MARIVI - KRYSZTAŁKI 8/6 SERENITY SZNUR 70 SZT. (6482823208)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
11,50 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
Zakupy powyżej 150 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • kształt: oponka
  • kolor: błękity, inny kolor

tel. 601 359 809

w godz. 9-18

e-mail:

marivi@marivi.pl

Max 24 h

Kurier DPD: 10 zł

list polecony: 6 zł

List polecony priorytet: 9

PayU

przelew:

24 1090 2516 0000 0001 2338 2818

pobranie

gotówka

KRYSZTAŁKI SZKLANE

OPONKA FASETOWANA

KOLOR - NIEBIESKI SERENITY

kryształek 8/6mm

Średnica otworu 1,0 mm

Długość sznura 40 cm

Ilość sztuk na sznurze: 70szt.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u sklep-marivi za co najmniej 150 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 24109025160000000123382818
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Sklep Marivi (dalej też Sprzedawca), należy do MAG_MAT Emilia Przygórska-Wasyliszyn,z siedzibą we Wrocławiu, ul. Chorwacka 60/13, 51-107 Wrocław, zarejestrowaną przez Prezydenta Wrocławia pod numerem000637557/2012 . Telefon: __601359809____ NIP 8971610449, REGON 021871721,

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY. Kupujący będący konsumentem, ma prawo odstąpić od umowy ze Sklepem Marivi w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Sklep Marivi o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Odstąpienie może, ale nie musi, zostać złożone na wzorze formularza odstąpienia od umowy zawartego w załączniku nr 2 do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, wysłanie informacji dotyczącej wykonania prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sklep Marivi zwraca wszystkie otrzymane od kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas, np. ubezpieczenia dodatkowego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że kupujący wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku kupujący nie poniosą żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sklep Marivi może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Kupujący zobowiązany jest odesłać rzecz lub dostarczyć ją do Sklepu Marivi niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformuje Sklep Marivi o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli kupujący odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 5) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 6) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 7) zawartej w drodze aukcji publicznej;

reklamacje

REKLAMACJE. Sklep Marivi (dalej też Sprzedawca) ma obowiązek dostarczenia towaru wolnego od wad. Sklep Marivi jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. Jeżeli kupującym jest konsument, na równi z zapewnieniem sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent. Jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa (wada prawna). Sklep Marivi jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny względem kupującego będącego konsumentem za to, że rzecz sprzedana nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień, o których mowa w art. 5561 § 2 Kodeksu cywilnego, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję kupującego o zawarciu umowy sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może: - złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie; ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady; - jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę; przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą pod adres Sklepu Marivi, co stosuje się też do zwrotu rzeczy w razie odstąpienia od umowy i wymiany rzeczy na wolną od wad. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sklep Marivi. Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sklep Marivi nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. Jeżeli w umowie sprzedaży zastrzeżono, że dostarczenie rzeczy sprzedanych ma nastąpić częściami, a sprzedawca mimo żądania kupującego nie dostarczył zamiast rzeczy wadliwych takiej samej ilości rzeczy wolnych od wad, kupujący może od umowy odstąpić także co do części rzeczy, które mają być dostarczone później. Jeżeli spośród rzeczy sprzedanych tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od rzeczy wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Kupującego do odstąpienia od umowy ogranicza się do rzeczy wadliwych. Sklep Marivi odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu. Za wydanie rzeczy uważa się jej powierzenie przez Sklep Marivi przewoźnikowi, jeżeli Sklep Marivi nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Kupującyego. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad, przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w art. 568 § 1 KC. W terminach określonych powyżej, kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli kupujący żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej powyższe zasady stosuje się odpowiednio, z tym że bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Kupujący dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Kupujący dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej - od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne (tak: art. 568 § 2-5 KC, art. 568 § 2 KC). Reklamowany towar prosimy odesłać do Sklepu Marivi wraz z dowodem zakupu oraz opisem niezgodności. Reklamacja rozpatrywana jest do 14 dni, a o rozstrzygnięciu kupujący informowany jest drogą mailową oraz pocztą tradycyjną.

pozostałe informacje

Witamy na aukcjach Sklepu Marivi. Sklep Marivi (dalej też Sprzedawca), należy do MAG_MAT Emilia Przygórska-Wasyliszyn, z siedzibą we Wrocławiu, ul. Chorwacka 60/13, 51-107 Wrocław, zarejestrowaną przez Prezydenta Wrocławia pod numerem000637557/2012 . Telefon: __601359809____ NIP 8971610449, REGON 021871721, ZASADY DZIAŁANIA I ŚWIADCZENIA USŁUG. Sklep Marivi prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, w ramach platformy handlowej on-line „Allegro” i na zasadach obowiązujących Regulaminem „Allegro”. W sprzedaży Sklepu Marivi znajdują się w szczególności: kamienie naturalne, ozdoby ze srebra , półfabrykaty do wyrobu biżuterii. Towary w Sklepie Marivi są szczegółowo opisane, a przy każdej aukcji znajduje się przede wszystkim nazwa i zdjęcie towaru, cena towaru, informacja o głównych właściwościach (np. o rozmiarze, składzie surowcowym, ilości elementów). KONTAKT Kontakt ze Sklepem Marivi: MAG_MAT Emilia Przygórska-Wasyliszyn, z siedzibą we Wrocławiu, ul. Chorwacka 60/13, 51-107 Wrocław, telefon 601 359 809, e-mail: marivi@marivi.pl Pod powyższym adresem kupujący może też składać reklamacje. ZAMÓWIENIE I CENA Sprzedaż towarów w ramach Sklepu Marivi odbywa się na podstawie zamówienia złożonego przez kupującego na odległość w ramach platformy handlowej on-line „Allegro” i na zasadach obowiązujących Regulaminem Allegro. Ceny na aukcjach Sklepu Marivi, podawane są w wartości brutto (zawierają należne podatki i cła), jednakże do ceny towaru należy doliczyć koszty dostawy, opisane dalej w punkcie „WYSYŁKA” oraz ewentualnego ubezpieczenia, w zależności od wybranego przez kupującego sposobu dostawy. Zamówienia składane są poprzez serwis Allegro i zgodnie z zasadami tego serwisu, co obejmuje zwłaszcza zasady założenia konta przez kupującego, moment zawarcia umowy, czy też usługi świadczone drogą elektroniczną. PŁATNOŚCI Istnieją następujące sposoby płatności za złożone zamówienie w Sklepie Marivi: - z góry: a) przelew na konto - 24 1090 2516 0000 0001 2338 2818 b) płatność kartą kredytową - przy odbiorze osobistym w Sklepie Marivi Wrocław ul. Chorwacka 60/13, lub do rąk kuriera. Sposoby płatności określone są też przez serwis Allegro. Termin płatności z góry wynosi 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Do każdego zakupu dołączony jest paragon lub faktura VAT (wedle życzenia kupującego). W tytule przelewu bardzo prosimy o podanie nazwy użytkownika serwisu Allegro, co znacznie przyspieszy czas realizacji zamówienia. WYSYŁKA – TERMIN SPEŁNIENIA ŚWIADCZENIA PRZEZ SKLEP. Całkowity czas realizacji zamówienia przez Sklep Marivi, wynosi maksymalnie 14 dni od dnia złożenia zamówienia przez kupującego, jednakże Sklep Marivi dokłada wszelkich starań, by zamówienia były realizowane możliwie szybko, tj. wysyłane w ciągu 48 godzin od zamówienia lub zaksięgowania wpłaty. W razie opóźnienia sprzedawcy powyżej terminu 14 dni, kupujący może wyznaczyć dodatkowy termin do wydania rzeczy, a po jego bezskutecznym upływie, od umowy odstąpić. Jeżeli zamówienie ma być wysłane na inny adres niż podany w formularzu opcji dostawy, bardzo prosimy o przesłanie takiej informacji niezwłocznie, tj. przy dokonywaniu lub płatności z góry, w przeciwnym razie może się okazać, że paczka została już nadana na adres wskazany w formularzu opcji dostawy. Wysyłki realizujemy poprzez: 1) kurier DPD: -koszt 10 PLN przy przedpłacie, -koszt 18,50 PLN przy przesyłce za pobraniem. Paczka w wypadku wybrania opcji dostawy przez DPD, ubezpieczona na pełną wartość zamówienia (ubezpieczenie jest w ww. cenie). 2) Poczta Polska: -list polecony ekonomiczny - koszt 6 PLN -list polecony priorytetowy - koszt 9 PLN UWAGA! Przesyłki pocztowe realizowane przez Pocztę Polską, będą ubezpieczone na pełną wartość zamówienia tylko i wyłącznie na życzenie kupującego i za dodatkową opłatą, według aktualnego cennika Poczty Polskiej. Jeżeli towar ma zostać przesłany przez Sklep Marivi kupującemu będącemu konsumentem, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego z chwilą jej wydania kupującemu. Za wydanie rzeczy uważa się jej powierzenie przez sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego