Marketing usług turystycznych Ebook. (6483732237)

cena kup teraz
26,93 zł
z 999 sztuk

Parametry produktu

Autor
Format
EPUB,MOBI
Zabezpieczenie
Watermark
Wydano
2007
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kontakt:

Dział Obsługi Klienta
(pon-pt. 09:00-17:00)

teltel.: +48 22 695-45-86 mailmail: ebooki@lideria.pl

Marketing usług turystycznych

Marketing usług turystycznych

Opis eBooka

Pełny tytuł: Marketing usług turystycznych

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.

Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:
* podstawy teoretyczne i terminologię,
* funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,
* działalność marketingową na docelowym rynku,
* badania marketingowe w turystyce,
* analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.

Do głównych zalet podręcznika należą:
* dostosowanie do programów nauczania,
* logiczna struktura i jasność wykładu,
* liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,
* słowniczek podstawowych terminów,
* bogata bibliografia,
* indeks rzeczowy.

Zespół autorski tworzą: Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Agnieszka Lewandowska, Beata Meyer, Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Daniel Szostak i Anna Tokarz. Są to pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Katedry Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

Treść książki jest identyczna z treścią książki o numerze ISBN 83-01-14517-X

Spis treści

WSTĘP Aleksander Panasiuk 9ROZDZIAŁ 1. KONCEPCJA MARKETINGU USŁUG Aleksander Panasiuk 13 1.1. Istota, zasady i cele marketingu 13 1.2. Obszary badawcze marketingu usług 15 1.3. Usługa jako produkt 17 1.4. Koncepcje marketingu usług 19 Pytania i zadania 22 Literatura zalecana 23ROZDZIAŁ 2. RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH 24 2.1. Istota rynku usług turystycznych Dawid Milewski 24 2.2. Podmioty rynku usług turystycznych Dawid Milewski 33 2.3. Mechanizm rynkowy w turystyce Dawid Milewski 38 2.4. Orientacje rynkowe Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk 41 Pytania i zadania 44 Literatura zalecana 44ROZDZIAŁ 3. ZACHOWANIE KLIENTA NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Maja Jedlińska 45 3.1. Konsumenci usług turystycznych 46 3.2. Proces zakupu 51 3.2. Kryteria i procedury segmentacji rynku 56 Pytania i zadania 61 Literatura zalecana 61ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE 62 4.1. Przesłanki zastosowania marketingu w turystyce Aleksander Panasiuk 62 4.2. Marketing mix w turystyce Aleksander Panasiuk 65 4.3. Marketing terytorialny w turystyce Beata Meyer 70 Pytania i zadania 73 Literatura zalecana 73ROZDZIAŁ 5. PRODUKT NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH 74 5.1. Istota produktu turystycznego Agnieszka Lewandowska 74 5.2. Usługa turystyczna jako produkt Agnieszka Lewandowska 77 5.3. Rodzaje produktów turystycznych Agnieszka Lewandowska 79 5.4. Cykl życia produktu turystycznego Agnieszka Lewandowska 82 5.5. Jakość usług turystycznych Agnieszka Lewandowska, Aleksander Panasiuk 86 5.6. Marka turystyczna Agnieszka Lewandowska, Aleksander Panasiuk 88 Pytania i zadania 91 Literatura zalecana 92ROZDZIAŁ 6. CENA USŁUG TURYSTYCZNYCH 93 6.1. Istota i rodzaje cen w turystyce Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz 93 6.2. Koncepcje ustalania cen w turystyce Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz 95 6.3. Strategie cenowe w turystyce Adam Pawlicz 99 Pytania i zadania 104 Literatura zalecana 107ROZDZIAŁ 7. DYSTRYBUCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH Daniel Szostak 106 7.1. Pojęcie dystrybucji usług turystycznych 106 7.2. Kanały dystrybucji w turystyce 107 7.3. System dystrybucji usług turystycznych 110 7.4. Dystrybucja a sprzedaż usług turystycznych 113 7.5. Rola lokalizacji w dystrybucji turystycznej 114 7.6. Nowoczesne kanały dystrybucji usług turystycznych 115 Pytania i zadania 120 Literatura zalecana 121ROZDZIAŁ 8. PROMOCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH Daria Jaremen 122 8.1. System komunikacji z rynkiem w turystyce 122 8.2. Reklama usług turystycznych 128 8.3. Sprzedaż osobista usług turystycznych 130 8.4. Instrumenty promocji uzupełniającej 136 8.5. Public relations w turystyce 140 Pytania i zadania 145 Literatura zalecana 145ROZDZIAŁ 9. PERSONEL TURYSTYCZNY Anna Tokarz 146 9.1. Rola personelu w marketingu turystycznym 146 9.2. Pracownicy odpowiedzialni za cele marketingowe w turystyce 154 9.3. Instrumenty marketingowej polityki personalnej w turystyce 156 Pytania i zadania 163 Literatura zalecana 163ROZDZIAŁ 10. BADANIA MARKETINGOWE NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Małgorzata Januszewska 164 10.1. Istota badań marketingowych 164 10.2. Źródła informacji wykorzystywane w badaniach 170 10.3. Metody i techniki badań marketingowych 176 Pytania i zadania 180 Literatura zalecana 180ROZDZIAŁ 11. STRATEGIE RYNKOWE W TURYSTYCE Daniel Szostak 181 11.1. Istota i klasyfikacja strategii rynkowych 181 11.2. Rodzaje strategii rynkowych w turystyce 184 11.3. Podstawowe rodzaje strategii marketingowych w turystyce 190 11.4. Strategie rynkowe obszaru turystycznego 196 Pytania i zadania 199 Literatura zalecana 200BIBLIOGRAFIA 201SŁOWNICZEK Daniel Szostak 207INDEKS RZECZOWY Anna Tokarz 213

Ważne informacje!

- Ze względu na natychmiastową realizację zamówień na publikacje elektroniczne, wiadomości dla sprzedającego nie są uwzględniane.
- Od 01 stycznia 2015 r., ze wzgledu na nowe przepisy VAT, sprzedajemy ebooki wyłącznie osobom, które w danych rejestracyjnych konta
swój kraj określają jako Polska.

- Cena zawiera wszystkie należne podatki, w tym VAT.
- Format i rodzaj zabezpieczenia pliku podane są w zakładce „Opis”.
- Zamówienie realizowane jest na dokładnie ten format pliku, który znajduje się w zakładce „Opis”.
- Pliki do pobrania wystawiane są na koncie Klienta na Allegro, w zakładce "Moja półka".
- Informacja o możliwości pobrania zakupionych ebooków wysyłana jest mailem na adres podany w formularzu w trakcie zakupu.
- Aby dokonać zakupu na ebook, należy posiadać aktywne konto na Allegro.
- Wszystkie informacje dotyczące warunków zakupu ebooków i sposobu korzystania zawarte są w zakładce "Informacje od sprzedającego".

 



 

 

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

FIRMA: Ravelo Sp. z o.o. ORGAN, KTÓRY ZAREJESTROWAŁ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ: Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy. Numer KRS 0000442101. ADRES: 02-460 Warszawa, ul. Gottlieba Daimlera 2

kontakt

reklamacje

ADRES DO REKLAMACJI: ebooki@lideria.pl lub Ravelo Sp. z o.o. ul. Gottlieba Daimlera 2 02-460 Warszawa OPIS PROCEDURY REKLAMACJI: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem ebooki@lideria.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Kupujący ma na złożenie reklamacji 7 dni od daty dostarczenia treści cyfrowej. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Odstąpienie od umowy w przypadku zakupu treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku fizycznym, jest możliwe w ciągu 14 dni od daty zakupu pod warunkiem, iż nie rozpoczęło się pobranie treści. Rozpoczęcie pobierania (kliknięcie w link w wiadomości email) powoduje, iż prawo do odstąpienia przestaje przysługiwać. Aby dokonać odstąpienia na adres ebooki@allegro.pl należy przesłać oświadczenie woli wg. poniższego wzoru: [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] KOSZT ZWROTU RZECZY: Sprzedający ma obowiązek (o ile spełnione są warunki odstąpienia od umowy) nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY Odstąpienie od umowy w przypadku zakupu treści cyfrowych jest możliwe tylko do momentu rozpoczęcia pobierania ebooka (kliknięcie w link w wiadomości email) OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w szczególności w sytuacji, gdy pobrana treść cyfrowa ma wady techniczne uniemożliwiające odczytanie pliku na urządzeniu do tego dedykowanym, lub gdy zawartość pliku z treścią cyfrową jest niezgodna z opisem.

pozostałe informacje

CECHY ŚWIADCZENIA: W ramach jednej aukcji można kupić wyłącznie jeden egzemplarz wybranej treści cyfrowej tj. ebooka. Od 01 stycznia 2015 r., ze wzgledu na nowe przepisy VAT, sprzedajemy ebooki wyłącznie osobom, które w danych rejestracyjnych konta swój kraj określają jako Polska. 1. Formaty plików ebooków Format PDF - powszechnie stosowany format pliku, stworzony przez firmę Adobe. Zachowuje pierwotny układ stron dokumentu wyjściowego, co stwarzać może pewne problemy na małych ekranach. Dlatego jest formatem polecanym do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych. Jeżeli ebook w formacie PDF jest zabezpieczony Adobe DRM, przy otwieraniu pliku należy użyć programu Adobe Digital Editions. Pamiętaj o tym, aby instalacja i autoryzacją aplikacji nastąpiła przez pobraniem pierwszego ebooka! W przeciwnym wypadku wszystkie zabezpieczone ebooki przypisane do komputera przed autoryzacją, zostaną po autoryzacji utracone. Format EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon). Daje on możliwość dopasowania rozmiaru czcionki i innych parametrów tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika. Dzięki temu zostaje zachowany wysoki komfort czytania, a układ tekstu nie męczy wzroku. Jeżeli ebook w formacie EPUB jest zabezpieczony Adobe DRM, przy otwieraniu pliku należy użyć programu Adobe Digital Editions. Pamiętaj o tym, aby instalacja i autoryzacją aplikacji nastąpiła przez pobraniem pierwszego ebooka! W przeciwnym wypadku wszystkie zabezpieczone ebooki przypisane do komputera przed autoryzacją, zostaną po autoryzacji utracone. Fomat MOBI - pliki w formacie MOBI można odczytać na e-czytniku Kindle oraz pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np. e-czytnik, komputer, telefon komórkowy) z zainstalowanym programem pozwalającym czytać pliki MOBI (np. MobiPocket Reader). Aby otworzyć plik w formacie MOBI nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia, tak jak w przypadku książek zabezpieczonych Adobe DRM. Ebooki w formacie MOBI zazwyczaj zabezpieczane są Watermarkiem. Multiformat - oferowane przez nas ebooki często występują w tzw. Multiformacie. Oznacza to, że kupując jeden ebook, otrzymujesz dostęp do plików w rożnych formatach. Informacja o rodzajach formatów jest zawsze podana na stronie aukcji każdego z oferowanych przez nas tytułów. Rodzaje zabezpieczeń plików Adobe DRM - system DRM służący do zabezpieczania plików elektronicznych przed nielegalnym kopiowaniem, stworzony przez firmę Adobe Systems. Obsługiwane formaty plików to PDF i EPUB. Aby móc korzystać z plików zabezpieczanych Adobe DRM musisz zainstalować na swoim komputerze darmowy program Adobe Digital Editions. Pamiętaj o tym, aby instalacja i autoryzacją aplikacji nastąpiła przez pobraniem pierwszego ebooka! W przeciwnym wypadku wszystkie zabezpieczone ebooki przypisane do komputera przed autoryzacją, zostaną po autoryzacji utracone. Uwaga: Jeśli nie wpiszesz w Adobe Digital Editions swojego numeru Adobe ID, książki w momencie pobrania zostaną przypisane do tego jednego jedynego komputera. Nie będziesz więc mieć możliwości odczytania ich na jakimkolwiek innym urządzeniu! Gdy książka pobrana jest na komputer opisany numerem Adobe ID, Twoje książki, w granicach limitu licencji, możesz również pobierać na inne urządzenia. Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia. Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat. 2. W jakim terminie i ile razy można pobrać ebooki? Pliki zabezpieczone DRM - można pobrać dowolną liczbę razy, ale otworzyć je można tylko na 1 lub maksymalnie 6 urządzeniach. Po roku dochodzi kolejne urządzenie, czyli można je uruchomić na maksymalnie 7 urządzeniach. To, na ilu urządzeniach można odczytywać daną e-książkę (na 1 czy na 6+1/rok), jest indywidualnie określone przez wydawcę. Ebooki zabezpieczone Adobe DRM można otworzyć tylko programem Adobe Digital Editions po koniecznej rejestracji (jeśli aplikacja nie będzie zarejestrowana liczba spada do 1). Należy pamiętać o rejestracji każdego kolejnego urządzenia. Pliki zabezpieczone Watermarkiem - można otworzyć na dowolnej liczbie urządzeń, ale można je pobrać tylko 10 razy. Pliki niezabezpieczone - można je pobrać tylko 10 razy. Za to można swobodnie przenosić je na inne nośniki, bez obaw o koniec licencji. Dodatkowo zakupiony produkt nie jest ograniczony do aplikacji Adobe Digital Editions (PDF można otworzyć np. w Adobe Reader, a EPUB w Calibri). KOSZT ZAKUPU: Wszystkie ceny podane w opisie przedmiotu są cenami brutto i zawierają wszystkie należne cła i podatki. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do możliwości aktualizowania cen treści cyfrowych zamieszczonych w ofercie. Ceny publikacji w Zamówieniu złożonym przez Klienta przed wprowadzeniem zmian pozostają dla Klienta wiążące. SPOSÓB I TERMIN PŁATNOŚCI: Za treści cyfrowe można zapłacić wyłącznie płatnościami natychmiastowymi tj. eprzelewem lub kartą płatniczą poprzez szybkie płatności PayU. SPOSÓB DOSTARCZENIA: Treści cyfrowe dostarczane są drogą elektroniczną – poprzez mail zawierający linki do pobrania plików. Dostarczane są takie formaty plików i z takimi zabezpieczeniami, jakie są wskazane w zakładce „Opis” w aukcji. Wysyłka pliku następuje wyłącznie na adres email, na jaki zarejestrowane jest konto Użytkownika. Ze względu na natychmiastową realizację zamówień na publikacje elektroniczne, wiadomości dla sprzedającego nie są uwzględniane.