ŁYŻWY HOKEJOWE HOKEJÓWKI SPOKEY RAGE roz.43 (6999479658)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
144,90 zł
z 3 par
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Pocztex Kurier48 darmowa
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie darmowa
  • lokalizacja: Gostyń, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 3 [kg]
  • marka: Spokey
  • rodzaj: unisex
  • płeć: kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec

opis

PŁATNOŚĆ
WYSYŁKA
O NAS

Od 2007 roku zajmujemy się sprzedażą wysyłkową poprzez serwis aukcyjny Allegro.

Zapraszamy również do odbiorów osobistych w naszym sklepie stacjonarnym.

NIE JESTEŚMY WIRTUALNĄ FIRMĄ!

Nasz sklep stacjonarny:

Godziny otwarcia sklepu stacjonarnego

Pn-pt - 9:30 - 17:30

Sob. - 9:30 - 13:00

ŁYŻWY HOKEJOWE RAGE

Firma: SPOKEY

Symbol: RAGE

OPIS PRODUKTU:


Anatomiczny but - specjalny profil buta minimalizując strefy ucisku zapewnia prawidłowy krwioobieg w stopie. Stal nierdzewna - wstępnie ostrzona płoza ze stali nierdzewnej, zabezpieczona przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Miedziane nity - pochłaniając naprężenia powstające na styku podeszwy i płozy podnoszą wytrzymałość konstrukcji. Kolumnowa płoza - gwarantuje lepszą dystrybucję naprężeń i kontrolę łyżwy. Wzmocniona część przednia - pokryta absorbującą warstwą poliuretanu część przednia stabilizuje konstrukcję i chroni przed uderzeniami. Profilowana wkładka EVA - anatomicznie zaprojektowana wkładka daje solidne podparcie przy zachowaniu najwyższego komfortu. Aksamitna wyściółka - łączona szwem płaskim, pochłaniająca wilgoć wyściółka zapobiega przemieszczaniom pięty.


Wstępnie ostrzona płoza z niklowanej stali wysokostopowej Kolumnowe wycięcia płozy gwarantujące lepszy rozkład naprężeń i kontrolę Wzmocniona część przednia pokryta absorbującym uderzenia PU Anatomiczny profil buta minimalizujący strefy ucisku
ZNAJDŹ NAS

DWS SPORT

63-800 Gostyń

ul. Nowe Wrota 7

NIP: 696-165-71-06

REGON: 301544490

Mapka
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Gostyń, Polska

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
11,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

SKLEP SPORTOWY DWS SPORT
NOWE WROTA 7
63-800 GOSTYŃ
woj. wielkopolskie

  • poniedziałek - piątek 09:30 - 17:30
  • sobota 09:00 - 13:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

DAKO DARIUSZ KONSTANTY
NOWE WROTA 7
63-800 GOSTYŃ
Dodatkowe informacje

IV. Zwrot towaru i reklamacje1.Klient, zawierając „umowę na odległość”, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz paragonem lub fakturą, z kserokopią dowodu zapłaty (w przypadku przesyłki płatnejprzy odbiorze), instrukcją i gwarancją(jeżeli taka jest). (Dz. U. z dnia 30 maja 2014 r.). W przypadku takiego zwrotu zostanie zwrócony koszt towaru + koszt przesyłki (najniższy z możliwych opcji dostawy) 2. W przypadku ewentualnych reklamacji, należy skontaktować się z DAKO Dariusz Konstanty. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:a) osobiście do firmy, wraz z w/w dokumentamilubb) wysłanie produktu na adres firmy, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu (faktury lub paragonu) i kartą gwarancyjną (jeżeli taka była). 3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru, w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. 4.DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się do usunięcia powstałej usterki w terminie 30dni od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy. Zastrzegamy sobie również prawo do wydłużenia terminu reklamacji, w przypadku konieczności sprowadzenia odpowiednich części z zagranicy. 5.Jeżeli dostarczony przez klienta towar w celu reklamacji okaże się sprawny technicznie, to zostanie odesłany na koszt kupującego. W przypadku potwierdzenia usterki zgłaszanej przez kupującego-użytkownika, naprawiony lub wymieniony towar jest odsyłany na koszt DAKO Dariusz Konstanty.6.Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt DAKO Dariusz Konstanty nie będą obierane. W przypadku uznania reklamacji przez sprzedającego, zobowiązuję się on do zwrotu poniesionych kosztów przez kupującego.Towar powinien być wysłany najtańszym możliwym środkiem transportu. 7. W przypadku zaginięcia przesyłki (szczególnie dostarczanej przez Pocztę Polską), DAKO Dariusz Konstanty, po upływie 14 dni składa wniosek o Postępowanie Reklamacyjne w Placówce Pocztowej. Po otrzymaniu potwierdzenia od w/w urzędu o zaginięciu przesyłki, towar do kupującego jest wysyłany ponownie. Jednakże, w takim przypadku kupujący ma prawo do zrezygnowania z zawartej umowy. 8. Koszty przesyłki przy zwrotach towaru. W przypadku, kiedy do kupującego zostanie dostarczony uszkodzony towar, a na okoliczność tego zdarzenia zostanie sporządzony protokół reklamacji (potwierdzony przez doręczyciela), to DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się wówczas zwrócić wszystkie koszty, kupującemu, mające związek ze zwrotem towaru. 9. W przypadku, kiedy towar wybrany przez kupującego i dostarczony do niego, okaże się w złym rozmiarze lub o nie odpowiednich wymiarach, wówczas na żądanie kupującego jest możliwość wymiany towaru, ale wszelkie koszty przesyłki ponosi kupujący.10. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia wysyłając je na adres DAKO Dariusz Konstanty , ul. Nowe Wrota 7 , 63-800 Gostyń lub na adres email reklamacje@dws-sport.pl .11. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać w linku: formularz odstąpienia od umowy (.PDF) Konsument może skorzystać z przekazanego wzoru formularza jednak nie jest to obowiązkowe.12.Wzór formularza reklamacyjnego można pobrać w linku: formularz reklamacyjny (.PDF)

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

DAKO DARIUSZ KONSTANTY
NOWE WROTA 7
63-800 GOSTYŃ

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

IV. Zwrot towaru i reklamacje1.Klient, zawierając „umowę na odległość”, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz paragonem lub fakturą, z kserokopią dowodu zapłaty (w przypadku przesyłki płatnejprzy odbiorze), instrukcją i gwarancją(jeżeli taka jest). (Dz. U. z dnia 30 maja 2014 r.). W przypadku takiego zwrotu zostanie zwrócony koszt towaru + koszt przesyłki (najniższy z możliwych opcji dostawy) 2. W przypadku ewentualnych reklamacji, należy skontaktować się z DAKO Dariusz Konstanty. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:a) osobiście do firmy, wraz z w/w dokumentamilubb) wysłanie produktu na adres firmy, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu (faktury lub paragonu) i kartą gwarancyjną (jeżeli taka była). 3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru, w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. 4.DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się do usunięcia powstałej usterki w terminie 30dni od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy. Zastrzegamy sobie również prawo do wydłużenia terminu reklamacji, w przypadku konieczności sprowadzenia odpowiednich części z zagranicy. 5.Jeżeli dostarczony przez klienta towar w celu reklamacji okaże się sprawny technicznie, to zostanie odesłany na koszt kupującego. W przypadku potwierdzenia usterki zgłaszanej przez kupującego-użytkownika, naprawiony lub wymieniony towar jest odsyłany na koszt DAKO Dariusz Konstanty.6.Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt DAKO Dariusz Konstanty nie będą obierane. W przypadku uznania reklamacji przez sprzedającego, zobowiązuję się on do zwrotu poniesionych kosztów przez kupującego.Towar powinien być wysłany najtańszym możliwym środkiem transportu. 7. W przypadku zaginięcia przesyłki (szczególnie dostarczanej przez Pocztę Polską), DAKO Dariusz Konstanty, po upływie 14 dni składa wniosek o Postępowanie Reklamacyjne w Placówce Pocztowej. Po otrzymaniu potwierdzenia od w/w urzędu o zaginięciu przesyłki, towar do kupującego jest wysyłany ponownie. Jednakże, w takim przypadku kupujący ma prawo do zrezygnowania z zawartej umowy. 8. Koszty przesyłki przy zwrotach towaru. W przypadku, kiedy do kupującego zostanie dostarczony uszkodzony towar, a na okoliczność tego zdarzenia zostanie sporządzony protokół reklamacji (potwierdzony przez doręczyciela), to DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się wówczas zwrócić wszystkie koszty, kupującemu, mające związek ze zwrotem towaru. 9. W przypadku, kiedy towar wybrany przez kupującego i dostarczony do niego, okaże się w złym rozmiarze lub o nie odpowiednich wymiarach, wówczas na żądanie kupującego jest możliwość wymiany towaru, ale wszelkie koszty przesyłki ponosi kupujący.10. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia wysyłając je na adres DAKO Dariusz Konstanty , ul. Nowe Wrota 7 , 63-800 Gostyń lub na adres email reklamacje@dws-sport.pl .11. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać w linku: formularz odstąpienia od umowy (.PDF) Konsument może skorzystać z przekazanego wzoru formularza jednak nie jest to obowiązkowe.12.Wzór formularza reklamacyjnego można pobrać w linku: formularz reklamacyjny (.PDF)

O sprzedającym
dwslogistic
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

3001

 

9

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

HURTOWNIA SPORTOWO - TURYSTYCZNA

ul.Nowe Wrota 7

63-800 Gostyń

  Znajdujemy się 500 metrów od rynku i deptaku

Łatwy dojazd, duży parking na każdy samochód.

200 metrów powierzchni wystawowej i  ponad 800 metrów magazynów