MALINA 80% B/C BIO 270 g - BATOM (6994375509)

zakończona
15,11 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
Zakupy od 300 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Żywiec, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

opis

Dzisiaj na aukcji oferujemy

MALINA 80% B/C BIO 270 g - BATOM

SKŁADNIKI
Maliny* (70%), koncentrat jabłkowy*, pektyna (*certyfikowany składnik ekologiczny)


0.49 - waga produktu w KG


Nasze Kategorie


Delikatesy BIO


Uroda i Czystość


RTV


Akcesoria GSM


Foto


Zegarki


KONTAKT Z OBSŁUGĄ WYSYŁKA PRZEDMIOTU




Kontakt mailowy: kontakt@alesklep24.p­l
(odpowiedź otrzymasz maksymalnie w ciągu 24h)

Kontakt telefoniczny

+48 502 576 315
+48 533 298 389

od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.

Koszt wysyłki nie powinien przekraczać do 30 kg - 15 zł., jeżeli przy większym zamówieniu system wylicza błędnie koszty wysyłki prosimy o kontakt.
Zamówienia realizujemy w poniedziałki, środy i piątki.

Allegro Polecony inPost
czas dostawy ok. 5-10 dni, nie mamy wpływu na szybkość dostawy.
Paczkomaty
czas dostawy ok. 1-3 dni robocze.
Kurier
czas dostawy ok. 1-3 dni robocze.
wysyłka za granicę po indywidualnym ustaleniu kosztów.

Dodatkowo wszystkie zamówienia opłacone powyżej 300 zł wysyłane są na nasz koszt.


ZWROT TOWARU KOSZTY DOSTAWY


Zgodnie z obowiązującym prawem, w okresie 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny. Wskazane w ustawie prawo dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Wszelkie informacje dotyczące procedury zwrotu oraz reklamacji produktów zakupionych w Strefie marek Allegro uzgadniane są telefonicznie . Istnieje możliwość zgłoszenia odbioru towaru przez naszych konsultantów.

Wpłata na konto do 300zł koszt wysyłki 14.00 zł
Wpłata na konto powyżej 300zł koszt wysyłki 0 zł
Pobranie do kwoty 300zł koszt wysyłki 19.00 zł
Pobranie powyżej 300zł koszt wysyłki 5 zł


Pozostałe aukcje:
... dziękujemy i zapraszamy ponownie ...
Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: Żywiec, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u alesklep24_pl za co najmniej 300,00 zł.

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

  

W przypadku towaru paczkowanego (niezależnie czy jest on oznakowany datą minimalnej trwałości lub terminem przydatności do spożycia, czy nie) - w terminie 3 dni od otwarcia opakowania.

Ale. Towary żywnościowe paczkowane, oznakowane datą minimalnej trwałości lub terminem przydatności do spożycia można reklamować wyłącznie przed upływem tej daty lub terminu.

w przypadku towaru sprzedawanego luzem, odmierzanego w miejscu zakupu oraz dostarczanego do miejsca zamieszkania kupującego - w terminie 3 dni od dnia sprzedaży lub otrzymania towaru.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Progress
os. Młodych 1
34-300 Żywiec
Dodatkowe informacje

  

Reklamacja i Rękojmia 

1. Każdemu Użytkownikowi będącemu Konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, przysługuję prawo do reklamacji. 

2. Produkty oferowane w sklepie są nowe i są objęte 3 dniową odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 3 dni od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania. 

3. Formularz reklamacyjny jest do pobrania w zakładce "Vademecum klienta" na stronie sklepu internetowego sklepu. 

4. Reklamacje mogą być składane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: herzyk.rafal@gmail.com lub pisemnie na adres: Progress 34-300 Żywiec os. Młodych 1 lub osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 pod adresem: Progress 34-300 Żywiec os. Młodych 1. 

5. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 30 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.5, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta. 

6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji. 

7. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności: a. imię i nazwisko, b. numer zamówienia c. opis niezgodności towaru z umową, d. datę zakupu, e. adres e-mail do kontaktów, o ile Konsument go posiada. 

8. Do zgłoszenia reklamacyjnego należy dołączyć wypełniony przez kuriera oryginał "Protokołu szkody", który potwierdza uszkodzenie, o ile Konsument znajduje się w jego posiadaniu. 

9. Podanie informacji, określonych w ust. 4 powyżej, będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. 

10. Sprzedawca po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego potwierdzi na wskazany przez Konsumenta adres e-mail otrzymanie zgłoszenia reklamacyjnego, o ile adres taki otrzyma wcześniej od Konsumenta. 

11. Reklamowany towar należy dostarczyć pod adres przesłany przez obsługę sklepu. 

12. Zaleca się, aby każdy Klient czytelnie oznaczył przesyłkę reklamacyjną. Brak czytelnego oznaczenia przesyłki reklamacyjnej znacząco utrudnia identyfikację zgłoszenia reklamacyjnego i może opóźnić rozpatrzenie sprawy. 

13. Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje pisemne stanowisko Sprzedawcy. 

14. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Powyższe postanowienie nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta, wynikających z niezgodności towaru z umową, przewidzianych w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27.07.2002 r. (Dz. U. 02 R. 141 poz. 1176) oraz ustawy z dnia 23.03.1964 r. Kodeks Cywilny ( Dz.U.64.16.93). 

15. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. Strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Jeżeli masz jakieś wątpliwości związane z zamówieniem, możesz się z nami skontaktować odpowiadając na tego maila lub dzwoniąc na numer 502 576 315 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Progress
os. Młodych 1
34-300 Żywiec

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Prawo odstąpienia od umowy 

1. Informujemy, iż może Pani / Pan odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie lub przesyłając zwrotnie zakupiony ówcześnie w sklepie produkt na adres sklepu w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówionych rzeczy. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą a Pani / Pan jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie nie zmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu 

2. Zwrot należnej Kupującemu kwoty, zostanie dokonany przelewem bankowym, na wskazany przez Kupującego numer rachunku bankowego, nie później niż w terminie 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia odstąpienia od umowy. 3. Zwrotowi nie podlegają koszty wysyłki. 

O sprzedającym
alesklep24_pl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

278

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 502 576 315
  • 533 298 389
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma Progress Rafał Herzyk działa od roku 1996. 

 Na allegro jesteśmy od 2016 roku.  

Oferta skierowana jest do klienta ceniącego wygodę i sprawną komunikację ze sprzedającym.Nasz zespół stanowią profesjonaliści, którzy na pierwszym miejscu stawiają zadowolenie i komfort kupującego, a ich celem jest satysfakcja z zakupów oraz pozytywna opinia klienta.  

Dane firmowe: Nazwa:

Progress Rafał Herzyk Adres: 

34-300 Zywiec os. Mlodych 1 NIP:553-001-54-08 REGON: 240348295 

Dane kontaktowe: Telefon:502 576 315 E-mail: herzyk.rafal@gmail.com 

Dane do przelewu: 

Numer konta bankowego: Pekao SA: 04 1240 4881 1111 0010 6568 7038 

Pozostałe informacje

Informacje ogólne  

Niniejsza Polityka prywatności określa zasady ochrony danych osobowych Zamawiających, korzystających z Serwisu.Administratorem danych osobowych jest Progress Rafał Herzyk, wpisaną do rejestru Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem 8573/2006, NIP 553-001-54-08, REGON 240348295 (dalej jako „Sprzedawca”). Zabezpieczenia oraz ochrona danych osobowych  

1.   Sprzedawca oświadcza, że przetwarza dane osobowe Zamawiających zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).  

2. Sprzedawca oświadcza, że dane osobowe są przetwarzane z zachowaniem odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, spełniających wymagania polskiego prawa. 

Dane zbierane przez Serwis oraz pliki typu cookie  

1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu skorzystania z pełnej funkcjonalności Serwisu, tj. złożenia Zamówienia. 

2. Podczas rejestracji w Serwisie Zamawiający podaje w formularzu rejestracyjnym następujące informacje: imię, nazwisko, dokładny adres dostaw, numer telefonu, adres e-mail.  

Cel zbierania danych  

1. Wszelkie dane podane przez Zamawiającego będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celu realizacji Zamówienia, w tym do zapewnienia kontaktu pomiędzy Zamawiającym a Sprzedawcą.  

2. Dane Zamawiającego mogą być wykorzystywane do przesyłania informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust.2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z dnia 9 września 2002 r. Nr 144 poz. 1204), w zależności od udzielenia przez Zamawiającego zgody podczas wypełniania formularza rejestracyjnego.  

3. Informacje handlowe mogą być przesyłane na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Zamawiający może w każdym czasie udzieloną zgodę cofnąć, w tym celu powinien skontaktować się z Infolinią.  

4. Dane podawane przez Klienta w trakcie Rejestracji są wykorzystywane do celów księgowych, do kontaktowania się z Klientem, do obsługi oraz do innych czynności związanych z zawarciem lub wykonywaniem umów sprzedaży. Dane te mogą ponadto służyć do weryfikacji, czy osoba rejestrująca spełnia wymagane przez Regulamin i przepisy prawne warunki.  

5. Dane Klientów mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości. 

Prawo do weryfikacji, modyfikacji i usunięcia danych osobowych  

1. Zamawiającemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania poprzez Serwis lub Infolinię.  

2. Zamawiającemu przysługuje prawo usunięcia Konta w Serwisie. Usunięcie Konta jest nieodwracalne i oznacza usunięcie wszelkich danych Zamawiającego.  

Kontakt W przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących niniejszej Polityki prywatności prosimy kontaktować się ze Sprzedawcą pod adresem Progress Rafał Herzyk, 34-300 Żywiec, os. Młodych 1, NIP 553-001-54-08, REGON 240348295, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej kontakt@naslonecznej.eu lub telefonu pod numerem +48 502 576 315