MACLEAN Lampa biurkowa LED 6Watt MCE110 metal (6988962725)

zakończona
113,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 11,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Gliwice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bohater: inny
  • płeć: chłopcy

opis

MACLEAN Lampa biurkowa LED 6Watt MCE110 metal

Opis

Lampa biurkowa metalowa LED 6 Watt Maclean Energy MCE110 regulacja jasności i barwy

Lampa LED firmy Maclean to wysokiej jakości lampa biurkowa wyposażona w panel z regulacją jasności świecenia i temperatury barwowej (ciepły, zimny, naturalny). Dzięki wysokiej mocy idealnie nadaje się jako główne oświetlenie biurkowe podczas pracy lub nauki.

- A - zwiększanie natężenia światła
- B - dostrojenie barwy światła na ciepły biały
- C - zmniejszenie natężenia światła
- D - włączanie / wyłączanie
- E - dostrojenie barwy światła na zimny biały

Tabela parametryczna
Rodzaj: Biurkowa
Źródło światła: Diody LED
Maks. moc (na źródło)(Wat): 6 W
Zasilanie : Akumulatorowo-siecio­we
Akcesoria w zestawie:
Kolor: Czarny
Wymiary:
Pozostałe parametry:

- Zakres barwy światła LED: 3000K-6000K
- Możliwości regulowania nateżenia światła!
- Strumień świetlny: 240 Lumenów
- Moc znamionowa: 9W
- Źródło światła: 6 szt. x 1W LED
- Odpowiednik tradycyjny: ok 50W
- Żywotność LED: 36.000 godzin
- Temperatura pracy: 0-40 stopni C
- Typ LED 5050
- Materiał: guma, plastik, aluminium
- Zasilanie lampy: zasilacz DC 12V, 1.5A

Proszę Zwracać Uwagę na Czas Realizacji widoczny w każdej aukcji.

Odbiór Osobisty w Gliwice woj. śląskie, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

MCE110

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u eHandlosfera za co najmniej 500 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
11,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
30,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

'HANDLOSFERA' Lilla Łącka
Wolności 1A/103
44-109 Gliwice
Dodatkowe informacje

  Macie Państwo po wykryciu wady prawo:     

  • złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny; 
  • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada  jest nieistotna; 
  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad; 
  • żądać usunięcia wady.     

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.    
Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć rzecz wadliwą na nasz koszt na  adres ('HANDLOSFERA' Lilla Łącka ; ul.Wolności 1A/103 ; 44-109 Gliwice )  a jeżeli dostarczenie rzeczy przez Państwo byłoby nadmiernie utrudnione  (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania)  obowiązani jesteście udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się  znajduje.    
 Koszty wymiany lub naprawy ponosi my, za wyjątkiem przypadku, jeżeli  rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo  ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy.  Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów  demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy  sprzedanej.   
Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona  przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli  przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania.  Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia  stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch  lat od momentu wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była  rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Wam rzeczy.  
Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin  przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu  wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne  tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.    
 Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na  zgłoszenie biegnie od momentu dowiedzenia się o wadzie, a okresy  przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy  dotkniętej wadą prawną.    
 Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się  z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich  opisujących dokładnie i obrazowa Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w  zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne,  które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.   

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

'HANDLOSFERA' Lilla Łącka
Wolności 1A/103
44-109 Gliwice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

   Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego  prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania  przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w  art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego. 
 Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od  momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie  oświadczenia przed jego upływem.  Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu,  którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, lub na  formularzu dostępnym pod adresem  http://erogaget.pl/pobieranie/pdf/formularz-odstapienie-oraz-informacja.pdf  lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.  
Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy  zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu)  otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.  W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.  Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu  niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił  od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego  upływem.  Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na  własny koszt.  Konsument nie ponosi  kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed  upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o  utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili  udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia  zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1. Prawa konsumenckiego.  Konsument ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem  umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza  konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.  
Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia  otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez  Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności,  w tym koszty dostarczenia Konsumentowi rzeczy, a jeżeli Konsument  wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia  oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi  dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.  Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu  płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził  się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi  kosztami.  Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od  Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez  Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie  nastąpi wcześniej. 
 Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo  do odstąpienia od umowy:  

  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad  którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed  upływem terminu do odstąpienia od umowy; 
  •  w której przedmiotem świadczenia  jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji    konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;  
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu  lub mająca krótki termin przydatności do użycia;  
  • w której przedmiotem świadczenia  jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu  opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze  względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu;  
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze  względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi  rzeczami;  
  • w której przedmiotem świadczenia  są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe  dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało  otwarte po dostarczeniu; 
  •  o dostarczanie treści cyfrowych,  które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie  świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem  terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez  przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy; 
  •  o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o  prenumeratę.   

 W   sprawach   nieuregulowanych    niniejszym   regulaminem   stosuje   się odpowiednie obowiązujące   przepisy prawne.  Kwestie  sporne,  jeśli Konsument  wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na  drodze  postępowania  mediacyjnego   przed  Wojewódzkimi  Inspektoratami  Inspekcji  Handlowej lub  procesu   przed  sądem  polubownym  przy  Wojewódzkim  Inspektoracie  Inspekcji   Handlowej. Konsument może   również   skorzystać   z    równoważnych   i   zgodnych   z   prawem   metod przedsądowego lub  pozasądowego rozwiązywania sporów np. za pośrednictwem unijnej platformy  internetowej  ODR lub   dokonując   wyboru   dowolnego podmiotu   uprawnionego spośród znajdujących   się   w rejestrze  UOKiK.   
Sprzedający oświadcza   zamiar   i   wyraża   zgodę   na pozasądowe  rozwiązanie sporu konsumenckiego.   W ostateczności sprawę rozstrzyga sad właściwy miejscowo i rzeczowo.