Macklemore + Ryan Lewis THIS UNRULY MESS J'VE...CD (6542293253)

zakończona
51,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,00 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • liczba płyt w wydaniu: jedna
  • opakowanie: w folii
INNE NASZE AUKCJE | O NAS | DO ULUBIONYCH
Dane kontaktowe:
strojek_siesta@inter­ia.pl
☎ 12-285-66-25
------
Sklep stacjonarny
(odbiór osobisty)
Kraków
Rynek Główny 17
PASAŻ HETMAŃSKI
(stoisko z płytami i
gadżetami muzycznymi)
--
pn-so: 10:00-21:00
nd: 11:00-21:00
☎ 12-430-26-40

OPIS AUKCJI

MACKLEMORE & RYAN LEWIS

THIS UNRULY MESS J'VE MADE

NOŚNIK: CD
OPAKOWANIE: digipak

WYDAWCA/ROK: Macklemore & Ryan Lewis LLC 2016

UWAGI / INNE INFORMACJE: -----

____________________­____________________­____________________­________________

prosimy o zapoznanie sie z regulaminem aukcji dostepnym w zakładce "o mnie"


KOSZT WYSYŁKI W SKLEPIE "SIESTA" JEST NIEZALEŻNY OD ILOSCI ZAKUPIONYCH PŁYT

!! ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW !!

wystawiamy paragon lub fakturę VAT ,
wszystkie przedmioty wystawione w sklepie są dostępne od ręki,
zakupiony towar wysyłany jest niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na konto bankowe lub dokonaniu
płatności w systemie PayU,
zakupione przedmioty są starannie pakowane w koperty ochronne, dodatkowo wzmacnianie kartonem,
istnieje możliwość odbioru osobistego w Krakowie, po wcześniejszym uzgodnieniu i ustaleniu terminu
___________________
Siesta s.c.
Rynek Główny 17
31-008 Kraków
NIP: 676-20-20-576

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u siesta_2008 za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 63 1240 1431 1111 0000 0999 6676
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

WITAMY W SKLEPIE WYSYŁKOWYM " S I E S T A " OFERUJEMY SZEROKI ASORTYMENT PŁYT CD/DVD/BLU-RAY ORAZ KASET MAGNETOFONOWYCH WSZYSTKIE TOWARY W SKLEPIE SĄ DOSTĘPNE OD RĘKI Dane do przelewu: nr konta /Multibank/ 36 1140 2017 0000 4002 1231 6966 nazwa firmy Siesta S.C. adres Rynek Główny 17 31-008 Kraków ! PRZY ZWYKŁYM PRZELEWIE NALEŻY WPISAĆ NAZWĘ UŻYTKOWNIKA ORAZ TYTUŁ PŁYTY ! PO WCZEŚNIEJSZYM UZGODNIENIU PŁYTĘ MOŻNA ODEBRAĆ W KRAKOWIE, w sklepie na ul. FLORIAŃSKIEJ 13.

kontakt

  • 665 674 451
    infolinia czynna cały tydzień w godz.:10.00--22.00.
  • 12 285 66 25
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku, w godz.:11.00--22.00,
  • 793 852 645
    infolinia czynna cały tydzień w godz.:10.00--22.00.
  • strojek_siesta@interia.pl
    Na pytania i reklamacje odpowiadamy tak szybko,jak to mozliwe, nie później niz w ciągu 24 godzin .

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania bez podania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia odebrania przesyłki. 2. Informację o zwrocie należy przesłać drogą mailową, wypełniając formularz online lub składając oświadczenie na piśmie.W odpowiedzi podany zostanie adres do zwrotu przesyłki. 3. Klient dostarcza towar na swój koszt. 4. Zwracany towar musi być nieużywany i kompletny. Nie może być usunięta folia, jeżeli towar ją posiadał. 5. Sprzedający nie zwraca kosztów przesyłki. 6. Zwrot wpłaty następuje w ciągu 7 dni od daty otrzymania towaru przez sprzedawcę.

reklamacje

1. W przypadku wystąpienia usterki towaru istnieje możliwość jego reklamacji. 2. Reklamację można zgłosić e-mailowo, telefonicznie lub wypełnić i przesłać formularz reklamacyjny. 3. Towar należy odesłać na swój koszt . 4. Termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od otrzymania przez nas towaru. 5. Jeżeli wymiana towaru na wolny od wad nie jest możliwa klient ma prawo odstąpić od umowy. 6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty związane z uznaną reklamacją ponosi sprzedający. 7. Przesyłki reklamacyjne należy wysyłać bez opcji "za pobraniem". Przesyłki za pobraniem nie będą odebrane. 8. Towary mechanicznie uszkodzone przez klienta lub uszkodzone z uwagi na nieprawidłowe użytkowanie nie podlegają reklamacji. 9. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad.

pozostałe informacje

1. W przypadku niepodjęcia przesyłki w terminie, klient ma obowiązek pokryć koszty zwrotu przesyłki. 2. W przypadku nieodebrania przesyłki za pobraniem klient ma obowiązek pokryć koszt wysyłki oraz koszt jej zwrotu. 3. Jeżeli klient wyrazi chęć ponownej wysyłki, możliwa jest ona dopiero po przedpłacie zaległych kosztów. 4. Nie uiszczenie kosztów wynikających z nie podjęcia przesyłki będzie skutkować przekazaniem sprawy do firmy windykacyjnej. 5.Koszt przesyłki podany w cenniku dotyczy przesyłek krajowych.Koszt przesyłki za granicę RP należy każdorazowo uzgodnić. 6. W razie zastrzeżeń co do jakości towaru, naszych usług, wątpliwości co do zgodności z opisem, czy innych pytań - prosimy o pilny kontakt (przed wystawieniem komentarza),również jeśli ma to związek z jakością usług świadczonych przez przewoźnika. ZAPRASZAMY NA NASZE AUKCJE.