MAŁA PODRĘCZNA LAMPA LED 9W MOSTEK TIMER HYBRYDY (6482496649)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
139,00 zł
z 100000 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7
  • Paczka48 14,90 zł
  • Paczkomaty 24/7 15,00 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • waga (z opakowaniem): 0.30 [kg]
  • dostawa z Polski: tak
Askana
Warszawa
03-287 Warszawa, ul. Głebocka 15

Mapa dojazdu
pon.-pią. 8:00-18:00
w soboty 9:00-14:00
Plaza
Toruń
87-100 Toruń, ul.Broniewskiego 90

Mapa dojazdu
pon.-niedz. 9:00-21:00
Tel: 531-161-596
plaza@neonail.pl
Atrium Copernicus
Toruń
87-100 Toruń, ul.Żółkiewskiego 15

Mapa dojazdu
pon.-sob. 9:00-21:00
w niedzielę 10:00-20:00
Tel: 515-593-809
copernicus@neonail.pl
Nova Park
Gorzów Wielkopolski
66-400 Gorzów Wielkopolski, ul.Przemysłowa 2

Mapa dojazdu
pon.-sob. 9:00-21:00
w niedzielę 10:00-20:00
Tel: 508-445-409
novapark@neonail.pl
Atrium Targówek
Warszawa
03-287 Warszawa,
ul. Głebocka 15

Mapa dojazdu
pon.-sob. 10:00-21:00
w niedzielę 10:00-20:00
Tel: 512-667-548
targowek@neonail.pl
Factory Annopol
Warszawa
03-236 Warszawa, ul.Annopol 2

Mapa dojazdu
pon.-sob. 10:00-21:00
w niedzielę 10:00-20:00
Tel: 512-913-736
annopol@neonail.pl
Atrium Reduta
Warszawa
02-326 Warszawa,
Al. Jerozolimskie 148

Mapa dojazdu
pon.-sob. 10:00-21:00
w niedzielę 10:00-20:00
Tel: 505-768-060
reduta.wawa@neonail.pl
Blue City
Warszawa
02-222 Warszawa,
Al. Jerozolimskie 179

Mapa dojazdu
pon.-sob. 10:00-22:00
w niedzielę 10:00-20:00

Tel: 501-840-879
bluecity@neonail.pl
Bielany
Bielany Wrocławskie
55-040 Bielany Wrocławskie,
ul. Czekoladowa 9

Mapa dojazdu
pon.-sob. 10:00-21:00
w niedzielę 10:00-20:00
Tel: 504-459-654
bielany@neonail.pl
Magnolia
Wrocław
50-029 Wrocław,
ul. Legnicka 58

Mapa dojazdu
pon.-niedz. 9:00-21:00
Tel: 518-736-686
magnolia@neonail.pl
Arkady
Wrocław
53-333 Wrocław,
ul. Powstańców Śląskich 2-4

Mapa dojazdu
pon.-sob. 9:00-21:00
w niedzielę 10:00-20:00
Tel: 531-137-060
arkady@neonail.pl
Factory Outlet
Luboń
62-030 Luboń,
ul. Dębicka 1

Mapa dojazdu
pon.-pią. 11:00-21:00
w sobotę 10:00-21:00
w niedzielę 10:00-19:00
Tel: 506-657-812
factory@neonail.pl
Factory Outlet
Wrocław
54-610 Wrocław,
ul. Graniczna 2

Mapa dojazdu
pon.-sob. 10:00-21:00
w niedzielę 10:00-20:00
Tel: 504-457-569
factory_w@neonail.pl
King Cross
Poznań
60-198 Poznań,
ul. Bukowska 156

Mapa dojazdu
pon.-sob. 9:00-21:00
w niedzielę 10:00-20:00
Tel: 507-435-908
kingcross@neonail.pl
M1
Poznań
60-285 Poznań,
ul. Szwajcarska 14

Mapa dojazdu
pon.-sob. 9:00-21:00
w niedzielę 10:00-20:00
Tel: 731-611-189
m1poznan@neonail.pl
Sklep Neonail
Poznań
60-822 Poznań,
ul. Słowackiego 27

Mapa dojazdu
pon.-pią. 9:00-17:00
Tel: 502-528-249
slowackiego@neonail.pl
Galeria Leszno
Leszno
64-100 Leszno,
ul. Konstytucji 3 Maja 12

Mapa dojazdu
pon.-sob. 10:00-21:00
w niedzielę 10:00-20:00
Tel: 504-459-713
leszno@neonail.pl
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka48 14,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczkomaty 24/7
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczkomaty 24/7 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 61 250 24 37
    Nasi wykwalifikowani pracownicy są do Państwa dyspozycji w dni robocze w godz. 9.00-17.00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Kupujący będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.),który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmiew terminie czternastu dni od wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na adres korespondencyjny Sprzedającego: COSMO GROUPul. Akacjowa 462-002 Suchy Las Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość znajdziesz tutaj: http://fit4fun.com.pl/zwrot_towaru.pdf Zasady dotyczące odstąpienia: 1. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Kupujący jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. 2. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. 3. Sprzedający dokona zwrotu zapłaconej ceny na wskazany przez Kupującegonumer konta bankowego. 4. Termin czternastodniowy, w którym Kupujący może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy,a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. 5. Kupujący odstępujący od umowy sprzedaży ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru do Sprzedającego. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w wypadkach: - świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Kupującego, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej w pkt. 4zasad dotyczących odstąpienia, - dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Kupującegoich oryginalnego opakowania, - świadczeń o właściwościach określonych przez Kupującego w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, - świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, - dostarczania prasy, - usług w zakresie gier hazardowych. Zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt. 10 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.) przepisów o umowach zawieranych na odległość, w tym prawa odstąpienia od umowy, nie stosuje się do umów do umów sprzedaży z licytacji.

reklamacje

Reklamacje z tytułu niezgodności Towaru z umową: - Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego będącego jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) z tytułu niezgodności Produktu z umową są określone ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.). - Sprzedający ustosunkuje się do żądania Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Kupującego adres lub w inny podany przez Kupującego sposób. - W przypadku Towarów objętych również gwarancją Sprzedający informuje, iż gwarancja na sprzedany Towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. - -Niezależnie od informacji zawartych w treści aukcji, gwarancja w przypadku zakupu na fakturę VAT wynosi 12 miesięcy. Składając reklamację proszę skorzystać z naszego formularza reklamacyjnego znajdującego się tutaj: http://reklamacje.neonail.pl/ Staranne wypełnienie formularza ułatwi i przyspieszy ustosunkowanie się do reklamacji. 1. Wszystkie produkty oferowane w e-sklepie objęte są gwarancją producenta. W przypadku ewentualnych reklamacji Klient powinien skontaktować się niezwłocznie z obsługą Sklepu telefonicznie lub mailowo. 2. Klient ma obowiązek sprawdzić zawartość dostarczonej mu przesyłki w celu wykluczenia niezgodności z zamówieniem oraz czy dostarczony mu produkt nie zawiera uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Reklamacje dotyczące niezgodności przesyłki z zamówieniem lub uszkodzeń mechanicznych dostarczonego towaru powstałych podczas transportu będą rozpatrywane wyłącznie w momencie ich zgłoszenia przez Klienta przy odbiorze towaru od kuriera. 3. Wszelkie reklamacje są rozpatrywane w przeciągu 14 dni od wpłynięcia reklamacji. Czas oczekiwania może się wydłużyć w wyjątkowych sytuacjach taki jak oczekiwanie na część konieczną do naprawienia reklamowanego towaru, świąt przypadających w okresie rozpatrzenia reklamacji oraz czynników niezależnych od właściciela e-sklep np. zagubienie paczki przez kuriera. 4. Reklamowany uszkodzony towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu jego wyczerpania), e-sklep zwróci kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne towary dostępne w jego ofercie. 5. Klient ma prawo w przeciągu 14 dni zwrócić towar bez podawania przyczyny pod warunkiem, że produkt nie był używany, nie nosi śladów użytkowania, nie jest zabrudzony. 6. W celu złożenia reklamacji prosimy o wypełnienie FORMULARZA REKLAMACYJNEGO http://reklamacje.neonail.pl/). W formularzu należy wypełnić wszystkie pola dotyczące osoby składającej reklamację, typu uszkodzenia, nr kontaktowego. 7. W przypadku uszkodzeń/ wad fabrycznych (z winy producenta) koszty odesłania reklamacji zostaną zwrócone po odesłaniu przesyłki na adres: Cosmo Group Sp. Z o.o. Sp.K. ul. Akacjowa 4, 62-002 Suchy Las. Należy dołączyć otrzymany wraz z przesyłką rachunek lub fakturę VAT oraz wypełniony FORMULARZ REKLAMACYJNY (http://reklamacje.neonail.pl/). Produkt zostanie przez firmę wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania asortymentu), zaoferujemy do wyboru inny produkt, dostępny w naszym sklepie lub zwrócimy pieniądze. 8. Za przesyłki, które dotrą do nas uszkodzone pomniejszamy zwrot pieniędzy procentowo do zniszczenia zawartości przesyłki. 9. Produkty, których zwrot/reklamacja nie zostanie uznana (odesłana po wymaganym terminie, nie zawierająca dowodu sprzedaży, pisma reklamacyjnego, bez oryginalnego opakowania, zniszczona, zabrudzona, nosząca oznaki użytkowania), będzie odesłana na koszt Klienta. 10. Produkty odsyłane ze względu na uszkodzenia/wady fabryczne (z winy producenta) po terminie 14 dni od daty zakupu, będą przekazywana do rzeczoznawcy tylko pod warunkiem dołączenia oryginalnego rachunku.

pozostałe informacje

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Produkty dostępne są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych ( z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży, jeśli takie istnieją ), oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. Przy zakupie na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz. Jedyny wyjątek stanowią aukcje, w których widnieje obowiązkowa dopłata za każdą kolejną sztukę. W przypadku zakupu na kilku aukcjach, na których widnieją różne koszty dostawy, należy uwzględnić wyższą kwotę (jednorazowo). Jeżeli tylko na jednej z kilku wygranych aukcji widnieje darmowa wysyłka, wówczas taka opcja nie obowiązuje dla całego zamówienia. Wysyłka: Paczki wysyłane są codziennie (w dni robocze) kurierem DPD oraz codziennie (dni robocze) pocztą polską. Koszt dostawy widnieje w opisie danej aukcji. W przypadku wysyłki za granicę, konieczny jest kontakt ze sprzedającym w celu określenia kosztów transportu. Terminowość wysyłki: - W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od momentu zawarcia umowy zgodnie z Regulaminem Allegro do chwili skompletowania i wysłania Towaru.- W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem lub płatności elektronicznej - od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym lub koncie rozliczeniowym Sprzedającego do chwili skompletowania i wysłania Towaru. Czas dostawy Towaru uzależniony jest od wybranego przez Klienta sposobu dostawy i wynosi co do zasady: - List polecony (Poczta Polska) - od 3 do 5 dni roboczych od nadania (zgodnie z Rozporządzeniem MinistraInfrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych); - List polecony priorytetowy (Poczta Polska) - od 1 do 3 dni roboczych od nadania (zgodnie z RozporządzeniemMinistra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych);- Paczka pocztowa priorytetowa (Poczta Polska) - od 1 do 3 dni roboczych od nadania (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastrukturyz dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych) - Paczka kurierska - 1 dzień roboczy od nadania. (Wg. przepisów firmy kurierskiej DPD 97% paczek trafia do odbiorcy w ciągu jednego dnia roboczego,reszta paczek to głównie przyczyna nieobecności klienta) Nr rachunku bankowego sprzedawcy: ALIOR BANK 98 2490 0005 0000 4600 6121 3907 Sposoby płatności: - Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki. - Płatność za pomocą systemu PayU. - Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.