Maska głowa w worku Zip Face Halloween zamek (6541858899)

zakończona
39,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
Zakupy powyżej 350 zł
  • lokalizacja: Tczew
  • czas wysyłki: natychmiast
  • płeć: produkt uniseks
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
  • stan: nowy
  • dostawa z Polski: tak

Rozwiązania dla | impreza

Maska worek na głowie ZIP FACE zapięta twarz suwaki na oczy i usta - HD-1224136

Maska z tworzywa sztucznego na całą głowę. Rozmiar uniwersalny. Idealna na Halloween party! Każdy się wystraszy!

Idealna na każdą głowę:- nakładana na głowę
- mocna i lekka
- tworzywo sztuczne
- można oddychać

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u xsonic_pl za co najmniej 350 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 09 1140 2004 0000 3702 4260 5200
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Konto bankowe MBANK 09 1140 2004 0000 3702 4260 5200 Kontakt Adrian e-m@il: zakupy@xsonic.pl phone/tel: +48 519-188-581 pn-pt 09:00-17:00 Infolinia 801 003 152 lub 58 531 42 18 Marketing e-m@il: sklep@xsonic.pl phone/tel: +48 509-064-322 pn-pt 09:00-17:00

kontakt

  • 801 003 152
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

pozostałe informacje

Regulamin aukcji 1.Czas wysyłki podany jest indywidualnie dla każdej aukcji. Zastrzegamy sobie czas na dłuższy termin realizacji zamówień, których realizacja w terminie podanym na aukcji nie jest możliwa z przyczyn niezależnych od nas. Zastrzegamy, że nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie paczki w terminie przez Kuriera DPD. 2.Po dokonaniu zakupu prześlij maila z wyborem formy płatności, bądź wpisz to w formularz płatności i dostawy. 3. Akceptowane sposoby płatności to: wpłata na konto lub za pobraniem. 4.Do wylicytowanej kwoty należy doliczyć koszt przesyłki podany w opisie lub cenniku dostawy. 5.Jeżeli adres do wysyłki jest inny niż w danych z Allegro proszę o przesłanie go w mailu bądź formularzu dostawy. Pamiętaj o podaniu loginu!!! 6.Do każdego zakupionego towaru dołączany jest paragon lub faktura, proszę o przysłanie danych mailem. 7.Na zakupiony towar otrzymujesz gwarancję producenta (okres gwarancji jest podany w opisie aukcji). 8.Jako sprzedający komentarz wystawiam po otrzymaniu komentarza od kupującego. 9. Możliwość zwrotu towaru w terminie do 14 dni (w stanie nienaruszonym). W takim wypadku za przesyłkę płaci kupujący. Zwrot pieniędzy jest realizowany tylko na konto kupującego. 10.Zastrzegamy sobie, że nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe z winy Kuriera. W razie ewentualnego uszkodzenia towaru należy spisać protokół szkody, który jest podstawą rozpatrzenia gwarancji (wydania nowego przedmiotu). Kupujący zobowiązuje się do sprawdzenia stanu przedmiotu PRZY ODBIORZE w obecności kuriera. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Jeśli stwierdzimy uszkodzenie przedmiotu, na protokole szkody wypełnianego w obecności kuriera należy zaznaczyć pole mówiące o uszkodzeniu opakowania przesyłki. 11.Udział w aukcji oznacza akceptację regulaminu. Najczęściej zadawane pytania Czy mogę kupić u was przedmiot bez pośrednictwa Allegro? Nie, wszystkie przedmioty są wystawiane w aukcjach Allegro i tylko na nich możesz je kupić. Kiedy otrzymam zakupiony przedmiot? Wysyłamy przedmioty zgodnie z terminem na naszych aukcjach. W każdym przypadku staramy się abyś dostał przedmiot jak najszybciej. W chwili oddania przedmiotu w ręce kuriera, wyślemy Ci maila na adres z allegro o wysłaniu przedmiotu. Chcę wiedzieć gdzie jest mój przedmiot, czy kurier dzisiaj go przywiezie? Jeśli wysłaliśmy przedmiot otrzymałeś maila z numerem przesyłki, wystarczy wejść na stronę firmy DPD i wpisując numer listu znajdziecie Państwo swoją przesyłkę. Wpłaciłem wam pieniądze i nie wiem czy je otrzymaliście? Wpłacając w Banku - otrzymamy je do 24 godzin od zrealizowania przelewu. Płacąc na Poczcie – otrzymamy je z reguły w ciągu 4-7 dni. Nie wysyłamy powiadomień o wpłynięciu wpłaty na nasze konto. Co mam wpisać w polu Tytuł wpłaty? Podać swój login z Allegro, datę kupna, nazwę aukcji? np. xsonic_pl, 01.01.2011, basen ogrodowy 596521 Czy wystawiacie f-ry Vat? Tak, należy wpisać dane do f-ry w formularzu płatności i dostawy bądź przesłać dane mailem. W innym wypadku dostaniesz paragon. F-ry wystawiamy tylko jeśli jest podany NIP. Czy mogę zmienić adres dostawy? Tak, trzeba podać adres w formularzu płatności i dostawy, bądź przesłać go mailem. Pamiętaj o podaniu loginu z Allegro. Otrzymałem inny towar niż zamawiałem? Proszę skontaktuj się z nami, my też jesteśmy ludźmi, każdemu zdarzają się pomyłki. Powstrzymaj się od wystawienia negatywa, nie myśl sobie, że chcieliśmy cie oszukać. Jeśli pomyliliśmy się naprawimy swój błąd na własny koszt. Otrzymany towar nie podoba mi się i nie spełnia moich oczekiwań. Masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. W takim wypadku musisz pokryć kwotę transportu. Mailem podać dane do przelewu w chwili odebrania przedmiotu, zwrócimy ci kwotę za przedmiot. Nie przyjmujemy przedmiotów za pobraniem. Ile kosztować będzie dostawa? Na każdej aukcji jest podana kwota za transport. W przypadku kilku przedmiotów naciśnij na CENNIK DOSTAWY na dole każdej aukcji.