MARKOWY KLASYCZNY MĘSKI PORTFEL SKÓRZANY jakość (6482163285)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
79,00 zł
z 44 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 8,50 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,00 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
Zakupy powyżej 399 zł
  • lokalizacja: Ozorków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt męski
  • materiał: skóra naturalna
  • marka: Inna marka
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: czerń, odcienie brązu i beżu
k k k k k k k k k k

Przedmiotem aukcji jest:

ELEGANCKI MĘSKI PORTFEL

- skóra naturalna!!!

Najważniejsze cechy
oferowanego przedmiotu:
  • Produkt o ciekawym niepowtarzalnym wyglądzie

  • Dobra jakość w stosunku do ceny

  • Skóra naturalna

  • Pojemność

  • Portfel idealnie nadaje się na prezent

W tej ofercie mamy do sprzedania męski porftel renomowanej marki OLD RIVER wykonany ze skóry naturalnej.

Atrakcyjności portfelowi nadaje przeszycie ozdobną grubą nitką

oraz wtłocznoe logo na przedniej stronie portfela.

Portfel pomieści nie tylko gotówkę, ale także karty i dokumenty,

w tym dowód rejestracyjny pojazdu (bez etui).

Spełnia oczekiwania wymagających klientów.

Produkt ten idealnie nadaje się na prezent.

UWAGA:

Po dokonanym zakupie prosimy o umieszczenie w formularzu informacji, jaki kolor został przez Państwa wybrany. W przypadku braku wyboru portfela zostanie towar wysłany dopiero po uzupełnieniu tych danych lub wysłany losowo.

Każdy portfel ma przyporządkowany numer identyfikujący dany kolor.


Poniżej znajduję się pełna prezentacja portfela wraz dokładnym opisem.

info2

Jeśli masz pytanie, napisz do nas lub zadzwoń.



Kontakt z nami od poniedziałku do piątku

w godzinach 8:00 do 16:00.

Szybkie płatności

Allegro PayU


Przelew bankowy

BIZbank


Numer konta: 84 2530 0008 2006 1105 9110 0001


W tytule przelewu prosimy o podanie nicku oraz numeru aukcji Allegro.

U nas zawsze kupując więcej produktów

płacisz tylko raz za przesyłkę.


Zakupiony na naszych aukcja towar jest starannie

zapakowany, bardzo dobrze zabezpieczony.


Przesyłki dostarcza

InPost oraz Kurier K-EX lub GLS

1. Po zakupie proszę wysłać e-maila z informacją o ewentualnej

zmianie adresu wysyłki.

2. W tytule przelewu proszę podać login z Allegro oraz numer aukcji.

3. Zamówiony towar jest wysyłany w przeciągu 1-2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie.

4. Komentarz wystawiam po otrzymaniu go od kupującego.

5. Uczestnictwo w aukcji jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu

oraz regulaminu znajdującego się w „o mnie”

6. PAMIĘTAJ " jeżeli coś jest nie tak" Każdy problem da się rozwiązać.

7. Pełny regulamin znajdziesz na stronie „o mnie”.

kede

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u galanteria4you za co najmniej 399 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • FM Bank S.A. 84253000082006110591100001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczkomaty 24/7 8,50 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 7
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Jesteśmy firmą z ponad dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w imporcie i dystrybucji galanterii skórzanej i skóropodobnej oraz akcesoriów podróżnych. Staramy się dotrzeć do najbardziej rzetelnych producentów dających gwarancję wysokiej jakości produktów oraz spełniających nasze oczekiwania cenowe. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostarczyć Państwu wyroby dobrej jakości za rozsądną cenę. Naszym głównym celem jest pomoc w Państwa zakupach, aby były łatwe i przyjemne. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą i pozostajemy do Państwa dyspozycji.

kontakt

  • 512-553-220
    Kontakt z nami w dni robocze w godzinach 8:00 do 16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
R.K.Properties Sp.zo.o
Starzyńskiego 30/32
95-035 Ozorków
Polska
 
Zwroty- odstąpienia od umowy Zgodnie z ustawą z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar będący w nienaruszonym stanie w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki. Zwrotowi podlega towar z dokumentem zakupu oraz nie noszących śladów użytkowania na produkcie. Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru do 14 dni od otrzymania przesyłki. Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument, chyba że przedsiębiorca zgodził się go ponieść lub przed zawarciem umowy nie poinformował konsumenta o tej konieczności. Konsument odstępujący od umowy, należy się nie tylko zwrot ceny towaru, ale także kosztu jego wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. Uwaga – nie należy tu uwzględniać odbioru osobistego (0 zł), gdyż nie jest to sposób dostarczenia towaru. (podstawa prawna: art. 32 ust 1, 33, 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta) Produkty przyjmowane są pod adresem: Galanteria4you, ul. Starzyńskiego 30/32, 95-035 Ozorków WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY Data............ Zwroty oraz reklamacje przyjmujemy pod adresem Galanteria4you ul. Starzyńskiego 30/32 95-035 Ozorków Kontakt : tel 512-553-220 w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 e-mail: obslugaklienta@galanteria4you.pl nr gg: 49074407 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) R.K.Properties Sp.Zo.o ul. Elektronowa 8 94-103 Łódź Login allegro :Galanteria4you Ja......................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .......................................................................................... numer oferty......................... Data zawarcia umowy to ........................... data odbioru............................ Imię i nazwisko...................................... Login Allegro......................................... Adres .................................................. ............................................................ ............................................................ Data............................................... Zwrotu proszę dokonać na moje konto bankowe Nr..rachunku.............................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

reklamacje

Reklamacje przyjmowane są tylko za okazaniem dowodu sprzedaży (email-potwierdzeniem wygranej aukcji + paragonu) Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr. 141, poz 1176) Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Reklamacje w pierwszej kolejności są przyjmowane w postaci pisemnej na adres mailowy obslugaklienta@galanteria4you.pl w której zawarta jest informacja przyczyn reklamacji. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, danych kontaktowych składającego reklamację . Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt kupującego na adres: Galanteria4you, ul. Starzyńskiego 30/32, 95-035 Ozorków Reklamacji nie będą podlegać produkty w których: Uszkodzenia, które powstały na wskutek niewłaściwego użytkowania (urwanie rączki) Uszkodzenia mechaniczne typu: zarysowania ostrym narzędziem , porysowanie długopisem czy flamastrem itp. oraz ,otarcia, wytarcia lica na wskutek czyszczenia nieodpowiedniego, przemoczeń, przebarwień powstałych po użyciu np. perfum, sprayów. Uszkodzenia suwaków oraz elementów ozdobnych np. klamry, guziki, breloczki, rączek. Wady które nie były zgłaszane natychmiast po otrzymaniu paczki. WZÓR FORMULARZ REKLAMACYJNY ..................., dn............. 20.... r. Zwroty oraz reklamacje przyjmujemy pod adresem Galanteria4you ul. Starzyńskiego 30/32 95-035 Ozorków Kontakt : tel 512-553-220 w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 e-mail: obslugaklienta@galanteria4you.pl nr gg: 49074407 Formularz reklamacyjny REKLAMUJĄCY: Imię i Nazwisko ...................................... Nick Z Allegro ........................................ Adres: .................................................. Adres c.d : ............................................ email: ................................................... tel. ....................................................... Data nabycia towaru ....................................................... Nazwa towaru................................................................. Nr Aukcji lub zamówienia ................................................ Ilość reklamowanego towaru ........szt. po................zł Ogólna wartość towaru ................zł ZGŁOSZENIE REKLAMACJI: opis wad ........................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................... Kiedy wady zostały stwierdzone................................ W przypadku braku możliwości dokonania naprawy lub wymiany całości towaru na inny proszę o zwrot wartości przedmiotów przelewem na mój rachunek bankowy Nr..rachunku............................................. Przesyłkę reklamacyjną klient wysyła na własny koszt. Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane/ Warunkiem przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji jest przesłanie go z podpisanym formularzem reklamacyjnym. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Klienta. ............................................................... (czytelny podpis reklamującego)

pozostałe informacje

Regulamin Warunki zakupu Dokonując zakupu na naszych aukcjach, Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje jego postanowienia. Po dokonaniu zakupu w opcji "kup teraz" oraz po wygraniu licytacji nie ma możliwości cofnięcia dokonanego zakupu. Płatność Po dokonaniu zakupu kwotę za towar + koszty przesyłki należy wpłacić w ciągu 14 dni na konto bankowe. W tytule wpłaty konieczne jest podanie własnej nazwy użytkownika oraz nr wygranej aukcji. Po upływie tego terminu transakcja jest anulowana, przedmiot wystawiany jest ponownie na sprzedaż, a my wysyłamy do serwisu Allegro formularz zwrotu prowizji. Wysyłka Towar zamówiony wysyłamy maksymalnie do 48 h w dni robocze od otrzymania wpłaty. Po wysłaniu przesyłki zostaje wysłana informacja do klienta w postaci maila zawierającą stosowne informacje. Zwroty- odstąpienia od umowy Zgodnie z ustawą z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar będący w nienaruszonym stanie w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki. Zwrotowi podlega towar z dokumentem zakupu oraz nie noszących śladów użytkowania na produkcie. Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru do 14 dni od otrzymania przesyłki. Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument, chyba że przedsiębiorca zgodził się go ponieść lub przed zawarciem umowy nie poinformował konsumenta o tej konieczności. Konsument odstępujący od umowy, należy się nie tylko zwrot ceny towaru, ale także kosztu jego wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. Uwaga – nie należy tu uwzględniać odbioru osobistego (0 zł), gdyż nie jest to sposób dostarczenia towaru.(podstawa prawna: art. 32 ust 1, 33, 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta)Produkty przyjmowane sa pod adresem Galanteria4you, ul. Starzyńskiego 30/32, 95-035 Ozorków Wymiana Klient ma prawo wymienić zakupiony towar w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Jeśli otrzymany towar jest wadliwy lub niezgodny z opisem stosujemy zasady reklamacji. W przypadku wymiany otrzymanego towaru, prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów. Towar do wymiany przyjmujemy w stanie nie noszącym oznak użytkowania, niezniszczone. Prosimy o solidne zapakowanie towaru w karton żeby nie uległy uszkodzeniu w trakcie transportu. Wymiana może dotyczyć jedynie towaru będącego w nienaruszonym stanie, nie noszącym śladów eksploatacji oraz z wszystkimi elementami z jakimi został dostarczony (paski, sprzączki itp.). Wymiana Towaru może być zrealizowana tylko za okazaniem dowodu sprzedaży Reklamacja Reklamacje przyjmowane są tylko za okazaniem dowodu sprzedaży (email-potwierdzeniem wygranej aukcji + paragonu) Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr. 141, poz 1176) Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Reklamacje w pierwszej kolejności są przyjmowane w postaci pisemnej na adres mailowy obslugaklienta@galanteria4you.pl w której zawarta jest informacja przyczyn reklamacji. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, danych kontaktowych składającego reklamację . Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt kupującego na adres: Galanteria4you, ul. Starzyńskiego 30/32, 95-035 Ozorków Reklamacji nie będą podlegać produkty w których: Uszkodzenia, które powstały na wskutek niewłaściwego użytkowania (urwanie rączki) Uszkodzenia mechaniczne typu: zarysowania ostrym narzędziem , porysowanie długopisem czy flamastrem itp. oraz ,otarcia, wytarcia lica na wskutek czyszczenia nieodpowiedniego, przemoczeń, przebarwień powstałych po użyciu np. perfum, sprayów. Uszkodzenia suwaków oraz elementów ozdobnych np. klamry, guziki, breloczki, rączek. Wady które nie były zgłaszane natychmiast po otrzymaniu paczki. Zabrania się kopiowania i przetwarzania zdjęć oraz opisów zamieszczonych na naszych aukcjach . Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteście Państwo zadowoleni z dokonanych zakupów, zanim wystawicie komentarz taki jakiego byście sami nie chcieli, prosimy o kontakt z nami ,zawsze każdy problem można rozwiązać tak aby obie strony były zadowolone i mile wspominały wspólne doświadczenia i dobre dla obu stron zakończenie.