Lusterko zew. Skoda Octavia 96- elektr. mal. LEWE (6483341793)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
86,00 zł
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 16,00 zł
  • Pocztex Kurier48 20,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 25,00 zł
  • lokalizacja: Kościan
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • strona zabudowy: lewe

Fabrycznie nowe, produkowane dla jednego z największych dystrybutorów na rynku niemieckim. Posiada europejską homologacje.

Zastosowanie: SKODA OCTAVIA 09/1996 - 01/2004

strona: LEWA
regulacja szkła: elektryczna
podgrzewane: tak
wkład: Asferyczny
kolor: nakładka do malowania
Towar posiada Europejską Homologacje i spełnia wszystkie Europejskie standardy

ZDJĘCIA PRZEDSTAWIAJĄ W RZECZYWISTOŚCI LICYTOWANY PRZEDMIOT

Na Każdy Towar Wystawiamy Paragon lub Fakture Vat.

Celem sprawnej finalizacji transakcji uprzejmie proszę o wypełnienie formularza opcji dostawy allegro oraz po zalicytowaniu o określenie strony lusterka/wkładu

LEW­A - od kierowcy
PRAWA - od pasażera


Potrzebujesz lusterko do innego modelu? Masz jakieś wątpliwości?
Zadzwoń zapytaj!!! 607 765 697
Zapraszam również na inne moje aukcje.

Kontakt
E-mail Wyślij wiadomość
Tel.kom. 607 765 697
Gadu-Gadu 4378611
Gadu-Gadu 6679513

O sprzedającym
Moje komentarze
Inne aukcje
Dodaj do ulubionych
Strona "O mnie"

Koszty przesyłki

Paczka pocztowa
ekonomiczna

16 PLN

Przesyłka Biznesowa

20 PLN

Przesyłka Biznesowa pobraniowa 25 PLN

PACZKA BIZNESOWA
od 24 do 48h

Informacja o przesyłce wraz
z numerem nadawczym
zostaje wysłana zaraz po
nadaniu paczki, co umożliwia
Tobie śledzenie przesyłki na
bieżąco!

********************­**********

Objaśnienie typu wkładu:

PŁASKIE -
Daje obraz rzeczywisty
i niwielkie pole widzenia

SFERYCZNE -
Daje obraz pomniejszony,
ale dużo większe pole widzenia.

ASFERYCZNE -
Posiada dwie sfery dzięki
czemu likwiduje martwe pole.
Zewnętrzny koniec zwierciadła
jest bardziej podgięty
przez co w znacznym stopniu
poszerza pole widzenia

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 34114020040000320274040561
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa ekonomiczna 16,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Pocztex Kurier48 20,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 pobraniowy 25,00 zł
kolejna sztuka: 12,50 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
wysyłka za granice według cennika Poczty Polskiej
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 607765697
    infolinia czynna od poniedziałku do niedzieli od 7:00 - 22:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem Car-line Karolina Biernacka ul Wielichowska 5 64-000 Kościan, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1.imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2.datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3.przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4.wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1 o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2 w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7 w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8 w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9 w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10 o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11 zawartej w drodze aukcji publicznej; 12 o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13 o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: 1.Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.