Marketing w elektroenergetyce (6860512284)

zakończona
54,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 11,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,90 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury

Księgarnia internetowa ksiazki1_pl serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie aukcyjnym Allegro.pl. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

O nas
Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki. Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany. Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Dane kontaktowe
Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

ksiazki1_pl - księgarnia internetowa
Punkt Odbioru Zamówień
al. Anielewicza 37
01-057 Warszawa

e-mail: ksiazki1@ksiazki1.pl
pon-pt: 9-17

Numer konta:
02114020040000360241083057 (mBank)
Marketing w elektroenergetyce

ISBN:9788380854529


liczba stron: 242


Okładka: miękka

Wydawnictwo: Difin

  • Data wydania: 2017-06-02
  • Opis książki

    Książka pozwala zrozumieć miejsce i rolę marketingu energii i usług elektroenergetycznyc­h w tradycyjnym sektorze elektroenergetycznym­. Adresowana jest do menedżerów, członków najwyższego szczebla firm energetycznych, pracowników agencji państwowych oraz kadry naukowej.

    Spis treści:

    Od autorów
    Wstęp

    Rozdział 1. Ewolucja w sektorze elektroenergetycznym

    1.1. Istota energii w rozwoju gospodarczym
    1.1.1. Globalny wzrost popytu i podaży energii
    1.1.2. Gwałtowny wzrost populacji świata
    1.1.3. Nadzwyczajny rozwój średniej klasy dochodowej
    1.1.4. Efekt cieplarniany
    1.1.5. Rosnąca rola energii elektrycznej w rozwoju gospodarczym
    1.2. Progresywna transformacja sektora elektroenergetycznego
    1.2.1. Restrukturyzacja
    1.2.2. Podstawowe aspekty pionowej integracji monopolu
    1.2.3. Regulacja monopoli
    1.2.4. Niezależni producenci
    1.2.5. Punkt zwrotny
    1.2.6. Dwa historyczne rozporządzenia
    1.3. Dwie konfiguracje sektora elektroenergetycznego
    1.4. Deregulacja
    1.4.1. Konkurencja w fazie wytwarzania
    1.4.2. Swobodny dostęp do sieci przemysłowych
    1.4.3. Wheeling - przesył

    Rozdział 2. Warunki pomyślnego funkcjonowania konkurencji w elektroenergetyce

    2.1. Koncepcja inteligentnej sieci
    2.2. System dynamicznego ustalania cen
    2.3. Korzyści technicznej transformacji systemu elektroenergetycznego i detalicznej deregulacji
    2.4. Zdecentralizowane wytwarzanie
    2.5. Nowe modele biznesowe
    2.5.1. Zintegrowane przedsiębiorstwo elektroenergetyczne
    2.5.1.1. Ustalanie lokalnych cen energii elektrycznej
    2.5.1.2. Wymagane kompetencje
    2.5.1.3. Formuła regulacji ceny energii elektrycznej
    2.5.2. Przedsiębiorstwo usług elektroenergetycznych
    2.5.2.1. Integrowanie lokalnych jednostek wytwórczych
    2.5.2.2. Poprawa efektywności energetycznej jako źródło zysku
    2.5.2.3. Alianse i specjalne relacje marketingowe

    Rozdział 3. Rynki energii i usług elektroenergetycznych

    3.1. Rynki i miejsca rynku
    3.2. Podstawowe kategorie rynku energii i usług elektroenergetycznych
    3.2.1. Rynek konkurencyjny energii elektrycznej
    3.2.2. Rynek energii elektrycznej w Polsce
    3.2.2.1. Rynek hurtowy
    3.2.2.2. Rynek detaliczny
    3.2.2.3. Rynek bilansujący
    3.2.3. Rynek usług elektroenergetycznych
    3.2.4. Rynek jakości energii elektrycznej

    Rozdział 4. Marketing w firmie elektroenergetycznej

    4.1. Koncepcja marketingu
    4.2. Marketing energii elektrycznej i usług elektroenergetycznych
    4.3. Proces zarządzania marketingiem
    4.3.1. Ocena makrootoczenia i wewnętrznej sytuacji firmy
    4.3.2. Selekcja rynków docelowych
    4.3.3. Opracowywanie łańcuchów wartości dla odbiorców
    4.3.4. Wyznaczanie pozycji firmy w docelowych segmentach rynku

    Rozdział 5. Strategia marketingu firmy elektroenergetycznej

    5.1. Istota i miejsce strategii marketingu
    5.2. Formułowanie strategii biznesowej na rynku usług elektroenergetycznych
    5.3. Kształtowanie kompozycji instrumentów i działań marketingowych
    5.3.1. Produkt
    5.3.2. Cena
    5.3.3. Miejsce
    5.3.4. Promocja
    5.4. Współzależności w procesie zarządzania marketingiem

    Rozdział 6. Planowanie strategiczne marketingu

    6.1. Proces strategicznego planowania marketingu
    6.2. Zintegrowane planowanie projektu
    6.2.1. Koncepcja zagregowanego planowania projektu
    6.2.2. Proces i zasady zintegrowanego planowania projektu
    6.2.3. Dane wejściowe
    6.2.4. Wybór strategicznych kierunków
    6.2.5. Optymalizacja i zarządzanie portfelem projektów nowego produktu/usługi
    6.2.6. Narzędzia analityczne stosowane w ZPP

    Rozdział 7. Przykłady zagregowanego planu projektu

    7.1. Przykład A. Plan zintegrowanego zestawu produktu i usługi w zakresie kontroli, analizy i monitorowania
    7.1.1. Pochodzenie koncepcji
    7.1.2. Ocena makrootoczenia
    7.1.3. Analiza rynku
    7.1.4. Ocena konkurencji
    7.1.5. Proponowane rozwiązania
    7.1.6. Analiza techniczna
    7.1.7. Analiza finansowa
    7.1.8. Plan marketingu
    7.2. Przykład B. Plan zintegrowanego zestawu produktu i usługi w zakresie wytwarzania awaryjnego
    7.2.1. Uzasadnienie koncepcji
    7.2.2. Niezaspokojone podstawowe potrzeby odbiorcy
    7.2.3. Uzasadnienie wyboru produktu
    7.2.4. Rynek
    7.2.5. Analiza konkurencji
    7.2.6. Analiza techniczna
    7.2.7. Opcje produktu "kompleksowe rozwiązanie pod klucz"
    7.2.8. Definicja docelowego segmentu rynku
    7.2.9. Cechy wyróżniające koncepcje zintegrowanego zestawu produktu i usługi
    7.2.10. Analiza finansowa
    7.2.11. Plany komercjalizacji

    Załącznik A. Ewolucja rozwoju klasycznej koncepcji marketingu

    1. Początek formułowania myśli marketingowej
    2. Konwencjonalne myślenie marketingowe
    3. Słabości konwencjonalnego myślenia marketingowego
    4. Potrzeba zmiany tradycyjnej koncepcji marketingu
    4.1. Marketing relacji
    4.2. Marketing zintegrowany
    4.3. Nowa koncepcja marketingu masowego

    Bibliografia


    wysyłka gratis
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji:
    Przesyłka kurierska 11,90 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 100
    przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Odbiór osobisty 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji:
    Przesyłka kurierska pobraniowa 14,90 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 10
    przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
    dodatkowe informacje
    Pamiętaj: Kupując kilka przedmiotów, Twoje zamówienie wyślemy w jednej paczce, a Ty zapłacisz za wysyłkę tylko raz.

    kontakt

    • (22) 490-41-71
      Jesteśmy do Twojej dyspozycji w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku.

    zwroty

    czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

    adres do zwrotu:
    Bookmaster
    Anielewicza 37/U3
    01-157 Warszawa
    Polska
     
    Klient ma prawo dokonania zwrotu nieużywanego produktu, w oryginalnym opakowaniu. Przed dokonaniem zwrotu prosimy o informację mailową/telefoniczną w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki(lub odbioru osobistego).

    reklamacje

    Jeśli Klient po otrzymaniu przesyłki zauważy wady techniczne prosimy o kontakt mailowy. Reklamacje rozpatrywane są w ustawowym terminie 14 dni.