ŁYŻWOROLKI 2w1 rolki + łyżwy REGULOWANE - 38-41 (6542074825)

zakończona
139,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
  • Przesyłka kurierska 11,99 zł
  • lokalizacja: Skórzewo
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • marka: 4S

Łyżworolki 2w1 4s regulowane

Dostępne rozmiary:

38-41 (dług. wewn. 24-26,5 cm)

34-37 (dług. wewn. 21,5-24 cm)

Aukcja dotyczy rozmiaru podanego w tytule.

Łyżworolki 2w1 4S regulowane Pink

Stylowe, regulowane łyżworolki 2w1 marki 4S przeznaczone do jazdy rekreacyjnej. Dzięki swojej uniwersalności są idealnym elementem całorocznej aktywności fizycznej. Znakomite wzornictwo, nowoczesny design, solidne wykonanie.

Najważniejsze zalety:

- niesamowity, nowoczesny design
- 2w1 łyżwy + rolki
- prosta regulacja za pomocą przycisku
- system regulacji - 4 rozmiary
- płoza łyżew ze stali nierdzewnej, figurowa
- solidne, aluminiowe płozy rolki
- duże kauczukowe kółka PU (twardość 80A)
- wysokiej jakości łożyska ABEC 7
- hamulec w prawej rolce
- trzy stopniowe zapięcie (pasek z klamrą, sznurowanie oraz pasek na rzep)
- klamra posiada system zabezpieczający przed przypadkowym otwarciem podczas jazdy
- półmiękki but z systemem wentylacji
- wygodne wnętrze buta
- specjalna budowa buta zapewniająca usztywnienie kostki podczas jazdy
- zapewniają bezpieczeństwo oraz komfort jazdy na najwyższym poziomie
- gwarantują bardzo dobre właściwości jezdne zarówno w wariancie letnim, jak i zimowym

Wymiary kółek w poszczególnych rozmiarach:
- 34-37 - 72mm x 24mm
- 38-41 - 76mm x 24mm

Kolor:
różowo - czarny

Wszystkie nasze łyżwy są naostrzone i gotowe do jazdy.

Dzięki regulacji rozmiaru łyżworolki są bardzo uniwersalne i starczą na kilka sezonów.
Kolejną zaletą regulacji jest to, że mogą być użytkowane przez więcej niż jedną osobę.

4018_pink

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 24 1140 2004 0000 3202 7299 6730
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 pobraniowy 19,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Koszty przesyłek zagranicznych należy ustalić indywidualnie przed złożeniem zamówienia.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Firma prowadzi sprzedaż tylko i wyłącznie internetową.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić, włożyć do przesyłki i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] FOREVER Magdalena Kurowska ul. Poznańska 84/21 60-185 Skórzewo Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy: numer aukcji: Data zawarcia umowy to data odbioru [DANE KUPUJĄCEGO] Imię i nazwisko Login Allegro Adres Data Numer konta bankowego Podpis Odstąpienie od Umowy sprzedaży 1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. 3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. 4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 5. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres ul. Poznańska 84/21, 60-185 Skórzewo. 9. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 10. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 11. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 12. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 13. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysyłanych przez Klientów do Sprzedawcy w formie dostawy \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"za pobraniem\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\". 14. Koszty i możliwość wysyłki w dane miejsce przesyłek poza granice Polski należy ustalić przed zakupem.

reklamacje

Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres ul. Poznańską 84/21, 60-185 Skórzewo. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysyłanych przez Klientów do Sprzedawcy w formie dostawy \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"za pobraniem\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\".

pozostałe informacje

Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient powinien żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu. Przesyłki standardowe kurierskie nadawane są w dni robocze od poniedziałku do piątku, głównie firmą kurierską InPost, cięższe oraz niestandardowe przesyłki wysyłamy przeważnie firmami: DPD, GLS, DLH.