ŁYŻKI ŁYŻKA STOŁOWA OBIADOWA FALA 17,4 CM DOMOTTI (6999448652)

1 osoba kupiła 6 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1,20 zł
z 169 sztuk
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Uwaga! Od dnia 19.09.2016 r. odbiory osobiste będą możliwe na ul. J. Conrada 65, 31–357 Kraków.
Przed odbiorem prosimy o kontakt.

Dane do przelewu

NET Trading
ul. J. Conrada 65
31-357 Kraków
Alior Bank

Nr konta: 62 2490 0005 0000 4530 1180 9686

Kontakt

Biuro obsługi klienta: (12) 350 69 12
Kom: 500 247 647
E-mail: sklep@nettrading.pl

DLACZEGO MY?

Jesteśmy wiarygodni
Zrealizowaliśmy
ponad 100 000 zamówień

Odlicz 23% podatku
Wystawiamy
faktury VAT

Szybka wysyłka
Wysyłki realizujemy
w ciągu 2-5 dni roboczych

Więcej = taniej
Za transport płacisz
tylko raz

Łyżka Fala 17,4 cm Domotti

Producent:

Domotti

Cena:

1,20

Kod produktu:

29624

Okres gwarancji:

2 lata

Łyżka z serii Fala to jedna z najbardziej popularnych serii, która doskonale sprawdza się w użytku domowym jak i gastronomicznym. Sztućce zdobione delikatną falą.

Cechy produktu
- wykonana ze stali nierdzewnej,
- nie należy dopuszczać do zasychania na nich kwaśnych soków i resztek jedzenia,
- po umyciu zaleca się ich osuszenie,
- estetyczny wygląd,
- można myć w zmywarce,
- przydatna w każdym domu oraz restauracji, stołówce czy barze.

Wymiary produktu
- długość 174 mm.

Marka Domotti oferuje produkty niezbędne w każdym gospodarstwie domowym. Akcesoria, naczynia kuchenne i wyposażenie jadalni oferowane są w bardzo atrakcyjnych cenach. Produkty tej marki są idealną propozycją dla Klientów zainteresowanych wyjątkowymi okazjami cenowymi.

Znajdź nas na mapie

Śledź swoją przesyłkę

Kliknij na logo dostawcy i wpisz numer listu przewozowego aby śledzić przesyłkę.

Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
Dodatkowe informacje

Odbiór osobisty możliwy jest w Krakowie na ul. Conrada 65. Prosimy o wcześniejsze potwierdzenie odbiorów osobistych pod numerem tel. 12 350 69 10. pon-pt- 8:00-17:00, sob- 10:00 -14:00. Zapraszamy!!!

Punkty odbioru

Net.Trading
J.Conrada 65
31-357 Kraków
woj. małopolskie
email: agd@nettrading.pl
tel.: 500247647

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00
  • sobota 10:00 - 14:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 7 dni roboczych
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

NET.Trading Paweł Wojdyła
Josepha Conrada 65
31-357 Kraków
Dodatkowe informacje

Każdy towar przed wysyłką jest bardzo dokładnie sprawdzany pod względem ilościowym oraz jakościowym. Dla każdego rodzaju asortymentu mamy opracowany odpowiedni sposób pakowania, który zapewni zakupionym przez Państwa przedmiotom bezpieczną podróż. Wszystkie paczki są dodatkowo oznaczane ostrzegawczymi naklejkami "Ostrożnie szkło". Przesyłki kurierskiej w większości przypadków dostarczane są w ciągu 24 godzin od momentu nadania (nie wliczając sobót, niedziel, dni ustawowo wolnych oraz świąt). Dodatkowo istnieje możliwość sprawdzenia statusu przesyłki, poprzez wpisanie numeru listu przewozowego na stronie firmy kurierskiej DPD. Pomimo naszych wysiłków oraz wieloletniego doświadczenia może się zdarzyć, iż przygotowany dla Państwa produkt został uszkodzony lub częściowo zgubiony podczas transportu. W przypadku uszkodzenia lub nieprawidłowego dostarczenia artykułów, prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem. Protokół powinien być spisany przy doręczeniu przesyłki lub do 7 dni od przyjęcia paczki. Termin ten nie może zostać przekroczony. Kopię protokołu szkody prosimy przesłać na Nasz adres mailowy: agd@nettrading.pl wraz ze zdjęciami ukazującymi wadę. Po otrzymaniu stosownych dokumentów reklamacja zostaje przez Nas rozpatrywana. Przed ewentualną wysyłką reklamowanego towaru prosimy wcześniej o kontakt. Informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do Nas za pobraniem, bez Naszej uprzedniej zgody. Oryginał protokołu jest podstawą do rozpatrzenia wszelkich reklamacji. Prosimy o zwrócenie uwagi podczas spisywania z kurierem protokołu na opisanie obecnych na paczkach oznaczeń ostrzegawczych oraz poprawny opis zabezpieczeń towaru (wypełnianie, tekturowe przekładki, folia itp.). W przypadku braku któregokolwiek z zamawianych przez Ciebie produktów, prosimy o przesłanie informacji na adres mailowy: agd@nettrading.pl

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

NET.Trading Paweł Wojdyła
Josepha Conrada 65
31-357 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
nettrading-agd
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

2465

 

10

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • (12) 350-69-10
  • 500 247 647
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Nettrading jest dynamicznie rozwijającą się firmą z wieloletnim doświadczeniem, dokładamy wszelkich starań, aby przygotowane przez nas oferty były jak najbardziej atrakcyjne dla Naszych klientów. Specjalizujemy się w sprzedaży produktów AGD oraz Ogrodowych. Oferowane przez Nas produkty są nowe i przed każdą wysyłką dokładnie sprawdzane. Współpracujemy bezpośrednio z producentami, importerami oraz dystrybutorami, dlatego zawsze oferujemy konkurencyjne ceny. W Naszych zamierzeniach zawsze stawiamy na profesjonalną obsługę, terminową dostawę oraz najwyższy poziom usług. Nasza oferta to szeroka gama produktów znanych i cenionych producentów. Dokładamy wszelkich starań, aby Nasze oferty zawierały wszelkie niezbędne informacje oraz zdjęcia w jak najlepszej rozdzielczości. Gwarantujemy miłą obsługę oraz profesjonalną pomoc w wyborze produktu zgodnie z Państwa oczekiwaniami i potrzebami.

Pozostałe informacje

Regulamin 1.Prosimy o rozważną licytację, dokonywanie zakupów na Naszych aukcjach, oznacza akceptację regulaminu. Jeśli nie akceptujesz któregokolwiek z punktów – Nie licytuj. 2.Po wygraniu Naszej aukcji prosimy o potwierdzenie zakupu, wybierając odpowiednio rodzaj przesyłki (wpłata na konto, płatność przy odbiorze) czy też odbiór osobisty. 3.Na aukcjach z możliwością wyboru kolorów, bądź wzorów przedmiotów, niezwłocznie po dokonaniu zakupu, prosimy o informację w formularzu dostawy- w wiadomościach dla sprzedającego, bądź za pośrednictwem maila jaki kolor lub wzór ma zostać wysłany. W przypadku braku takiej informacji przedmioty wysłane są losowo! 4.Przy wpłacie na konto w tytule przelewu prosimy wpisać swój nick z allegro oraz numer aukcji. 5.Reklamacje prosimy kierować pisemnie na adres mailowy agd@nettrading.pl 6.Czas realizacji zamówień wynosi od 2 do 5 dni roboczych. 7.Odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki przy kurierze. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie, konieczne jest spisanie protokołu szkody. W razie braku możliwości sprawdzenia paczki przy odbiorze, protokół należy spisać do 7 dni od momentu przyjęcia paczki. Kopię protokołu wraz ze zdjęciami ukazującymi uszkodzenia, prosimy o przesłanie na Nasz adres mailowy w terminie nie dłuższym niż 10 dni. Warunkiem do uznania reklamacji jest poprawnie spisany protokół szkody. 8.Reklamacje oraz zwroty rozwiązywane są przez Nas w terminie do 7 dni roboczych, w przypadku urządzeń czas się nieznacznie wydłuża. 9.Nie ponosimy kosztów związanych z reklamacjami lub też zwrotami klientów. 10.W sytuacji uzasadnionej reklamacji, zwracamy koszty wysyłki oraz wymieniamy towar na pełnowartościowy. Jeśli jednak nie będzie to możliwe, zwracamy pieniądze. Reklamacja realizowana jest wyłącznie w przypadku wystąpienia wad ukrytych. 11. Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie do 14 dni od ich wydania, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, (Dz. U. Nr 22, poz. 271 ze zmianami). Zwracany towar musi być pełnowartościowy. Zwrot gotówki nastąpi w terminie do 14 dni roboczych na wskazanych rachunek bankowy. 12.W przypadku wybrania płatności przelewem, należy dokonać wpłaty nie później niż do 7 dni od dnia w którym dokonany był pierwszy zakup. Po przekroczeniu tego terminu, zwracamy się do serwisu Allegro o anulowanie transakcji oraz zwrot prowizji. Istnieje możliwość wydłużenia terminu zapłaty, ale należy uzgodnić to wcześniej z Nami. 13. Po zakończeniu aukcji Kupujący wystawia komentarz jako pierwszy. Jest to dla Nas niezbędna informacja o zakończeniu transakcji. Automatycznie odpowiadamy komentarzem. 14. Po zalicytowaniu przedmiotu prosimy o potwierdzenie ostatecznego adresu oraz formy wysyłki (pobranie/wpłata). W innym przypadku towar wysyłany jest na adres z allegro. 15. Dokładamy wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne produktów, które są prezentowane były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów lub nagłą ich zmianę przez producenta. 16. Wszelakie zwroty pieniężne wykonujemy w terminie do 7 dni roboczych na wskazanych rachunek bankowy. 17. Na zapytania mailowe bądź wyceny staramy się odpowiadać jak najszybciej. Ze względu na bardzo dużą ilość przychodzących wiadomości odpowiadamy na nie w przeciągu 24h. Prosimy o cierpliwość. 18. Dane osobowe, które otrzymaliśmy przez serwis Allegro, są chronione i wykorzystywane wyłącznie w celu sfinalizowania transakcji. Jak kupować taniej Koszty transportu przy płatności przelewem oferujemy na specjalnych warunkach. Zakupy, które przekroczą łączną wartość 250zł brutto – transport GRATIS – nieważne ile aukcji wylicytowałeś, towar wysyłany jest w jednej paczce –do 30kg - promocja dotyczy pierwszej wysyłanej paczki do 30kg – dział AGD - promocja nie dotyczy działu Ogród Jeden koszt przesyłek dotyczy przedmiotów do łącznej wagi 30kg. Jeżeli Twoje zakupy przekroczyłyby łączną wagę 30kg, skonsultuj się z Nami w celu wyliczenia ostatecznej ceny za transport. Koszty transportu przy płatności przelewem dla działu Ogród już od 14zł brutto (komplety mebli, parasole, leżaki, łóżka itd.). Ze względu na różne gabaryty i wagę, na każdej aukcji która znajduje się w dziale Ogród w miejscu Koszty Dostawy podany jest koszt transportu, dla opcji przelewu lub pobrania. Jeżeli będą dokonywane zakupy większej ilości produktów z tego działu skontaktuj się z nami w celu wyliczenia ostatecznej ceny za transport. Opcja dostawy wielkogabarytowych przedmiotów na paletach euro dotyczy dostawy pod wskazany adres – bez opcji wniesienia np.: mieszkanie w bloku. Opcja wniesienia jest dodatkowo płatna w celu uzyskania szczegółów skontaktuj się z nami. FAQ 1. Jaki jest czas realizacji zamówienia? PRZELEW – do 5 dni roboczych liczonych od następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty na Naszym koncie POBRANIE – do 5 dni liczonych od następnego dnia po wybraniu przesyłki pobraniowej Przesyłki kurierskie są dodatkowo, dokładnie zabezpieczane przez uszkodzeniami, z adnotacją, naklejkami „Szkło” 2. Jak sprawdzić czy zamówienie zostało wysłane? W dniu wysłania zamówienia otrzymujesz wiadomość mailową z informacją, że paczka została nadana oraz numer listu przewozowego i nazwę firmy kurierskiej. Dodatkowo istnieje możliwość sprawdzenia statusu przesyłki ,poprzez wpisanie numeru listu przewozowego na stronie firmy kurierskiej DPD: http://www.dpd.com.pl/ 3. Czy można ustalić konkretną godzinę odbioru paczki oraz w jakich dniach nadawane są przesyłki? Nasza Firma nie ma wpływu na dostarczenie przesyłek o konkretnych godzinach do odbiorcy. W przypadku kiedy zależy Ci na dostarczeniu przesyłki o określonej godzinie, prosimy o kontakt bezpośrednio z firmą kurierską oraz zapytanie/prośbę o dostarczenie przesyłki o preferowanej przez Ciebie porze. Przesyłki nadajemy od poniedziałku do piątku. Dostawa w sobotę/niedzielę jest usługą dodatkową i jest płatna, w celu uzyskania konkretnej informacji dot. kwoty, prosimy o kontakt bezpośrednio z Nami. 4. Czy można odebrać zamówienie osobiście? Oczywiście, w Naszym sklepie możesz odebrać zamówienie osobiście. Odbiór dotyczy towarów, których na aukcjach jest zaznaczony odbiór osobisty. Po wybraniu takiej opcji zakupu, skontaktujemy się z Tobą jak towar zostanie przygotowany do odbioru. Czas realizacji zamówienia – do 5dni roboczych. Płatność: przedpłata za towar, bądź płatność przy odbiorze, tylko gotówką. Adres biura/sklepu: ul. J. Conrada 65, 31-357 Kraków. 5. Jak wyliczyć koszty transportu? Koszty transportu przy płatności przelewem oferujemy na specjalnych warunkach. Zakupy, które przekroczą łączną wartość 250zł brutto – transport GRATIS – nieważne ile aukcji wylicytowałeś, towar wysyłany jest w jednej paczce –do 30kg - promocja dotyczy pierwszej wysyłanej paczki do 30kg – dział AGD - promocja nie dotyczy działu Ogród Jeden koszt przesyłek dotyczy przedmiotów do łącznej wagi 30kg. Jeżeli Twoje zakupy przekroczyłyby łączną wagę 30kg, skonsultuj się z Nami w celu wyliczenia ostatecznej ceny za transport. Koszty transportu przy płatności przelewem dla działu Ogród już od 14zł brutto (komplety mebli, parasole, leżaki, łóżka itd.). Ze względu na różne gabaryty i wagę, na każdej aukcji która znajduje się w dziale Ogród w miejscu Koszty dostawy podany jest koszt transportu, dla opcji przelewu lub pobrania. Jeżeli będą dokonywane zakupy większej ilości produktów z tego działu skontaktuj się z nami w celu wyliczenia ostatecznej ceny za transport. Opcja dostawy wielkogabarytowych przedmiotów na paletach euro dotyczy dostawy pod wskazany adres – bez opcji wniesienia np.: mieszkanie w bloku. Opcja wniesienia jest dodatkowo płatna w celu uzyskania szczegółów skontaktuj się z nami. 6. Co w przypadku jak otrzymam uszkodzony towar? Jeżeli paczka podczas doręczenia posiada oznaki uszkodzenia, bądź podczas sprawdzania przesyłki, towar wewnątrz jest uszkodzony, prosimy o niezwłocznie spisanie protokołu szkody z kurierem. Protokół powinien być spisany przy doręczeniu przesyłki lub do 7 dni od przyjęcia paczki. Termin ten nie może zostać przekroczony. Kopię protokołu szkody prosimy przesłać na Nasz adres mailowy: agd@nettrading.pl wraz ze zdjęciami ukazującymi wadę. Po otrzymaniu stosownych dokumentów reklamacja zostaje przez Nas rozpatrywana.Przed ewentualną wysyłką reklamowanego towaru prosimy wcześniej o kontakt. Informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do Nas za pobraniem, bez Naszej uprzedniej zgody. 7. Czy mogę zrezygnować z zamówienia? W momencie zakupu towaru na Naszych aukcjach zawierasz umowę KUPNA-SPRZEDAŻY. Aby zrezygnować z zakupu przed nadaniem przesyłki, należy Nas o tym fakcie poinformować poprzez e-mail. Zgodnie z regulaminem powiadamy Allegro o przyczynach rezygnacji podając Twoje dane. Prosimy o rozważną licytację! W przypadku nieuzasadnionego nie przyjęcia przesyłki, klient zostaje obciążony kosztem zwrotu paczki do Nas oraz kosztem ponownego jej wysłania. 8. Czy wystawiamy faktury Vat? Oczywiście wystawiamy faktury VAT. Do każdego zakupu obowiązkowo wystawiany jest paragon. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę powiadom Nas o tym mailowo, bądź w formularzu dostawy zaraz po zakupie podając właściwe dane.