Lusterko Lusterka LINEA | RIZOMA BS196 MotoFreak (6541856023)

zakończona
390,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • stan: nowe
  • producent części: inny


RIZOMA LINEA

Uwaga : cena dotyczy jednego lusterka

Dedykowane do motocykli z montażem lusterka na kierownicy lub na owiewce w miejscu oryginalnego lusterka. Może wymagać zastosowania dodatkowego adaptera montażowego. Zapytaj o kompatybilność.

Dostępne kolory : A - stalowy, B - czarny

kod BS196 - lusterka symetryczne na lewą i prawą stronę


opis

Historia marki Rizoma

"Nigdzie nie mogę znaleźć akcesoriów do mojego motocykla, to dlaczego nie zrobić ich smamemu?"

To był początek historii, która w ciągu zaledwie 10 lat przekształcił pasję i kreatywność dwóch braci w markę Premium akcesoriów motocyklowych, wykonane z ekskluzywnych materiałów wysokiej jakości, takich jak aluminium i włókien kompozytowych. Z biegiem lat, Fabio i Fabrizio Rigolio (dyrektor generalny i prezes Rizoma) udało się zbudować młody i dynamiczny zespół ludzi zdolny do produkcji i handlu na całym świecie produktami, które zachwycają każdego z ich elegancją, oryginalnym wzornictwem oraz jakością.


Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od tego czy dany produkt znajduje się na naszym magazynie. W przypadku braku magazynowego orientacyjny czas realizacji zamówienia 10 - 15 dni roboczych.



  • Właściwości:
  • - poprawiają wygląd i estetykę motocykla
    - zmieniają szablonowy wygląd
    - wysoka jakość i ponadprzeciętny design
    - wykonane za aluminiowym

Odbiór osobisty


Odbiór w punkcie możliwy
po wcześniejszym ustaleniu

telefonicznym : 883 573 690
mailowym : info@motofreak.pl

Płatności


- wpłata za pobraniem

- przelew na konto

- płatność PayU

Przesyłka


KURIER DPD

- przedpłata 20 zł

- pobranie 30 zł

Czas dostawy uzależniony jest od tego czy dany produkt w chwili zamówienia znajduje się na naszym magazynie.
W przypadku braku magazynowego orientacyjny czas realizacji zamówienia to około 10 - 15 dni roboczych.
W przypadku gdy produkt jest dostępny czas dostawy wynosi 1 - 2 dni robocze.
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 883 573 690
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 10:00 - 18:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
MotoFreak Bartosz Słomczyński
Wrocławska 43A
30-011 Kraków
Polska
 
1. Paczki wysyłane są na dane podane w Allegro. Jeśli paczka ma być wysłana na innyadres, prosimy poinformować nas o tym e-mailem - niezwłocznie po dokonaniu zakupu - podając pełne dane adresowe odbiorcy wraz nr telefonu kontaktowego. 2. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta, lub braku możliwości doręczenia wynikającej z winy Klienta, ponowna wysyłka jest możliwa jedynie po dokonaniu wpłaty na konto kwoty za zakupione produkty wraz z kosztami transportu, powiększonej o kwotę 30 zł tytułem kosztów wysyłki i zwrotu nieodebranej paczki. 3. Podstawą gwarancji części mechanicznych jest prawidłowy montaż tych części w wykwalifikowanym serwisie. 4. Zwrot jest niemożliwy jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 5. Zwrot jest niemożliwy kiedy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 6. Jeżeli jesteś niezadowolony z przebiegu transakcji, proszę skontaktuj się ze mną, a dojdziemyzawsze do porozumienia i rozwiążemy problem. Nie wystawiaj negatywnych komentarzy bezpodstawnie.

reklamacje

1. Podstawą gwarancji części mechanicznych jest prawidłowy montaż tych części w wykwalifikowanym serwisie. 2. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie wraz ze wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie. 3. Do reklamowanego towaru należy dołączyć: - kopię dowodu zakupu czyli faktury - wypełniony protokół reklamacyjny Paczkę zawierającą reklamowany produkt(-y), oraz w/w dokumenty należy przesłać na własny koszt na adres: MotoFreak Bartosz Słomczyński, Wrocławska 43A, 30-011 Kraków 4. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient. 5. Wykluczony jest zwrot towarów: - z uszkodzonym opakowaniem - noszących ślady eksploatacji 6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będąrozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności dostarczyciela. Warunkiem przyjęciatego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@motofreak.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.