MARETTI PETITE SHOES Małe rozmiary butów damskich (6483395073)

8 dni do końca
cena kup teraz
390,00 zł
z 3 par

Rozmiar

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • lokalizacja: Kalwaria Z.
  • stan: nowy
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: skóra naturalna
  • rodzaj obcasa: szpilka
  • wysokość obcasa (cm): 12.50
  • kształt noska: okrągły
  • rozmiar: 33, 34, 35
  • kolor: biel, czerń


Zajmujemy się produkcją obuwia damskiego w mniejszych rozmiarach i każdą z par wykonujemy w naszej pracowni ręcznie z dbałością o najdrobniejsze szczegóły, nadając niepowtarzalny, unikalny charakter każdej parze. Obuwie na naszych aukcjach wykonane jest z najlepszych gatunków miękkich naturalnych skór kozich i cielęcych. Wnętrze obuwia wykonane z naturalnych podszewek, dopełnia wyjątkowy komfort użytkowania.

Zapewniamy profesjonalizm w realizacji transakcji na allegro. Wszystkie towary zakupione u nas podlegają 12 miesięcznej gwarancji.
W razie wątpliwości doradzimy odpowiedni rozmiar. W przypadku niedopasowania rozmiaru możliwa jest wymiana lub zwrot obuwia.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszego sklepu.
Życzymy udanych zakupów.

MARETTI PETITE SHOES


M.1176.10.115

KOLOR: CZARNY Z ODCIENIEM BIELI

WYSOKOŚĆ OBCASÓW: 125 mm
WYSOKOŚĆ PLATFORMY: 35 mm

MATERIAŁ WIERZCHNI: SKÓRA NATURALNA KOZIA
PODSZEWKA I WYŚCIÓŁKA: SKÓRA NATURALNA

KAŻDĄ PARĘ WYKONUJEMY NA ZAMÓWIENIE
CZAS REALIZACJI WYNOSI 10 DNI ROBOCZYCH





ROZMIARY



W tym miejscu chcemy jak najlepiej pomóc w wyborze odpowiedniego rozmiaru, rozumiejąc jak ważne jest dobre dopasowanie obuwia. Szczególnie trudno jest dobrać rozmiar na odległość, dlatego mamy nadzieję że zamieszczone poniżej wskazówki pozwolą na podjęcie właściwej decyzji. Na wygodę i komfort składa się wiele czynników. Poza samą długością wyściółki, ważna jest też tęgość obuwia, która w znacznym stopniu wpływa na komfort użytkowania i decyduje o dobrym dopasowaniu rozmiaru. Poświęcając kilka chwil na staranne i dokładne zmierzenie stopy zyskać można lepsze dopasowanie obuwia już za pierwszym razem.

W razie wątpliwości odnośnie wybranego rozmiaru, prosimy o kontakt podając wybrany model obuwia oraz wymiary stopy. Pomożemy dobrać właściwy rozmiar uwzględniając również tęgość obuwia na podstawie zmierzonego obwodu stopy w śródstopiu lub zaproponujemy indywidualne dopasowanie długości oraz tęgości obuwia.

Długość stopy mierzymy zawsze między najdalej wysuniętymi punktami obrysu stopy.

Obwód w śródstopiu za palcami należy mierzyć centymetrem krawieckim, opierając całą stopę na twardym podłożu. Mierzymy stopę nie za ciasno, ani też za luźno, zgodnie z tym jak powinno być dopasowane obuwie. Lekko po skosie, na wysokości kostek znajdujących się za palcami po obu stronach stopy.

Wybierając rozmiar należy kierować się przede wszystkim długością stopy.

Wysokości obcasów podawane są dla średnich rozmiarów obuwia.
Wszystkie wymiary w tabeli podane są w centymetrach.

INDYWIDUALNE DOPASOWANIE OBUWIA

1. DOPASOWANIE TĘGOŚCI OBUWIA

Na indywidualne zamówienie możemy dopasować parę dokładnie do tęgości stopy, aby zapewnić maksymalną wygodę podczas chodzenia.
Jeśli stopa jest wyjątkowo szczupła i zmierzony obwód stopy w śródstopiu jest znacznie mniejszy od podanego w tabeli dla wybranego rozmiaru, wówczas na indywidualne zamówienie możemy dokonać korekty tęgości obuwia w śródstopiu.

Wszelkie zmiany tęgości obuwia powodują utratę możliwości zwrotu lub wymiany. Dlatego najlepiej jest zamówić i wypróbować parę w standardowym rozmiarze oraz dokonać jej wymiany na nową z odpowiednimi zmianami.

Zmiana tęgości obuwia może nastąpić tylko po wcześniejszej konsultacji. W wiadomości dla sprzedającego należy wpisać uzgodnione modyfikacje.

2. DOPASOWANIE DŁUGOŚCI OBUWIA

Na indywidualne zamówienie możemy również wykonać parę w rozmiarze pośrednim, jeśli długość stopy znajduje się pomiędzy dwoma rozmiarami.
Istnieje możliwość wykonania pary ze zwiększoną długością o 1/4, 1/2 lub 3/4 rozmiaru. Różnica pomiędzy rozmiarami wynosi 6-7 mm.

1/4 rozmiaru odpowiada długości 1,5 mm
1/2 rozmiaru odpowiada długości 3 mm
3/4 rozmiaru odpowiada długości 4,5 mm

Jednocześnie można dopasować tęgość obuwia, która może zostać dobrana z rozmiaru mniejszego lub większego.

Wykonanie pary w rozmiarze pośrednim wiąże się z utratą możliwości zwrotu lub wymiany. Dlatego najlepiej jest zamówić i wypróbować parę w standardowym rozmiarze, a następnie wymienić na nową z odpowiednimi zmianami.

Zamawiając parę w rozmiarze pośrednim należy w wiadomości dla sprzedającego określić zakres zmian jakie mają zostać dokonane względem standardowego rozmiaru oraz podać niezbędne wymiary stopy. Wykonanie pary w rozmiarze pośrednim może nastąpić tylko po wcześniejszej konsultacji.



CZAS DOSTAWY



Przy każdym produkcie umieściliśmy informację o czasie realizacji, który zazwyczaj wynosi 10 dni roboczych. W tym czasie zamówione produkty wykonujemy, a następnie w kolejnym dniu zostają wysłane. Czas realizacji liczony jest w dniach roboczych, począwszy od następnego dnia po złożeniu zamówienia oraz zaksięgowaniu wpłaty. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy, który wynosi jeden dzień roboczy.

Jeśli zamówioną parę posiadamy gotową w magazynie, wysyłka będzie mogła nastąpić wcześniej. Jednak większość par produkowana jest na zamówienie i wysyłka zostanie zrealizowana w podanym wyżej terminie. Składając zamówienie prosimy uwzględniać czas realizacji i dostawy.
Jeśli wybrana para potrzebna jest na konkretną datę, ślub czy inną okazję i masz obawy że nie zostanie dostarczona w odpowiednim czasie, prosimy o kontakt. Odpowiemy czy mamy ją gotową oraz czy będzie możliwa wcześniejsza wysyłka.

Dostawy realizuje firma kurierska DPD. Przesyłki dostarczane są w następnym dniu roboczym po ich wysłaniu.
W dniu wysyłki zamówienia na podany w zamówieniu adres e-mail prześlemy numer przesyłki oraz link, w którym będzie można sprawdzić status przesyłki.

Ilość produktów w jednej przesyłce nie wpływa na zmianę kosztów dostawy.
W szczególnych przypadkach podany czas realizacji może ulec wydłużeniu o czym poinformujemy niezwłocznie, gdy taka sytuacja będzie miała miejsce.



WYMIANA



Wymiany zakupionych przedmiotów można dokonać do 30 dni od ich otrzymania, wysyłając je w tym czasie na nasz adres.

Poinformuj nas e-mailem o dokonywanej wymianie. Wiadomość pozwoli nam zarezerwować odpowiednie produkty jeśli mamy je gotowe w magazynie, aby sprawnie i możliwie w najkrótszym czasie dokonać wymiany. Część oferty dostępna jest w limitowanych ilościach, dlatego wcześniejsza wiadomość pozwoli nam na wykonanie wybranej pary w odpowiednim rozmiarze, nawet jeśli nie będzie już dostępna w ofercie.

Wymiana obuwia może zostać dokonana tylko na ten sam model lecz w innym rozmiarze.
Czas realizacji wymiany obuwia na inny rozmiar jest taki sam jak przy złożeniu nowego zamówienia.
Klient ponosi koszty odesłania produktów na wymianę we własnym zakresie.

Wymianie nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie według specyfikacji podanej przez Klienta.
Wymienione mogą zostać tylko przedmioty, które nie noszą śladów użytkowania oraz zostały odesłane w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z kompletną jego zawartością.
Zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjęcia produktów do wymiany po upływie wyznaczonego terminu lub produktów, które noszą ślady użytkowania.
Szczególną uwagę podczas mierzenia należy zwrócić na podeszwy, aby zapobiec powstaniu otarć i zabrudzeń na ich powierzchni. Najlepiej jest mierzyć obuwie na miękkim i czystym podłożu.



ZWROT



W czasie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru, Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie.

Aby dokonać zwrotu zamówionych produktów należy poinformować nas w formie pisemnej w czasie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, wysyłając wiadomość e-mailem informującą o dokonywanym zwrocie. W odpowiedzi potwierdzimy jej otrzymanie. Następnie w czasie 14 dni od przesłanej informacji o dokonywanym zwrocie, należy odesłać wybrane produkty wraz z dowodem zakupu na nasz adres:
MARETTI
Zebrzydowice 143
34-130 Kalwaria Zebrzydowska
tel. 608207201

Wartość zwrotu zostanie przekazana przelewem na rachunek bankowy w czasie 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki.
Klient ponosi koszty zwrotu produktów we własnym zakresie.
Prawem zwrotu nie są objęte tylko produkty wykonane na indywidualne zamówienie według specyfikacji podanej przez Klienta.
Zwrotu produktów można dokonać tylko, jeśli nie noszą śladów użytkowania oraz zostały odesłane w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z kompletną jego zawartością.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwracanych produktów po upływie wyznaczonego terminu lub produktów, które noszą ślady użytkowania.
Szczególną uwagę podczas mierzenia należy zwrócić na podeszwy, aby zapobiec powstaniu otarć i zabrudzeń na ich powierzchni. Najlepiej jest mierzyć obuwie na miękkim i czystym podłożu.



KONTAKT



Masz pytanie? Napisz do nas. Chętnie doradzimy i odpowiemy na wszystkie pytania.

+48 608 207 201
allegro@marettip­etiteshoes.com




ZOBACZ WIĘCEJ



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W czasie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru, Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Aby dokonać zwrotu zamówionych produktów należy poinformować sprzedawcę w formie pisemnej w czasie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, wysyłając wiadomość e-mailem lub listem tradycyjnym, informującą o dokonywanym zwrocie. W odpowiedzi potwierdzimy otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Następnie w czasie 14 dni od przesłanej informacji o dokonywanym zwrocie, należy odesłać wybrane produkty wraz z dowodem zakupu na adres sprzedawcy: MARETTI Zebrzydowice 143 34-130 Kalwaria Zebrzydowska tel. 608207201 Do przesyłki należy dołączyć dane identyfikujące Kupującego oraz transakcję: 1. Imię i nazwisko kupującego. 2. Numer oferty allegro, której dotyczy zwrot. Przykład formy pisemnej odstąpienia od umowy zawartej na odległość: FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY Informuję o moim odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży następujących przedmiotów: Numer oferty: ................................. Data zawarcia umowy: ...................... Imię i nazwisko: ................................. Adres: ................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Wartość zwrotu zostanie przekazana przelewem na rachunek bankowy w czasie 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na który ma zostać zwrócona należna kwota. Klient ponosi koszty zwrotu produktów we własnym zakresie. Prawem zwrotu nie są objęte tylko produkty wykonane na indywidualne zamówienie według specyfikacji podanej przez Klienta. Zwrotu produktów można dokonać tylko, jeśli nie noszą śladów użytkowania oraz zostały odesłane w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z kompletną jego zawartością. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwracanych produktów po upływie wyznaczonego terminu lub produktów, które noszą ślady użytkowania. Szczególną uwagę podczas mierzenia należy zwrócić na podeszwy, aby zapobiec powstaniu otarć i zabrudzeń na ich powierzchni. Najlepiej jest mierzyć obuwie na miękkim i czystym podłożu.

reklamacje

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte są 12 miesięczną gwarancją. Wady powstałe podczas użytkowania z winy Użytkownika takie jak uszkodzenia mechaniczne lub wynikające z nieprawidłowego użytkowania obuwia nie podlegają reklamacji. Reklamacje rozpatrywane są w czasie 10 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy o czym decyduje Sprzedawca. W przypadkach naprawy lub wymiany produktu w ramach gwarancji nie są zwracane koszty wysyłki poniesione przez Kupującego. Reklamowane produkty należy wysłać na adres Sprzedawcy, dołączając do przesyłki informacje identyfikujące zamówienie i Kupującego, adres, numer telefonu, e-mail wraz z dowodem zakupu oraz opisem wady produktu.

pozostałe informacje

Niniejszy Regulamin określa zasady składania Zamówień poprzez serwis aukcyjny Allegro, stanowi integralną część transakcji pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą. Sprzedaż prowadzi: MARETTI Paweł Opyrchał Zebrzydowice 143 34-130 Kalwaria Zebrzydowska NIP: 945-187-83-82 REGON: 357184897 Wpis do ewidencji działalności gosp. miasta Kalwarii Zebrzydowskiej pod nr. 4817/2000 Tel.: + 48 608 207 201 E-mail: allegro@marettipetiteshoes.com INFORMACJE OGÓLNE Klient przed złożeniem Zamówienia powinien zapoznać się z postanowieniami regulaminu. Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień regulaminu. DOSTAWA I CZAS REALIZACJI Przy każdym produkcie umieściliśmy informację o czasie realizacji, który zazwyczaj wynosi 8 dni roboczych. W tym czasie zamówione produkty wykonujemy, a następnie w kolejnym dniu zostają wysłane. Czas realizacji liczony jest w dniach roboczych, począwszy od następnego dnia po złożeniu zamówienia oraz zaksięgowaniu wpłaty. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy, który wynosi jeden dzień roboczy. Jeśli zamówioną parę posiadamy gotową w magazynie, wysyłka będzie mogła nastąpić wcześniej. Jednak większość par produkowana jest na zamówienie i wysyłka zostanie zrealizowana w podanym wyżej terminie. Składając zamówienie prosimy uwzględniać czas realizacji i dostawy. Jeśli wybrana para potrzebna jest na konkretną datę, ślub czy inną okazję i mają Państwo obawy że nie zostanie dostarczona w odpowiednim czasie, prosimy o kontakt. Odpowiemy czy mamy ją gotową oraz czy będzie możliwa wcześniejsza wysyłka. Dostawy realizuje firma kurierska UPS, DPD, FedEx. Przesyłki dostarczane są w następnym dniu roboczym po ich wysłaniu. W dniu wysyłki zamówienia na podany w zamówieniu adres e-mail prześlemy numer przesyłki oraz link, w którym będzie można sprawdzić status przesyłki. Ilość produktów w jednej przesyłce nie wpływa na koszty dostawy. W szczególnych przypadkach podany czas realizacji może ulec wydłużeniu o czym poinformujemy niezwłocznie, gdy taka sytuacja będzie miała miejsce. WYMIANA Wymiany zakupionych przedmiotów można dokonać do 14 dni od ich otrzymania. Poinformuj nas e-mailem o dokonywanej wymianie. Wiadomość pozwoli nam zarezerwować odpowiednie produkty jeśli mamy je gotowe w magazynie, aby sprawnie i możliwie w najkrótszym czasie dokonać wymiany. Część oferty dostępna jest w limitowanych ilościach, dlatego wcześniejsza wiadomość pozwoli nam na wykonanie wybranej pary w odpowiednim rozmiarze, nawet jeśli nie będzie już dostępna w ofercie. Wymiana obuwia może zostać dokonana tylko na ten sam model lecz w innym rozmiarze. Czas realizacji wymiany obuwia na inny rozmiar jest taki sam jak przy złożeniu nowego zamówienia, chyba że parę posiadamy gotową w magazynie. Klient ponosi koszty odesłania produktów na wymianę we własnym zakresie. Produkty wykonane na indywidualne zamówienie według specyfikacji podanej przez Klienta nie podlegają zwrotom lub wymianie. Wymienione mogą zostać tylko przedmioty, które nie noszą śladów użytkowania oraz zostały odesłane w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z kompletną jego zawartością. Zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjęcia produktów do wymiany po upływie wyznaczonego terminu lub produktów, które noszą ślady użytkowania. Szczególną uwagę podczas mierzenia należy zwrócić na podeszwy, aby zapobiec powstaniu otarć i zabrudzeń na ich powierzchni. Najlepiej jest mierzyć obuwie na miękkim i czystym podłożu. REKLAMACJE Wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte są 12 miesięczną gwarancją. Wady powstałe podczas użytkowania z winy Użytkownika takie jak uszkodzenia mechaniczne lub wynikające z nieprawidłowego użytkowania obuwia nie podlegają reklamacji. Reklamacje rozpatrywane są w czasie 10 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy o czym decyduje Sprzedawca. W przypadkach naprawy lub wymiany produktu w ramach gwarancji nie są zwracane koszty wysyłki poniesione przez Kupującego. Reklamowane produkty należy wysłać na adres Sprzedawcy, dołączając do przesyłki informacje identyfikujące zamówienie i Kupującego, adres, numer telefonu, e-mail wraz z dowodem zakupu oraz opisem wady produktu.