M12x80mm ŚRUBA NIERDZEWNA DIN 933 A2 SZEŚCIOKĄTNA (6912188792)

zakończona
24,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,00 zł
  • Allegro Kurier InPost 11,00 zł
  • lokalizacja: Gdańsk, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

ŚRUBA NIERDZEWNA A2  M12 x 80mm z łbem sześciokątnym

gwintem na całej długości trzpienia,

z gwintem metrycznym

DIN 933

k-7,5mm

s- 19mm

e-21,1mm

d- 12mm

l- 80mm

AUKCJA DOTYCZY 10 SZT

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 30 1540 1098 2001 5552 5095 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Allegro MiniPaczka InPost 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Allegro Paczkomaty InPost 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Olmet sp. z o.o.
Uczniowska 33
80-530 Gdańsk
NIP: 5930105859
REGON: 008478422
KRS: 0000114713
Olmet Sp. z o.o. to prężnie działająca firma założona w 2002 roku. Jesteśmy niezależnym liderem rynku w sprzedaży wyrobów śrubowych. Zapewniamy kompleksowe zaopatrzenie firm z każdej gałęzi przemysłu w elementy złączne, produkty z tzw. grupy technik zamocowań oraz szeroką gamę narzędzi. Wysoką jakość produktów gwarantują sprawdzeni producenci i renomowane marki towarów. Jesteśmy jednym z wiodących dystrybutorów w naszej branży na Pomorzu, oraz firmą o marce rozpoznawalnej na terenie całego kraju.

kontakt

  • 501 772 887
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

pozostałe informacje

REALIZACJA ZAMÓWIENIA Po dokonaniu zakupu prosimy wypełnić formularz, w którym zawarte są wszystkie informacje niezbędne do szybkiego zrealizowania transakcji. W tytule przelewu koniecznie podaj nick allegro. DOWÓD ZAKUPU Do każdego sprzedanego przez nas przedmiotu zostanie dołączony dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego bądź faktury VAT w zależności od potrzeb klienta. Fakturę wystawiamy po otrzymaniu w e-mailu potwierdzającym zakup - danych potrzebnych do wystawienia faktury VAT. Jeżeli nie otrzymamy takich danych, domyślnie zostanie dołączony paragon fiskalny. Bez dowodu zakupu gwarancje nie są respektowane przez serwisy gwarancyjne. ODBIÓR PRZESYŁKI Przesyłkę z towarem należy dokładnie sprawdzić przy kurierze, dotyczy się to również jej zawartości. Jeżeli towar dotarł do państwa zniszczony lub wybrakowany, należy spisać z kurierem protokół szkody, który jest niezbędny do reklamacji. Protokół szkody należy spisać NIEZWŁOCZNIE, gdyż firmy kurierskie nie uznają reklamacji w przypadku protokołów spisanych w innym terminie niż dostawa.. O brakach w dostawie oraz wszelkich nieprawidłowościach należy poinformować nas od razu po otrzymaniu przesyłki. KOMENTARZE Komentarze wystawiamy sukcesywnie po tym jak otrzymamy komentarz od Kupującego. Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia co do realizacji zamówienia, zanim wystawisz negatywny komentarz, skontaktuj się z nami. Na pewno można rozwiązać sytuację z korzyścią dla każdej ze stron. NASZE DANE: Olmet Sp.z o.o. ul. Uczniowska 33 80-530 Gdańsk nr konta 30 1540 1098 2001 5552 5095 0001 W przypadku wpłaty bezpośrednio na nasze konto, w tytule przelewu proszę podać swój nick z Allegro.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Olmet Sp. z o.o.
Uczniowska 33
80-530 Gdańsk
PL
Dodatkowe informacje


 ZASADY ZWROTU NIEUŻYWANEGO TOWARU 


1. Zakupiony towar można zwrócić w terminie do 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny. 

2. Zwracany towar należy przesłać na adres:  Olmet Sp. z o. o. ul. Uczniowska 33, 80-530 Gdańsk  

3. Zwracany przedmiot  jest dostarczany do firmy Olmet na koszt Klienta. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem. 

4. Do przesyłki należy dołączyć wypełniony i podpisany formularz.  

5. Jeśli do zakupionego towaru otrzymali Państwo fakturę, należy przesłać do nas jej kopię.  

6. Jeśli do zakupionego towaru otrzymali Państwo paragon, należy odesłać do nas jego oryginał.  

7. Odsyłany towar powinien posiadać oryginalne opakowanie, mieć w komplecie wszystkie dołączone akcesoria oraz nie nosić śladów użytkowania.  

9. Środki zostaną zwrócone wyłącznie na wskazane konto w terminie do 14 dni (ustawowo)  od otrzymania przesyłki.  

10. Firma zastrzega sobie prawo nie przyjęcia zwrotu, jeśli nie zostaną spełnione powyższe warunki.


FORMULARZ ZWROTU 


Nazwa towaru / tytuł oferty.....................…………………….............................................  

Data zakupu………………………………………......................      

Data odbioru towaru ………………………………...............  

Dane kupującego  Imię i nazwisko kupującego/ nazwa firmy………………………………………………………………………  

Adres .................................................................................................................................  

Numer telefonu ...........................................................    

Adres e-mail ………………………………………....................
Proszę o zwrot gotówki na rachunek bankowy:

.......................................................................................

   
Miejscowość, data ............................................. Podpis...............…………………...............
 



reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Olmet Sp. z o.o.
Uczniowska 33
80-530 GDAŃSK
PL
Dodatkowe informacje

 

W przypadku wady lub uszkodzenia towaru mają Państwo prawo reklamować produkt. 

Reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres mailowy sklep@olmet.gda.pl


Zgłoszenie powinno zawierać w tytule maila słowo „REKLAMACJA” oraz: 

1. Numer zamówienia, login lub Nick z allegro przyśpieszy to znacznie rozpatrzenie Państwa zgłoszenia.

2. Dane adresowe osoby, która dokonała zakupu,  

3. Telefon kontaktowy  

4. Nazwa/kod zakupionego produktu.

5. Opis usterki.

6. Jeżeli to możliwe, zdjęcia (2-5) ukazujące usterkę/usterki. Pozwoli nam to już w pierwszym mailu dowiedzieć się w czym tkwi problem i jak najszybciej go rozwiązać. 

 

Dalsze postępowanie:

Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

 

W żadnym przypadku prosimy nie odsyłać do nas produktów bez wcześniejszego kontaktu z obsługą sklepu. Wszelkiego rodzaju uszkodzenia mechaniczne muszą być zgłoszone do obsługi sklepu w ciągu 48 godzin od odebrania przesyłki.

Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest odesłanie dowodu zakupu (paragonu, faktury VAT)