Maga Aceton kosmetyczny 150 ml (6912001941)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
4,50 zł
z 50 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • lokalizacja: Skierniewice, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00 do 17.00
telefon
887 500 307
e-mail
kontakt@drogeriemary­sienka.pl
godziny otwarcia
Pon - Pt 9-17
adres

Drogerie Marysieńka
Ul. Obrzeżna 1
02-691 Warszawa

Przedmioty wysyłamy do 72 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy
Maga Aceton kosmetyczny z kwiatem porcelanowym
Bardzo szybko i skutecznie usuwa lakier hybrydowy, tipsy, żel UV i standardowy lakier nie niszcząc płytki paznokcia i nie powodując odbarwień. Dzięki zawartości gliceryny i ekstrakt z kwiatu porcelanowego pielęgnuje paznokcie, nadając im naturalny połysk bez wysuszania.

Pojemność: 150 ml

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 07124033471111001051409408
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Drogerie Marysieńka Sp. z o.o.
Obrzeżna 1
02-691 Warszawa
NIP: 5213651669
REGON: 146767352
KRS: 0000468327

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Drogierie Marysieńka
Mszczonowska 30/32
96-100 Skierniewice
Polska
darmowy zwrot
 
1. Kupujący będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy. 2. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, liczy się od dnia objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi elektronicznej - od dnia jej zawarcia. Jeżeli Produkt składa się z wielu rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. 3. W przypadku odstąpienia od Umowy o której mowa w ust. 1 Umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. 5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy w stanie nienaruszonym, przy uwzględnieniu postanowień ust. 10, przed jego upływem. 9. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 11. Prawo odstąpienia o którym mowa w ust. 1 nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Usługodawca/Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca/Usługodawca nie ma kontroli; h) w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca/Usługodawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca/Usługodawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej; l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę/Usługodawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

1. Reklamacje, w tym w szczególności reklamacje z tytułu niezgodności dostarczonego produktu z Umową sprzedaży, reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu lub realizacją Zamówienia, należy kierować listownie na adres: ul. Mszczonowska 30/32, 96-100 Skierniewice, lub w formie elektronicznej na adres: kontakt@drogeriemarysienka.pl. 2. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, przy czym nie później niż w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie wysłana na adres e-mail Kupującego podany w zgłoszeniu reklamacyjnym albo na podany adres do korespondencji, bądź w inny podany przez Kupującego sposób. Przepis niniejszy nie uchybia postanowieniom powszechnie obowiązującego prawa dotyczącego praw Kupujących i ich uprawnień w przypadku rękojmi za wady rzeczy. 3. Produkty mogą posiadać gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym wystawionym przez gwaranta. Sprzedawca nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane Produkty. 4. Zasady gwarancji producenta lub importera nie są jednakowe dla wszystkich Produktów objętych asortymentem Sklepu. Informacje o udzieleniu gwarancji, okresie obowiązywania gwarancji oraz jej warunkach zawarte są każdorazowo w opisie Produktu oraz na dokumencie gwarancyjnym dostarczanym Kupującemu wraz z Produktem. 5. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego, zawartych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa oraz w niniejszym Regulaminie. 6. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

pozostałe informacje

Regulamin dostępny pod adresem http://www.drogeriemarysienka.pl/regulamin