MARKIZY MIX ROLADKI CIASTECZKA DLA PSA-MACED 1Kg (6910951839)

2 osoby kupiły 3 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
14,10 zł
z 4 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 5,90 zł
  • Paczka48 11,99 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,99 zł
Zakupy od 249 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Mogilno Małe, Polska
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.1 [kg]
512-709-886
dzidzio@poczta.onet.­pl

512-709-886

W razie pytań lub wątpliwości!
Skontaktuj się z nami!

kontakt telefoniczny preferowany
w godzinach: pn-pt: 9-18
W tytule przelewu prosimy o podanie swojego nicku z Allegro.

Akceptujemy następujące formy płatności:

Lub poprzez tradycyjny przelew na konto bankowe

W razie pytań / problemów prosimy o kontakt
WSZYSTKIE PRODUKTY WYSYŁAMY ZA POŚREDNICTWEM SŁUŻBY POCZTOWEJ:
Poczta Polska, Kurier



Ceny wysyłek podane w polu
"Koszty dostawy"
na każdej aukcji!

Szczegółowe informacje
znajdują się w zakładce
"Informacje od Sprzedającego"

Po zakupie wypełnij
Formularz dostawy

W razie pytań / problemów prosimy o kontakt
Regulamin znajduje się na stronie "informacje od sprzedajacego".

Wzięcie udziału w każdej nasze aukcji oznacza akceptację regulaminu.

Licytować może każdy - nie wprowadzam ograniczeń.

Po zakupie czekam 7 dni roboczych na wpłatę.

Przez cały przebieg transakcji jesteś informowany na e -mail.

Szczegółowe informacje znajdują się w wiadomości od sprzedającego.

W razie pytań / problemów prosimy o kontakt

Opis Produktu

MACED - CIASTECZKA DLA PSA - MARKIZY - ROLADKI MINI

MIX SMAKÓW

waga 1000 g.

Nasze czterdziestoletnie doświadczenie w branży zoologicznej gwarantuje państwu w 100% że kupują państwo PRODUKT ORYGINALNY.

MACED największy producent przysmaków dla zwierząt w Polsce i trzeci w europie posiadający certyfikaty, które pozwalają eksportować na cały świat (ostatnie znane dane mówią o 27 krajach) a jednocześnie świadczą o najwyższej jakości.

HACCP (Analiza Zagrożeń i Krytyczne Punkty Kontroli) monitoring wszystkich punktów krytycznych w których

może dojść do skażenia produktu.

BRC (Global Standard for Food Safety)Standard opracowany w celu zapewnienia jak najwyższej jakość dostarczanych produktów.

(PL32098301) Weterynaryjny numer identyfikacyjny-znaj­duje się na każdym opakowaniu potwierdzający dopuszczenie produktów do sprzedaży.

Firma Maced została nagrodzona w kategorii "Przysmaki treningowe" TOP FOR DOG w latach 2014 i 2016.

Niska zawartość tłuszczu

Zdrowy i łatwo przyswajalny

Duża strawność

Bez środków konserwujących i przywabiaczy.

Pasteryzacja produktów firmy Maced jest pasteryzacją termiczną.

Skład: zboża(pszenica, kukurydza, ryż), warzywa(marchew, pietruszka)

mięso i produkty pochodzenia mięsnego(drób)

glukoza 2,99%, oleje i tłuszcze(olej palmowy), minerały, drożdże i algi

Składniki analityczne: białko surowe 13,18%, oleje i tłuszcze surowe 4,65%, włókno surowe 6,60%

wilgotność 11%, popiół surowy 3,18%.

Produkt nie zastępuje codziennego pełnoporcjowego pożywienia.


Pozostałe Nasze Aukcje



Zobacz także...
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Nerwus51 za co najmniej 249 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 50 1140 2004 0000 3402 5029 7970
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 5,90 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Paczka48 11,99 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Jesteśmy firmą rodzinną i prowadzimy działalność handlową od 1976 r. W chwili obecnej prowadzimy dwa sklepy stacjonarne oraz sklep internetowy. Oferta sklepu internetowego będzie uzupełniana w produkty oryginalne i fabrycznie nowe nie posiadające wad. Zamówienia staramy się wysyłać w ciągu jednego dnia roboczego. zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych cechach Towaru, o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy.

Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:30 - 18:00
  • sobota 09:30 - 14:00
  • niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
HOBBY
Zamkowa 61
95-200 Pabianice
PL
Dodatkowe informacje

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz dostępny jest poniżej. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży)– od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:(1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.Zwrot wzajemnych świadczeń:Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Zamkowa 61, 95-200 Pabianice. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służącyzaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemuzepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZAŁĄCZNIK NUMER 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA) Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat: HOBBY KRYSTYNA STASIAK ul. Zamkowa 61, 95-200 Pabianice dzidzio@poczta.onet.pl – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) Niepotrzebne skreślić. (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)– Adresat: HOBBY KRYSTYNA STASIAK ul. Zamkowa 61, 95-200 Pabianice dzidzio@poczta.onet.pl Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja,to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
HOBBY
Zamkowa 61
95-200 Pabianice
PL
Dodatkowe informacje

Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja,to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Reklamację możesz złożyć na przykład: na adres:j.w. W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniupoprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Zamkowa 61, 95-200 Pabianice. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.Postanowienia dotyczące przedsiębiorców Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności konsument może skorzystać z: stałego polubownego sąd konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej-bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona-konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie-Konsumentów Polskich)-platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Ins. Handlowej oraz pod następującym adresem int.UOK i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.phphttp://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.