Łyżwy figurowe TEMPISH LUCIA 38 = 245mm Wwa (6541922193)

zakończona
229,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • marka: Tempish
  • rodzaj: damskie
  • rozmiar EU: 38
Kontakt

tel. 22 403 18 75

kom. 692 125 543

e-mail: Napisz do nas

Płatności

Po dokonaniu zakupu otrzymacie Państwo wiadomość mailową z potwierdzeniem zawarcia transakcji oraz prośbą o wybranie formy płatności

Wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT

70105010251000009046­804515

Wysyłka

Wysyłka w ciągu 24-48h

Poczta Polska - przy większych zakupach prosimy o kontakt w celu uzyskania informacji o kosztach przesyłki pocztowej

Przesyłka kurierska - Siódemka

Odbiór osobisty

Warszawa - Kabaty

Wejście od ul. Mielczarskiego 1

Pon-pt 10-19 Sob. 10-15

Nasze aukcje na Allegro

>DTbikes<

Witamy w sklepie internetowym DTbikes!

Przedmiotem aukcji są nowe damskie łyżwy figurowe firmy TEMPISH model LUCIA.

Kolekcja łyżew figurowych Tempish została zaprojektowana i wykonana tak, aby zapewnić Ci komfort, bezpieczeństwo i stabilność nawet podczas najbardziej dynamicznej jazdy. Konstrukcja i anatomiczna budowa buta dobrze stabilizuje stopę a materiały użyte do wykonania wyściółki niemal natychmiast dostosowują się do kształtu stopy.

Specyfikacja:

  • Sygnatura: LUCIA38
  • Rozmiar EU: 38
  • Długość wkładki: 245mm (+/-0,3cm)
  • Przeznaczenie: jazda rekreacyjna
  • Materiał zewnętrzny: PU LAXY 3D - zdobiony 10 "diamencikami"
  • Materiał wewnętrzny: wełna syntetyczna z niską absorpcją wilgoci, pełniącą również funkcję izolacji termicznej oraz anatomicznej wyściółki
  • Wyściółka: INTEGRAL thermo - anatomiczna wyściółka w okolicach kostki. Wyściółka oparta na materiale piankowym
  • Usztywnienie: średnio twarde
  • Płoza: klasyczna, stal nierdzewna
  • Łyżwy wstępnie ostrzone
  • Gwarancja: 24 miesiące



Przedmioty na naszych aukcjach są fabrycznie nowe i wolne od wad

Kupując kilka produktów płacą państwo tylko raz za wysyłkę

>>>> NASZE AUKCJE NA ALLEGRO <<<<

Zapraszamy do licytacji!

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 70105010251000009046804515
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Nasza firma mieści się niedaleko stacji metra Kabaty. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 19 a w soboty od 10 do 15.

kontakt

  • 692 125 543
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 10-19 sobota 10-15
  • 22 403 18 75
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 10-19 sobota 10-15

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy. Np. Towar otrzymaliśmy 10 września, termin na odstąpienie od umowy upływa z końcem 24 września. Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć stosowne oświadczenie woli. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej: FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać wraz z towarem tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) DPS POL Dominik Polak ul. Mielczarskiego 1 lokal C 02-798 Warszawa reklamacje.dtbikes@gmail.com Ja (imię i nazwisko) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy (nazwa przedmiotu), numer oferty, login Allegro. Data zawarcia umowy to (podać datę zakupu towaru), data odbioru (podać datę odbioru przesyłki) Przesyłkę należy nadać na adres: DPS POL Dominik Polak ul. Mielczarskiego 1 lokal C 02-798 Warszawa Prosimy o zwrot towaru wraz z paragonem, przyśpieszy to zwrot należności na Państwa konto. Paragony znajdują się w środku opakowania lub są naklejane na foliopak/karton. W razie stwierdzenia braku paragonu prosimy o wcześniejszy kontakt. Nie ma możliwości zwrotu towaru, który posiada ślady użytkowania. Nie ma możliwości zwrotu towaru bez oryginalnego opakowania. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

reklamacje

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie posiadają 24-miesięczną gwarancję. Uszkodzony towar klient ma prawo zareklamować w naszym sklepie, osobiście lub drogą wysyłkową, poprzedzając swój zamiar mailem wysłanym na adres reklamacje.dtbikes@gmail.com gdzie dostanie konkretne wytyczne. Wyjątek stanowią rowery firmy ROMET, które należy reklamować w autoryzowanych punktach, których adresy podane są na stronie www.romet.pl w zakładce serwis rowerów i w karcie gwarancyjnej. Odpowiadamy za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej na adres mailowy reklamacje.dtbikes@gmail.com lub w formie pisemnej na adres DPS POL Dominik Polak ul. Mielczarskiego 1 lokal c 02-798 Warszawa. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymienimy produkt wadliwy na wolny od wad albo usuniemy wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już przez nas wymieniony lub naprawiony albo nie wymieniliśmy produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęliśmy. Rozpoznajemy reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni nie ustosunkujemy się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznaliśmy żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosimy my, natomiast przysłanie towaru do nas leży po stronie kupującego – wyjątek stanowi otrzymanie uszkodzonego towaru i poinformowanie nas o tym niezwłocznie bez użytkowania sprzętu. Data PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY Sporządzony w związku ze zgłoszeniem reklamacji nr/rok w dniu (data) Dane nabywcy: Imię i nazwisko: Ulica: Kod pocztowy: Miejscowość: Adres mail: Telefon kontaktowy: Dokument zakupu: Data nabycia towaru: Numer paragon/faktury: Cena towaru:Towar: Producent: Dokładny opis wad: Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji: Żądanie nabywcy co do sposobu poinformowania o rozpatrzonej reklamacji: 1. Kontakt telefoniczny 2. Poinformowanie w formie sms 3. Poinformowanie w formie mailowej *Niepotrzebne skreślić Termin na zgłoszenie reklamacji: Na zgłoszenie reklamacji masz miesiąc od wykrycia wady. Termin na złożenie reklamacji: Od stwierdzenia konkretnej wady jest 2 miesiące na reklamację u sprzedawcy. Transport: - towar do reklamacji kupujący odsyła na swój koszt. - jeżeli reklamacja została rozpatrzona pozytywnie sprzedający odsyła towar na swój koszt- dotyczy to transakcji zawartych na odległość. W przypadku transakcji zawartych w lokalu, Klient odbiera reklamacje w siedziby firmy DPS POL - w przypadku gdy reklamacja nie została uznana towar odsyłany jest na koszt kupującego. Jednocześnie Oświadczam że zapoznałem/łam się z Procedurą Reklamacyjną oraz z Warunkami Gwarancyjnymi CZYTELNY PODPIS NABYWCY PODPIS PRACOWNIKA Adres do reklamacji DPS POL Dominik Polak – reklamacje Mielczarskiego 1 lokal C 02-798 Warszawa reklamacje.dtbikes@gmail.com

pozostałe informacje

Od dnia 29.06.2016 nadajemy przesyłki kurierskie firmą InPost. Odbiór przesyłek kurierskich: Klient ma obowiązek przed odbiorem paczki upewnić się czy ta nie jest uszkodzona, jeśli zauważy tzw. uszkodzenia jawne powinien od razu spisać protokół z kurierem, w którym dokładnie opisze w co była zapakowana paczka i jakich uszkodzeń doznała. Jeśli stan zewnętrzny paczki nie zbudzi naszych zastrzeżeń, kurier nie ma obowiązku czekać aż otworzymy ją przy nim. Jeśli stan paczki nie wzbudził naszych podejrzeń, a po otworzeniu jej zauważyliśmy uszkodzenie tzw. niejawne ( potłuczenie, porysowanie itp.) należy w terminie 7 dni skontaktować się z firmą kurierską i poinformować o chęci sporządzenia protokołu szkody. Złożeniem reklamacji w firmie kurierskiej zajmuje się nasza firma, w tym celu potrzebujemy zdjęć uszkodzenia, opakowania w którym towar się znajdował oraz oryginału protokołu uszkodzenia spisanego z kurierem. UWAGA !! PISZĄC PROTOKÓŁ SZKODY PROSIMY DOKŁADNIE OPISYWAĆ W CO BYŁ ZAPAKOWANY TOWAR NP. FOLIA BĄBELKOWA, GĄBKA, KARTON Adres do wysyłki DPS POL Dominik Polak ul. Mielczarskiego 1 lokal C 02-798 Warszawa Rowery firmy Romet, Arkus, Dahon zakupione na naszych aukcjach znajdują się w kartonach, aby rower był gotowy do jazdy należy przykręcić przednie koło, pedały, kierownicę, siodełko, wyregulować hamulce i przerzutki (jeśli rower je posiada). Zakupiony rower nie posiada podbitej karty gwarancyjnej. W przypadku gdy klient kupuje rower i wybiera dostawę do domu, rower należy zaprowadzić do najbliższego punktu serwisowego firmy Romet ( adresy podane są na stronie www.romet.pl w zakładce serwis rowerów i w karcie gwarancyjnej) i tam dokonać odpłatnego złożenia i podbicia gwarancji, jeśli w naszym mieście tego punktu nie ma należy rower zaprowadzić do dowolnego serwisu rowerowego, a otrzymany paragon podpiąć pod kartę gwarancyjną. W przypadku rowerów Medano i Maxim zasada jest podobna, z tym że firma nie posiada punktów serwisowych, a rowery należy składać w dowolnych serwisach rowerowych. Rower należy złożyć maksymalnie w ciągu 7 dni od zakupu. W przypadku odbioru roweru w naszym sklepie istnieje możliwość przygotowania go do jazdy i podbicia gwarancji – cennik tej usługi podany jest na każdej aukcji. Listy ekonomiczne - decydując się na list zwykły nierejestrowany bez potwierdzenia nadania, klient bierze pełną odpowiedzialność za przesyłkę.