Manierka US 2006 + Pokrowiec / Uchwyt LC2 W-WA (6482626797)

zakończona
22,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: nowy

Przedmioty wysyłamy w przeciągu 1-2 dni roboczych od otrzymania wpłaty lub informacji o wysyłce za pobraniem

W przypadku innego adresu dostawy, F-Vat prosimy o informacje w formularzu dostawy lub w "informacji dla sprzedającego"

Do każdego zakupionego przedmiotu wystawiamy dowód zakupu: paragon fiskalny lub na życzenie F-Vat

Przedmioty zakupione na naszych aukcjach kupujący może wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub problemów prosimy o kontakt na pewno znajdziemy rozwiązanie

Manierka 1QT ALICE + Pokrowiec

Manierka została wykonana według surowych norm militarnych wzór US. ARMY 2006. Manierka ma 1 QT pojemności (0,94 l.), materiały manierki zapewniają odporność na przypadkowe przebicia i przetarcia. Manierka posiada pokrowiec z kieszonką na tabletki do uzdatniania wody (oczyszczenia) oraz ślizgi systemu ALICE pozwalające na przytroczenie manierki do każdego paska, czy plecaka. Pokrowiec od wewnątrz pokryty jest materiałem zapewniającym izolacje, utrzymującym na jednym poziomie temperaturę płynu w manierce. W manierce zastosowano również taśmę zapobiegającą zgubieniu nakrętki, pozwalającą jednocześnie na swobodne odkręcanie/zakręcanie nakrętki.

Manierka sprawdzi się w warunkach wojskowych ale również w turystyce, harcerstwie, czy survivalu

Cechy manierki:

  • model wz. US 2006

  • wytrzymałe materiały

  • kieszeń na tabletki uzdatniające

  • system mocowania ALICE

  • pokrowiec z izolatorem temperatury

  • zabezpieczenie nakrętki

  • niemiecki producent Mil-Tec

  • Nowa

  • pojemność 1QT ok.1 litr

  • kolor oliv

Manierka wz. US.Army 2006

Mocowanie do paska

Model US.Army 2006

Manierka z izolatorem temperatury

Korek posiada mocowanie-zapobiegaj­ące jego zgubieniu

Zapraszamy do zakupu

W przypadku pytań proszę o kontakt

Pn-Pt: 9-18, Sob: 9-14

tel: 571-435-050

Sprzedażą akcesoriów outdoorowych i turystycznych zajmujemy się od wielu lat, sami jesteśmy pasjonatami turystyki i wypraw w teren także oferujemy Państwu wybrane i sprawdzone przez nas akcesoria i odzież których sami używamy na co dzień

W przypadku pytań lub sugestii jesteśmy do Państwa dyspozycji pod podanymi numerami telefonu lub e-mailem

Pn-Pt: 9.00-18.00

Sob: 9.00-14.00

tel: 571-435-050

Wszystkie wystawione przedmioty posiadamy na stanie w naszym sklepie

w Warszawie, gdzie można odebrać je osobiście. W celu ustalenia szczegółów proszę o kontakt (telefonicznie albo mailowo przez Allegro)

Dane do wpłaty:

Nr konta:

10 1160 2202 0000 0002 4454 9070

"ANDREMAX" Andrzej Kaczmarski,

ul. Renesansowa 27/61, 01-905 W-wa

W przypadku bezpośrednich wpłat na nasze konto proszę w tytule wpłaty podać nazwę użytkownika Allegro i nr aukcji

płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Witam, jesteśmy w trakcie organizacji sklepu z odbiorem osobistym od listopada 2016 r. Zapraszamy do zakupów na naszych aukcjach.

kontakt

  • 571-435-050
    W przypadku pytań proszę o kontakt: Pn-Pt: 9-18, Sob: 9-14

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Odpowiedzialność za wady rzeczy 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną (rękojmia). 2. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: 1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia; 2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; 3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; 4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. 3. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego Towaru Klientowi. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany produktu. 4. W razie niezgodności towaru z umową Klient najpóźniej w terminie roku od dnia stwierdzenia tej niezgodności jest zobowiązany wysłać zawiadomienie (oświadczenie) o stwierdzonej niezgodności na adres Sprzedawcy, wskazany w Rozdziale 1 § 1 Regulaminu. Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia (oświadczenia) przed jego upływem. Klient zobowiązany jest sporządzić na piśmie opis stwierdzonej niezgodności Towaru z umową oraz wskazać zakres roszczenia (patrz pkt 5). 5. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może: a) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, b) żądać usunięcia wady, c) żądać obniżenia ceny, d) odstąpić od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. 6. Sprzedawca jest obowiązany – na swój koszt – wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Przyjmuje się, iż termin ten wynosi do 14 dni. 5. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności Towaru z umową Klient może złożyć reklamację lub wysłać na koszt Sprzedawcy reklamowany Towar na adres: ”ANDREMAX” Andrzej Kaczmarski, ul. Renesansowa 27/61, 01-905 Warszawa 6. Klient odsyłający reklamowany Towar do Sprzedawcy jest zobowiązany do załączenia pisemnego oświadczenia zawierającego następujące dane: dane reklamującego – imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania oraz adres e-mail, datę nabycia Towaru, nazwę Towaru, cenę nabycia, dokładnie opisaną wadę oraz okoliczności jej powstania, żądania reklamującego. Składając reklamację, Klient zobowiązany jest również do załączenia dowodu sprzedaży – najlepiej oryginału lub kopii paragonu lub faktury VAT lub innego niebudzącego wątpliwości dowodu zakupu. Gotowy formularz reklamacyjny stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. 7. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą składania reklamacji Klient może uzyskać wskazówki, dzwoniąc pod numer telefonu +48 571-435-050 (koszt połączenia jak za połączenia lokalne).