MARKS&SPENCER biustonosz CERISO___________70D (6911997486)

Od 17-08-2017 do 19-08-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
zakończona
29,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,80 zł
Zakupy od 200 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Ostrołęka, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rozmiar: 70D
  • rodzaj: push-up
  • marka: Marks&Spencer
  • waga (z opakowaniem): 0.3 [kg]
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: produkt damski
  • kolor: biel, czerń, odcienie czerwieni, wielokolorowy
camillo_sklep
| strona o mnie | komentarze | wszyskie aukcje | do ulubionych | zadaj pytanie |
Dane Kontaktowe:
792 525 565

biuro.camillo@prokon­to.pl
Wysyłka:


PRZY WYBORZE PRZEWOŹNIKA INPOST, PROSIMY KONIECZNIE WYBRAĆ SPOSÓB ZAPŁATY I DOSTAWY !!!

Płatnosci:


38 1090 2590 0000 0001 3261 9071

biustonosz
CERISO
push up
ROZMIAR:
EU 70D
UK 32D
PRODUKT NOWY OUTLET
bez metki

KOLOR - CZERIEŃ + CZERŃ + BIEL
WYMIARY RZECZYWISTE :
- obwód - 33-45 cm x 2
- głębokość miseczki - ok. 21 cm
- rozstaw fiszbiny U - ok. 13,5 cm
PROSIMY DOKŁADNIE ZAPOZNAĆ SIĘ
Z PODANYMI WYMIARAMI !!!

Uroczy, oryginalny biustonosz w stylu retro.

Miseczki usztywnione, z dodatkową gąbeczką PUSH UP, na fiszbinach.

Ramiączka ozdobne, z regulacją.

Zapinany na 1 haftki z 3-stopniową regulacją w 1/2 długości.
PIĘKNIE ZBIERA I EKSPONUJE BIUST

ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW

I NA INNE NASZE AUKCJE !!!

ZAKUPY NA NASZYCH AUKCJACH SĄ JEDNOZNACZNE Z AKCEPTACJĄ REGULAMINU, ZAWARTEGO W ZAKŁADCE "INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO"
Zapraszamy także na inne nasze aukcje !
szablony allegro

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u camillo_sklep za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 38 1090 2590 0000 0001 3261 9071
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 9,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

CAMILLO BIS
ul. Sybiraków 10
07-410 Ostrołęka
NIP: 758-100-64-32
REGON: 550412490
CAMILLO BIS DARIUSZ BROSK NIP 758-100-64-32 REGON 550412490 UL. SYBIRAKÓW 10 07-410 OSTROŁĘKA

pozostałe informacje

REGULAMIN camillo_sklep 1) Produkty oferowane przez nas są nowe, używane lub typu outlet (nowe z metkami lub bez, z metkami uszkodzonymi, pochodzące z końcówek kolekcji, zwrotów konsumenckich). Produkty używane mogą potrzebować odświeżenia (plamki, zapach). 2) Możliwe są następujące formy płatności za zamówienie: - PAYU - za pobraniem pocztowym (po wcześniejszym uzgodnieniu ze sprzedającym) - przelew (przedpłata na konto sklepu): Dane do przelewu: Dariusz Brosk ul. Sybiraków 10 07-410 Ostrołęka Bank BZWBK o/Ostrołęka 38 1090 2590 0000 0001 3261 9071 W treści przelewu należy podać nick Allegro oraz numer aukcji. 3) Zamówienia wysyłane są w dni robocze (poniedziałek-piątek), najpóźniej w ciągu 24-48 godzin od zaksięgowania wpłaty. Wpłata w piątek do godziny 12:00 gwarantuje nadanie przesyłki tego samego dnia, w innym przypadku przesyłki będą nadane w poniedziałek. 4) Klient, składając zamówienie wyraża zgodę na jednorazowe zawarcie umowy o świadczenie usług pocztowych lub kurierskich w Jego imieniu i na jego rachunek (udziela pośrednictwa w procesie wysyłki), w celu przesłania zamówionych artykułów zgodnie z wybraną formą wysyłki oraz wyraża zgodę na użycie jego danych adresowych do nadania przesyłki. Kwota należności za przesyłkę otrzymana od Kupującego odpowiada faktycznej odpłatności z tego tytułu i nie stanowi przychodu i zarobku Sprzedającego. Mamy informacje od klientów, że kurierzy InPost nie zostawiają awizo, a przesyłki zostawiają często w punktach odbioru, gdzie czekają na odbiór 3 dni. Prosimy dokładnie śledzić przesyłki na stronie śledzenia InPost (link podajemy zawsze w mailu, nr przesyłki znajduje się na karcie płatności). INFORMUJEMY, ŻE NIE MAMY WPŁYWU NA PRACĘ FIRMY KURIERSKICH ORAZ POCZTY POLSKIEJ,. SĄ TO NIEZALEŻNE PRZEDSIĘBIORSTWA, KIERUJĄCE SIĘ WŁASNYM REGULAMINEM. WSZELKIE UWAGI I REKLAMACJE, DOTYCZĄCE JAKOŚCI DOSTAWY, PROSIMY KIEROWAĆ BEZPOŚREDNIO DO TYCH FIRM. 5) Na wpłatę czekamy 5 dni. W przypadku licytacji wieloprzedmiotowych na wpłatę łączną czekamy 10 dni, licząc od momentu wygrania pierwszej z nich. Brak wpłaty skutkuje anulowaniem zamówienia i zwróceniem się do serwisu Allegro o zwrot prowizji. 6) Przesyłki nadawane są na adres wyznaczony, jako adres do wysyłki w formularzu "o sposobie dostawy i zapłaty". W przypadku, gdy taki formularz nie zostanie wypełniony, a wpłata będzie dokonana tradycyjnym przelewem - pod adres wskazany na Allegro (otrzymywany przez Sprzedającego w mailu od Allegro o sprzedaży danego przedmiotu Kupującemu). PRZESYŁKI NADAWANE SĄ ZGODNIE Z FORMĄ DOSTAWY WYBRANĄ PRZEZ KUPUJĄCEGO. ZMIANA SPOSOBU DOSTAWY MOŻLIWA JEST TYLKO ZA ZGODĄ KUPUJĄCEGO. PROSIMY O ŚLEDZENIE PRZESYŁEK PO NUMERZE NADANIA, KTÓRY JEST ZAWSZE WPROWADZONY NA KARTĘ PŁATNOŚCI. 7) Nadanie przesyłki poprzez Allegro Inpost możliwe jest tylko w przypadku wypełnienia formularza "o sposobie dostawy i zapłaty" i wybrania tego sposobu dostawy. Jak skorzystać z opcji dostawy Allegro InPost? Wystarczy, że w trakcie dokonywania zakupów, w formularzu opcji dostawy i zapłaty, wybierzesz Allegro Paczkomaty, Kurier Inpost albo Allegro Polecony InPost. Wybierając opcję odbioru towaru w paczkomacie, sam zdecyduj o punkcie odbioru korzystając z wyszukiwarki. Zwróć uwagę na poprawność podawanego numeru telefonu – to konieczne w przypadku, gdy będziesz chciał dokonać zwrotu. Uwaga! Wybierając opcję Allegro InPost, nie będziesz miał możliwości zmiany raz wybranego adresu wysyłki. Jeśli nie wypełnisz formularza opcji dostawy i zapłaty, Sprzedający nie będzie miał możliwości zlecenia tej formy przesyłki. 8) UWAGA !!! NA PROŚBĘ KUPUJĄCEGO BIELIZNĘ (SZCZEGÓLNIE BIUSTONOSZE) MOŻEMY ZAPAKOWAĆ W KARTON (ZABEZPIECZENIE PRZED ZGNIECENIEM W TRANSPORCIE). WYSYŁKA W KARTONIE MOŻLIWA JEST TYLKO PRZY WYBORZE NASTĘPUJĄCYCH FORM NADANIA: PACZKOMAT, KURIER INPOST, PACZKA POCZTĄ POLSKĄ. POZOSTAŁE FORMY ZE WZGLĘDU NA MAKSYMALNE GABARYTY NIE DAJĄ MOŻLIWOŚCI SPAKOWANIA W KARTON. 9) Na prośbę kupującego możemy wystawić rachunek uproszczony (nie wystawiamy faktur VAT, bo jesteśmy vatowcami). 10) REKLAMACJE W przypadku reklamacji z tytułu rękojmi lub, gdy towar nie jest zgodny z umową, klient powinien odesłać towar wraz z opisem niezgodności na adres: CAMILLO BIS Dariusz Brosk, ul. Sybiraków 10, 07-410 Ostrołęka. Jeżeli Kupujący zgłosił chęć reklamacji drogą mailową ma obowiązek zaprzestania użytkowania produktu, a na jego odesłanie ma termin 14 dni. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu (jeżeli był dołączony do przesyłki). Przesyłka z towarem podlegającym reklamacji powinna zawierać opis przyczyny reklamacji , okoliczności i datę ujawnienia wady i żądania (wymiana, naprawa czy zwrot gotówki) dane klienta wraz z numerem konta do przelewu. NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM.Sklep w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta. Wymiana możliwa jest tylko w przypadku posiadania przez sprzedającego odpowiedniego produktu. W przypadku zasadnej reklamacji koszty odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Sprzedający (zwrot poniesionych kosztów przez klienta). Jeżeli klient wybrał przy zakupie sposób wysyłki z DARMOWYM ZWROTEM, a zdecydował się nadać inna formą przesyłki (płatną), sam ponosi koszty tej przesyłki. W przypadku , gdy reklamacja zostanie uwzględniona i będzie wiązać się z wysłaniem towaru do klienta , koszty realizacji wysyłki ponosi Sklep. W przypadku reklamacji nieuzasadnionej koszty związane z reklamacją pokrywa klient.WADY UJAWNIONE (OPISANE W AUKCJI), O KTÓRYCH KLIENT WIEDZIAŁ W CHWILI ZAWARCIA UMOWY, NIE SĄ PODSTAWĄ REKLAMACJI. 11) ZWROTY Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni. W przypadku odstąpienia umowa będzie uważana za niezawartą.Zwracany towar zostanie przyjęty tylko w przypadku odesłania go w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru do Sprzedającego. Koszty zwrotu ponosi Kupujący, chyba że została wybrana forma przesyłki z darmowym zwrotem (np. INPOST). Towar należy odesłać na adres: Dariusz Brosk ul. Sybiraków 10 07-410 Ostrołęka. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wzór poniżej) oraz numer konta, na jaki sklep ma dokonać zwrotu. Koszty wysyłki towaru do Kupującego zwracane są do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. W przypadku częściowego zwrotu zakupionych rzeczy, zwracana jest proporcjonalna część najtańszych kosztów wysyłki (koszty wysyłki/ilość rzeczy). Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu konsumentowi wszystkich dokonanych przez niego płatności nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM ! ZWROTY NALEŻY NADAWAĆ PRZESYŁKĄ REJESTROWANĄ. NADANIE ZWROTU ZWYKŁYM LISTEM TYLKO I WYŁĄCZNIE NA RYZYKO OSOBY NADAJĄCEJ (brak śladu nadania, możliwości śledzenia i potwierdzenia odbioru)!!! UPRZEJMIE PROSIMY, ABY POINFORMOWAĆ SPRZEDAJĄCEGO DROGĄ MAILOWĄ O CHĘCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY (biuro.camillo@prokonto.pl) WZÓR OŚWIADCZENIA O USTĄPIENIU OD UMOWY Ja............................................................................. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy................................................................................ , numer oferty............................... Data zawarcia umowy to............................................... , data odbioru ............................................... Imię i nazwisko Login Allegro Adres Data Numer konta do zwrotu kwoty Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) 10) Dokładamy wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia umieszczonych na aukcjach produktów były zgodne z rzeczywistością, jednakże niektóre kolory mogą odbiegać od rzeczywistych. 11) PROSIMY NIE WYSTAWIAĆ NEGATYWNYCH KOMENTARZY, PRZED PODJĘCIEM KONTAKTU ZE SPRZEDAJĄCYM. WSZELKIE SPRAWY ZAŁATWIAMY POLUBOWNIE !!!

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Dariusz Brosk
ul. Sybiraków 10
07-410 Ostrołęka
PL
Dodatkowe informacje

Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni. W przypadku odstąpienia umowa będzie uważana za niezawartą.Zwracany towar zostanie przyjęty tylko w przypadku odesłania go w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru do Sprzedającego. Koszty zwrotu ponosi Kupujący, chyba że została wybrana forma przesyłki z darmowym zwrotem (np. INPOST). Towar należy odesłać na adres: Dariusz Brosk ul. Sybiraków 10 07-410 Ostrołęka. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wzór poniżej) oraz numer konta, na jaki sklep ma dokonać zwrotu. Koszty wysyłki towaru do Kupującego zwracane są do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w ofercie Sprzedającego. W przypadku częściowego zwrotu zakupionych rzeczy, zwracana jest proporcjonalna część najtańszych kosztów wysyłki (koszty wysyłki/ilość rzeczy). Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu konsumentowi wszystkich dokonanych przez niego płatności nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM !!!

 ZWROTY NALEŻY NADAWAĆ PRZESYŁKĄ REJESTROWANĄ. NADANIE ZWROTU ZWYKŁYM  LISTEM TYLKO I WYŁĄCZNIE NA RYZYKO OSOBY NADAJĄCEJ (brak śladu nadania,  możliwości śledzenia i potwierdzenia odbioru)!!! 



UPRZEJMIE PROSIMY, ABY POINFORMOWAĆ SPRZEDAJĄCEGO DROGĄ MAILOWĄ O CHĘCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY (biuro.camillo@prokonto.pl) WZÓR OŚWIADCZENIA O USTĄPIENIU OD UMOWY Ja............................................................................. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy................................................................................ , numer oferty............................... Data zawarcia umowy to............................................... , data odbioru ............................................... Imię i nazwisko Login Allegro Adres Data Numer konta do zwrotu kwoty Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
CAMILLO BIS DARIUSZ BROSK
SYBIRAKÓW 10
07-410 OSTROŁĘKA
PL
Dodatkowe informacje

   W przypadku reklamacji  z tytułu rękojmi lub,  gdy towar nie jest zgodny z umową, klient powinien odesłać towar wraz z opisem niezgodności na adres: CAMILLO BIS Dariusz Brosk, ul. Sybiraków 10, 07-410 Ostrołęka. Jeżeli Kupujący zgłosił chęć reklamacji drogą mailową ma obowiazek zaprzestania użytkowania produktu, a na jego  odesłanie ma termin 14 dni.


   Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu (jeżeli był dołączony do przesyłki). Przesyłka z towarem podlegającym reklamacji powinna zawierać opis przyczyny reklamacji , okoliczności i datę ujawnienia wady i żądania (wymiana, naprawa czy zwrot gotówki) dane klienta wraz z numerem konta do przelewu. NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM.

Sklep w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta. Wymiana możliwa jest tylko w przypadku posiadania przez sprzedającego odpowiedniego produktu. W przypadku zasadnej reklamacji koszty odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Sprzedający (zwrot poniesionych kosztów przez klienta). Jeżeli klient wybrał przy zakupie sposób wysyłki z DARMOWYM ZWROTEM, a zdecydował się nadać inna formą przesyłki (płatną), sam ponosi koszty tej przesyłki.

 

W przypadku , gdy reklamacja zostanie uwzględniona i będzie wiązać się z wysłaniem towaru do klienta , koszty realizacji wysyłki ponosi Sklep. W przypadku reklamacji nieuzasadnionej koszty związane z reklamacją pokrywa klient.

WADY UJAWNIONE (OPISANE W AUKCJI), O KTÓRYCH KLIENT WIEDZIAŁ W CHWILI ZAWARCIA UMOWY, NIE SĄ PODSTAWĄ REKLAMACJI.