M-419/1 STRÓJ KOSTIUM KĄPIELOWY bikini Nowość! 36 (6911058859)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
124,90 zł
z 3 sztuk

kolor/wzór:

Rozmiar:

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • Niemcy 25,00 zł
  • lokalizacja: Gliwice/Szałsza, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 36
  • marka: Marko
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: produkt damski
  • kolor: czerń, odcienie zieleni
  • fason góry: biustonosz push-up, biustonosz usztywniany, na ramiączkach, z figami

opis

gp_szablon_allegro_s­lice

Serdecznie witamy na aukcjach firmy GP Concept

Przedmiotem aukcji jest:

STRÓJ KĄPIELOWY DWUCZĘŚCIOWY

typu bikini

Olimpia

rozmiar 36 (S)

Materiał, z którego wykonany jest strój to WŁOSKA LYCRA.

Słodziutki kostium kąpielowy w małe kropeczki. Zdecydowanie sweet & sexy.
Biustonosz oparty na bardotce, z usztywnionymi miseczkami i fiszbinami.
Zawiera wkładki push up (dostępne w rozmiarach S, M, L, XL). Świetnie zbiera,
unosi i modeluje piersi, optycznie je powiększa. Ramiączka regulowane i całkowicie
odpinane, idealne do opalania ciała. Obwód elastyczny, zapinany na klamerkę.
Figi gładkie, z wzorzystymi wiązaniami, na podszewce. Bardzo wygodne.
Jeden z najlepszych kostiumów z najnowszej kolekcji Lato 2017!
Włoska, wysokogatunkowa tkanina Carvico Tesutti
Kostium szybkoschnący, odporny na działanie promieni słonecznych (nie blaknie)
Usztywnione miseczki z fiszbinami
Wkładki push up (dostępne w rozmiarach S, M, L, XL)
Świetnie zbiera, unosi, modeluje i powiększa piersi
Modny wzór (kropeczki) i śliczna kolorystyka
Figi wiązane po bokach, na podszewce, wygodne


Skład:
80% poliamid, 20% elastan.
Wskazówki:
Prać ręcznie w temp. wody do 30-stu stopni. Nie suszyć mechanicznie. Nie wirować. Jakość pierwsza.


Zwroty i wymiana akceptowane

____________________­____________________­__________________

kolor:

czarno-zielony

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą na naszych pozostałych kontach w serwisie allegro.pl:

Zapraszamy.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Niemcy
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
5,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych
Wielka Brytania
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
5,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
6-8 dni roboczych
Czechy
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
5,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
5-6 dni roboczych
Irlandia
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
5,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
7-9 dni roboczych
Słowacja
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
5,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
6-7 dni roboczych
Szwecja
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
5,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
7-9 dni roboczych
Holandia
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
5,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
6-7 dni roboczych
Litwa
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
5,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych
Norwegia
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
5,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
6-9 dni roboczych
Włochy
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
5,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
7-10 dni roboczych
Francja
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
5,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
6-8 dni roboczych
Belgia
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
5,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
6-7 dni roboczych
Dania
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
5,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
6-8 dni roboczych
Hiszpania
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
5,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
7-10 dni roboczych
Austria
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
5,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
6-8 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

GP CONCEPT
TARNOGÓRSKA 32
42-677 SZAŁSZA

  • Poniedziałek - Wtorek 07:00 - 15:00
  • Środa zamknięte
  • Czwartek - Piątek 07:00 - 15:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Do odbioru w 2 dni robocze
Poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  

  1.   Wszystkie   oferowane Produkty  posiadają gwarancję producenta   obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.    
     
  2.   Okres   gwarancji dla Produktów wynosi 24 miesiące i jest liczony od dnia   dostarczenia Produktu do Klienta.
     
  3.   Dokumentem   uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu: paragon   lub faktura VAT.
     

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

GP CONCEPT
TARNOGÓRSKA 32
42-677 SZAŁSZA
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE Z TYTUŁU RĘKOJMI 

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.). 

2. Klient może dokonać zgłoszenia reklamacji i odpowiedniego żądania w formie: - pisemnej na adres: GP CONCEPT Ewa Krzemińska  ul. Tarnogórska 32, 42-677 SZAŁSZA , lub - elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail przypisany do nazwy konta użytkownika z którego został sprzedany produkt (Rozdz.I, pkt.2) 

3. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać jak najwięcej informacji dotyczących przedmiotu reklamacji w szczególności: - rodzaj, datę i okoliczności wystąpienia wady Produktu będącego przedmiotem reklamacji; - żądania Klienta odnośnie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; - dane kontaktowe Klienta. Podane informacje znacznie ułatwią i przyśpieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

 4. Formularz reklamacji do pobrania: http://www.stroje-efka.pl/_dokumenty/formularz_reklamacji_gp-concept.pdf 

5. W przypadku kiedy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych, Produkt należy dostarczyć na adres: GP CONCEPT Ewa Krzemińska  ul. Tarnogórska 32, 42-677 SZAŁSZA.

 6. Ustosunkowanie się Sprzedawcy do żądania Klienta nastąpi niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób. 

7. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem przez Sprzedawcę. 

8. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad. 


POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: - http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php - http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php - http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php 

2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: a. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. b. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. c. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

GP CONCEPT
Tarnogórska 32
42-677 Szałsza

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

1. Klient będący jednocześnie Konsumentem który zawarł umowę sprzedaży na odległość, może odstąpić od tej umowy bez podawania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni kalendarzowych.

2. Termin na odstąpienie od umowy rozpoczyna się: - dla Umowy Sprzedaży pojedynczego Produktu - od następnego dnia po dniu w którym Konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik otrzymał rzecz; - dla Umowy Sprzedaży kilku towarów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach - od następnego dnia po dniu, w którym Konsument otrzymał ostatnią rzecz, partię lub część; - dla Umowy Sprzedaży polegającej na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; - dla pozostałych umów (np. wykonanie usługi, zlecenia) - od następnego dnia po dniu, w którym konsument zawarł umowę.

3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w formie: - pisemnej na adres: GP CONCEPT Szałsza ul. Tarnogórska 32, 42-677 Zbrosławice, lub - elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail przypisany do nazwy konta użytkownika z którego został sprzedany produkt (Rozdz.I, pkt.2) 

4. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) GP CONCEPT Ewa Krzemińska Szałsza, ul. Tarnogórska 32 42-677 Zbrosławice Ja, ..........[imię i nazwisko konsumenta].......... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy: ..........................[nazwa produktu].........................., numer oferty ............................. Data zawarcia umowy to ........................, data odbioru ...................................... Proszę o zwrot kwoty ........................ zł, słownie ................................................. - Przelewem na konto nr ........................................................................................ - Przekazem pocztowym na adres ...................................................................... Imię i nazwisko ..................... Login Allegro ......................... Adres ....................................... Data ......................................... .................................................. Podpis [tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej] 

5. Formularz odstąpienia od umowy do pobrania: http://www.stroje-efka.pl/_dokumenty/formularz_odstapienia_od_umowy_gp-concept.pdf 

6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie zwrócić zakupiony Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Produkt powinien zostać odesłany w terminie nie później niż do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia odstąpienia od Umowy Sprzedaży, w stanie niezmienionym. Uwaga. Kostiumy kąpielowe z usztywnioną miską należy odsyłać w kartonowych pudełkach, ponieważ jakiekolwiek uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego opakowania (tj. zwykła papierowa koperta, koperta bąbelkowa, worek foliowy itp.) będą skutkować odmową przyjęcia zwrotu. Kostium z zagniecionymi miseczkami jest trwale zdeformowany i nie nadaje się do dalszej odsprzedaży.

7. Konsument może zwrócić Produkt na adres: GP CONCEPT Szałsza ul. Tarnogórska 32, 42-677 Zbrosławice.

8. Na konsumencie spoczywa odpowiedzialność za Produkt do czasu jego zwrócenia do Sprzedawcy. Konsument po otrzymaniu Produktu może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Konsument ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości Produktu będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

9. Konsument pokrywa koszty bezpośrednio związane ze zwrotem Produktu, czyli odesłaniem Produktu do Sprzedawcy. Produkt należy odesłać w opakowaniu które uniemożliwi jego uszkodzenie podczas transportu. 

10. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych. 

11. Sprzedawcy wolno wstrzymać się ze zwrotem pobranej płatności do chwili otrzymania zwracanego towaru. 

12. Zwrot środków wpłaconych przez Konsumenta powinien nastąpić przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, chyba że wyraził on wyraźną zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. 

13. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów dostawy Produktu do Klienta. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż zwykły najtańszy sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sprzedawca zwraca jedynie koszt najtańszego zwykłego sposobu dostawy dostępnego w swojej ofercie. 

14. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku Umowy Sprzedaży: 

a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

WYMIANA TOWARU 

1. Konsument ma prawo do wymiany zakupionego towaru ze względu na źle dobrany rozmiar, fason lub kolor. 

2. W związku z zamiarem wymiany towaru, Konsument proszony jest o kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę elektroniczną (e-mail) ze Sprzedawcą w celu sprawdzenia dostępności i ewentualnej rezerwacji produktu do wymiany. 

3. W celu wymiany towaru Konsument zobowiązany jest do wypełnienia Formularza Wymiany lub do odręcznego napisania stosownej informacji i odesłania wraz z produktem przeznaczonym do wymiany na adres: GP CONCEPT Ewa Krzemińska Szałsza, ul. Tarnogórska 32, 42-677 Zbrosławice

4. Formularz wymiany towaru do pobrania: http://www.stroje-efka.pl/_dokumenty/formularz_wymiany_gp-concept.pdf 

5. Koszty związane z wymianą towaru ponosi Konsument.