MARKS&SPENCER-SKÓRZANE BALERINY_RUDE_NA JESIEŃ (6483787126)

zakończona
34,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 13,00 zł
  • lokalizacja: Chełm
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: używany
  • rozmiar: 38
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: inny materiał
  • kolor: odcienie brązu i beżu

Witam na mojej aukcji!

Przedmiotem aukcji są świetne baleriny znanej marki Marks Spencer.

Buty wykonane ze skóry naturalnej wysokiej jakości.

Osadzone na solidnej podeszwie.

Lekkie, wygodne i komfortowe

Idealne na jesień.

Rozmiar: UK 5 EUR 38.

Wkładka: Cała dł. wkł. 24 cm.

Stan: Używany bardzo dobry.

Zapraszam do licytacji i na moje inne aukcje.

Proszę o rozważną licytację, ponieważ nie odwołuję ofert!

W razie pytań proszę pisać!!!

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 13,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 501151520
    Wszystkie pytania proszę przesyłać na maila.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Czesława Gielowska
ul.Szarych Szeregów 7A/16
22-100 Chełm
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedający zwraca otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego) Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: anfaro2.cz.g@op.pl Przesyłkę należy nadać na adres: Czesława Gielowska ul.Szarych Szeregów 7A/16 22-100 Chełm Sprzedający dokona zwrotu płatności przelewem niezwłocznie, najpóźniej zaś w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, kierując wpłatę na konto wskazane przez kupującego na piśmie bądź e-mailem. Wstrzymuję się jednak ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem. Uwaga! Odstępujący od umowy ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. *Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia przez kupującego od umowy nie ponoszę kosztu odesłania towaru. Zwrot towaru odbywa się więc na koszt kupującego.Zwrotu można dokonać za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką poleconą ekonomiczną, koszt równorzędny określony w opcjach dostawy. Jeżeli kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy oferowany przez sprzedającego, nie jestem zobowiązany do zwrotu poniesionych dodatkowych kosztów przez kupującego. Oznacza to, że zwracam w takich sytuacjach koszt przesyłki najtańszej oferowanej w aukcji. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych za pobraniem Brak prawa do odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: * o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; * w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; *w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; * w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; *w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; * w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; * w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; * w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; * w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; * o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; * zawartej w drodze aukcji publicznej; * o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; * o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. *Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: Zobowiązuję się dostarczyć Państwu rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Dokładam wszelkiej staranności, by przedmioty oferowane na mojej stronie były opisane w sposób rzetelny i zgodny z prawdą. W przypadku pytań, proszę o kontakt mailowy na wskazany powyżej adres. *Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: *Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. *Na moich aukcjach z uwagi na sprzedaż przedmiotów używanych gwarancja nie jest udzielana. *W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustaw konsumenckich i regulaminu Allegro.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem ( anfaro2.cz.g@op.pl ) lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

*Sprawy ogólne Sprzedaż prowadzę wyłącznie w formie wysyłkowej. Nie prowadzę sprzedaży stacjonarnej, proszę zatem nie pytać o możliwość odbioru towaru na miejscu. Łączna cena (koszt towaru plus przesyłka) jest każdorazowo określona w ofercie (w aukcji). Oferty są wolne od kosztów dodatkowych, ukrytych. Ceny towarów oferowanych do sprzedaży są wyrażone w złotych polskich. Nie wystawiam faktur VAT. Na Państwa życzenie mogę wystawić rachunek uproszczony. *Obowiązki kupującego Zawierając umowę kupujący jest zobowiązany do zapłaty należności za towar (sumy oznaczonej w ofercie lub wylicytowanej w aukcji) oraz kosztów przesyłki przedmiotu.Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. Kliknięcie w ikonę licytuj (opcjonalnie Kup Teraz) wiąże się z akceptacją zapłaty za towar i kosztów wysyłki. *Płatności: Wpłaty proszę dokonać w terminie siedmiu dni od wygrania licytacji bądź skorzystania z oferty w opcji <Kup Teraz> przez PayU bądź zwykły przelew na podany rachunek bankowy. Alior Bank S.A. Nr.konta 83 2490 0005 0000 4000 3293 6740 W przypadku niedokonania wpłaty po tym okresie występuję do Allegro o zwrot prowizji z tytułu sprzedaży. Jeśli z powodów losowych bądź obiektywnych nie mogą Państwo dokonać wpłaty w oznaczonym terminie, proszę o kontakt. Ważne! W przypadku przelewu tradycyjnego, w tytule proszę podać login, jakiego używają Państwo na Allegro i dokładne oznaczenie towaru (nr.aukcji) za który dokonują Państwo wpłaty. Proszę również o maila z potwierdzeniem adresu do wysyłki. Nie odpowiadam za zwłokę z wysyłką towaru, wynikającą z niepodania powyższych informacji w przelewie, jeśli jednocześnie nie wypełnili Państwo wcześniej formularza z wyborem sposobu dostawy. W przypadku, gdy adres podany w przelewie i ten w ustawieniach Allegro będą rozbieżne, a nie otrzymałem wspomnianego formularza, wstrzymuję się z wysyłką do czasu potwierdzenia adresu, na jaki mam wysłać paczkę. *Dostawa Dostarczenie zakupionych przedmiotów następuje za pomocą Poczty Polskiej, paczkami lub listami poleconymi (zwykłymi lub priorytetem do wyboru) Wysyłki są realizowane możliwie jak najszybciej, maksymalnie do 2-3 dni roboczych po zaksięgowaniu płatności na rachunku. W przypadku wyjazdu bądź z innych ważnych przyczyn, czas ten może ulec zmianie. Na stronie znajdzie się wówczas stosowna informacja. Nie wysyłam paczek za pobraniem oraz poza granice kraju. Koszty przesyłki są podane każdorazowo przy oferowanym towarze. W przypadku skorzystania w krótkim okresie z więcej niż jednej oferty, proszę o kontakt w celu uzgodnienia łącznego kosztu przesyłki.