maskotka, pluszak szary lisek 25 cm (6910628335)

zakończona
5,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 7,00 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 99 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Ciepielowice, Polska
  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • wiek dziecka: 3 lata +
  • materiał: tkanina
  • bohater: inny
  • marka: inna
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

Kontakt

telefon:507043006

e-mail:kmtiro2@gmail­.com

Wysyłka

zgodnie z cennikiem

odbiór osobisty w Opolu

Płatność

PayU

maskotka mały uroczy szary lisek 25 cm

Wymiary 25/ 11/12 cm (mierzone w najszerszych miejscach)

Polecam obejrzenie pozostałych moich ofert.

Koszt dostawy jeden dla wszystkich kupionych przedmiotów,

(ustalany indywidualnie w zależności od wielkości zakupionych przedmiotów).

W przypadku łącznego zakupu na kwotę 99 zł - wysyłka GRATIS

przy większych ilościach dodatkowo inne gratisy

Zobacz nasze pozostałe aukcje:
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u KMtiro za co najmniej 99 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
PACZKA W RUCHu 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W celu dokonania zwrotu towaru uprzejmie proszę o wcześniejsze zgłoszenie tego faktu drogą mailową na adres kmtiro@wp.pl celem ustalenia dokładnego adresu przesyłki (w zależności od towaru będzie to adres firmy lub adres serwisu)

reklamacje

1. Sklep KMtiro nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania towarów. Odpowiedzialność za szkody wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania urządzeń, obsługiwanych zgodnie z instrukcją, określają warunki gwarancji producenta, importera bądź dystrybutora towaru. 2. Wszystkie oferowane przez nas towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub importera, o ile na ten towar jest udzielana gwarancja. 3. W przypadku reklamacji należy kontaktować się ze działem obsługi klienta najlepiej drogą mailową na adres kmtiro@wp.pl lub z odpowiednim serwisem, o ile jego adres został podany na karcie gwarancyjnej. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest karta gwarancyjna, którą Kupujący otrzymuje wraz z zamówionym towarem lub na podstawie dowodu zakupu. 4. Jeżeli dostarczony towar będzie posiadał wady, Kupującemu przysługuje prawo otrzymania tego towaru z usuniętą wadą bądź wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony wad. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora bądź importera. W przypadku wykrycia wady produktu prosimy, po uprzednim kontakcie mailowym ze sklepem, o odesłanie na nasz adres korespondencyjny wadliwego produktu wraz z dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną jeżeli taka została dołączona. Po uzyskaniu opinii producenta, dystrybutora bądź importera zwrócimy koszty zakupu bądź wymienimy towar na wolny od wad. 5. Wygląd rzeczywisty oferowanych produktów może odbiegać w niewielkim stopniu od ich wizerunków na zdjęciach zamieszczonych w systemie sprzedaży. Reklamacji z powodu różnic wynikających z wyglądu towaru pokazanych na zdjęciach umieszczonych na stronie internetowej, spowodowanych np: odwzorowaniem kolorystyki lub zmianami technologicznymi dokonywanymi przez producenta, nie uwzględnia się. 6. Wszelkie gratisy nie podlegają reklamacji. 7. Celem ustalenia adresu na jaki należy kierować wszystkie przesyłki (zwroty reklamacyjne) prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy na adres kmtiro2@gmail.com– w zależności od towaru będzie to adres firmy lub serwisu. 8. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. 9. Wszelkie rozliczenia wynikające ze zwrotów, wymiany i reklamacji dokonywane są w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwrotu towaru. Zwrotów dokonujemy przelewem bankowym na podane konto bankowe.

pozostałe informacje

Zakup na naszej aukcji jest równoznaczny z akceptacją regulaminu sklepu oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia. UWAGA BARDZO WAŻNE!!! W momencie odbioru przesyłki KONIECZNIE należy sprawdzić zawartość przesyłki w obecności doręczyciela. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy wraz z kurierem sporządzić protokół szkody. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie sporządzonego protokołu szkody. Jedynie sporządzony na miejscu protokół szkody jest podstawą do reklamacji.