MARION MEN REDUKTOR SIWIZNY NR 108 CIEMNY SZATYN (6483113822)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
18,36 zł
z 30 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,99 zł
  • List polecony priorytetowy 11,99 zł
  • lokalizacja: Konin
  • czas wysyłki: do 14 dni
  • stan: nowy
art493352
Marion Men Reduktor siwizny nr 108 Ciemny szatyn
seria:
produktnalezydoserii­MarionMen Marion Men
marka:
Marion
Opis

Tuszuje siwe włosy w sposób naturalny, bez wrażenia farbowanych włosów, bez niepożądanego odcienia na włosach po wypłukiwaniu się koloru i bez widocznego odrostu przy wzroście włosa. Włosy nabierają koloru stopniowo, przez kolejne 2-3 dni od użycia. Formuła preparatu oparta została o barwniki, które reagują z tlenem z powietrza w ciągu kilku dni po aplikacji, co umożliwia stopniową i łagodną eliminację siwizny. Preparat należy stosować do włosów przy udziale siwizny do 50%.

APLIKACJA zajmuje 5 do 10 minut i jest tak łatwa jak mycie włosów szamponem.

Preparat przeznaczony jest do 4-krotnego zastosowania. W zależności od wybranego sposobu aplikacji i częstotliwości stosowania, preparat może znacznie zatuszować siwiznę, bądź tylko częściowo przywrócić naturalny kolor włosów. Po pierwszej aplikacji rezultat może być słabo widoczny. Efekty będą wzmacniać się stopniowo, przez kolejne 2-3 dni. Pomiędzy zabiegami odsiwiania należy stosować dwu lub trzydniowe przerwy, aż do momentu osiągnięcia pożądanej intensywności koloru.

\n

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Zupełnie nowy.
dział:
KOSMETYKI
ilość nośników:
[1xKOSMETYKI]
EAN:
5902853001089
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie" !
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 17 dni
List polecony priorytetowy 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 15 dni
Przesyłka kurierska 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 15 dni
Paczkomaty 24/7 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 15-16 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 14 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 15 dni
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
dvdmax.pl Sp. z o.o.
Spółdzielców 18A
62-510 Konin
Polska
 
------------------------------------------------------ INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY ------------------------------------------------------ Prawo odstąpienia od umowy. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Termin dla wykonania prawa odstąpienia od umowy wynosi 14 dni od daty objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią. Prawo odstąpienia nie dotyczy: a) świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej; l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas tj. DVDmax.pl Sp. z o.o. ul. Spółdzielców 18A; 62-510 Konin; e-mail. drake2@dvdmax.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. ------------------------------------------------------ WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) ------------------------------------------------------ Odstąpienie od umowy Data: (data) DANE SPRZEDAWCY DVDmax.pl Sp. z o. o. Spółdzielców 18A 62-510 Konin DANE KLIENTA Imię i nazwisko Ulica Kod pocztowy Miasto Adres mailowy Nr telefonu NR ZAMÓWIENIA: (nr zamówienia otrzymany po dokonaniu zakupu) DATA ODEBRANIA TOWARU: (data) FORMA ZWROTU PŁATNOŚCI: Przelew na konto KONTO: (nr konta bankowego) Korzystając z prawa do odstąpienia od umowy na podstawie Art. 7 "Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży w zakresie następujących rzeczy: DANE TOWARÓW nazwa zwracanego towaru - ilość Podpis klienta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

reklamacje

Zgłoszenia reklamacyjne przyjmujemy pod adresem drake2@dvdmax.pl. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Reklamacje mogą nie zostać rozpatrzone w przypadku niezastosowania się do procedury reklamacyjnej - odeślą Państwo produkt nie informując nas wcześniej o chęci złożenia reklamacji i przed otrzymaniem od nas potwierdzenia. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas wadliwego towaru (odesłanego przez Państwa na adres otrzymany w odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne). Nie odbieramy przesyłek reklamacyjnych wysłanych za pobraniem.

pozostałe informacje

------------------------------------------------------ DANE DO WPŁATY ------------------------------------------------------ System obsługujący nasze transakcje podlicza ilość wygranych aukcji danego użytkownika i wysyła indywidualny numer konta wygenerowany specjalnie dla danego użytkownika. Jeżeli jednak nie otrzymałeś e-maila z numerem konta w ciągu 15-30 minut od zakończenia aukcji, możesz wpłacić odpowiednią kwotę na ogólny numer konta podany poniżej. Numer konta do wpłaty wysyłamy co 15 minut. W sporadycznych przypadkach mail może przyjść w ciągu pół godziny. Jeśli dokonywałeś już u nas zakupów, możesz skorzystać z numeru konta, na które wpłacałeś poprzednio. Jeśli nie otrzymasz indywidualnego numeru konta, możesz również wysłać e-mail na adres: numerkonta@dvdmax.pl - w temacie wpisz numer aukcji, nazwę aukcji oraz nick z Allegro. Ogólny numer konta: mBank 23114011080000513924001001 Wpisz w temacie przelewu numer aukcji, nazwę aukcji oraz nick z Allegro. ------------------------------------------------------ INFORMACJE O WYSYŁCE ------------------------------------------------------ W przypadku wysyłki firmą kurierską zastrzegamy sobie prawo jej wyboru według własnego uznania. UWAGA!!! Zastrzegamy sobie prawo zmiany przesyłki pocztowej na kurierską. Nie wiąże się to z jakąkolwiek dopłatą ze strony kupującego. Zamówień o wartości powyżej 500 zł nie wysyłamy Pocztą Polską (w wyjątkowych przypadkach - na ryzyko i odpowiedzialność zamawiającego) - jedynie firmą kurierską. W przypadku wysyłki firmą kurierską doręczenie przesyłki powinno nastąpić w następnym dniu roboczym po nadaniu przesyłki (zgodnie z zapewnieniami firmy kurierskiej). ------------------------------------------------------ KOSZTY WYSYŁKI ZAGRANICZNEJ ------------------------------------------------------ Koszt wysyłki zagranicznej uzależniony jest od wagi przesyłki. Jeżeli życzysz sobie wysyłkę za granicę, poinformuj o tym w e-mailu koniecznie przed dokonaniem wpłaty na konto. Nie wysyłam za pobraniem poza teren Polski. ------------------------------------------------------ NUMERY KONT DLA WPŁATY W OBCEJ WALUCIE ------------------------------------------------------ SWIFT CODE: BREXPLPW Dla wpłaty w EUR: PL93114011080000513924001002 Dla wpłaty w USD: PL66114011080000513924001003 Dla wpłaty w GBP: PL24114019930000513924001015 Dla wpłaty w AUD: PL94114019930000513924001016 ------------------------------------------------------ ODBIORY OSOBISTE ------------------------------------------------------ Odbioru osobistego można dokonać w siedzibie naszej firmy, pod adresem Spółdzielców 18A, 62-510 Konin, w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00, tylko po wcześniejszym ustaleniu terminu. Poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo o możliwości odbioru zakupionego towaru. Podczas odbioru zamówienia może być wymagane podanie jego numeru. ------------------------------------------------------ GODZINY WYSYŁEK ------------------------------------------------------ Firma kurierska - 14:00 Poczta Polska - 12:00 ------------------------------------------------------ KOMENTARZE ------------------------------------------------------ - System komentarzy jest w pełni zautomatyzowany. Wystawiamy komentarz zawsze po otrzymaniu go od kupującego. - Jeśli nie jesteś w pełni zadowolony z naszych usług, możesz to wyrazić w treści komentarza. Niezależnie od tego, co wpiszesz w treść komentarza, a wybierzesz opcję Pozytywny - od nas również otrzymasz komentarz pozytywny. - Jeśli masz zamiar wystawić komentarz Negatywny, prosimy abyś odłożył to w czasie do ochłonięcia albo nie wystawiał komentarza wcale. Twoje sugestie zostaną uwzględnione przy Twoich następnych zamówieniach lub w zamówieniach innych Allegrowiczów. - Wystawienie komentarza Negatywnego lub Neutralnego bez próby dojścia do porozumienia definitywnie kończy naszą współpracę. ------------------------------------------------------ INFORMACJE DODATKOWE ------------------------------------------------------ CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA: - Produkty wysyłamy w terminie podanym w opisie aukcji, na zakładce "Dostawa i płatności". Pod uwagę brane są tylko dni robocze. - Jeżeli w opisie aukcji nie ma podanego przybliżonego czasu realizacji zamówienia, wynosi on najczęściej 1-2 dni robocze. W sporadycznych przypadkach, z przyczyn logistycznych (2 magazyny) termin ten może ulec wydłużeniu do 14 dni roboczych. - W przypadku premier i wznowień wyżej podana informacja liczona jest od daty podanej w opisie aukcji. OPAKOWANIE: - Płyty są solidnie zabezpieczone przed wypadnięciem z pudełka, a pakowane są w specjalnie do tego celu przygotowane opakowanie kartonowe (wysyłamy w nim nawet jeśli wygrałeś(aś) tylko jedna płytę), co minimalizuje uszkodzenia przez pocztę. NUMER KONTA: - Po zakończeniu aukcji przedpłata na konto bankowe, które otrzymasz w e-mailu. - Płyty wysyłamy jedynie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Prosimy nie przysyłać mailem, czy faksem skanów i zdjęć potwierdzenia wpłaty. Nie przyspieszy to realizacji zamówienia. - Dodatkowe informacje i prośby wpisane w treść przelewu bankowego nie są brane pod uwagę. ZMIANA ADRESU DO WYSYŁKI: - Wysyłamy na adres podany w ustawieniach Allegro w momencie złożenia zamówienia. - Jeżeli zmieniłeś adres do wysyłki po złożeniu zamówienia, koniecznie poinformuj nas o tym mailem. REKLAMACJE I ZWROTY: - Zwrotów można dokonywać w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówionego towaru. Uwzględniane są zwroty tylko produktów niezdekompletowanych i nieuszkodzonych. Jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany, można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827). - W przypadku odesłania towaru przez Kupującego, zwrotów wpłat dokonujemy w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki. - Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas wadliwego towaru (odesłanego przez klienta). - Reklamacje mogą nie zostać rozpatrzone w przypadku niezastosowania się do procedury reklamacyjnej - klient nie poinformuje nas wcześniej o chęci złożenia reklamacji i nie otrzyma od nas potwierdzenia. - Nie odbieramy przesyłek reklamacyjnych wysłanych za pobraniem. REGULAMIN REKLAMACJI PRZESYŁEK WYSYŁANYCH ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ: - Jeśli pomimo Twojej interwencji w Urzędzie Pocztowym przesyłka nie dotarła, złożymy reklamację w Urzędzie Pocztowym. Możemy to jednak zrobić nie wcześniej niż 14 dni roboczych po nadaniu przesyłki. - O złożeniu reklamacji zostaniesz poinformowany mailowo. Poinformujemy Cię również o każdym kroku postępowania reklamacyjnego. - Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację przez placówkę pocztową nie może przekroczyć 3 miesięcy w przypadku przesyłek zagranicznych i 30 dni roboczych w przypadku przesyłek krajowych. W czasie trwania postępowania reklamacyjnego zwykle otrzymujemy dwa pisma - informujące o przebiegu reklamacji oraz ostateczne - rozstrzygnięcie reklamacji. - Nie zwracamy pieniędzy i nie wysyłamy towaru ponownie do momentu rozstrzygnięcia reklamacji przez Pocztę Polską. - Jeśli nie zgadzasz się z obowiązującym regulaminem reklamacji przesyłek wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej - prosimy o wybranie jednego z pozostałych dostawców (Kurier lub Paczkomaty 24/7). - Rozporządzenie Ministra Infrastuktury w sprawie reklamacji możesz przeczytać na stronie Poczty Polskiej