+ Makaala Yates Naauao Ola Hawaii Naauao mana lomi (6541884041)

zakończona
23,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 3,90 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,90 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,00 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • okładka: miękka
  • rok wydania (xxxx): 2016
  • forma: poradnik


Formularz kontaktowy

Prosimy dzwonić wyłącznie w dni robocze w godzinach 10-17. A jeżeli to możliwe, wyślij mejla - czasem się zdarza, że nie możemy odebrać telefonu czy rozmowy Skype.

Skype: TadzimirB

tel. +48 61 677 29 09
(zazwyczaj do g. 15)

tel. +48 793 879 130

Zapraszamy na zakupy. Informacje uzupełniające opis aukcji znajdziesz na stronie informacyjnej sprzedawcy . Złożenie oferty oznacza akceptację warunków podanych w opisie aukcji i na stronie informacyjnej sprzedawcy .
A tutaj znajdziesz komentarze , jakie otrzymaliśmy od dotychczasowych Klientów.

Kwoty opłat za poszczególne rodzaje przesyłek krajowych znajdziesz w zakładce Dostawa i płatność (zobacz na górze opisu aukcji - pod zdjęciem). Terminy nadawania przesyłek zamieszczone są na stronie informacyjnej sprzedawcy .
Dostępne opcje wysyłki/odbioru:

  • przesyłka kurierska Pocztex (wysyłka w każdy dzień roboczy - nie dotyczy Kurier48 )
  • Poczta Polska
  • paczkomaty InPost
  • odbiór własny z magazynu firmy: Poznań, Kopanina 28/32d, w dni robocze w godz. 10-14

O koszt wysyłki zagranicznej proszę pytać mejlem.

Przyjmujemy płatność:
  • za pobraniem
  • przelewem na nasze konto: nr 17 2130 0004 2001 0665 6243 0004
  • gotówką przy odbiorze własnym
  • poprzez system PayU

dr Maka'ala Yates Na'auao Ola Hawaii. Hawajskie zasady i praktyki dobrego samopoczucia
Studio Astropsychologii 2016
okładka miękka
296 stron, format: 14,8 x 21 cm
książka jest nowa, lecz może mieć drobne przybrudzenia lub uszkodzenia okładki
tutaj znajdziesz wszystkie książki tego autora w naszej ofercie (w tym pełnowartościowe)
a tutaj znajdziesz naszą ofertę na poradniki i albumy w ogóle

Opis:

Naukowcy z całego świata badają fenomen mieszkańców Hawajów. Ci ludzie są nie tylko zdrowi, ale jednocześnie niesamowicie dobrze nastawieni do życia. Choć los i natura ich nie oszczędzają, nie tracą pozytywnego spojrzenia na siebie i cały świat. Okazało się, że za takim stanem rzeczy kryje się zarówno ich tryb życia, jak i filozofia oparta na równowadze. Dzięki tej książce nauczysz się żyć w równowadze, a pomogą Ci w tym techniki ho’oponopono oraz mana lomi. Poznasz hawajskie reguły zdrowia, a wszystkie swoje przyszłe działania będziesz opierać na wiedzy, intuicji i zaufaniu. Zrozumiesz niezwykłość swojego ciała i wprowadzisz do życia dyscyplinę. Zaufasz wszystkim podejmowanym krokom i wzmocnisz siłę woli. Skorzystają na tym zarówno Twoje ciało, jak i umysł.

Autor zdradza hawajskie sposoby na zdrowe odżywianie i regenerujący sen. Podpowiada, jak dokonać detoksu organizmu i wykorzystać uzdrawiający potencjał postu. Omawia również tajniki medytacji umożliwiając tym samym osiągnięcie równowagi na wszystkich poziomach. Dzięki niemu dowiesz się, jakie enzymy powinny dominować w zdrowym ciele, dlaczego warto skorzystać z węgla aktywowanego i w czym może pomóc coraz popularniejszy, również w naszej kuchni, pieprz cayenne. Nauczysz się także odróżniać pokarmy alkalizujące od zakwaszających i będziesz mógł przejść pełen cykl prozdrowotnego hawajskiego oczyszczania okrężnicy. A to dopiero początek korzyści…

Skorzystaj z hawajskiej mądrości.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • VOLKSWAGEN BANK POLSKA S.A. 17 2130 0004 2001 0665 6243 0004
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 9,00 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List polecony priorytetowy 10,50 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
PACZKA W RUCHu 3,90 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 42
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczkomaty 24/7 10,45 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 71
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,90 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 85
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 16,50 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 24,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
PACZKA W RUCHu 9,90 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 42
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczkomaty 24/7 20,45 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 28
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 13,90 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 85
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,50 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
1. Wysyłka w 24 godziny dotyczy przesyłek kurierskich. Terminy wysyłki dla pozostałych przewoźników podajemy na stronie informacyjnej sprzedawcy.
2. Możemy też nadać listem zwykłym (eko lub prior.) na ryzyko Kupującego - w cenie o 2 zł niższej niż odpowiedni polecony. W tym celu wybierz 'Inny sposób dostawy' przy płatności przez PayU lub skontaktuj się z nami.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Adres siedziby firmy to wyłącznie dane do korespondencji. Magazyn (odbiory osobiste i adres do celów reklamacji): ul. Kopanina 28/32d 60-105 Poznań

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
RedBooks.pl
ul. Kopanina 28/32d
60-105 Poznań
Polska
 
1. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, w ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostawy Produktu - z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w ofercie sprzedaży Produktu (nadwyżka ponad koszt najtańszego zwykłego sposobu dostawy nie jest zwracana). Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@tadzimir.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres magazynu Sprzedawcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. W przypadku odstąpienia umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy (przykładowy wzór - nie jest wymagane korzystanie z niego): (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] .................................. .................................. .................................. Ja.....................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ..................................................................................................................................., numer oferty............................................. . Data zawarcia umowy to .............................................., data odbioru .......................................................... . Imię i nazwisko................................................................... Login Allegro....................................................................... Adres ................................................................................. Data..................................................................................... ..................................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) 3. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 4. Wyłączenia prawa zwrotu: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 5. Zakupy B2B: Powyższe warunki dotyczą konsumentów. W przypadku transakcji B2B prawo zwrotu nie przysługuje - chyba że zostanie to indywidualnie uzgodnione.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@tadzimir.pl, lub w formie pisemnej na adres magazynu Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.

pozostałe informacje

Sprzedawca: RedBooks.pl Tadeusz Bela zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej ul. Krasickiego 59 61-412 Poznań konto bankowe: 17 2130 0004 2001 0665 6243 0004 w Volkswagen Bank Adres do celów reklamacji (magazyn): ul. Kopanina 28/32d 60-105 Poznań Kontakt: allegro@tadzimir.pl tel. 616772909 Przesyłki, płatności i koszty zakupu: Płatności z góry (przelewem lub poprzez system PayU) i gotówką przy odbiorze osobistym powinny być regulowane w max. terminie 7 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia. Płatności dla przesyłek za pobraniem należy regulować przy odbiorze przesyłki. Kupujący zobowiązany jest zapłacić cenę zamawianego Produktu plus opłatę za pakowanie i transport w wybranej przez siebie wersji (chyba że wybiera odbiór osobisty z magazynu Sprzedawcy). Koszt pakowania i transportu należy obliczyć wg danych z zakładki Dostawa i płatność w opisach aukcji: najwyższa opłata wybranego rodzaju plus dopłaty za kolejne sztuki w przesyłce w granicach limitu sztuk dla tego rodzaju przesyłki. Uwaga: Przy łączonych zakupach prosimy o bardzo uważne sprawdzenie podliczeń dokonywanych automatycznie przez Allegro - wg tabel zamieszczonych w opisach aukcji. Po wprowadzonej jakiś czas temu modyfikacji serwisu sumowanie to często działa błędnie - poprawne będzie dla zakupu wyłącznie w jednej aukcji i w paru innych przypadkach. Niestety nasze interwencje na Allegro są ignorowane - błędu nie usunięto. W razie wątpliwości co do należnej kwoty za przesyłkę, proszę poczekać na podliczenie od nas. Domyślnie jest ono wysyłane dla listu poleconego priorytetowego (lub paczki priorytetowej) - gdyby miała być inna przesyłka, poinformuj nas mejlem. - Domyślnie przesyłki nadajemy priorytetowymi listami poleconymi (o ile to możliwe) lub paczkami priorytetowymi. Klient może oczywiście wybrać inną formę wysyłki - opłaty wg opisów aukcji, zakładka Dostawa i płatność. Zazwyczaj wybór formy wysyłki wynika z kwoty wpłaty, jednak wdzięczni będziemy za informację przesłaną wprost, bo to ułatwia naszą pracę. - Zastrzegamy sobie prawo do zmiany rodzaju przesyłki na inny o standardzie takim samym lub lepszym dla Klienta, przykładowo list polecony może być zastąpiony paczką, dowolna przesyłka prior. może być zastąpiona pocztową przesyłką biznesową (czyli Pocztex48) itd. - a w szczególności możemy nadać przesyłkę kurierem zamiast Pocztą Polską bez konsultacji z Klientem. - W opisie każdej z aukcji podany jest koszt pakowania i przesyłki dla oferowanego przedmiotu nadanego oddzielnie oraz informacje pozwalające obliczyć ten koszt dla przesyłek zbiorczych - obliczeń należy dokonywać wg opisów aukcji, zakładka Dostawa i płatność (najwyższa opłata wybranego rodzaju plus dopłaty za kolejne sztuki w przesyłce w granicach limitu). - Na życzenie Klienta zakupy wysyłamy przesyłką wartościową (czyli ubezpieczoną) – za dodatkową opłatą zależną od wartości przedmiotu. - W przypadku wysyłki zagranicznej przyślij imejla z zapytaniem o jej koszt. Na pewno będzie on wyższy niż dla przesyłki krajowej. - Odbioru osobistego można dokonać w magazynie firmy w Poznaniu: ul. Kopanina 28/32d. Standardowe terminy odbioru to dni powszednie w godz. 10-14. W innych godzinach (do 15, sporadycznie nieco dłużej) odbiór też bywa możliwy - wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub mejlowym. Jeżeli przesyłkę mamy nadać na inny adres niż domyślny z Allegro, proszę przekazać te dane w formularzu pozakupowym Allegro lub mejlem (ewentualnie przez telefon). Ze względów technicznych adresy podane na przelewach nie będą uwzględniane. Terminy wysyłki i komentarze: Pomijając przypadki losowe, przesyłki kurierskie (uwaga: mowa tu właśnie o przesyłce kurierskiej, a nie o Pocztex Kurier48, czyli przesyłce biznesowej wg poprzedniej, trafniejszej terminologii Poczty) nadawane są w dni robocze codziennie - wszystkie te, za które poprzedniego dnia zaliczona jest wpłata lub co do których uzgodniono realizację za pobraniem. W miarę możliwości staramy się tego samego dnia nadać również przesyłki opłacone lub uzgodnione przed godziną 11. Przesyłki inne niż kurierskie (w tym Pocztex48) nadajemy w poniedziałki, środy i piątki. Uwaga: w okresie od 22 grudnia do 10 stycznia wysyłać będziemy w niestandardowych terminach: 22, 28, 30 grudnia, 3, 5 i 10 stycznia. Komentarze wystawiamy po zakończeniu transakcji, tzn. wtedy, gdy Nabywca odbierze towar a my otrzymamy pieniądze (niezależnie od kolejności tych zdarzeń). Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Klient będący konsumentem ma następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: - Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). - Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. - Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. - Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.