Marketing narodów Strategiczne podejście do budowa (6483094106)

10 dni do końca
cena kup teraz
16,50 zł
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 0,00 zł
  • List ekonomiczny 0,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 2,00 zł
  • lokalizacja: SANOK
  • stan: nowy
  • okładka: twarda z obwolutą
  • rok wydania (xxxx): 1999
  • kondycja: bez śladów używania
e-mail: sanarksiegarnia@gmai­l.com
tel: 510 092 753




Stron: 496
Format: 21.0x14.0cm
Rok wydania: 1999
Oprawa: Twarda z obwolutą



Marketing narodów Strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego

Kotler Philip, Jatusripitak Somkid, Maesincee Suvit

Marketing narodów jest pierwszą książka, która przedstawia problem budowania bogactwa narodowego przy zastosowaniu zasad marketingu; pierwszą, która wskazuje konieczność łączenia polityki makroekonomicznej państwa z mikroekonomicznym zachowaniem przemysłu, przedsiębiorstw i konsumentów; pierwszą, która do budowania bogactwa narodowego zaleca planowanie strategiczne; pierwszą, która dostarcza rządom oraz przywódcom narodów licznych wskazówek dotyczących działań operacyjnych i menedżerskich, a także pierwszą, która eliminuje dużą na ogół rozbieżność między tym, co urzędnicy rządowi ustalają jako działania polityczne na szczeblu narodowym, a rzeczywistym funkcjonowaniem systemu gospodarczego na poziomie lokalnym.
Marketing narodów krok po kroku wskazuje, jak kierownicy, stratedzy korporacyjni oraz decydenci i planiści rządowi mogą wyznaczać najwłaściwsze drogi prowadzące do rozwoju gospodarczego. Jego autorzy prezentują materiał w przejrzystej, czteroczęściowej formie. Rozpoczynają od rozpoznania wyzwań rozwoju gospodarczego, następnie przedstawiają środki formułowania strategicznej wizji narodu, by później omówić problematykę kształtowania polityki, tworzenia infrastruktury i ram instytucjonalnych, a wreszcie ukazać, w jaki sposób naród i przedsiębiorstwo muszą razem współpracować w celu osiągania dobrobytu.
PHILLIP KOTLER Fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management.

Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin czy AT&T.






© PanelReklamowy



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 74 2490 0005 0000 4000 7305 4744
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 2,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka pocztowa ekonomiczna 0,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List ekonomiczny 0,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List priorytetowy 2,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 24,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

pozostałe informacje

Od 01-08-2016 do 30-10-2016 możesz nabyć tytuły po określonej przez Siebie realnej cenie. Wystarczy zaproponować cenę (mailem) za interesujący Cię tytuł* a wystawię go prześlę nr aukcji. * nie dotyczy wydawnictw: Difin, Wydawnictwo Akademickie Żak.