MASKA NEOPRENOWA na motor motocyklowa hotleathers (6988983742)

18 dni do końca
cena kup teraz
69,00 zł
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 6,80 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
Zakupy od 199 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Kołobrzeg, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.1 [kg]
  • producent: Inny

opis

UglyFishEye

Bądź na bieżąco

Kontakt

UglyFishEyewear

Jedności Narodowej 30
78-100 Kołobrzeg
NIP 671 163 85 62

tel. +48 607 592 887

e-mail: info@ezlife.pl
Wysyłka
Szczegóły dotyczące wysyłki dostępne pod numerem telefonu
+48 607 592 887

e-mail: info@ezlife.pl
Płatności
Wpłata na konto mBank
Numer Konta
12 1140 2004 0000 3802 5392 9362

MASKA NEOPRENOWA BLAZIN' EAGLE

MASKA NEOPRENOWA BLAZIN' EAGLE FMA1009

Maska neoprenowa, zapinana na rzep. W pełni chroni twarz przed zimnem, wiatrem i przedmiotami. Amerykański producent "HOT LEATHERS" gwarantuje wysoką jakość.

Blazin' Eagle Neoprene Face Mask is unisex, one size fits all and features full color bright print on high quality soft, neoprene material with a Velcro back closure. Never shed unwanted tears while riding again! This mask gives your face full protection against the harsh elements and flying debris as you cruise the open road. Comfortable enough to wear alone or with a helmet, the Blazin' Eagle Neoprene Face Mask makes a great gift for any occasion. Stand out and show off your biker attitude with a Hot Leathers face mask today!

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u zoozulicki_pl za co najmniej 199 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
6,80 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
11,49 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
22,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

E.Z.life
Jedności Narodowej 30
78-100 Kołobrzeg
Dodatkowe informacje

Gwarancja i serwis Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w towarze objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności. Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. Reklamacje Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.607592887. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@ezlife.pl lub telefonicznie: +48.607592887. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

E.Z.life
Jedności Narodowej 30
78-100 Kołobrzeg

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zwrot produktów Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.