MARCHEWKA ŚWIEŻA (POLSKA) BIO (około 0,75 kg) (6910572679)

zakończona
7,02 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Żywiec, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

Dzisiaj na aukcji oferujemy

MARCHEWKA ŚWIEŻA (POLSKA) BIO (około 0,75 kg)


Produkt sprzedawany na sztuki.

Waga marchwi Bio około 0,75 kg.

Towar pakowany na tacce.

Podana cena to cena za sztukę.

Marchew płukana w wodzie.

Dostępność: cały rok

Cennik świeżych warzyw i owoców zmieniany jest w każdy czwartek wieczorem.


0.75 - waga produktu w KG

KONTAKT Z OBSŁUGĄ WYSYŁKA PRZEDMIOTU



Kontakt mailowy: kontakt@naslonecznej­.eu
(odpowiedź otrzymasz maksymalnie w ciągu 24h)

Kontakt telefoniczny

+48 502 576 315
+48 533 298 389

od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.

Koszt wysyłki nie powinien przekraczać do 30 kg - 15 zł., jeżeli przy większym zamówieniu system wylicza błędnie koszty wysyłki prosimy o kontakt.
Zamówienia zrobione do godz.20 w sobotę wysyłamy w poniedziałki, zamówienia zrobione do godz.14 we wtorek wysyłamy w środy i zamówienia zrobione do godz.14 w czwartek realizujemy w piątek.

Allegro Polecony inPost
czas dostawy ok. 5-10 dni, nie mamy wpływu na szybkość dostawy.
Kurier inPost
czas dostawy ok. 1-3 dni robocze.
Paczkomaty
czas dostawy ok. 1-3 dni robocze.
lub
Kurier Polska
czas dostawy ok. 1-3 dni robocze.
wysyłka za granicę po indywidualnym ustaleniu kosztów.

Pamiętaj jednak, że wysyłki realizowane są w poniedziałki, środy i piątki, w związku z czym towary wysłane w piątek będą doręczane od poniedziałku.
Dodatkowo wszystkie zamówienia opłacone powyżej 300 zł wysyłane są na nasz koszt.

ZWROT TOWARU KONTO BANKOWE

Zgodnie z obowiązującym prawem, w okresie 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny. Wskazane w ustawie prawo dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Wszelkie informacje dotyczące procedury zwrotu oraz reklamacji produktów zakupionych w Strefie marek Allegro uzgadniane są telefonicznie . Istnieje możliwość zgłoszenia odbioru towaru przez naszych konsultantów.

Numer konta bankowego:
04 1240 4881 1111 0010 6568 7038
Bank Pekao SA
Progress Rafał Herzyk
34-300 Żywiec
os. Młodych 1



Zapraszamy na naszego bloga kulinarnego:

Zobacz nasze pozostałe aukcje:
... dziękujemy i zapraszamy ponownie ...
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u bio-sklep24_pl za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

PROGRESS Rafał Herzyk
Os.Młodych 1
34-300 Żywiec
NIP: 553-001-54-08
REGON: 240348295

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
PROGRESS Rafał Herzyk
Os.Młodych 1
34-300 Żywiec
 
Prawo odstąpienia od umowy1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży opisanej w punkcie II bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.2. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem >>>Formularz odstąpienia od umowy<<< , jednak wykorzystanie formularza nie jest obowiązkowe. Oświadczenie należy wysłać na adres: Progress Rafał Herzyk 34-300 Żywiec, os.Młodych 1 nip:553-001-54-08 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@naslonecznej.euNa kopercie lub w tytule email prosimy zamieścić dopisek: Sklep Na Słonecznej odstąpienie od umowy.3. Sprzedawca niezwłocznie przesyła Kupującemu potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez konsumenta adres e-mail.4. Sprzedawca niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania od Kupującego oświadczenia o całościowym lub częściowym odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności za Towary, objęte oświadczeniem o odstąpieniu oraz koszty dostarczenia tych Towarów, jeżeli zostały poniesione przez Kupującego, z zastrzeżeniem postanowienia z ust. 9 poniżej. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towarów lub do czasu dostarczenia mu dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.5. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.6. Uprawnienie do odstąpienia od umowy nie wyłącza uprawnień Kupującego wynikających z odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wad Towaru.7. Kupujący ma obowiązek zwrócić Towary Sprzedawcy na adres: Progress Rafał Herzyk 34-300 Żywiec, os. Młodych 1 nip:553-001-54-08 niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.8. Zwracany przez Kupującego Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W takim przypadku Sprzedawca może zwrócić Kupującemu kwotę wartości Towaru, ale obniżoną o kwotę odpowiadającą zmniejszeniu wartości Towaru.

pozostałe informacje

Informacje ogólneNiniejsza Polityka prywatności określa zasady ochrony danych osobowych Zamawiających, korzystających z Serwisu.Administratorem danych osobowych jest Progress Rafał Herzyk, wpisaną do rejestru Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem 8573/2006, NIP 553-001-54-08, REGON 240348295 (dalej jako „Sprzedawca”).Zabezpieczenia oraz ochrona danych osobowych1. Sprzedawca oświadcza, że przetwarza dane osobowe Zamawiających zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).2. Sprzedawca oświadcza, że dane osobowe są przetwarzane z zachowaniem odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, spełniających wymagania polskiego prawa.Dane zbierane przez Serwis oraz pliki typu cookie1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu skorzystania z pełnej funkcjonalności Serwisu, tj. złożenia Zamówienia.2. Podczas rejestracji w Serwisie Zamawiający podaje w formularzu rejestracyjnym następujące informacje: imię, nazwisko, dokładny adres dostaw, numer telefonu, adres e-mail.Cel zbierania danych1. Wszelkie dane podane przez Zamawiającego będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celu realizacji Zamówienia, w tym do zapewnienia kontaktu pomiędzy Zamawiającym a Sprzedawcą.2. Dane Zamawiającego mogą być wykorzystywane do przesyłania informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust.2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z dnia 9 września 2002 r. Nr 144 poz. 1204), w zależności od udzielenia przez Zamawiającego zgody podczas wypełniania formularza rejestracyjnego.3. Informacje handlowe mogą być przesyłane na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Zamawiający może w każdym czasie udzieloną zgodę cofnąć, w tym celu powinien skontaktować się z Infolinią.4. Dane podawane przez Klienta w trakcie Rejestracji są wykorzystywane do celów księgowych, do kontaktowania się z Klientem, do obsługi oraz do innych czynności związanych z zawarciem lub wykonywaniem umów sprzedaży. Dane te mogą ponadto służyć do weryfikacji, czy osoba rejestrująca spełnia wymagane przez Regulamin i przepisy prawne warunki.5. Dane Klientów mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.Prawo do weryfikacji, modyfikacji i usunięcia danych osobowych1. Zamawiającemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania poprzez Serwis lub Infolinię.2. Zamawiającemu przysługuje prawo usunięcia Konta w Serwisie. Usunięcie Konta jest nieodwracalne i oznacza usunięcie wszelkich danych Zamawiającego.KontaktW przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących niniejszej Polityki prywatności prosimy kontaktować się ze Sprzedawcą pod adresem Progress Rafał Herzyk, 34-300 Żywiec, os. Młodych 1, NIP 553-001-54-08, REGON 240348295, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej kontakt@naslonecznej.eu lub telefonu pod numerem +48 (33) 861 19 74.