MAGLOWNICA VW CRAFTER SHARAN BORA GOLF TARNÓW (6541237842)

zakończona
399,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
  • lokalizacja: TARNÓW
  • stan: używany
  • producent części: inny

Pracujemy od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 8:00 do 17:00

WYSYŁKA


Możesz wysłać nam maglownicę na swój koszt

albo,

wystarczy że do nas zadzwonisz i podasz adres,
a my wyślemy kuriera.

Korzystając z naszych zniżek klient
zapłaci mniej w obie strony.
Jedynie 70 zł

Pamiętaj aby spakować maglownicę
bez drążków kierowniczych

GWARANCJA


Na każdą zregenerowaną przez nas maglownicę
Udzielamy pisemnej 12 miesięcznej
gwarancji



ZANIM WYŚLESZ


Przed wysłaniem maglownicy do regeneracji
wypełnij formularz serwisowy i
włóż go do paczki

Aukcja dotyczy sprzedaży przekładni kierowniczej - maglownicy po regeneracji.
Stara do zwrotu lub kaucja


Regeneracja specjalistyczny i wieloetapowy proces.
Zobacz jak go wykonujemy.

Nasz serwisant po otrzymaniu przekładni kierowniczej przed rozpoczęciem procesu regeneracji dokonuje badania technicznego. Określane w tym momencie jest jakie luzy posiada listwa zębata umieszczona w korpusie przekładni oraz mierzona jest średnica listwy. Etap ten pozwala zweryfikować stopień zużycia przekładni kierowniczej przed jej otwarciem.

Następnie przekładnia kierownicza jest piaskowana w celu usunięcia starej farby oraz rdzy.

Myjka ciśnieniowo-parowa wytwarza parę o temperaturze 180 st. Celsjusza. Tak wysoka temperatura pary gwarantuje kompleksowe usunięcie wszelkich pozostałych zabrudzeń i tłuszczy z przekładni kierowniczej. W trosce o środowisko nie używamy żadnych detergentów. Cały proces mycia opiera się o parę wodną i ciśnienie

Dopiero po dokładnym wypiaskowaniu i wymyciu nasz serwisant dokonuje rozłożenia przekładni na części pierwsze. Najpierw zostaje zdemontowany napęd listwy tzw. ślimak a następnie listwa zębata. Jak widać listwa w tym przypadku jest w bardzo złym stanie. Korozja i brud są prawie wszędzie.

W celu usunięcia śladów rdzy, korozji czy występujących wżerów listwa jest poddawana procesowi szlifowania. Proces ten usuwa wszelkie nierówności i przygotowuje idealnie gładką powierzchnię.Po szlifowaniu każda listwa jest zabezpieczana antykorozyjnie w procesie chemiczno-galwaniczn­ym.

Kiedy listwa jest szlifowana oraz galwanizowana, przygotowywana jest nowa prowadnica listwy tzw. tuleja.

Materiały których używamy przekładają się na wieloletnią bez awaryjną pracę przekładni kierowniczej.

Bardzo istotną kwestią jest dobór odpowiednich uszczelniaczy. Nie tylko dobierany jest sam rozmiar ale także producent i typ simmeringa. Każdorazowo uszczelniacz dobierany jest według norm ustalonych przez producenta przekładni. Stosujemy uszczelniacze firm Auto Supplies czy Corteco.

Po wymianie zużytych części i zmontowaniu ich razem, nasz serwisant zabezpiecza przekładnie kierowniczą przed korozją nanosząc odpowiedniej grubości warstwę specjalnej farby.

Zwieńczeniem każdego procesu regeneracji jest przeprowadzenie testu sprawności części na certyfikowanym stanowisku diagnostycznym. Przeprowadzany jest test szczelności układu oraz wykrywanie luzów. Hydrauliczno-motoryc­zny test dokładnie odzwierciedla cały zakres pracy przekładni kierowniczej w warunkach drogowych. Przekładnia zostaje sprawdzona nie tylko jak podczas normalnej pracy ale także podczas zwiększonego obciążenia. Test ten pozwala serwisantowi na potwierdzenie pełnej poprawności działania przekładni oraz na wypisanie pisemnej gwarancji bez limitu kilometrów.

Gotową do założenia przekładnię nasz serwisant przygotowuje do wysyłki. Najpierw jest dokładnie owijana folią. Mimo iż otwory w przekładni zostały zatkane to prewencyjne owinięcie folią pozwoli na dotarcie paczki w należytym suchym stanie. Każda przekładnia przed wysyłką musi mieć odkręcone drążki kierownicze. Karton w którym ma być wysłana przekładnia powinien mieć kształt prostokąta o wymiarach zbliżonych do samej przekładni. Pamiętajmy o tym, że przekładnie należny zabezpieczyć wypełnieniem - tekturą czy gazetami - w kartonie, tak aby uniemożliwić jej jakiekolwiek ruchy podczas transportu. Po zapakowaniu przekładni, nasz serwisant umieszcza kartę gwarancyjną oraz zakleja karton.

tel. 795 - 944 - 353

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QVZJFjAETmEINfTF581x­RCOW5/SwfZibvO8UFIV0­caJmaDKBJMBiwGWzB2N5­ij2s6[/DANE_EU]
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
dodatkowe informacje