MAKITA ZESTAW 2 DŁUTA + SZPIC SDS-Plus D-05181 (6988974569)

zakończona
35,99 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
  • lokalizacja: Bodzechów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • uszkodzony: nie
  • liczba elementów w zestawie: 3

opis

Kontakt

tel. 533 890 068
poniedziałek - piątek
w godzinach 8.00-15.00
e-mail:
a­llegro@naszenarzedzi­a.pl

Dostawa

Korzystamy z kilku firm kurierskich. Większość przesyłek nadawana jest spedycją DPD lub Pocztą Polską w zależności od wybranej przez Państwo opcji.
Oferowane produkty posiadamy na stanie magazynowym. Zamówione produkty wysyłamy w ciągu 48 godzin od zaksięgowania wpłaty.

Kupując kilka różnych przedmiotów na naszych aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

Płatność

Wybrany sposób płatności należy określić zaraz po zakupie poprzez
Formularz Opcji Dostawy
.

Możliwe sposoby płatności:
- Płatność PayU
- Przelew na konto firmowe w Alior Banku:
59 2490 0005 0000 4530 6464 2924
- Przesyłka za pobraniem (płatne u kuriera)

Podana cena jest ceną brutto,
zawiera podatek VAT.

Do każdego zakupu dołączony
jest paragon.
Aby otrzymać fakturę VAT
należy o tym poinformować
od razu po zakupie poprzez
Formularz Opcji Dostawy.

Dzisiaj na aukcji oferujemy

MAKITA ZESTAW 2 DŁUTA + SZPIC SDS-Plus D-05181
Makita Zestaw dłut SDS-plus w walizce D-05181 3szt

Zestaw dłut przecinaków z uchwytem SDS-plus w metalowej walizce 3szt. D-05181

Zestaw składa się z dwóch przecinaków oraz szpica SDS-Plus w praktycznej aluminiowej walizce.
Do użycia z młotowiertarkami z uchwytem SDS-Plus. Idealne rozwiązanie do zadań związanych z kuciem, podkuwaniem w betonie i innych materiałach.
Tym zestawem usuniesz stare płytki ceramiczne czy tynk ze ścian.

W zestawie:
- szpic 250mm
- przecinak płaski 250x20mm
- przecinak szeroki 250x40mm
- aluminiowa walizka

Galeria

... dziękujemy i zapraszamy ponownie ...
Dostawa i płatność
od 11,00 zł

Lokalizacja: Bodzechów, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze
Dodatkowe informacje

- Płatność PayU - Przelew na konto firmowe w Alior Banku: 59 2490 0005 0000 4530 6464 2924 - Przesyłka za pobraniem (płatne u kuriera) Podana cena jest ceną brutto, zawiera podatek VAT. Do każdego zakupu dołączony jest paragon. Aby otrzymać fakturę VAT należy o tym poinformować od razu po zakupie poprzez Formularz Opcji Dostawy.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

Produkty objęte są 24 miesięczną gwarancją dla konsumentów (osób fizycznych) oraz 12 miesięczną w przypadku zastosowań profesjonalnych (zakup na tzw. firmę).

W razie awarii lub uszkodzenia należy zwrócić produkt do miejsca zakupu.

Klient zwraca urządzenie (produkt) na własny koszt. Sprzedawca po naprawie lub wymianie produktu wysyła produkt na własny koszt do Klienta.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

MAPIHOME Agnieszka Mazurek
ul. Marcinówka 14
27-420 Bodzechów
Dodatkowe informacje

Większość sprzedawanych produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów  serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do  produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam klient  powinien kierować reklamowany produkt. Niektórzy producenci oferują obsługę gwarancyjną w trybie door to door czyli od Klienta do serwisu, odbywa się to na koszt serwisu i jest najszybszą formą naprawy urządzenia. Szczegóły jak postępować z danym urządzeniem znajdują się w zakładce /Gwarancja/. Klient ma także prawo odesłać produkt na adres Sprzedawcy jednak wydłuża to znacznie procedurę naprawy urządzenia.


Kupujący może składać do Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@naszenarzedzia.pl 


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 


1. Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, login Allegro. 

2. Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji (można podać datę zamówienia na Allegro lub datę z dokumentu sprzedaży (paragon, faktura)).

3. Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego. 

4. Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  


Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.


Jeśli konieczny będzie odbiór towaru od Klienta odbędzie się to na koszt Sprzedającego. 

Sposób i termin wysyłki zostanie ustalony z klientem poprzez e-mail. Prosimy nie wysyłać samodzielnie towaru bez uzgodnienia ze sprzedawcą formy wysyłki.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MAPIHOME Agnieszka Mazurek
ul. Marcinówka 14
27-420 Bodzechów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Możliwość zwrócenia towaru w ciągu 14 dni dotyczy konsumentów.  Za  konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą  czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością  gospodarczą lub zawodową.

Jeśli zwracany towar zakupiony był na paragon - prosimy o jego zwrot wraz z towarem.

Uzupełnione "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na  odległość" prosimy dołączyć do zwracanego towaru lub przesłać na adres:  allegro@naszenarzedzia.pl

Zwracana jest cena towaru oraz koszt dostawy towaru do Klienta.

Najszybszą formą zwrotu pieniędzy jest przelew na konto bankowe Klienta.

Zwrot towaru odbywa się na koszt Kupującego.

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

O sprzedającym
mapihome
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

309

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 533 890 068
  • 533 890 068
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Oświadczam, że wszystkie oferowane towary/produkty są nowe i wolne od wad, chyba że opis aukcji wskazuje na to, że jest inaczej.

Staram się wysłać Państwa zamówienia w ciągu 24-48h od zaksięgowania wpłaty.

Wszystkie oferowane towary posiadam we własnym magazynie wysyłkowym.

Wszystkie sprzedawane towary posiadają gwarancję producenta - jej okres zależy często od tego czy kupujący jest osobą fizyczną (konsument) czy też osobą prawną (firmy). Szczegóły podane są w opisie aukcji.

Na wszystkie zakupy wystawiam paragon lub fakturę VAT.

Dziękuję i zapraszam do zakupów! </br>

Warunki reklamacji:

Kupujący może składać do Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@naszenarzedzia.pl

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

1. Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, login Allegro

2. Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji (można podać datę zamówienia na Allegro lub datę z dokumentu sprzedaży (paragon, faktura).

3. Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

4. Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.

Jeśli konieczny będzie odbiór towaru od Klienta odbędzie się to na koszt Sprzedającego.

Sposób i termin wysyłki zostanie ustalony z klientem poprzez e-mail. Prosimy nie wysyłać samodzielnie towaru bez uzgodnienia ze sprzedawcą formy wysyłki.

Warunki zwrotów:

Możliwość zwrócenia towaru w ciągu 14 dni dotyczy konsumentów.  Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Jeśli zwracany towar zakupiony był na paragon - prosimy o jego zwrot wraz z towarem.

Uzupełnione "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość" prosimy dołączyć do zwracanego towaru lub przesłać na adres: allegro@naszenarzedzia.pl

Zwracana jest cena towaru oraz koszt dostawy towaru do Klienta.

Najszybszą formą zwrotu pieniędzy jest przelew na konto bankowe Klienta.

Zwrot towaru odbywa się na koszt Kupującego.

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.