiem REKLAMACJA). Razem z odsyłanym towarem należy  wysłać wypełniony formularz, oraz dołączyć dowód zakupu  (paragon/faktura). Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki.  Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek  odesłanych do Nas za pobraniem. Koszty przesyłki w przypadku  reklamowania towaru pokrywa Kupujący. Koszty przesyłki w przypadku  odesłania POZYTYWNIE rozpatrzonej reklamacji pokrywa Sprzedający. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

Econeo Sp. z o.o.
Kolbego 7
32-600 Oświęcim

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

sprzedający
Dodatkowe informacje

 Mając na uwadze Twoje zadowolenie, dajemy Ci możliwość zwrotu produktu w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny. Poinformuj nas o swojej decyzji:  - pisząc na adres e-mail: biuro.megahity1@gmail.com   - dzwoniąc pod numer: 696-030-952   Prawo odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy Kupujący może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro.megahity1@gmail.com Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy   (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)  Econeo Sp. z o.o. Kolbego 7 32-600 Oświęcim  Ja [imię, nazwisko kupującego]  niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:   [nazwy kupionych przedmiotów],  numery oferty w Allegro [numery] .   Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .   Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]   Login Allegro: [login kupującego]   Adres: [adres kupującego]   Data: [data odstąpienia od umowy]   Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]   Koszt zwrotu rzeczy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 

O sprzedającym
taniejnizmyslisz
99,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

238

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 735441390
poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

W  ofercie naszego  sklepu znajdą Państwo najwyższej jakości produkty, które spełnią wszystkie Państwa oczekiwania. Dodatkowo miła i sprawna obsługa sprawia, iż zakupy w naszym sklepie są prawdziwą przyjemnością. 


W razie jakichkolwiek problemów z przesyłką lub produktem prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny zamiast wystawiać pochopnie negatywny komentarz.  Staramy się każdy problem z zakupem rozwiązać w sposób satysfakcjonujący. 

Pozostałe informacje

Procedura postępowania w przypadku uszkodzenia lub ubytku towaru dostarczanego kurierem wygląda następująco:  Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) w obecności kuriera.  Protokół szkody powinien zawierać: markę i model produktu, datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze.   Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony lub niekompletny, należy również spisać protokół szkody  UWAGA! Przesyłki płatne przy odbiorze można sprawdzić dopiero po opłaceniu kurierowi należnej kwoty pobrania PRZY ODBIORZE OSOBISTYM NIE MA MOŻLIWOŚCI SPRAWDZANIA TOWARU POD WZGLĘDEM PRAWIDŁOWEGO DZIAŁANIA, A TAKŻE OGLĄDANIA INNYCH (NIEWYLICYTOWANYCH) PRZEDMIOTÓW Ograniczenia te są spowodowane przystosowaniem firmy do sprzedaży internetowej, a nie stacjonarnej - prosimy o wyrozumiałość