MACBOOK AIR 13 TUCANO NIDO HARD SHELL ETUI BLACK (6542290894)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
129,00 zł
z 999 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,50 zł
  • List polecony priorytetowy 8,50 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

+48 666 733 744

sklep@gsm-parts.pl

Pon. - Pt. 9:00 - 19:00; Sob: 10:00 - 15:00

MACBOOK AIR 13 TUCANO NIDO HARD SHELL ETUI POKROWIEC BLACK

Producent: TUCANO
ZAPYTAJ O PRODUKT
OPIS PRODUKTU

Wytrzymała, twarda i bardzo smukła obudowa na MacBook’a Air 13" zapewniająca wysoki poziom ochrony w najwyższym stylu. Nido wykonana jest z trwałego i solidnego poliwęglanu, który chroni laptopa przed zarysowaniami i zadrapaniami. Elegancka konstrukcja i gładkie tekstury w połączeniu z miękką, gumową powłoką zapewniają nowoczesny wygląd całej obudowie. Wyposażenie w gumowe, antypoślizgowe nóżki dodające stabilności i zapobiegające przesuwaniu w trakcie używania oraz szczeliny wentylacyjne, wspierające ciągły przepływ powietrza dla wydajnego chłodzenia urządzenia. Z Tucano Nido możesz w bezpieczny i elegancki sposób zatroszczyć się o swojego MacBooka Air 13".

Cechy produktu:
· Wytrzymała i twarda obudowa na MacBook’a Air 13"
· Ochrona laptopa przed zarysowaniami i zadrapaniami
· Materiał: poliwęglan
· Stylowa konstrukcja o gładkiej teksturze pokrytej miękką gumową powłoką
· Logo Tucano na spodniej pokrywie
· Widoczne logo Apple
· Antypoślizgowe gumowe stopki zwiększające stabilność
· Szczeliny wentylacyjne umożliwiające wydajne chłodzenie urządzenia
· Wymiary zewnętrzne: 32,9 x 23,1 x 2,1 cm
· Sugerowany rozmiar urządzenia: 32,5 x 22,7 x 1,7 cm

Kompatybilność: Macbook Air 13"
Kolor: Black

Standard Allegro

Dzięki wzorowej obsłudze i terminowej wysyłce spełniamy kryteria standardu allegro.

Ochrona kupujących

Kupuj bez obaw. Twoje zakupy ubezpieczone są do 50.000 zł

Kupuj bez rejestracji

Teraz możesz w prosty, szybki i łatwy sposób robić zakupy bez rejestracji konta na allegro.

Szybka gwarancja

Wszystkie sprzedawane produkty objęte są gwarancją. Szczegółowe informacje dostępne w Regulaminie .

Wygodna i szybka płatność przez PayU

Zapłać za zakupy przez PayU lub wykonaj tradycyjny przelew bankowy
na numer konta podany poniżej:
87 1160 2202 0000 0002 3642 9463

Złożenie zamówienia

Złóż zamówienie, wybierz sposób dostawy oraz metodę płatności.

Przyjęcie zamówienia

Otrzymasz informację o przyjęciu Twojego zamówienia.

Realizacja zamówienia

Otrzymasz wiadomość o realizacji Twojego zamówienia.
List polecony ekonomiczny
List polecony priorytetowy
Czas dostawy:
3 - 4 dni
Czas dostawy:
1 - 2 dni
Koszt dostawy:
7,50 zł
Koszt dostawy:
8,50 zł
Paczka pocztowa ekonomiczna
Paczka pocztowa priorytetowa
Czas dostawy:
3 - 4 dni
Czas dostawy:
1 - 2 dni
Koszt dostawy:
14 zł
Koszt dostawy:
15 zł
Paczka24 ubezpieczona do 50 000 zł
Paczka24 pobraniowa
Czas dostawy:
1 - 2 dni
Czas dostawy:
1 - 2 dni
Koszt dostawy:
15 zł
Koszt dostawy:
19 zł

Nasza działalność ma charakter wysyłkowy z możliwością odbioru osobistego w Warszawie pod adresem: ul. Dzieci Warszawy 9.

Masz jakieś pytanie? Skontaktuj się z nami!

KOM-SERWIS
ul. Dzieci Warszawy 9,
02-495 Warszawa
+48 666 733 744
sklep@gsm-parts.pl
Pon. - Pt. 9:00 - 19:00; Sob: 10:00 - 15:00

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Kom-Serwis za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 87 1160 2202 0000 0002 3642 9463
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List polecony priorytetowy 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka24 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Niemcy 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Wielka Brytania 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Czechy 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Irlandia 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Rosja 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Salon/Serwis: KOM-SERWIS ul. Dzieci Warszawy 9 02-495 Warszawa/Ursus Nasz profesjonalny sklep z częściami i akcesoriami do sprzętu iPhone, iPod czy komputerów Apple zapewnia Państwu towar pochodzący wprost od producenta. Proponowane Naszym klientom części i akcesoria do sprzętu Apple objęte są pisemną gwarancją. Polecane w serwisie akcesoria do iPhone pozwolą Państwu w jeszcze większym stopniu korzystać z możliwości, jakie daje ten niezwykły sprzęt. Wśród dostępnych u Nas akcesoriów oferujemy słuchawki do iPhone, futerały, etui w szerokiej gamie kolorów i kształtów, szkła hartowane, ładowarki czy kable usb. Często poszukiwaną częścią zamienną do telefonów iPhone są ekrany dotykowe i wyświetlacze. Posiadamy części do wszystkich telefonów Apple, nawet tych najnowszej generacji. Posiadamy też producenckie wyświetlacze, matryce lcd, obudowy oraz baterie, dzięki którym Państwa telefon będzie wyglądał i działał jak nowy bez względu na rodzaj dotychczasowego problemu.

kontakt

  • 666 733 744
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 19:00, w sobotę 10:00 - 15:00
  • 888 733 744
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 19:00, w sobotę 10:00 - 15:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
KOM-SERWIS
Dzieci Warszawy 9
02-495 Warszawa
 
Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres: Kom-Serwis, ul. Dzieci Warszawy 9 02-495 Warszawa lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@gsm-parts.pl Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 3) zawartej w drodze aukcji publicznej; 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) KOM-SERWIS Sebastian Maścibrocki ul. Dzieci Warszawy 9 02-495 Warszawa Ja (Imię, nazwisko kupującego) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: (nazwy kupionych przedmiotów), numery ofert: (numery) . Data zawarcia umowy (data), data odbioru przedmiotów (data) . Imię i nazwisko: (imię i nazwisko kupującego) Login: (login kupującego) Adres: (adres kupującego) Data: (data odstąpienia od umowy) Podpis: (tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) Podać nr konta ...................................................................... zwrot płatności w związku z odstąpieniem od Umowy sprzedaży za pośrednictwem rachunku bankowego

reklamacje

Przed dokonaniem zakupu dokładnie zapoznaj się z opisem przedmiotu - jeśli pojawią się jakiekolwiek wątpliwości, skontaktuj się z Nami. 1. Gwarancją objęte są wszystkie towary wyszczególnione w dowodzie sprzedaży. 2. Okres gwarancji poszczególnych artykułów wynosi od 3 do 6 miesięcy od daty zakupu. 3. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty sprzedaży widniejącej na dowodzie zakupu, paragonie fiskalnym lub fakturze vat. 4. Ujawnione wady w okresie gwarancji uniemożliwiające eksploatację sprzętu zgodnie z przeznaczeniem będą bezpłatnie usunięte w ciągu 30 dni roboczych od momentu dostarczenia wadliwego towaru do siedziby firmy. 5. Jeżeli naprawa lub wymiana nie będzie możliwa, kupującemu przysługuje prawo do otrzymania zwrotu środków za zakupiony towar. 6. Reklamujący zobowiązany jest do dostarczenia towaru do siedziby sprzedawcy. 7. Koszt dostarczenia towaru oraz wynikające z niego ryzyko pokrywa nabywca - konsument. Warunkiem uznania reklamacji jest dostarczenie produktu wraz ze wszystkimi sterownikami, instrukcjami i dowodem zakupu. Gwarancja nie obejmuje: - uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad - uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowej instalacji, eksploatacji lub konserwacji - uszkodzeń powstałych na skutek nie przestrzegania zasad eksploatacji sprzętu elektronicznego oraz wszelkich innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Nabywcy 8. Gwarancja nie obejmuje problemów współpracy z urządzeniami i oprogramowaniem firm trzecich. 9. Nabywca traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku naruszenia plomb gwarancyjnych bądź numerów seryjnych sprzętu, jak również w przypadku wszelkich prób napraw i przeróbek podejmowanych przez nieuprawnione osoby lub firmy.We wszystkich sprawach nie uregulowanych powyżej mają zastosowanie przepisy kodeksu Prawa Cywilnego. REKLAMACJA Masz prawo reklamować zakupiony przedmiot gdy: - uległ on zniszczeniu w transporcie, o czym kupujący ma obowiązek powiadomić sprzedającego niezwłocznie po otrzymaniu uszkodzonej przesyłki - w tym przypadku należy sporządzić protokół w obecności kuriera. - nie działa on prawidłowo lub ujawnia się w nim usterka w okresie gwarancyjnym. Aby dokonać reklamacji zakupionego produktu, należy go odesłać lub dostarczyć na adres firmy KOM-SERWIS ul. Dzieci Warszawy 9, 02-495 Warszawa. Towar powinien być zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie go podczas transportu, wewnątrz przesyłki powinien znajdować się dowód zakupu, jak również opis usterki. Przesyłkę należy odesłać na własny koszt - przesyłki pobraniowe nie będą odbierane. W przypadku wybrania sposobu wysyłki: "List Polecony Ekonomiczny" lub "List Polecony Priorytetowy" paczki nie są ubezpieczone i nie podlegają reklamacji w przypadku uszkodzenia powstałego w trakcie transportu. Dokładamy wszelkich starań aby przesyłki były zabezpieczone jak najlepiej.

pozostałe informacje

Punkt serwisowy / Sklep stacjonarny: KOM-SERWIS ul. Dzieci Warszawy 9 02-495 Warszawa/Ursus Tel.: 666 733 744 e-mail: sklep@gsm-parts.pl Dane rejestracyjne firmy: KOM-SERWIS Sebastian Maścibrocki ul. Sikorskiego 15/17 05-500 Piaseczno NIP: PL1230846072 Regon: 016355104 Millennium Bank Numer konta: 87 1160 2202 0000 0002 3642 9463 Dane rejestracyjne firmy nie są adresem korespondencyjnym i nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionego towaru na allegro.pl ODBIÓR OSOBISTY ZAKUPIONEGO TOWARU MOŻLIWY JEST PO WCZEŚNIEJSZYM KONTAKCIE I POTWIERDZENIU DOSTĘPNOŚCI TOWARU. Przed zakupem prosimy o potwierdzenie dostępności towaru. Prowadzimy również sprzedaż internetową w sklepie online oraz stacjonarnym punkcie. Może pojawić się błąd magazynowy w niektórych przypadkach. Prosimy o przemyślane zakupy. Nie marnuj Naszego i swojego czasu. NIE wysyłamy paczek za pobraniem osobom, które mają mniej niż 10 pozytywnych komentarzy oraz w momencie gdy koszt przesyłki przekracza kwotę zamówionych produktów. W przypadku zakupu towaru, który jest dostępny w przedsprzedaży nie ma możliwości anulowania transakcji. Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć ze względu na czas dostarczenia danego produktu przez producenta.