Lusterko Zewnetrzne Prawe Fiat Punto II 99-03 (6912069541)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
28,00 zł
z 5 sztuk
dodaj do koszyka
Nie można kupić tego przedmiotu przez koszyk, ponieważ sprzedający nie udostępnił płatności PayU.
Dostawa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,50 zł
Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: sochaczew, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Auto-Complex Części Samochodowe
Tel. 733 402 402
W godzinach 9.00-17.00
Moje aukcje Komentarze Strona "O mnie" Zadaj pytanie Jak dojechać ?

PRZEDMIOTEM SPRZEDAŻY JEST:


LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PRAWE
FIAT PUNTO II (188)
1999-2003
RUCH PRAWOSTRONNY
STEROWA­NIE MECHANICHNE (LIKNI)
HOMOLOGACJA ECE
SZKŁO WYPUKŁĘ/CHROM.

ZAMIENNIK NIE ODBIEGAJĄCY JAKOŚCIĄ OD ORYGINAŁU

OE:

SZUKASZ INNYCH CZĘŚCI DZWOŃ

SKLEP NR 1

Auto-Complex

Części Samochodowe

Kusocińskiego 5

96-500 Sochaczew

tel. 733 402 402

Płatność przy odbiorze.

Sposób dostawy:

Przesyłka kurierska pobraniowa.

Maksymalnie w paczce 2 sztuki.

ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI PROSZĘ SPRAWDZIĆ W OBECNOŚCI KURIERA !!!

W sprawie reklamacji

proszę pisać na email:

auto-complex-24@wp.p­l

Czas rozpatrzenia reklamacji około 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

Towar wraz z opakowaniem w stanie nienaruszonym można zwrócić w ciągu 30 dni.


Wszelkie prawa zastrzeżone - kopiowanie opisu aukcji i zdjęć jest zabronione.

Dostawa i płatność
od 18,50 zł

Lokalizacja: sochaczew, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u auto-complex-24 za co najmniej 500,00 zł.

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,50 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

DK-COMPLEX
Kusocińskiego 5
96-500 Sochaczew
woj. mazowieckie
email: auto-complex-24@wp.pl
tel.: 733 402 402

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

DK-Complex
Kusocińskiego 5
96-500 Sochaczew
Dodatkowe informacje

W sprawie reklamacji proszę pisać na email : auto-complex-24@wp.pl. Czas na rozpatrzenie reklamacji około 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

DK-Complex
Kusocińskiego 5
96-500 Sochaczew

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Towar wraz z opakowaniem w stanie nienaruszonym oraz dowodem zakupu można zwrócic w ciągu 30dni.



 Regulamin aukcji: 1. Kliknięcie przez Kupującego opcji "KupTeraz" w naszych aukcjach jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu! Nie wszystkie produkty mamy dostępne "od ręki". Celem uniknięcia nie porozumień należy przygotować sobie nr aukcji przedmiotu który Państwa interesuje.2. Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, a także w celu obsługi ewentualnych reklamacji oraz w celu ułatwienia ewentualnych przyszłych zakupów. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.3. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klientowi przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.4. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy z dnia02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz Ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Przebieg Transakcji: 1. Kliknij "Kup Teraz"2. KONIECZNIE NACISKAMY ZIELONY PRZYCISK"PŁACĘ"3. Wybieramy kupione przez Państwa przedmioty i naciskamy "DALEJ"4. PŁATNOŚĆ:a) Jeżeli chcą Państwo zapłacić przelewem należy wybrać z listy swój bank i dokonać płatności przez system "PłatnościAllegro", w przypadku nie znalezienia na liście swojego banku zaznaczamy "Przelew Bankowy" i wypełniamy wszystkie pola takjak w formularzu (odbiorcę, adres, tytuł...)b) Jeżeli chcą Państwo odebrać towar osobiście należy w polu Sposób i koszt dostawy wybrać Odbiór osobisty - poczym należy skontaktować się z nami w celu ustalenia terminu i miejsca odbioru towaru.c) Jeżeli towar ma być wysłany za pobraniem należy w polu Sposób i koszt dostawy oraz Metody płatnościwybrać Przesyłka kurierska pobraniowa5. Następnie podajemy adres wysyłki w przypadku innego niż na allegro ("Inny Adres" w polu "Adres do wysyłki")6. Podajemy telefon kontaktowy7. Wszelkie dodatkowe informacje zamieszczamy w polu "Wiadomość dla Sprzedającego"8. Sprawdzamy poprawność danych i naciskamy przycisk WYŚLIJ Wysyłka: UWAGA! W przypadku nieotrzymania przez nas poprawnie wypełnionego formularza opcji dostawy w ciągu24H od zakupu automatycznie wysyłamy przesyłkę za pobraniem! PRZESYŁKI WYSYŁAMY TYLKO KURIEREM! 1. Wysyłki realizujemy tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone za pobraniem lub opłacone do godziny11.00 danego dnia są realizowane jeszcze tego samego dnia. Przy wysyłce paczki firmą kurierską niezbędny jest telefon kontaktowy do adresata. Znacznie przyspiesza to doręczenie paczki a czasami bez niego takie doręczenie jest niemożliwe. Dlatego przypominamy o aktualizacji danych w profilu Allegro a jeżeli paczka ma być wysłana na inny adres - o podanie telefonu kontaktowego(najlepiej komórkowy). Jednocześnie informujemy, iż nie będą brane pod uwagę prośby Klienta o doręczenie paczki w określonych godzinach czy o kontakt telefoniczny kuriera przed doręczeniem paczki. ODBIÓR PRZESYŁKI: 1. Podpisz list przewozowy i zapłać pobranie (o ile paczka była za pobraniem wysłana)2. W obecności kuriera przy odbiorze paczki otwórz ją i sprawdź jej zawartość pod względem zgodności z zamówieniem i nie naruszonej zawartości3. Jeżeli z zawartością paczki jest wszystko w porządku (towar zgodny z zamówieniem i nieuszkodzony) kurier odjeżdża i poniższe punkty już nie mają znaczenia4. Jeżeli towar jest uszkodzony należy niezwłocznie spisać protokół szkody! W przypadku kiedy kurier odjedzie już zmiejsca dostarczenia należy niezwłocznie skontaktować się z firmą Siódemka,podać nr listu przewozowego i wytłumaczyć im sytuację. UWAGA! BRAK PROTOKOŁU SZKODY UNIEMOŻLIWIA REKLAMACJĘ USZKODZONEGO TOWARU!5. Po sporządzeniu protokołu prosimy skontaktować się z nami pisząc e-maila poprzez "Zadaj pytanie sprzedającemu" z aukcji allegro opisując dokładnie całe zajście i propozycję rozwiązania problemu (w tym żądanie / roszczenie)6. Czekać na odpowiedź od nas, gdzie podamy dalszą procedurę. REKLAMACJE I ZWROTY: 1. Możliwy jest zwrot towaru w przeciągu 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny. Warunkiem jest to, aby dotarła do nas w nienaruszonym stanie, bez jakichkolwiek śladów montażu czy użytkowania, w oryginalnym opakowaniu i wraz z paragonem fiskalnym lub kserem faktury VAT,który był dołączony do paczki. Należy opisać przedmiot (podać nr aukcji, datę zakupu, nazwę użytkownika, ewentualne dane do zwrotu tj; nr konta, pełne dane,kwotę)2. NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH.3. Pieniądze zwracamy tylko i wyłącznie w formie przelewu bankowego.4. Na wszystkie sprzedawane przez nas przedmioty udzielamy rękojmi na 12 miesięcy na podstawie dowodu zakupu (paragonu fiskalnego lub faktury VAT) zawsze włożonego przez nas do paczki. Jeżeli Kupujący zamierza złożyć reklamację na przedmiot kupiony u nas przed jego odesłaniem powinien się z nami skontaktować w celu omówienia szczegółów procedury reklamacyjnej (m.in. sposobu odesłania towaru). Reklamacja będzie rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie od momentu otrzymania wszystkich niezbędnych przedmiotów i dokumentów (do 30 dni).5. Wszystkie zakupione u nas części powinny być montowane w wyspecjalizowanym zakładzie samochodowym (elektrycznym, blacharskim lub mechanicznym). Samodzielny montaż może skutkować utratą gwarancji nadany towar.6.TOWAR REKLAMOWANY KUPUJĄCY WYSYŁA NA SWÓJ KOSZT. JEST MOŻLIWOŚĆ ODBIORU REKLAMOWANEGO TOWARU NA KOSZT SPRZEDAJĄCEGO JEŚLI REKLAMOWANY TOWAR NIE BYŁ ZAKŁADANY/MONTOWANY. 

O sprzedającym
auto-complex-24
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

196

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

SKLEP NR 1 Auto-Complex Części Samochodowe Kusocińskiego 5 96-500 Sochaczew tel. 733 402 402 SKLEP NR 2 Auto-Complex Części Samochodowe Kąty 96 96-500 Sochaczew tel. 790 682 578

Pozostałe informacje

Regulamin aukcji: 1. Kliknięcie przez Kupującego opcji "KupTeraz" w naszych aukcjach jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu! Nie wszystkie produkty mamy dostępne "od ręki". Celem uniknięcia nie porozumień należy przygotować sobie nr aukcji przedmiotu który Państwa interesuje.2. Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, a także w celu obsługi ewentualnych reklamacji oraz w celu ułatwienia ewentualnych przyszłych zakupów. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.3. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klientowi przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.4. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy z dnia02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz Ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Przebieg Transakcji: 1. Kliknij "Kup Teraz"2. KONIECZNIE NACISKAMY ZIELONY PRZYCISK"PŁACĘ"3. Wybieramy kupione przez Państwa przedmioty i naciskamy "DALEJ"4. PŁATNOŚĆ:a) Jeżeli chcą Państwo zapłacić przelewem należy wybrać z listy swój bank i dokonać płatności przez system "PłatnościAllegro", w przypadku nie znalezienia na liście swojego banku zaznaczamy "Przelew Bankowy" i wypełniamy wszystkie pola takjak w formularzu (odbiorcę, adres, tytuł...)b) Jeżeli chcą Państwo odebrać towar osobiście należy w polu Sposób i koszt dostawy wybrać Odbiór osobisty - poczym należy skontaktować się z nami w celu ustalenia terminu i miejsca odbioru towaru.c) Jeżeli towar ma być wysłany za pobraniem należy w polu Sposób i koszt dostawy oraz Metody płatnościwybrać Przesyłka kurierska pobraniowa5. Następnie podajemy adres wysyłki w przypadku innego niż na allegro ("Inny Adres" w polu "Adres do wysyłki")6. Podajemy telefon kontaktowy7. Wszelkie dodatkowe informacje zamieszczamy w polu "Wiadomość dla Sprzedającego"8. Sprawdzamy poprawność danych i naciskamy przycisk WYŚLIJ Wysyłka: UWAGA! W przypadku nieotrzymania przez nas poprawnie wypełnionego formularza opcji dostawy w ciągu24H od zakupu automatycznie wysyłamy przesyłkę za pobraniem! PRZESYŁKI WYSYŁAMY TYLKO KURIEREM! 1. Wysyłki realizujemy tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone za pobraniem lub opłacone do godziny11.00 danego dnia są realizowane jeszcze tego samego dnia. Przy wysyłce paczki firmą kurierską niezbędny jest telefon kontaktowy do adresata. Znacznie przyspiesza to doręczenie paczki a czasami bez niego takie doręczenie jest niemożliwe. Dlatego przypominamy o aktualizacji danych w profilu Allegro a jeżeli paczka ma być wysłana na inny adres - o podanie telefonu kontaktowego(najlepiej komórkowy). Jednocześnie informujemy, iż nie będą brane pod uwagę prośby Klienta o doręczenie paczki w określonych godzinach czy o kontakt telefoniczny kuriera przed doręczeniem paczki. ODBIÓR PRZESYŁKI: 1. Podpisz list przewozowy i zapłać pobranie (o ile paczka była za pobraniem wysłana)2. W obecności kuriera przy odbiorze paczki otwórz ją i sprawdź jej zawartość pod względem zgodności z zamówieniem i nie naruszonej zawartości3. Jeżeli z zawartością paczki jest wszystko w porządku (towar zgodny z zamówieniem i nieuszkodzony) kurier odjeżdża i poniższe punkty już nie mają znaczenia4. Jeżeli towar jest uszkodzony należy niezwłocznie spisać protokół szkody! W przypadku kiedy kurier odjedzie już zmiejsca dostarczenia należy niezwłocznie skontaktować się z firmą Siódemka,podać nr listu przewozowego i wytłumaczyć im sytuację. UWAGA! BRAK PROTOKOŁU SZKODY UNIEMOŻLIWIA REKLAMACJĘ USZKODZONEGO TOWARU!5. Po sporządzeniu protokołu prosimy skontaktować się z nami pisząc e-maila poprzez "Zadaj pytanie sprzedającemu" z aukcji allegro opisując dokładnie całe zajście i propozycję rozwiązania problemu (w tym żądanie / roszczenie)6. Czekać na odpowiedź od nas, gdzie podamy dalszą procedurę. REKLAMACJE I ZWROTY: 1. Możliwy jest zwrot towaru w przeciągu 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny. Warunkiem jest to, aby dotarła do nas w nienaruszonym stanie, bez jakichkolwiek śladów montażu czy użytkowania, w oryginalnym opakowaniu i wraz z paragonem fiskalnym lub kserem faktury VAT,który był dołączony do paczki. Należy opisać przedmiot (podać nr aukcji, datę zakupu, nazwę użytkownika, ewentualne dane do zwrotu tj; nr konta, pełne dane,kwotę)2. NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH.3. Pieniądze zwracamy tylko i wyłącznie w formie przelewu bankowego.4. Na wszystkie sprzedawane przez nas przedmioty udzielamy rękojmi na 12 miesięcy na podstawie dowodu zakupu (paragonu fiskalnego lub faktury VAT) zawsze włożonego przez nas do paczki. Jeżeli Kupujący zamierza złożyć reklamację na przedmiot kupiony u nas przed jego odesłaniem powinien się z nami skontaktować w celu omówienia szczegółów procedury reklamacyjnej (m.in. sposobu odesłania towaru). Reklamacja będzie rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie od momentu otrzymania wszystkich niezbędnych przedmiotów i dokumentów (do 30 dni).5. Wszystkie zakupione u nas części powinny być montowane w wyspecjalizowanym zakładzie samochodowym (elektrycznym, blacharskim lub mechanicznym). Samodzielny montaż może skutkować utratą gwarancji nadany towar.6.TOWAR REKLAMOWANY KUPUJĄCY WYSYŁA NA SWÓJ KOSZT. JEST MOŻLIWOŚĆ ODBIORU REKLAMOWANEGO TOWARU NA KOSZT SPRZEDAJĄCEGO JEŚLI REKLAMOWANY TOWAR NIE BYŁ ZAKŁADANY/MONTOWANY.
email: auto-complex-24@wp.pl
telefon: 733 402 402 Auto-Complex Części Samochodowe ul. Kusocińskiego 5